Anne, a wat lief dan toch van je vriend! Eerst gaven wij wel een echt cadeautje erbij op moeder- of vaderdag maar vanaf dit jaar doen we dit niet meer. Mijn oudste maakt nu voortaan wat op school en daar houden we het bij. Zo lief zo'n zelfgemaakt moederdagcadeautje, ik had een papieren theekan met gedichtje erbij. Ze kende hem na 2 weken nog steeds uit haar hoofd, mijn moppie! S. is inderdaad ook te vroeg geboren met 35.3 kondigde ze zich aan doordat mijn vliezen braken. Uiteindelijk met 36 weken geboren Lionne, gelukkig dat hij nog lekker wat drinken en ijsje voor je had gepakt, toch nog beetje bijgedraaid dus
Even zwaar ego, baal als een stekker. Had leuk weekend geplanned met hubby als verrassing. Kids naar mn pa dus lekker met zn 2tjes. Maar nu heeft mn pa opeens plannen voor dat weekend, was ie vergeten. Dus t kan niet door gaan. Weken erna zitten hier vol geplanned met verjaardagen en hubby die regelmatig zaterdag én zondag moet werken. Dus tot aug. is t redelijk onmogelijk om er samen uit te gaan een weekend Had overnachting geplanned in duitsland en dagje Phantasialand. Ooit in dat park geweest aan begin van onze relatie, maar na 30min in t park begaf mn rug het en wilden er altijd al naar terug gaan als ik wat mobieler was. Grrr ff flink aant balen dus
Roozjuh jeetje niet fijn snap dat je baalt !!& Ego . D heeft vandaag weer wat pasjes los gezet dacht dat hrt gisteren en eergisteren per ongeluk ging mzar blijlbaar niet
Balen zeg, Roozjuh. Met de kids naar Phantasialand lijkt me niet handig... Sepherine: los lopen, wauw!
Moederdag: zie dat sommige leuke dag hebben gehad en andere minder. Jammer dat sommige mannen(incl de mijne) niet iets kleins doen t gaat meestal maar om t gebaar. Die van mij bedacht dat die ziek was(jaja..) dus toen heb ik zelf maar ontbijtje gemaakt met croissantjes enzo.. ohja en kadotje gaat ie deze week bestellen..mannen he.. Lopen/kruipen: pff sommige kindjes gaan snel. Maar uiteindelijk kunnen ze allemaal lopen. Nu gaat dat baby er echt snel vanaf, voor je t weet hoor je de hele dag neee.. Zwangere: gaat alles goed met jullie? Geslacht al bekend of geheim? Roozjuh: balen van je weekendje weg.kan je niet een keer doordeweeks plannen of werktje pa nog? Hoe gaat t met je mond? Was vrijdag nog bij je in de buurt, gingen naar bataviastad(caviastad volgens r) Verder weet k t even niet meer. Ben zelf ziek geweest en daarna werd a ziek dus was gezellige week.. Gaat 26 mei nog door? Fijne dag!
MvR: haha caviastad, zo noemen wij dat hier ook jmmr dat je niet ff langs kon komen joh, had je wel willen ontmoeten aangezien we een meeting hier wel kunnen vergeten. Kaak gaat goed. Zolang ik de ibu in neem gaat t super. Doordeweeks gaat helaas niet, mijn vader werkt inderdaad nog. die is 'pas' 58. alle andere opa's en oma's zijn jonger dus helaas ook aant werk. ja mn ma werkt niet, maar die kan geen 2kids tegelijk aan(ze heeft fyb. veel pijn)
o en 26mei mag van mij wel door gaan hoor jullie zijn welkom! denk alleen dat bijna niemand komt. te ver, geen zin, ziek, werk, mag niet, andere plannen
Pfff... Hier een heel andere zwangerschap als bij m. Ik ben zo moe, en misselijk !!!.ik krijg s'morgens megchelen veel moeite een boterham weg terwijl ik het super hard nodig heb dus tegen kokhalzen in spoel ik 2 boterhammen met water mij. Keel door. pfff.. En met de zwangerschap van m. brussel ik van de energie en voelde ik me super ! maar toch geniet ik wel heel erg maar is wel pittig soms want gisteren moest ik m uit bed halen maar durfde niet omdat ik dacht dat ik elk moment er alles uit moest spugen. Haha. Misschien word het nu wel een zoontje? Nou ja kan eigenlijk net zo goed een dochter worden want dit zegt niks eigenlijk. er is al wel 2 x gependeld voor me en zeggen allebei een jongen, zou het haha . Nu ga ik maar weer snel verder werken fijne dag ladies !
CN, het is ook niet niks met nog een dreumes erbij én zwanger. zo veel mogelijk rusten waar het kan lady's ik heb belastinggeld binnen! ben zó happy he alleen nu moet ik wel 2 tot 3weken wachten voordat ik lekker kan shoppen. hubby moet veel werken, en als hij vrij is dan is het op de zondag en dan is alles dicht, of 23mei maar dan krijgen beide kids hun prikjes weer. verder werkt hij alleen maar normaal is hij op maandag vrij, maar a.s maandag moet ie werken omdat het een feestdag is grrrr
Hoi meiden, Ik heb jullie schandalig verwaarloosd, sorry! Ik ga weer mijn best doen regelmatig te lezen en te reageren. Heb alles bijgelezen maar echt te veel om te reageren! CN jouw nieuws is mij natuurlijk wel bij gebleven. Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!!!!!! @hier: alles gaat prima. Druk, druk, druk. Volgende week een paar dagen vrij en een proefkampeer tripje gepland. Camping in Noord-Holland aan zee. Maar ik wil wel zon!! @verjaardagskado kleintjes: hebben jullie al geshopt? Ik weet het niet, hellup!
