Zo hè wat hebben jullie onwijs veel gekletst!!! Mooie foto's van iedereen! @roozjuh: ik heb ook een traantje gelaten bij de kroning, beetje zelfde dubbele gevoelens als jij had. Echt k*t voor je van al je kiezen en kaakpijn!! Veel pijnstillers slikken maar daar ook weer mee uitkijken. Verder weet ik t ff niet meer, sorry Hier: gister koninginnedag gevierd met m'n vriend. Iza was bij oma. Was wel gezellig alleen werd Iza ziek snachts bij oma. Hogr koorts maar verder niks. Ze doet ook niet ziek, allen slaapt ze nu heel veel Straks hebben we een begrafenis. Dus Iza blijft nog even bij oma (ik ben er nu ook ff). Kom snel weer uitgebreider kletsen, heb t ff druk druk druk!
Hi meiden! Lionne, ik ben nieuwsgierig. Hopelijk alles goed gegaan! Anne, hoe was de begrafenis? Was dat van de vriend van je vriend Sterkte! Ho is het numet I? en met jouw oren? Nou meiden, ik heb vandaag vrienden of vijanden gemaakt. In overleg met leidinggevende heel kritische (en gegronde ) vragen gesteld aan leidinggevende over de manier van werken wat van ons gevraagd wordt. Ik bracht zijn woorden terug met de visie zoals hij nu gepresenteerd wordt wat in tegenstelling lojkt met wat hij zegt en wil. Daar leek hij niet heel erg op voorbereid. Óf hij vindt mij een slimme donder óf stront vervelend... Hij keek mij aan en zei dat hij een coach is maar zodra er tegenwerking is hij een leidinggevende wordt.. Volgens mij was dat een dreigement.. Maar ik werk helemaal niet tegen (heb ik ook gezegd) maar ik wil duidelijkheid. Ook bij mijn collega tegen de haren in gestreken door zijn eigen toegezegde bevoegdheid na te vragen aanleidinggevende die de 'zelftoegezegde bevoegdheid' niet erkende. Pfffff... grote waffel ook...
Balen zeg, roozjuh. Heb je niks ontstekingsremmends gehad? Vandaag op de fiets in legging, rokje, sokken, shirt lange mouwen en winterjasje. Ze had wel koude handjes, maar ze vond het wel best. Wat kan ik aan haar voeten doen? (Schoenen vind ik niet nodig, ze staat nog niet eens) Gesprek op het werk viel mee. Het ging over het te hoge ziekteverzuim op onze lokatie. Ik heb regelmatig migraine en daarover wilde ze het hebben. Een migraine-aanval kost me nu een vrije dag :s. Ik mag die dag dan wel weer terug werken.
Eef: benieuwd wat er verder uit kom, krijg je verder nog wat tehoren of heb je alle antwoorden gekregen die je wilde? Lionne: nee heb niks gehad helaas. schoentjes: heb die soort van schoentjes bij prenatal gekocht met zachte zool. Zal link ff opzoeken straks. Mn nichtje ligt int zkh sinds maandag. Zwanger van 2ling en moet volledige bedrust nemen. Is nu dacht ik 36w zwanger. Heb haar nog nooit gezien(lang verloren nicht van kant van de fam die we nooit spreken) sinds jaartje contact via fb en denk dat ik morge haar ff ga opzoeken. Heel toevallig woont ze hier om de hoek. Al die jaren op steenworp afstand en dat hebben we beide nooit geweten
Ik heb van die leren slofjes van bobux of oxxo voor e als we naar buiten gaan. anders idd te koude voetjes.
Grappig roozjuh dat je zo dicht bij elkaar kan wonen en elkaar niet tegen bent gekomen! Enne nee hoor geen antwoorden maar alleen ieder op de kast *spijt*
Mijn moeder wist van haar bestaan maar heeft er nooit wat over gezegt. heel lang verhaal kort: mijn ma had dochter wens(heb 2 oudere broers) en ze had ooit gezegt tegen haar nicht dat als ze dochter zou krijgen, die L.inda gaat heten. Na aantal jaar was ze zwanger van mij(en die nicht van haar was ook zwanger) en hadden ze t over namen enzo. Toen zij eerder moest bevallen en dus een dochter kreeg, gaf zij haar de naam L.inda terwijl ze wist dat mijn moeder mij zo wilde noemen. Flinke ruzie geweest en daarom wist ik t bestaan niet van mijn nicht. Ja wel dat ze bestond maar niet waar ze woonde ofzo. Blijkt dus al die jaren gewoon hier in lelystad te wonen. Nu pakken we zelf de draad weer op waar onze moeders zijn gestopt
o zie dat ik t heel scheef had neergezet. bedoelde dat mn verstandskiezen eruit gaan, en 3 andere kiezen worden helemaal schoongemaakt waar er wortels hebben gezeten. in die 3kiezen is de wortelkanaalbehandeling niet goed gegaan en is gaan ontsteken
Roozjuh jeetje heftig van die kiezen !! Ken er helaaaas alles van . Wat een bijzonder verhaal van je nicht !! Fijn dat jullie nu toch contact hebben Eef ben benieuwd wat er uitkomt !! Schoentjes hier ook bobux ofzoiets die leren slofjes . Of first shoes van clarks die van a geweest zijn ook met zachte zool .
