juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Thanks!

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hier 2 a 3 flessen afhankelijk van zijn tandjesnachten nou eigenlijk 2 van 210 en soms nog een van 120

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Oké! Jaymee wil dus geen flesvoeding meer, alleen die voor het slapen.. De andere weigert hij.. Wel vind hij gewone melk erg lekker.. Bij Djayson mocht ik daar vanaf 10 maanden mee beginnen, maar nu is het beleid weer met 1 jaar.. Maar ja kan het er ook niet inproppen tich

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuke foto!

fles: 2 a 3. zoiezo om 23u een fles van 240cc. smorgens na een broodje 90cc ofzo. gewoon dat haar buikje lekker gevult is. en savonds bij het avondeten soms nog wel eens een kleine fles erbij. maar ligt er maar net aan wat en hoeveel ze gegeten heeft. ze lust overigens alles. had van t weekend patatje van dr broer gejat en die was zo verdwenen :p zat ook meteen te aasen op meer.

5. sepherine

Hier is het beleid pas met 3jaar koemelk geven , d lust nog wel een flesje hoor hihi soms wil ie der een een uur na zen brood soms niet hangt ervan af , maar zoeizo wel voor het slapengaan en nu met zen tandjes soms snachts een klein flesje .
    Ach vind het prima zo , a drinkt soms ook nog een fles groeimelk voor het slapengaan

6. sepherine

D lust ook alles , aardappelen , groenten , fruit , spaghetti , rijst , kaas , vis , ...... friet alles

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier s ochtends papfles 210
    Dan om 12.00 of 16.00 een fles (ligt een beetje aan haar slaapje)
    En dan s avonds nog een papfles

En dan tussendoor
    Fruit
    Tussendoortje
    1 boterham (laatst gaf ik er twee en die waren ook op) en een beker aangengde appelsap of ander sap.
    Warm eten (meestal een potje schaam,schaam) en ik wil yoghurt geven, maar dat is vaak op of over datum hier.

Ego: ik ben echt superzenuwachtig voor morgen. Ik pieker me suf wat het kan zijn. Ik weet dat er een lokatie dichtmoet... Maar ik mag in sept. wel een opleiding gaan doen.
    Bah... Ik heb afgelopen nacht ook al slecht geslapen met van die nare dromen waar je half bij wakker bent. Bah bah.

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Wij in oranje stemming :)
    We zijn niet buiten geweest, maar dat mag de pret niet drukken :)

9. sepherine

Lionne wat een leuke foto !!

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Lionne; leuke foto!

Zo te lezen drinkt jaymee nog maar weinig flesvoeding:)
    Het is hier ongeveer zo

7.00 boterham met beker gewone melk
    9.30 fruit met water oid
    11.30 1a2 boterhammen met beker gewone melk
    15.00 koekje oid met water oid
    17.30 avond eten met toetje
    19.00 200 cc flesvoeding

Drinken krijgt hij uit een gewone beker of de 360 beker van avent( als ik weg ben een rietjes beker)

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Brood is inclusief de korstjes

12. sepherine

Brood is hier ook met korst , en a dronk toen ook alleen gewone melk en 1 fles die 1 fles heeft ze nu soms nog

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook wel korst maar daar heeft ze te weinig geduld voor :p ze eet dus 2 boterhammen zonder korst smorgens met flesje sap. en op t einde zit ze wat op de korsten te knabbelen maar dat duurt haar te lang

net de schoentjes besteld voor bij haar verjaardags jurkje. heb ook leuk mutsje gezien voor erbij, lekker zomers! maar hubby vind het 3x niks... twijfel of ik t gewoon moet bestellen en hubby 'verras' op dr verjaardag :p

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Goedemorgen!

Pfff wat een nacht.. Jaymee erg onrustig (ik denk een sprong) Djayson veel hoesten en ik moest een tramadol innemen voor de pijn in mijn heup..
    Kinderen slapen nu nog..

Roozjuh; wat voor mutsje is het? Anders gewoon bestellen hij kan altijd nog af toch..

15. eef80

eef80 Niet meer actief

Sterkte vandaag bij de kaakchirurg roozjuh!! Ik hoop dat je daarna van je pijn af bent en noooooit meerterug hoeft!!

Lionne, sterkte vandaag met je gesprek! Hopelijk valt het mee en wil ze je opslag gaan bespreken :D

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Roozjuh: heel veel succes bij de kaakchirurg. Als het goed is ben je daarna van de pijn af!

Nanni: rustig aan doen vandaag, hoor!

Eef: geniet van de mooie dag :)
    Bedankt, ik ga (als het meevalt) wel zeggen dat ze voortaan even moet zeggen waarom ze me wil spreken.

Zo, met dochterlief op de fiets naar de opvang. Ik hoop dat ze het niet te koud heeft op de fiets. Voordat ik ziek werd, ging ze in een skipak op de fiets, maar dat hoeft nu niet meer, denk ik.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dank meiden!

Nanni: een leuk gehaakt mutsje, wit met licht roze. Denk dat ik m gewoon bestel ja. Heb die site al mail gestuurd wat de maten precies zijn. Staat 6-12m en 12-24m. Ene lijkt me te klein, andere te groot...

Lionne: skipak is echt niet meer nodig nee. Gewoon malliot en veste, jas erover en ze zit wam genoeg

Rot nacht gehad, was om 4u nog wakker van de pijn in mn kaak en hoofd. Hoop zó dat het helpt als die kies eruit is. Die pijn is ondragelijk. Kga me klaar maken en dan zo richting t zkh :(

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; heeeel veel sterkte hoop dat de pijn daarna weg is!

Lionne; jaymee zit gewoon in een zomer jas op de fiets nu.. Van de week toen hij frisser was deed ik er een beetje onder!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou ben weer thuis...
    Behandeling ging niet door. Er was een foto gemaakt en ik schijn aardig wat ontstekingen te hebben zitten her en der. álle verstandskiezen moeten eruit + 3 kiezen waar dus ontstekingen zitten(waar ooit al wortelkanaalbehandelingen zijn gedaan) Enuhh dat gaat allemaal tegelijk gebeuren onder algehele narcose....

13mei naar de anesthesist om de verdoving te bespreken hoe en wat. en dan kom ik op een wachtlijst voor de behandeling en dat kan 8 tot 10weken duren.... mag dus nog 3maanden met ondraagelijke pijn rondlopen

kortom, geen leuke verjaardagen komende tijd want ben alleen maar chagrijnig door de pijn en heb ook 24/7 hoofdpijn ervan. slaap slecht. gaan dus 3 fijne maanden worden :( Zit al aan de tramadol en naproxen, en die helpen niet

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Heftig roozjuh! Vind je het gek dat je zoveel pijn hebt!! :$ Krijg je geen ab kuur tot die tijd?? Daar kunnen ze je toch niet zo lang mee laten lopen?! Heel veel basilicum eten (pesto mag ook :D) Is ontstekingsremmend,,,,en lekker :p

Hoe gaat het nu met de pijn nanni? Rustig aan maar!

Deel Deze Pagina