Goedemorgen dames! @Seph: goed en slecht nieuws ligt dicht bij elkaar. Sterkte en gefeliciteerd! @Roozjuh: lekker een financiële meevaller. Shopze! Hoe oud is je neefje nu? Misschien ff wennen voor hem als hij nooit ergens anders heen gaat? @Lionne: schattig kaartje! @Anne: fijn dat het beter gaat met je maag. Aankomen sucks (weet er helaas alles van!:x). Als de box eruit gaat is het echt weer een periode afsluiten. Hoewel mijn kinderen er allebei nauwelijks is hebben gelegen/gespeeld. Wij hebben ook gekeken voor een bankje. Maar wat Eef zegt klopt. Ze zitten er nooit op. Uiteindelijk gekozen voor deze: STUVA MÅLAD Kistje - IKEA met STUVA Bank - IKEA Ik vind hem ideaal omdat je er veel rommeltjes/speelgoed in kan doen en het meer opgeruimd lijkt. De la kan je eruit rollen en dan is het een tafel. Maar hier zit F altijd aan de grote tafel om te kleuren of puzzelen. @Eef: gezellig voor ons dat je er weer bent maar jij had vast nog even van de zon genoten. Maar misschien wel met man en kids want die kan je natuurlijk ook niet eeuwig missen Hoe was het zo'n week zonder kids? Heb je al weer gewerkt? Nog ontwikkelingen? @CN: heb erg gelachen om je post over de doop. Moest eerst 2 keer lezen, staat dat er nu echt in 1 zin. Of zou het een typefouten zijn Waar maak je je zorgen om met eten van M? Ik kan je vast verklappen dat het bij de meeste kinderen rondom 11/2 jaar pas een echt drama wordt. Hier heeft F weken lang niets gegeten 's avonds. Puur omdat ze had ontdekt dat nee zeggen ook een optie was. Loslaten begint echt al nu! Heb het wel eens op het CB besproken toen. Zij gaven aan dat gevarieerd eten wat hen betreft brood, fruit en melkproducten is. AGV of iets dergelijks is een mooie aanvulling. Maar M is toch niet extreem licht? Tip van onze diëtist en kinderarts. In RB zitten wel wat extra calorieën. Drinkt ze nog flessen? Anders dat bij elke fles toevoegen. @Kylie: naar van je vmk! Hoop voor jullie dat het nu goed gaat. En dat het werk vinden en huis verkopen snel gaat lukken! @KV naar gewone melk. Bij F ging het niet in 1 keer. Ben dus gaan mengen. Steeds wat meer gewone melk bij de KV. Ook maakt ik de melk in het begin een beetje warm, de kou eraf. Nu is ze een melkmonster! @hier: woensdag terug gekomen van de camping. Kamperen met 2 meisjes in de caravan was een super groot succes maar het weer was echt :x . Koud en nat! Woensdag dus maar opgepakt! Duim nu al voor mooi weer in juli! Gisteren werd mijn grote kleine meid 3 jaar! Wat een verschil qua beleving met vorig jaar. Zo leuk!! ''s morgens bij het wakker worden al. Mama, ik ben vandaag 3 geworden! We gaan een feestje vieren, zijn mijn vriendjes er al? We zijn 's morgens met de opa's, oma's, tante en nichtje, papa, mama en kleine zus naar een indoor speelparadijs geweest. Voor het eerst en een groot succes! 's Middags thuis taart en kadootjes. Wij hadden het Haba spel Boomgaard voor haar gekocht. Verder nog een Spaanse jurk met bijpassen de schoenen (groot succes). Een zilveren bedelarmbandje, een zilveren ringetje met een lieveheersbeestje (wie kent hem niet, had ik zelf vroeger ook), een boek en kegels met bal. En dan vieren we het zondag pas echt Vorig jaar met zwembadje, dit jaar met tent voor de regen. Het is toch niet normaal! Fijn weekend allemaal!
