juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Lieve Lionne, knuffel voor jou! Het wordt tijd dat hij gaat zien wat jij allemaal doet. Maar hoe? Nog een keer een gesprek of hem misschien een dag alleen laten om voor F te zorgen. Wou dat ik je kon helpen!

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Volgend weekend ben ik werken en is hij alleen met f thuis.

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Lionne dat is niet leuk! Dikke knuffel!
    Ik zou denk ik alleen voor mezelf en voor de kleine gaan zorgen en de rest laten liggen :) Kijken of hij dan door krijgt wat jij allemaal doet!
    Knuffel!!!

4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Dat is vaak echt een enorme eyeopener. Ik heb dat bij vrienden gezien. Daar was altijd ruzie en gezeur hierover. Hij zei altijd tegen haar: jij werkt nog maar x dagen en ik fulltime. Dus hij was moe als hij uit zijn werk kwam of had behoefte aan sporten of afspreken met vrienden. Totdat hij een keer een hele dag alleen was met hun kindje. Toen kwam hij erachter dat zij niet 'vrij' heeft maar continu druk is met kind en huishouden. Hoop dat dat bij jou ook gaat werken!

5. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ik ben echt een enorm ontaarde moeder wat had er geen enkele moeite mee :) vanmorgen ging eerst F en een uurtje later brachten we M. Die bleef tot 12.30 uur. Ik ben snel naar de H&M gereden voor een buitenspeel bestendige winterjas en KDV kleren voor F. Het kind groeit zo enorm. Leek wel een enkelbroek en een navel tshirt waarmee ze vanmorgen op lad ging. Goedkope spijkerbroek en donkere t-shirts gekocht, alweer maatje 98/104! Ik heb altijd speciale kleren van het KDV waarin ze lekker kan ravotten. Weer terug naar huis, gestofzuigd, was opgehangen, opgeruimd en toen was het al weer tijd om haar te halen. Ze heeft het super goed gedaan. Als welkom bonus een enorme luier die lekker over de rug was uitgesmeerd :). F had het ook leuk gevonden met haar zusje. Ze was alleen even in paniek toen ze uit bed kwam op het KDV en de wagen waar M in lag was leeg. Maar dat was gelukkig snel over.

6. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Mijn vriend koopt rustig tampons of voor mij. Hij zegt altijd:" ze weten heus wel dat t niet voor mijzelf is ;)" LOL

7. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @puckababy: zijn er al mama's begonnen met afbouwen? Wij wel want ze doet al pogingen om te draaien. Wij hebben nu de mini in gebruik met die ritsjes voor de armen. Éen arm eruit ging goed. Eerst overdag geprobeerd toen 's nachts. Vannacht gaan we proberen met 2 armen eruit. Denk dat het wel gaat lukken!

8. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL

:D:D:D! En gelijk heeft hij! Mijn man koopt ze ook wel maar vind dat er wel lastig. Waarom er nu zoveel verschillende soorten zijn, daar snap hij helemaal niets van ;)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mijn man koop t ook gewoon maar stuurt me via whatsapp wel ff foto van alle merken zodat ik er 1 kan aanwijzen voor hem :p

Ego: heb net ff uurtje geslapen, net wakker en hubby is t bad voor me aant vullen :D zo lief! Hebben thuis geen bad dus wilde int huisje persee 1 hebben toen ik ging boeken. Hij vult t bad met dubbele liefde, voor mn rug en zo kan hij voetbal kijken zonder mijn gezeur erbij haha

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

oeh roozjuh wie weet zie ik je nog wel :D

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Lionne, wat heftig meis !!! heel veel sterkte !! hopelijk komen jullie eruit!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey Roosjuh wat lekker :)

Lionne heel veel sterkte meid! Vind het enorm vervelend voor je! :(

Zeg, hebben jullie ook Twitter?
    Ik heb namelijk een webwinkeltje met tweedehands babykleding opgezet (meer voor de lol dan voor de verdiensten ;)) en daar een twitterpagina voor aangemaakt. Nu zou ik het alleen leuk vinden als ik wat volgers kan verzamelen :)
    Dit is de link van twitter: https://twitter.com/babykledingsell

Alvast bedankt meiden! :)

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Anne mama wat leuk dat m en m zo samen op gaan ....
    jammer dat je niet hier in de buurt woonde konden we date ..

wat zullen we nog meer gemeen hebben :)

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Joekie

wat leuk maar helaas geen tijd om bij te houden !
    succes met de verkoop!

15. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Haha, ja, M&M en Mama M & Mama M, wel verwarrend:p

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

ik ben mama S :p

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Lionne sterkte met je kerel. Zou hem idd lekker in zn sop gaar laten koken vant weekend weet hij ook eens hoe druk je altijd bent van je meissie.

Hier is de amandel operatie van M. goed gegaan.
    Hij begint langzaam aan wat te drinken staat lekker stijf van de zetpillen ed.
    Benieuwd hoe hij morgen is. Slaapt nu lekker in zijn eigen bedje.

Ben kapot ga ook lekker na bed wekker ging om 5:30 en van 7 tot 14 uur in het zkhuis gezeten.
    Ruik nu nog zkhuis lucht.

18. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ik bedoel Mama van M & Mama van M, Mama S ;) ik ben Mama A :p

19. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Fijn dat het erop zit Susan! Hoe deed hij het? Heeft hij pijn? Trusten en hoop op een goede nacht!

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Haha goeie morgen! Mama M :p

Deel Deze Pagina