Ja 4 tandjes onder! En ook 4 boven. 8 in totaal dus @cn fijn dat t waarschijnlijk niet uit maakt voor je zwangerschap! Wanneer ook alweer echo? @cak: weleens van gehoord. Hier ook veel kosten enz. Ook maar eens kijken, kan geen kwaad @hier: bij ons bleef t droog! Hebben de kunnen BBQen. Verder niks boeiends meegemaakt!
Ik kan niet slapen want ik denk dat ik Iza te warm heb gekleed voor de nacht.. Ze krijgt nog steeds t zelfde aan als paar weken geleden met de kou. Weet t ti's eigenlijk achterlijk. Net haar gevoeld en ze voelt lekker lauw aan, dus lijkt me goed toch? Heb toch t dekentje net van haar afgehaald. Nu dus: romper zonder mouwen, dun pyjamaatje, slaapzak met armen (vrij dik, zo'n witte van de hema) en dun lakentje ( geen dekentje). Ti's standaard rond 20 graden daar, ook in de winter. Wat hebben jullie kindjes aan?
@ annex, 21 mei is de grote dag dat we.een echo hebben. Pfff... Ik kan moet meer wachten haha. @slaapkleding. M ligt in een romper korte mouw, met pyjama met lange mouw en in een winterslaapzak maar ik heb de arm er afgeritst. En dan ligt ze onder een deken. Bah... Ik ga zo m uit bed plukken, naar de oppas brengen en werken Kuss
Niet te druk maken anne! ze kunnen best wat hebben! En die witte van de hema kan idd wat te dik worden met warm weer. Koop lekker zo'n dunne er bij zodat je per dag kan kijken! Hier E ook nog in een behoorlijk dikke slaapzak maar wel zonder mouw. Ik doe haar pyjama broekje uit en ze heeft een romper zonder mouw onder de pyjama. Ze lijkt het prima te hebben! Overigens hoorde ik van het consultatiebureau dat de temp in de nek belangrijk is. Dus ik voel altijd het nekje. Heet en bezweet is te warm Wekse cn! Cak, volgens mij loopt dit af en wordt dit komend jaar niet meer uitgekeerd. (het gaat altijd over het bedrag van vorig jaar) En zoals ik zei, ik werd door de zorgverzekeringopgegeven dus grote kans dat als je recht had gehad, dit ook was toegekend!
Slaapkleding; jaymee ligt in een dunne slaapzak en een romper met lange mouw. Hij heeft het echt snel warm. CAK; ik moest het wel zelf aan geven terwijl mijn zusje het idd wel vanzelf kreeg, heel appart.. Sinds dit jaar is het idd wel veranderd, je krijgt eventueel een vergoeding van 80 euro ofzo maar heel veel dingen zijn alweer uitgesloten..
Wow wat kleden jullie je guppy's dik aan. hier een apen pakje. Zo'n 1delig pakje met voetjes(lelijke dingen maar verdomde handig) En thats it. Deken krijgt ze wel maar ligt er na 5sec al af. of dunne slaapzak met alleen pyjama shirt eronder. Meer moet ik echt niet aan doen, dan zweet ze haar bed uit
Iza heeft goed geslapen en kwam niet te warm of bezweet uit de slaapzak. Roozjuh zou t niet kunnen zijn dat C snachts wakker wordt omdat ze t een beetje koud heeft? Niet dat ik vind dat ze te koud gekleed is, elk kindje is weer anders. Maar omdat ze vaak snachts wakker wordt toch? @hier: heb t saai moet opruimen maar heb ik echt geen zin in! Staan nog aantal manden schone was die ik vouwen moet, bah dat haat ik! Fijne dag iedereen!
anne: kwam ook in mij op maar ze voelt goed warm aan. heb hier en daar wel wat zitten passen en meten wat voor haar goed is maar zodra ik haar iets warmer aankleed dan is ze elke 30min wakker warmbloedig kind, net als dr vader haha. hier ook aant opruimen. zo haren knippen van mn schoonzusje die hierheen komt. lijkt wel of er een bom is ontploft in huis hier dus even flink opruimen. probeer D al 2uur lang te laten opruimen(zijn eigen speelgoed) maar hoe vaker ik t zeg, des de groter de bende hier word dus dat schiet ook niet op. elke keer als hij 1 ding pakt om op te ruimen, komt ie met 2 dingen terug om mee te spelen missie lopen @ verjaardag: ziet er veelbelovend uit ze kruipt steeds minder. wil alleen maar lopen. Ze gebruikt alles en iedereen om maar te kunnen lopen. neemt steeds meer risico om ook los 2 stappen te zetten. gister liet ze me los, zette 2 stappen, keek naar mij, keek naar dr handen 'hey ik heb niks vast!' en ging meteen zitten haha
Jee C is echt snel daarmee he!! En hier is er ook een bom ontploft ... Ben nu nog in ontkenning maar moet zometeen echt ff ruimen en vouwen! Schattig van D van t opruimen haha .. Dat schiet dus inderdaad niet op! C zit in de fase van lopen en Iza hier heeft t tijgeren écht ontdekt! Gaat de hele kamer rond (met afwijking naar rechts ). En ze wilt de hele tijd naar de plantenbak, zucht ... Doet dan ook express een graai in het zand, terwijl ze weet dat t niet mag. Rebels kind! Ze krijgt Fysio en een dag daarna heeft ze nog meer door. Alleen klein zetje nodig. Rebels én slim kind Goed, ga maar eens aan de opruim ....
