juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Thanx! Nee, het is niet legaal of toegestaan. UWV reageerde ze,fs wat gepikeerd. Het was ook de man aan de telefoon die zei dat het echt niet kon en dat ze dit niet zelf toe konden eigenen en mij 70% geven. Zo was het niet wettelijk geregeld zei hij.
    Ik heb besloten het te beschouwen als iets wat zij misschien ook niet wisten. Ik maar uit van goede bedoelingen maar dit kan natuurlijk echt niet fat ik dan 30% moet inleveren. Dus ik ga er wel achteraan!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o wauw wat aso! denk dat ze echt wel weten hoe t wél hoort hoor eef. kan niet anders. tis een bedrijf en die hoort te weten hoe zoiets gaat. waarschijnlijk hadden ze niet gedacht dat jij t zou uitzoeken. goed dat je dat heb gedaan! meteen achteraan gaan en ze confronteren met de info die je van uwv heb gehad.

cn: wow wat een kleding!!! denk dat wij maar 4(misschien 5) broekjes hebben en 6 shirtjes ofzo. en 2jurkjes. Wij hebben t helaas ook niet zo heel breed met geld dus heb geen keus. een buuf wilde me wel wat kleding geven maar (sry dat ik t zeg) dat is echt sjonnie kleding. ik hou me totaal niet aan de mode maar deze kleding lijkt wel van minimaal 5jaar geleden, pluis, gaatjes, vlekjes. lief dat ze t me gratis wil geven en me zo wil helpen en misschien erg aso van mij dat ik het niet wil. maar wil toch wel normale shirtjes en broekjes voor mijn kids. Ze had ook schoenen, helemaal afgetrapt, zolen stuk 'ja leuke buitenspeel schoenen voor D.amian' ehhh nee dankje...

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja menu was hier frituur. had er totaal geen zin in. stond Kip Tandoori op t menu maar kwam er vanmorge achter dat we geen kip hadden :p Op woensdagavond altijd de boodschappen dus moesten makkelijk eten. hubby en zoonlief wilden frituur. tja dan trek ik toch aan het kortste eind :p

Morgen ga ik mezelf flink verwennen met allemaal lekkere dingen :D heb kipkluifjes gehaald en zak Maltezers en M&M's. Vrijdag kaakchirurg en met mijn geluk ben ik daar wel paar weken van gesloopt. Ook heerlijke soep maken voor vrijdag en zaterdag. giga pan groentesoep. makkelijk eten en nog lekker en gezond ook!

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
  5. eef80

eef80 Niet meer actief

Dank je wel roozjuh. Ik ga er over beginnen na mijn vakantie.
    En ik heb ook maar 3 broekjes en 5 shirts 3 vestjes en 3 jurkjes. (en dingetjes in andere maat die nog net aan gaan) Vind ik zelf eerlijk gezegd ook praktischer. Met B had ik altijd heel veel maar daar deed ik 60% dan niet van aan. Dat vond ik dan ook weer heel erg zonde! Ik was liever vaker! Ik heb overigens wel 10 rompertjes. Die was ik met de hete was dus die wil ik niet steeds hoeven draaien! Ik wil nog wel wat goedkope dingetjes bij kopen voor het kdv. Ze komt altijd vol (permantente) vlekken terug :(
    En ook ik hou niet van andermans kleding die niet jouw smaak is. Liever weinig en naar je smaak dan meer en dan sjonnie kleding zoals je het noemt :)

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe ik zie dat jij dat H&M vestje heb, die grijze. die wil ik al zo lang maar hubby houd me steeds tegen :p en dat rokje is ook wel leuk, die blauwe(met dat witte shirtje) Wat wil je voor die 3 dingen hebben? even met hubby overleggen of we t deze maand kunnen betalen(en anders volgende maand als je t dan nog heb)

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Wat wil je ervoor geven? Ik hoef niet de hoofdprijs.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ehhh.... geen flauw idee! ;)

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Roep maar wat.

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi ladies, nou zo gaan we het doen waarschijnlijk .

Nou we zijn er uit haha. We gaan gewoon feest van ons kindje vieren en als de 1ste wil gaan dan zeggen we ow wacht. M. Mag nog een cadeautje open maken en vind het leuk als iedereen mee kijkt. En dan heb ik een mooie luxe box ingepakt en daarin zit een badeendje mat een briefje aan zijn nek waarop geschreven staat: hoera binnenkort ben ik niet meer in mijn eendje. En daaronder ligt dan een echo fotodank je wel voor alle leuke tips dames !!!

11. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hoi hoi
    Ik lees morge bij probs met internet gegad grrrrr
    Tot snel !!!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Cn, leuk idee! :D

Lionne, ik heb echt serieus geen flauw idee. Wat had je zelf in gedachte, wat vind je een mooie prijs?

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen,

Zo hier lekker geslapen en heb heerlijk gedroomd. Dat we de echo kregen en ze zagen bij de 1ste echo al een piemeltje haha dat kan helemaal niet maar ik vond heg een super leuke droom haha.

Ook een.stomme droom gehad en ookal.een.onzin droom haha. De.vrouw van moeders.voor moeders belde.me.op dat ze slecht nieuws had want er zat geen hormoon meer in mijn plas dus er was een miskraam bezig.

En wat zijn de plannen vandaag? Hier niet veel denk haha

Kuss

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Superleuk idee!

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    €7.50 ofzo? Ik heb ook niet zo goed een idee.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja dat vind ik wel een mooi bedrag. Zal ff kijke hoe en wanneer ik t kan overmaken naar je :)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zo lief!!! mocht vanmorge uitslapen, hubby verwacht dat ik straks paar rot nachten krijg door de pijn. Daarna lekker douche en toen ik beneden kwam hadden de mannen heerlijk ontbijt gemaakt en kreeg alvast mn moederdag kado :D zondag zal ik nog niet optimaal kunnen eten dus hebben ze t verschoven naar vandaag.

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Heb je de kaakchirurg al overleefd! You can do it!

Wat een schatjes die mannen van je!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Morgen naar kaakchirurg om 9.30

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Spannend he roozjuh?! En wat leuk dat moederdag vandaag dan was. Lief dat ze zo mee denken! Denk dat het idd niet leuk zal zijn de komende dagen maar daarna ben je er wel vanaf!

hoe is het met jullie kleintjes dames? Hier is E al een week om achter het behang te plakken. Ze moppert, gilt, schreeuwt, huilt, jankt en brult. En dat alles voor als ik even iets eet en zij ietsjepietsje later iets in haar mond heeft, als ze iets niet mag opeten van mij (schoen,telefoon etc), als zij vindt dat ze toch nog na een hele fles een half slokje wil, als iets niet lukt, als ik heeeeel even naar de wc moet of gewoon als zij er zin in heeft. Ze kijkt ook enorm boos. Dat terwijl ze normaal alleen maar vrolijk is!! Ze lijkt niet ergens lichamelijk last van te hebben. Niets wat ik kan raden in ieder geval.
    Het is momenteel een behoorlijk chagrijnige beepie, geen lol aan!

Deel Deze Pagina