juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; als je er tramadol bij mag zou ik dat eerder doen dan PCM! Precies om de reden die jij zegt, al zovaal zware pijnstillers geslikt!
    Meestal heeft PCM dan idd niet veel effect..

Memoriebox; ik heb nu alles nog In 1 box maar wil het tzt wel gaan splitsen

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Memoriebox? Ken ik niet? Vertel...

Net wat grappigs. Ik had een pakket kleertjes op mp. Daar was op geboden door een man. Ik gemaild dat ik het met het bod eens was. Werd ik gebeld., bleek het een van de meiden van de pufclub te zijn. Zij had (onder haar mans naam) geboden. Dus even bijgepraat over de baby's. Zo leuk.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuk! Zo kon je weer ff bijkletsen.

Memoriebox is een doos met spulletjes van je kleine. Hielprikje, geboortekaartje, 1e verjaardags shirt, 1e schoentjes. Dat soort dingetjes.

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Oh, dat is wel een leuk idee

5. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hello ladies!

Memoriebox wat een onwijs leuk idee! Dat ga ik doen:). Ook nog foto's laten afdrukken en inplakken van n halfjaar tot nu pfff...

@Roozjuh hoe is t met de pijn? Inderdaad om de zoveel uur pijnmedicatie nemen zodat je een spiegel opbouwt.

@lionne: ook toevallig dan he! Altijd leuk om bij te kletsen dan.

@ Moederdag: wij doen hier nooit echt aan. De verplichting vind ik persoonlijk vervelend. Van je kids lijkt me een knutselwerkje wel leuk en lief om te krijgen. Maar een verplichting moet t niet worden. M'n vriend en ik gaan morgen naar het dag van t levenslied hier in Nijmegen. Klein festivalleje overdag. Iza gaat naar oma.

@hier: ben niet zwanger, heb maar weer een test gedaan. Nu ben ik er klaar mee! Stom lichaam. Hoop volgende maand gewoon ouderwets goed ongesteld te worden:D dat is tenminste duidelijk.
    Zijn net terug van Amsterdam. M'n neefje werd 1 jaar. Iza heeft alleen maar gelachen gespeeld en gesjanst;)! Hihi ..

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@memorie.box, ja ik heb hier een memorie krat haha. Er zit al in, 1ste pakje, dvd's van de echo's, en nog veel meer maar kan er zo niet opkomen haha. 1ste knutselwerk, gedicht dat ik met sinterklaas had gemaakt voor m.

@zwangerschap, ik begin er eindelijk wat vertrouwen in de krijgen. Maar ik voel mw niet altijd zwanger omdat ik het er met niemand over kan hebben. Nog 2 weken en dan weet iedereen het eindelijk haha. Over 9 dagen eindelijk echo ! Joepie

@moederdag, hier doen we er wel aan en ik geniet er nu al van haha. Heb dan die gave fiets gekregen en ik denk dat mijn vriend een lekker ontbijt heeft voorbereid want zoals gaf hij als.hint van de week.

nou fijne dag ladies !

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ow. M kroop gisteren naar de leuning van de bank en trok haar u
    Eigen op en stond toen aan de leuning van de bank. Woow... dan gaat het snel opeens want ze kruipt net en trekt haar eigen nu al op aan de bank. Yes haha

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Cn: wat gaat ze ineens hard! Goed zeg! Weet ze al hoe ze moet gaan zitten uit staan? F niet en durft vaak niet meer te gaan zitten ( twee keer gevallen). Dus ze gaat steeds staan, begint na vijf minuten te krijsen, dan zet ik haar op de billen op de grond... Twee minuten later staat ze weer. Zo blijven we bezig.

Mijn schoonzus vroeg vrijdag of we een cadeau wisten voor de verjaardag van F. Ook een (wat duurder) cadeau wat we krijgen van de vader van Manlief (en schoonzus).
    Ik heb niet echt een idee. Van een oom en tante van Marc krijgen we waarschijnlijk ook een duurder cadeautje. Voor mijn broer en zijn vriendin en een aantal vrienden zoek ik ook nog cadeautjes onder de €20. En hoe communiceer ik dat dan? Ik vind cadeautjes vragen zo... niet netjes. Maar om nou 4 loopfietsen te krijgen is ook zo wat.
    Ze heeft al aardig wat Little People (krijgt ze van ons voor haar verjaardag). En voor haar doop heeft ze een zilveren armbandje gehad. Oorbellen krijgt ze niet! En een tuin hebben we niet, wel een balkon. Tweedehands speelgoed vinden wij ook prima.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    cn wat leuk! ja gaat snel opeens dan he

Lionne: je kan op lijstje.nl een verlanglijstje maken. de link geef je dan aan familie/vrienden en kunnen zij iets eruit kiezen. als ze wat willen kopen wat op het lijstje staat, kunnen ze het afvinken zodat een ander kan zien dat het al gekocht is.
    heb t lijstje hier ook gemaakt maar mijn familie heeft zich er nooit wat van aangetrokken. denk dat ze 'zelf wel' kunnen kiezen wat t beste voor onze kids is ofzo. heb t bij D.amian zn verjaardagen ook gedaan maar nog nooit iets gekregen wat er op t lijstje stond. zo kregen we dus 2x een 3wieler die we zelf al hadden gekocht. mn vader heeft m zelf gehouden voor als kids bij hun zijn, en mn broer heeft m terug gebracht

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Goed idee.