heey dames, sorry ik heb jullie weer eens verwaarloosd haha. Maar we hebben een super groot geheim Willen jullie het weten? M word grote zus joepie !!!! WE zijn zo blij dat we weer zwanger zijn, en al zo snel hahah dat durfde ik alleen maar op te hopen...Na M. ben ik maar 3 keer ongesteld geweest ahahh heerlijk (i.v.m. de borstvoeding). Maar nu mijn vraag, over 3 weken word M. gedoopt en is het hier groot feest, 3 dagen daarvoor hebben we echo etc. dus we willen het dan vertellen. Maar hebben jullie ideeen hiervoor? We wilen namelijk niet dat Alle aandacht van Milou ineens naar ons toe gaat want het is haar feestje. We doen het waarschijnlijk ook rond 17:00 want is om 18:00 ongeveer afgelopen. Dan is echt alle aandacht naar M gegaan voor 17:00 al. Heeft iemand leuke tips/ ideetjes ? ahah Kuss
Chanelle gefeliciteerd!!! Wat een leuk nieuws zeg!! Hoe ver ben je? Goed idee om het rond 17 uur te zeggen toch? Dan heeft de kleine alle aandacht in ieder geval gehad!!
Misschien aan het eind van het feestje een kleinigheidje meegeven die het verraad? (Of de romper van M laten zien waar op staat "ik wordt grote zus") Van harte gefeliciteerd trouwens!
gefeliciteerd cn !!!!! wat leuk ideeen? weet niet of je ook soort van 'bedankjes' geeft na een doop? geen idee hoe dat in zn werk gaat. van die mini lijstjes(pasfoto formaat) en daar fototje van de echo in te doen (even scannen en klein uitprinten) en dat als bedankje dat iedereen gekomen is bij de doop? enuhh misschien leuk aangezien je het toch op t laatst wil vertellen, dat je shirtje aan doet bij M dat het dubbel feest is voor haar omdat ze ook nog eens grote zus word. zal nog ff met je mee denken voor andere ideeen
wat een rust hier in huis!!! hebben echt een vreselijke nacht gehad. Madam werd elke 30min huilend wakker. onwijs veel last van dr tandjes die nog steeds maar niet door willen komen. zijn om 5 a 6u allemaal eindelijk in slaap gevallen en om 7u kwam grote broer doodleuk weer melden. *gaap* hubby naar beneden met de kids, ik nog geslapen tot 11.30. nu kids én hubby op bed, wat een ru.... sjit ik hoor madam alweer...
pff ja echt een ramp! zo zielig dat je ook gewoon niks kan doen. Dentinox gegeven en toen kon ze eindelijk wel beetje slapen. Als t vannacht weer zo gaat dan krijgt ze pcm, zo zielig o en heb net de schoentjes binnen voor bij haar verjaardags jurkje. maar jeetje wat zijn ze groot!!! verkijk ik me er nou op? Ze ligt (gelukkig) weer te slapen, was even brabbelen alleen. Maar kan ze niet passen nu. Welke maat schoentjes hebben jullie guppys nu??? Heb maatje 20 besteld maar D.amian zou ze bijna aan kunnen zo groot lijken ze
ja hier ook 80/86 kleding. haar schoentjes van maat 19 zijn nu te klein aant worden. dus heb een 20 besteld maar jeetje wat een verschil Heb al mail terug gehad van die site waar ik ze vandaan heb en mag ze omruilen. Ze zijn nieuw int assortiment en ben de eerste die ze besteld heeft dus hebben nog niet van klanten gehoord of ze groot of klein vallen. Hierbij dus hun eerste review
Fijn dat je ze mag omruilen ,! Sommige merken vallen heeel ruim of groot idd 80 is hier te klein pffff kleine kindjes worden snel groot helaas