roozjuh: dat ziet er veelbelovend uit voor je missie hihi anne: fijn dat ze goed geslapen heeft! en idd ook hierin is elk kind anders! Jaymee moet ik ook echt niet te warm aankleden, dan zweet hij ook zijn bed uit.. (nu lange mouw romper + dunne slaap slaapzak, geen laken en deken)
anne haha afwijking naar rechts, moet er vast grappig uit zien! Slim meisje hoor, dan gaat het straks opeens heel snel met al die veranderingen. Succes met ruimen en vouwen. Lionne: gaat super goed idd. en ik oefenen niet eens met haar. was dat wel van plan, maar vind toch dat ze het zelf moet leren zonder pushen. the best way is your own way
Haha ja dat ziet er inderdaad grappig uit die afwijking. Dan rolt ze wat terug om zichzelf te corrigeren. Maar vandaag is de afwijking alweer minder! En ik kan haar wel achter t behang plakken op t moment. Ze zit express overal aan waar ze niet aan mag komen of laat de broodstukjes met korst op de grond vallen, heel sneaky! Opvoeden is nu echt begonnen geloof ik. Ze is Enorm de grens aan t opzoeken!!! Vanaf welke leeftijd snappen ze "straf"? De woonkamer bezaait met schone was, dus heb haar ff in de box gezet. Vindt ze gelukkig nog leuk ook haha ... Maar poeh hee, pittig is t wel . Jullie kids ook?
haha pittig zeker. hier is ze elke dag dus zo helaas geen behang op de muren hier anders had ze er zeker 2x per dag achter gezeten haha Box vind ze helemaal niks, dan word ze boos en gaat dan als een gek tekeer en krijst alles bij elkaar. helaas voor haar dat mama zelden toegeeft. Brood gaat hier trouwens altijd op de grond dankzij grote broer. Die leert haar dus steeds dat ze t op de grond kan gooien want de hond eet het dan toch wel op. Met als gevolg dat toen we vorige week op vakantie waren ze dat dus ook deed en dan verbaasd kijken als er geen hond is om het op te ruimen
o straf? phoe geen idee eigenlijk. maar ben er nu al wel mee bezig. bij D ook altijd vanaf t begin gedaan. waarschuwen. duidelijk 'nee' zeggen en na 3x gaat ze toch echt die box in. maar doe ik niet altijd want dan zit ze nonstop in de box gok ik
Ik zeg ook duidelijk nee en ook waarom en geef haar een waarschuwing en zet haar als ze t nog een keer doet aan de andere kant van de kamer neer. Soms huilt ze dan en soms kan t haar geen bal schelen. Heb ergens ook gelezen dat ze "nee" wel snappen maar er nog niet aan toe kunnen geven. Heel impulsief dus.. Soms denk ik dat ze t doet om mij te stangen, kan dat al zo jong? En wat betreft t brood dit vindt ze superlekker maar de korstjes minder. Geef altijd 3 stukjes brood op haar bordje en die moet ze eerst opeten voor ze nieuwe krijgt. Dus gooit ze die met korst soms stiekem op de grond haha .. Vandaag heb ik t weer opgeraapt (geen hond en schone vloer) en gezegd dat ze dat eerst op moet eten voordat ze nieuwe stukjes krijgt. Eerst huilen en boos en later toch opgegeten!! Yeah! Dus ze snapte me wel ... Nu ligt ze gelukkig in bed en kan ik eindelijk de berg was wegwerken, zucht. Sorry voor hoop ego!
Hi meiden Even ego. Vandaag uit mijn doen geweest na het gesprek gisteren. UWV gebeld en nagevraagd hoe het zit met het betalen van die 70% van de niet gewerkte uren in het tweede ziektejaar zoals mij dat gisteren als waarheid is verteld. Het UWV betaald de werkgever 104 weken (lees 2 jaar!!!) 100% van de dagloon van mij dus als zij mij 70% willen geven houden zij zelf dus die 30% als 'rente'. :x Dat kan dus niet. Verder ben ik nog aan het uitzoeken. Bah!! Naar als mensen aardig lijken en te vertrouwen lijken maar je ondertussen een oor aan naaien...
Wat klote ! En die 30%, mogen ze die houden? Ik bedoel is dat legaal? Wat een naaierij zeg!! Ik zou t er niet bij laten zitten, al gaat t misschien wel veel energie kosten. Iets wat je liever ergens anders in zou steken. Succes en sterkte! En laat je niet kisten!! Voor hen 10 anderen (moet je maar gewoon denken) maar je moet wel krijgen waar je recht op hebt. Vuist op tafel dus, succes!
Hou dames, pittig... Ja dat geloof ik wel. M kruipt.nu volop de kamer rond en ik kom alleen ogen te kort. Alleen ze verraad haar eigen wel als ze uit uitspookt haha. Want ze maakt.altijd geluid en als.het stil is moet ik even gaan kijken wat ze doet. Meestal is ze dan weer iets aan het opeten wat ze ergens gevonden heeft. Laatst een stukje schors van de kachel haha. @ kleding. Ik denk dat ik hierbij een grens moet trekken en even niks mag kopen. Want is eigenlijk niet normaal die kast van m. Ik heb alles.uitgezocht en dit alles is maat 74 en 80. Oeps... Haha @eten en.wat eten jullie? Wij gekookte aardappelen, spinazie en een cornflakes snitzel. Mmm... Jammie haha Fijne avond allemaal Kuss