Leuke moederdag gehad allemaal?

Manlief heeft de hele dag gewerkt. hij was om 17.00 thuis. Ik heb toen een fles vanille bodylotion gehad. Ik HAAT vanille en ik gebruik nooit bodylotion. Verder heb ik net was opgeruimd ,de vaatwasser gedaan, eten gekookt voor F. (waar ik ontzettend veel commentaar op kreeg van man) en nu loopt ie te vloeken omdat de wasmachine lekt met zijn twee overhemden die hij er zelf ingegooid heeft.
    Ik ben gevlucht naar de slaapkamer.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bah lionne, geen fijne moederdag dus voor jou. is er iets op zn werk gebeurd ofzo?

moederdag: had die afgelope donderdag al :)

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    CN: wat gaat ze ineens hard! leuk!

Lionne: oei dat klinkt niet leuk :( is er idd wat gebeurd op zijn werk??

Hier vanmorgen de kadootjes gehad van de kids, zelf gemaakte dingen, zo lief :D
    Leon was aan het werk, dus verder ook niks hihi.. Maar moet zeggen dat mij dat niet uit maakt, ik vind die zelf gemaakte dingen het leukste!

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Man heeft een drukke dag gehad en een halve dag met bewoner in het ziekenhuis gezeten.

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi,

hele tijd geleden heb ik ook mee geschreven, daarna ff flinke tijd te druk maar nu steeds weer wat meer op zwp te vinden.
    Wil graag weer met jullie meeschrijven, mag dat?

Laatste dagen wel ff terug gelezen
    CN, gefeli met jouw zwangerschap!
    Anne, jammer dat je toch niet zwanger bent.
    EEf, wat een gedoe op je werk! Irritant dat ze zo doen.
    Ik heb net de discussie achter de rug over wel/ niet 1 jaar ziek zijn. Gelukkig mijn zin gekregen en dus niet 1 jaar ziek, nu moet alleen de salarisadministratie dat nog door krijgen ;)
    Roozjuh, wat gaat jouw meisje snel zeg! Knap dat ze al zo paar stapjes los doet!
    Lionne, bah geen leuke moederdag dus voor jou.
    Hopelijk trekt manlief nog bij.

Verder weet ik het ff niet meer, sorry! :)

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heyyy leonie! Das lang geleden! Hoe is t met je meiden?

16. sepherine

sepherine Niet meer actief

Roozjuh , hoe is het met de pijn ? C blijft hard gaan he :D
    Lionne jeetje niet fijn
    Eef wat een rotgedoe zeg
    Leonie lang geleden hoe is het met jou kids ?

Sorry ben een zeef probeer al dagen bij te lezen maar onthoud niks

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ja lang geleden he

Met de meiden gaat het goed!
    Oudste ondertussen 4 geworden dus die gaat naar school. Gelukkig met veel plezier.
    Jongste is vorige week alweer 1 jaar geworden, wat gaat het toch snel!
    Maar met haar ook alles goed, nu flink bezig met overal aan optrekken. Erg leuk om te zien!

18. sepherine

sepherine Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat !!
    A ingeschreven voor school , augustus is ze 2, 5jaar dus 1 september mag ze starten . Zindelijkheidstraining gaat iets te goed naar men zin , nu al bijna wee bezig en op die week een ongelukje de eerste dag voor de rest niks meer

19. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    @leonie: welkom! Is jouw kindje ook te vroeg geboren? Omdat ze vorige week jarig was ..

@lionne: niet leuk! Maar die vanille bodylotion is toch best lief eigenlijk? Al houd je er helemaal niet van, dan vind ik t juist erg aandoenlijk op de een of andere manier. Of wist hij dat e daar niet van houdt?

@eef: hoe is t met jou? Al een tijdje niks gehoord van je ..

@moederdag: m'n vriend was uit bed gegaan voor Iza en ik heb in bed gewacht en gewacht haha:D. Kwam niks dus om 11:15 toch maar uit bed gegaan. Had ie chroisantjes in de oven en eitjes gekookt, erg lief. Er lag ook een zelfgeschreven gedichtje op m'n bord, terwijl hij serieus niet kan schrijven. Vindt hij erg moeilijk, is zeer dyslectisch! Erg lief gedichtje! En verder geen cadeautje of iets, maar ik vind het gewoon lief dat ie zo z'n best heeft gedaan.

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik vind het ook lief dat ie iets gekocht heeft, maar hij wost dat ik niet lustte. Gisteravond heeft manlief wel drinken en een ijsje voor me gepakt. :)

Deel Deze Pagina