Even toevoeging , de ziekte is voor et leven , niet te genezen , en die ziekte heft voor mama haar 3 coma's gezorgd , het is iets wat onderschat word .... ik haal jullie later in as het wat rustiger is mentaal en ik meer duidelijkheid heb ik laat jullie mrgen wel het geslaht weten ...
o bah nee das niet goed dan. is er wel beetje mee te leven? geniet morgen bij de echo meid, even wat leuks aan je hoofd doet je goed na zulk slecht nieuws
oja wilde deze nog even met jullie delen. Mn neefje was voor het eerst hier, paar uurtjes oppassen. Kids waren niet weg te slaan bij hem bleven als bijen om hem heen hangen. Was trouwens wel pittig 3kids. En mn neefje is een echte jankerd. om knetter gek van te worden. maar toen ie mijn kids zag was ie lekker aant lachen en brabbelen. maar o wat ben ik blij dat wij geen 3kids hebben!! hahaha
Nou ja valt mee te leven , levenslang medictie en pijn , stress vermijde daar word het erger van .... meer wet ik nog niet , moet nog een gesprek krijgen met al de uitleg , ik probeer te genieten van de kindjes en ons wondertje , dat vergt zoveeel energie nu dat ik effe niet kan volgen hier , na 2 reacties wet ik al nietmeer waarover de eerste ging , we wachten het af en hopen ht beste
Sepherine, sterkte met je ziekte Morgen veel plezier met de echo Gezellige drukte roozjuh! Geen drie kids voor jou dus? Kylie, spannende tijden dus. ik duim mee.
Sepherine; jeetje meid wat kl*te.. Sorry heb er ff geen andere woorden voor.. Knuffels Kylie; spannend!! Hoe gaat het verder? Cn; mmm ik had ook al dienst vanacht. Rot tanden en kiezen. Eten komt vanzelf wel! Elk kindje is anders!! Roozjuh; fijn dat ze weer goed gekeurd zijn! D is groter als Djayson hahahaha die was met 4 jaar 1 meter en 14,3 kilo Planning; morgen een driewieler kopen voor jaymee en die uittesten hahaha Verder de standaard huishoudelijke dingen.. Léon moet weer het hele weekend werken dus ben weers afhankelijk..
@Nanni: Zo z'n gangetje J.ens is een heerlijk ventje, niets te klagen! Danny nog steeds geen werk en gelukkig hebben waarschijnlijk binnenkort weer huurders in het appartement. Ben na de licht positieve test begin mei gestopt met mijn medicijnen en dat gaat op zich wel goed zal wel moeten, haha.. Heb 2 dagen geleden denk ik de innesteling gevoeld en verder genoeg klachtjes, nu maar hopen dat de test donkerder wordt haha
@ planning, ja zondag doop van m. Ik heb er super veel zin in maar baal echt van het weer. Bah bah. @sep, heftig hoor. Sterkte om dit even te verwerken is niet niks. Geniet morgen maar heerlijk van jullie schatje. Ik hoop op een super gezondheid.kindje voor jullie. En spannend hoor, jullie weten het geslacht waarschijnlijk morgen dan. Peg.ik kan ook niet wachten en ik ben nog maar 7 weekjes haha. @kylie, leuk zeg dat jullie voor een.volgend kindje willen gaan. Spannende tijden nu voor jullie. Ik hoop snel op een gezond plak beebje! @ roozjuh, leuke foto zeg ! Schattig zo die 3 bij elkaar haha @ nanni, jij had dus ook geluk vannacht. Haha heerlijk als die tandjes en kiesjes er zijn. kan mama weer slapen. Ik ga er altijd uit want papa begint om 5 uur en is dan.rond 19.00 of later pas weer thuis. Hij is chauffeur en ik van anders bang dat hij een ongeluk maakt omdat hij moe is. Nou slaap lakker dames ik ga ook lekker slapen want om 5.00 gaat mijn wekkertje weer af, bah ik gaat die wekker Kuss
Hier gaat Léon er wel uit maar meestal pas nadat ik het gezegd heb.. Hij word er niet wakker van.. Heb nu alvast zijn mond ingesmeerd met dentinox
Jeetje wat heftig sep Ik snap dat je hier helemaal van van de kaart bent! Hopelijk hebje een milde vorm en hoeft het niet zo ernstig te worden als bij je moeder... Bah! Sterkte! En ik hoop nog op die 1% onzekerheid!