annemama: nog gefeliciteerd met je kleine meid!! ook 2 kids dicht op elkaar jarig. hier 4juni en 8juli pff dure maanden vanaf volgend jaar doen we ze allemaal tegelijk(verjaardag van hubby ook erbij) dan zijn we er in 1x vanaf en mogen de kids op hun verjaardag een dag kiezen en een activiteit kiezen wat ze willen doen. Jammer van het weer he! lijkt wel weer herfst te gaan worden, slaan de zomer gewoon over dit jaar. Waar ga je in juli heen? Leuke pop, lekker blond ik wilde juist geen blonde omdat mijn kids al beide wit-koppies zijn haha succes met de sprong kylie! heb je de gel er nog uit gekregen? ego: huis is weer aan kant, ongeveer heb echt geen zin! nieuwe wasmachine komt zo, daarna kids op bed(waarschijnlijk alleen de kleine) en daarna komt een vriendin met haar kids en gaan we naar ballorig
Manlief mag hier het haar van F alleen borstelen. Verder niks! Hij maakt er toch een zooitje van. Hier zijn de verjaardagen best goed verdeeld. Man 6 maart, F 18 juni, ik 1 aug. Mijn broer is alleen 21 juni jarig.
Zo weer even bijgelezen, moet het weer in mijn "takenpakket" opnemen haha! @Seph, wat heftig dat je waarschijnlijk die ziekte hebt. Ik ken hem niet maar klinkt niet als een pretje. Hopelijk heb je een "leefbare" vorm. En gefeliciteerd met het meisje in je buik!! @ Anne, o lekker druk gehad met vrijgezellefeestjes dus. Waren ze wel leuk? Dat is dan in ieder geval gezellig en bah van aankomen! Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met afvallen en houd het afgezien van korte perioden best goed vol. Nu bijna 15 kilo er van af. Dan wil ik er nog iets van 6 of zo. Leuk dat jullie nu ander hoekje willen maken! Leuk he nieuwe periode die er aan komt. @Roozjuh, o wat een leuke foto van je kids met neefje. Jammer dat hij zoveel huilen maar idd misschien omdat hij niet vaak bij anderen is? En super dat vakantiegeld toch erg mee viel, veel plezier maandag! @ Kylie, oh wat balen dat je vmk hebt gehad. Bah! Maar wat spannend dat jullie nu licht streepje hebben. Duim voor je! Hoe gaat het nu met jouw moeder? @ Annemama, nee wat een bagger weer hebben jullie afgelopen week gehad maar gelukkig mocht dat de pret niet lukken! Gefeliciteerd met F en morgen veel plezier met verjaardag vieren! @ verjaardagen, bij ons zijn ze mooi verdeeld: jan-mrt-mei en sept. @Eef, welkom terug in ons koude landje! Lijkt wel of we heeel lang in de herfst zijn blijven hangen! Gelukkig heb je genoten maar jammer dat je er achter bent gekomen dat het toch eigenlijk nog niet zo heel lekker met je gaat. Goed om daar te tijd voor te nemen om nu aan te gaan werken. Knuff! @ Lionne, hihi je man niet handig met F.? Wat een leuk kaartje! Is het nog gelukt om toch vrij te regelen door een dienst te ruilen? @ Nanni, o zit Jaymee al zo stevig dat hij in een driewieler kan of doe je dan met zo'n rand eromheen? S. zit hier wel stevig maar niet dat ze in driewieler blijft zitten hoor. @CN, veel plezier morgen met de doop en daarna met onthullen van jullie geweldige geheim Gisteravond lekker uiteten geweest met zijn 4tjes. Zijn vandaag 6 jaar getrouwd maar vanavond al feestje dus kon vandaag niet. Was gezellig, beetje jammer alleen dat S. constant aan het huilen/ krijsen was voor nieuw eten als haar mondje leeg was. HIhi. Gelukkig waren we er op voorbereid want thuis is het niet anders maar ja dan heb je niet zoveel andere mensen om je heen haha!
