juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne: doet wel pijn maar het is gelukkig nog te doen. maar de verdovingen werken nog beetje dus als dat over is kan ik pas oordelen :p

boos worden,stemverheffen werkt hier heen goed. als ik echt heel boos klink dan gaat ze heel sip kijken en dan huilt ze 3sec en dan is t over. meer reactie dat ze wat schrikt dat mama het écht meent :)

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!

Roozjuh, ik ben blij dat er iemand naar heeft gekeken die het snapt en dat die kies niet zomaar in het zh getrokken is... Daar moet je toch niet aan denken dat ze die zenuw beschadigen??? :x
    Ik vind je heel dapper! Goed gedaan en beterschap! Hopelijk valt de 'schade' mee. Wat wel kan is dat je morgen bont en blauw wakker wordt. Maar ik hoop het niet!

Anne, ja dat nadoen herken ik dus ook van b, hihi! Soms heel confronterend hoe je soms onbewust doet en dan ineens een spiegel voor krijgt :)

nanni, krijg je nu niet ineens baby konavia's? ;)
    Ik had ooit ook een houdini konijn. Die brak óveral uit en op een gegeven moment heb ik hem maar laten gaan. Ik liep steeds in de ochtend in de gemeente tuinen achter dat konijn aan te rennen. En hij kwam ook steeds terug na een uurtje of wat. Hij ging gewoon elke dag even uit winkelen.

Net terug van boodschapjes doen. Bah,,wat een drukte!!!! Overal rijen tot ver in de winkels en pinautomaten deden het nergens dus ook nog eens een mega rij voor de pinautomaat. Wat doen al die mensen op de vrijdag in de winkels en waar komen die invasie mensen allemaal vandaan?? Ik zie alleen met kerst zoveel kuddevolk bij elkaar. Maar goed ik was dus een van hen :p en ik heb de boel binnen, hihi!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe wakker worden als een in ekaar geslagen hamster... nee laten we het niet hopen! ;) pijn valt eigenlijk opzich wel mee. zit natuurlijk aan flinke pijnstillers, maar had het erger verwacht. pijn toen ze eruit gingen was 100000000x erger. heb liever een paar weeen :p

druk was t in de winkel he, hoor het meer om me heen. hubby moest ook nog wat dingen halen en vond het ook belachelijk druk. HAMSTEREEEEEEEE

4. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hemelvaartsweekend!;)

Gelukkig valt de pijn mee roozjuh, houwe zo:)!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja tis hemelvaart geweest he gister. hubby moet dit weekend helaas werken.

jullie nog plannen?

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Quote 1: oeiiii,,dan was het écht niet best!!!
    Quote 2: Je paste er dus goed tussen ;):p

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Zal het zijn dat het zo belachelijk druk was door hemelvaartsdag? :( Zal bijna wel moet hè?!

Plannen:tripje naar sicilië (oei,,klinkt lekker decadent :p)

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Aaahhhhh ik ben zo blij !!!

Ik heb.mijn.moederdag cadeau vanmiddag gekregen.... Een super mooie moederfiets en ik ben er super blij mee !!! Yes want ik vind fietsen zo leuk en nu gaat dat allemaal net iets makkelijker. Ik kon bij mijn vorige fietst niet net mijn voeten bij de vloer aangezien ik niet heel groot ben dus het was eigenlijk niet veilig. Ik ben zo blij !

Sorry even ego bericht ;)

9. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Even snel egoberichtje

Kan ik nou zwanger zijn of is dit niks?

op n rijtje:

-13 maart: (rond die koers) onveilige seks

-25 maart: test negatief

-27 maart: rare verschijnselen, vooral enorm duizelig (heb ik nog steeds af en toe) en moe zonder aanleiding

-4 april: ineens krullend haar

- 7april: weeende krampen, werd er wakker van

-8 april: test negatief

-11 april héél licht ongesteld, bijna niet (1-3 druppeltjes)

-rond 17 april: test negatief

-9 mei: heel licht ongesteld, bijna niet (1-3 druppeltjes)(zit wel 28 dagen tussen vorige keer)

Tussen de seks en nu zit ongeveer 8 weken.

Wat denken jullie? Is dit iets? Of maak ik mezelf gek?!

10. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @cn: wat een mooi cadeau! Ik heb ook zo'n fiets gekregen voor m'n verjaardag. Superleuk!

@roozjuh: hoe gaat t ?

@verder heb ik overal al op gereageerd geloof ik (?).
    Wat denken jullie van wat ik hierboven heb geschreven? Baal er zo vandat ik m'n eigen lichaam niet echt kan vertrouwen. Nooit gekund ook.. Moest ff snel schrijven want batterij bijna leeg.

11. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi anne, ik vind.edu.aantal verschijnselen wel kijken. Op zwanger maar aangezien de testen negatief zijn zou ik denken van niet. Maar als je maar niet echt ongesteld.word behalve die paar druppels zou ik naar de huisarts gaan. Denk en eventueel een echo aanvragen. Ik zou dan ook zeggen dat je denkt zwanger te zijn. Ik hoop.snel op meer duidelijkheid voor je !!!
    Kuss

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Cn vet! Heel mooi kado.

Anne: geen flauw idee. Weet uit ervaring dat je lichaam je flink kan bedonderen.