@kylie, een voorzichtig gefeliciteerd meid! Wat spannend! En wat leuk! @nanni, wat een mooie mannetjes heb je!! Ergleuke foto's! En driewieler? Wat eenleuk cadeau! @roozjuh, bij de primark joh??! Ik heb zo'n hekel aan die winkel.. Venijnige dames met manden vol zooi voor de kassa's en pashokjes. Maarje hebt leuke dingen! Fijn! Nu voor jezelf nog! Als je even wacht hebben zeveral uitverkoop en kan je voor de prijs van de van haren een kwalitatief beter paar zien te krijgen! Met jouw rug wel belangrijk! En leuke foto! Een jankert joh? Hè bah! Was dus eenmalig het oppassen? @sep, succes vandaag met de echo! Spannend!
eef: ja 1e keer bij Primark was belachelijk druk. maar gister was het erg rustig en bij pashokjes was het bij de mannen drukker dan bij de vrouwen Vreemd trouwens dat dat apart zit voor mannen en vrouwen want ik loop toch wel met mijn man mee als hij gaat passen. Goed geslaagd, wat basic dingen en hubby had (goedkope) werkbroeken nodig. waren maar 11,-. Oppassen is gok ik niet maar 1x had aangegeven dat ik wel vaker wil oppassen als ze hem niet steeds naar kdv wil doen(werken beide fulltime) Maar wist toen nog niet dat het zo'n jankerd was
Zo! Jullie kunnen veel kletsen zeg! Ben ik er ook ff een weekje niet, pfff.. @cn: gefeliciteerd!! Kloppend hartje, dat is super! @kylie: ook gefeliciteerd! Spannend, hopelijk blijft t nu zitten. @seph: wat kl*te zeg! Ken de ziekte niet maar zoals je t beschrijft klinkt t niet fijn. Sterkte ermee. Hoe voel je je verder? @eef: welkom terug in ons koude kikkerlandje brrr... Lijkt me goed om wel iets te doen met dat je je rot voelt. @melk: wij hier inderdaad nadat t pak op was gelijk zonder problemen over gegaan op halfvolle melk. Sorry rest even vergeten.. @hier: huis is een grote t*ringzooi, hebben een onwijs drukke week gehad! In een week 2 vrijgezellenfeeetjes kroegavond(heel lang geleden gepland) en bruiloft gehad dus ben beetje brak. Zometeen dus ff t huis opruimen, bah! Iza is steeds meer aan t veranderen naar dreumes, erg leuk! En gisteren begon ze voorzichtig met mama en papa te zeggen hihi.. Verder hebben we de box eruit gegooid en moeten we even een leuk hoekje maken voor Iza. Ben op zoek naar een bankje met opbergmogelijkheden voor Iza. Ohja, bloedonderzoek van mij was allemaal goed, dus ik weet nog steeds niet waarom ik zo vaak zo duizelig ben. Voor de maag heb ik medicijnen en die helpen goed. En ik ben 1,5 kilo aangekomen bah bah!! Fijne dag iedereen! Hopelijk snel mooi weer!!!
leuk seph!!!! gefeliciteerd had ik het toch fout haha welkom terug anne. bankje? misschien stuva serie van ikea, of trofast. hier de stuva serie. maandag nog 2 kasten halen en een bureau met grote opbergla eronder lady's ik ben helemaal happy. net vakantiegeld van hubby binnen en tis veel meer dan we dachten. was flinke domper dat we 1 kast en wat andere dingen moesten laten omdat we met t geld anders niet uitkomen, maar maandag kan ik heerlijk shoppen op mn gemak! nu ff paar schoenen bestellen gister niks gevonden in mijn maat maar online wel
Wat een goed nieuws allemaal! @sep, gefeliciteerd meid! Fijn dat het goed was en dat het een meisje is. Leuk hoor! @roozjuh, wat fijn!! Mei is een mooie maand Veel plezier maandag! Ik wacht bij mij rustig af wat ik krijg, ben benieuwd! @anne, fijn dat je bloed goed was maar niet fijn dat het niet verklaard is hoe de duizeligheid kwam. Ik heb het ook een tijd gehad en dat was in een periode waarin hetgewoon heel druk was. En lekker bijkomen van die drukke week! Wij hebben overigens een hoekje met keukenblokjes gemaakt voor b en dus nu ook voor e. Ik zag bij vrienden dat zo'n bankje vaak alleen een opbergplek is en dat ze er niet gaan zitten. Het zag er wel leuk, dat dan weer wel