leonie: gefeliciteerd! neefje: die is regelmatig bij anderen, 2 verschillende opa's en oma's elke week, en kdv. hij is nu 3maanden. maar thuis krijst ie ook alles bij elkaar als ze m willen neerleggen. heb idee dat zodra hij zn keel opzet dat ze m meteen oppakken en dat hij dat nu gewend is. en nu bij iedereen dus zo om aandacht vraagt. nanni: leuk fietsje!! wij hebben de rode nog van D.amian en die gaat zij ook gebruiken binnekort. ego: ben even helemaal van slag. had middagje met vriendin en onze kids bij ballorig. kids lekker spelen dus wij konden bijkleppen. maar jeetje wat ik van haar allemaal hoor te erg voor woorden gewoon. ken haar al 7 a 8jaar. zij had relatie met de broer van mijn ex, toen ik nog samen met mijn ex was. ze had toen al 2 kids (zijn nu 9 en 12jaar) en ze vertelde me verhalen wat die ex bij haar zoontje heeft gedaan(hij is niet hun vader) en wat zijn bloed eigen opa (van vaders kant) met hem heeft gedaan. jezus ik wilde echt in tranen uitbarsten maar dat gaat niet als je in ballorig zit. bah bah wist niet wat ik hoorde. buiten de vreselijke verhalen hadden we t erg gezellig weer samen. good like old times en hebben ons goed vermaakt met zn alle.
Vreselijk om dat soort dingen te horen he Roozjuh, bah! Gelukkig was het verder ook wel gewoon gezellig Nanni, dat kan inderdaad goed! Wat een vrolijke driewieler
Hi meiden! @annemama, Nog gefeliciteerd met je kleine grote meid! Wat een mijlpaal weer hè? Je hebt het het zelfde gevierd als wij toen B 3 werd. Het was ook onze eerste keer ballorig. B helemaal blij, ik ook voor hem maar wat een tent... TL verlichting en gillende kinderen Leuke cadeaus heeft ze gekregen! wat fijn dat het zo leuk was op de camping met de meiden! Ik verwacht wel dat juli betergaat worden want dit is toch echt om van te janken! Hoe gaathet nu met M en haar voeding? Ben ik heel nieuwsgierig naar! @lionne, wat een leuk kaartje zeg! @roozjuh, misschien is het gewoon even wennen voor je neefje bij jullie en gaat het huilen een beetje over. Maar er zijn gewoon ook echt jankerts tussen. Had helaas tot een maand of 4 ook zulke exemplaren (b zelfs tot 6 maanden) 14 uur per dag krijsen. Ik had momenten dat ik ze met de eerste de beste die op straat liep het liefst had meegegeven , gelukkig niet gedaan En wat naar dat je zulke verhalen krijgt te horen.. Er bestaan echt nare mensen. Snel proberen uit je hoofd te krijgen @leonie, gefeliciteerd met je 6 jarig jubileum! En wat gezellig dat je uit eten bent geweest! Altijd een beetje ongemakkelijk als een het op het brullen zet hè? Toch vind je het vaak zelf erger dan anderen. (op een paar kinderloze zeikerds na) @nanni, wat een grote knul is het om te zien op zijn driewieler! @hier, vandaag een dagje naar drievliet geweest! Zo ontzettend leuk!! En super fijn want ondanks wat pijnheb ik hetde hele dag volgehouden!! Het was de beloning voor b omdat hij 100x succesvol op het potje heeft geplast. Eerst per potje een sticker en nu het hele vel vol was mocht hij kiezen. Drievliet werd het dus Hij heeft alleen maar gelachen, geglunderd en gehuppeld. E heeft het ook goed gered en naar haar zin gehad. Maar wat was het KOUD!!! Was mijn jas vergeten en toen wij er bijna waren dus even snel een winkel ingesneld,hihi. Heb er nu een leuk jasje bij trwns annemama, werk was begin vd week nog drama. Ik werd genegeerd en ik kreeg opmerkingen die er naar wezen dat ik er uit gewerkt zou worden op zeer korte termijn. Ik heb de OR ingelicht. Daarna vergadering gehad en daar werd besproken waar de beleidsmedewerkers momenteel niet uit komen (nieuwe vorm van werken in ons vak) en daar gaf ik een tip van de sluier van de oplossing die ik bedacht had. Ogen werden groot, sommige collega's zwaar geirriteerd/jaloers, er werd driftig genotuleerd. En in het gesprek wat volgde met mijn leidinggevende werd ik gevraagd om alsjeblieft mijn ideeen op papier uit te werken, als expert aan verschillende projecten mee te werken en er werd gezegd dat ze mij ABSOLUUT niet kwijt willen *hielen lik hielen lik* Ik ben nog steeds een beetje onthutst door de ontwikkeling van afval naar troon. Mijn ideeen krijgt mijn leidinggevende zeker op papier maar wel met een cc naar zijn leidinggevende en de beleidsmedewerkers. Er wordt nietgepronkt met mijn veren Mijn probleem is dat ik met een IQ van 132 (ooit een assessment test gehad) in een MBO functie zit. Je wordt niet erkent als slim maar je bent wel te slim naar de smaak van de leidinggevende. Ik ga lekker douchen en mijn bed in! Fijne avond nog!