Verga van de pijn :( laatste ibu was om 23.30. Dus die is nu wel uitgewerkt en dat merk ik pfff. Snel nu weer ibu ingenomen zodra ik wakker werd.

Oja mn ma is soort van boos dat ze op moederdag geen visite krijgt. Maar ik ga met die pijn toch echt niet weg, en hubby werkt toch dus kán niet eens die kant op. En mn broer en zn vrouw vieren natuurlijk hun 1e moederdag. Maar dit lijkt mn moeder allemaal niet te snappen. Heel irritant

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Misschien boos dat ze even van de troon is roozjuh? Ze moet moest moederdag al delen met jou en nu ook nog eens met je schoonzus ;)
    Beetje kinderachtig en niets van aantrekken hoor! Begrip voor jou lijkt mij hier meer op z'n plek.
    Hoe gaat het nu? Heb je een beetje kunnen slapen?

Mooi cadeau CN! Watis een moederfiets handig hè?!

Anne, ik zou denken dat er niets aan de hand is omdat een test wel iets zou aangeven maar voor de zekerheid even in de gaten houden en anders toch even bloed laten prikken? Dan weet je het echt zeker.

@hier, spullen pakken, douchen en wegwezen! Doei, tot over een week!

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; hoe gaat het nu? Ik zou me van Moederdag niks aan trekken! Je broer kan natuurlijk best eventjes naar zijn moeder ondanks eerste Moederdag of gaan ze de hele dag wat speciaals doen?

CN; super gaaf kadoo!!

Anne; Tsja als de testen negatief zijn durf ik het ook niet te zeggen.. Je lichaam kan je zo bedonderen..

Eef: veel plezier!!! En vooral genieten!!

Hier gaat alles zijn gangetje! Jaymee is weer wat meer zichzelf en dus vrolijker!
    Konijn en cavia gaat opzich wel goed, alleen het konijn is dominatie aan het bepalen, legt zijn kop op de cavia en de cavia kan dan niet weg.. Hebben nu een huisje gehaald waar cavia in kan en het konijn niet.. Hij durft nog niet naar beneden in het hok maar dat komt vanzelf wel.. Het is verder een scheetje en jaymee vind het ook helemaal leuk, wil elke keer aaien hihi..
    Vanmiddag verjaardag, blijven daar ook eten.. Camping bedje mee en dan kan jaymee gewoon lekker slapen! Het is wel sneu voor de kids die hun verjaardag vieren want bijna iedereen heeft afgebeld! De jongste had vorige week hand voet mond ziekte maar alles is al ingedroogd, toch is iedereen er bang voor.. Nou ik niet want ook op mijn werk heerst het enorm en hier niks aan het handje..

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef veel plezier!! Geniet ervan!

Broer kan niet 'ff' naar mn ma, die woont hier bijna 1,5u vandaan. Ze moet t maar gewoon accepteren.

Veel plezier op verjaardag!

Slapen ging heel goed, was zo in coma. Vanmorge dacht ik dat ik ff dood ging maar na ibu gaat t stukke beter

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; nee dan gaat het idd niet ff! Maar idd ze moet het maar accepteren.. Zelf hecht ik er niet heel veel waarde aan, ik vind de eigen gemaakte knutselde van de kids leuk maar verder doe ik er niks mee.. Maar ja niet iedereen is zo natuurlijk!

Gelukkig gaat de pijn nu beter! Je mag er eventueel ook PCM bij toch? (Ik toen wel)

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Zo, weer terug.

Anne, spannend. Ik heb geen idee. Ik was de vorige keer 7 weken overtijd toen ik voor het eerst ging testen. (Onregelmatige cyclus)

Cn: gaaf, een moederfiets. Hopelijk is het bij jullie beter weer, zodat je de fiets kunt uitproberen.

Roozjuh: mag je geen ibu/pcm combi? (Ik voor mijn bekken wel namelijk, wel lichtere ibu).

Wacht even... Even smurf uit de gang plukken...

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja pcm mag ik er zeker bij doen. maar vind die krengen zo lastig doorslikken en bijten is op dit moment ook geen pretje. slikken nu overigens ook niet want bij elke keer dat ik slik voel ik die rot hechtingen;)

Ik mag er Tramadol bij doen eventueel zei hij. Omdat mijn lichaam al járen gewend is aan zwaardere medicijnen zal pcm waarschijnlijk ook niet veel doen. maar het is prima te doen op de ibu. alleen smorgens dus een hell. denk dat ik vannacht ff wekkertje zet om wat in te nemen zodat ik niet morge ochtend weer krom lig van de pijn

moederdag: heb een leuk hout fotolijstje gehad met zijn schoolfoto erin. hij heeft t lijstje zelf geverft. vorig jaar een waxinelichtjes houder(hart vorm) ook zelf geverft.

memoriebox: hebben jullie die? ik ga voor beide kids 1 halen eind deze maand. heb mooie gezien bij werk van hubby. lekker tijdloos(geen baby dingen erop dus) en mooi formaat

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Pcm kun je ook oplossen in water, erg goor, maar wel effectief.

Wat een pokkeweer!
    Straks nog een klein cadeautje kopen voor mijn moeder, daar ga ik morgen even snel heen. Man is toch werken.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb dat wellis geprobeerd maar dat werkte averechts. dat ging er net zo hard weer uit :p idd veel te goor

Deel Deze Pagina