Leonie; welkom terug! Roozjuh; lekker al geld van de belasting! Ik wil ook hahaha Seprine; wat knap al stapjes los!! Hier; jaymee is niet zichzelf.. Huilt veel, s nachts veel wakker, moeilijk eten, kwijlen en rode konen.. Het zijn denk ik echt de kiezen die moeilijk doen😢 Vanmiddag naar het CB ik ben benieuwd..
Kado; tjoek tjoek autogarage gaan we kopen.. Aan de visite vragen we de uitbreiding.. Eigenlijk wil ik ook nog een 3 wieler hahaha
hallo dames @ roozjuh, nee het is inderdaad niet niks zwanger zijn en M. erbij ahhah. Maar ik vind het wel heerlijk hoor alleen wel pittig zo nu en dan. Vooral nu ik vaak misselijk en dood moe ben. Als M. zo in slaap valt ga ik ook een uurtje naar bed oeh... geld terug krijgen is altijd leuk !!!! @annemama, geeft niks hoor. Ik heb ook periodes dat ik wat slechter lees en reageer. Druk, druk, druk ahahha. Maar dank je voor je felicitatie !!! we zijn echt dolgelukkig dat er weer een kleine bij komt. @nanni, lastig ja als de kiezen door gaan komen. Hopen dat hij snel weer zichzelf een beetje is. @ eten, hier eet M. ook veel minder als eerst. Is dit een fase? Groeit ze nu minder hard zodat ze minder nodig heeft misschien? eerst kon ik me knettergek maken als ze niet wilde eten. Maar dit doe ik niet meer. Dan eet ze maar niet. Ze eet wel als ze honger heeft denk ik nu. @ slapen, M. is volgens mij ook het slaapje van 13:00 aan het afbouwen. Ze gaat alweer een paar dagen niet slapen dan. En ik denk wel te weten waarom, ze kan nu super goed kruipen en trekt zich aan alles op. dus volgens mij heeft ze geen zin om te slapen maar wil ze gaan ontdekken, baby monster ahahah dat zou betekenen dat ze alleen nog maar slaapt van 9:00 tot 11:00 ongeveer ? oei oei hahaha @verjaardagscadeau, ehm.... ik weet het eigenlijk nog steeds niet zal waarschijnlijk iets van speelgoed worden @ echo, brrr... ik vind het zo spannend. Dinsdag eindelijk de echo. Ik hoop zo dat alles goed is en het hartje klopt. Fijne dag !!! Kuss
nanni: hoe was cb? cn: hier juist dametje dat onwijs veel wilt eten opeens. hier voor fase gehad dat ze idd weinig eten/drinken. fles wil ze eigenlijk alleen die van 23u. verder eet ze met de pot mee(met wat aanpassingen als we gekruide dingen eten) lady's ik geniet zo van de kleine meid he. ook van zoonlief natuurlijk. ze zijn zo heerlijk aant spelen samen. lekker met poppetjes(little people) auto's, knuffels alles. en altijd samen. nu is D.amian op zn bed, was erg moe. en madam staat heel vrolijk bij het keukentje te spelen. gooit ze wat door het gat waar wasbakje hoort te zitten, en dat vind ze dan onderin t kastje weer terug. en wat een lol heeft ze dan! morgen laatste gesprek voor de grote school. vind t wel spannend! heb D.amian nog maar niks gezegt want die wil ontzettend graag naar de grote school toe en dat is pas in aug. 23mei prikjes voor beide kids. Heb voor D een rugtas gekocht bij simplycolors. voor gym op school. die krijgt hij als ie eindelijk naar school mag. met natuurlijk een krokodil erop meteen vaderdag kado gekocht op die site. broodtrommel voor zn werk met 'nr1 Papa'. hij neemt nu steeds bakjes mee uit mn kast die ik zelf nodig heb dus straks zn eigen bakje voor zn lunch op t werk van de kids.
CN; spannend bijna de echo! Het slechtere eten gaat ook wel weer over.. Roozjuh; genieten is dat he als ze zo samen spelen en bezig zijn.. Slapen; hier meestal gewoon nog 2x slaapjes van 1,5-2 uur en dan de nacht CB; alles was prima! Lijntjes gaan prima alleen gewicht niet zo hard meer.. Nog steeds een " bollie" 9300 gram en 72,5 cm.. Prikjes ook weer gehad, hij was booooooos, hij moest en op zijn rug en stil liggen en dan ook nog 2x een naald hahaha..
op zijn rug en stil liggen? hoop dat cb hier dat niet persee wilt bij C. Dan hebben ze een flinke uitdaging Mevrouw Wokkel zal never op dr rug gaan liggen. luier verschonen is hier dan ook altijd een flinke uitdaging. zodra ze merkt dat ze moet liggen op dr rug dan zit ze al te kronkelen en te wurmen
Ja op zijn rug en benen stil (hield zij vast) Al was het wel zo klaar gelukkig! Hier doen ze vanaf 14 maanden in de armen..