eef: ja snel uit t hoofd zetten, kon dat maar ken die kids al zo lang, ben ook hun oppas geweest en de hufter die zn handen niet kon thuis houden, is de broer van mijn ex. het komt zo vreselijk dichtbij en die kids zijn zo super lief. snap niet dat zulke zieke mensen rond lopen. en dan ook nog zn eigen opa, alsof het al niet erg genoeg was. en niemand geloofde hem en nu 6jaar later durft hij eindelijk te praten en komen ze nu met de smoes dat het langer dan 5jaar terug is geweest en ze die opa niet meer kunnen straffen ervoor. het is verjaard. belachelijk toch!! bahhhh vind dit echt zo vreselijk Hij is nu in therapie(kind is pas 9) en begint eindelijk te praten. en nu lijkt het dat het bij zn nichtjes ook is gebeurd door dezelfde opa. maar de profecionele mensen twijfelen dus aan zijn verhaal omdat ie nooit durfde te praten sry echt mega ego dit hoor, maar ben helemaal ondersteboven ervan
Bahbah,,,, herken het gevoel wel.. Wij kwamen niet lang terug er achter dat in het gezin van mijn vader seksueel misbruik is geweest naar haar kinderen door mijn oma. Mijn vader heeft er nooit iets over gezegd maar zijn broer mijn oom kwam hiermee 'uit de kast' op zijn 59e. Ja joh,,sommige dingen wil je absoluut niet weten van het bestaan.
@annemama, Nog gefeliciteerd met je grote meid! Het gaat snel allemaal! @lionne, schattig kaartje jaymee heeft er eentje met zijn grote vriend bumba erop hiohi @roozjuh, ik krijg gewoon kriebels als ik je berichtje lees.. heb er ook geen woorden voor brrrr... @leonie, gefeliciteerd! 6 jaar getrouwd ik heb tegenwoordig : sch**t) aan mensen in een restaurant als ik met de kids kom, maar moet wel zeggen dat wij niet naar een heel luxe restaurant gaan @eef, leuk drievliet! dat is hier in de buurt, wij gaan dit jaar vast ook nog een keertje @driewieler, Jaymee zit er echt super in. Hij vind het ook echt onwijs leuk! Vind wel dat je nu echt ziet dat het baby er vanaf is.. @hier, druk maar leuk dagje gehad Eerst naar de braderie hier geweest, een leuk setje van lief gekocht voor jaymee (shirt met korte broek) voor maar 10 euro Djayson nog een gaaf shirt met een dino erop van name it Op de psz-en hier was een opendag dus even gaan kijken.. Djayson heeft zich heerlijk vermaakt op een springkussen Daarna nog even naar de stad geweest en wat kleding gekocht voor leon.. Tot slot naar een tuincentrum een een BBQ gekocht Eentje op houtskool, dat wilde leon zo graag.. Nu nog wachten op mooi weer.
Ha! @Leonie: net te laat maar alsnog gefeliciteerd. Waar zijn jullie geweest? Jullie oudste is of wordt 4 jaar zie ik. Al naar school? Kunnen de meisjes leuk samen? @Roozjuh: heftig! Zo las ik van de week bij de kapper een verhaal over een meisje van 3 die was misbruikt door de buurman met medeweten van haar eigen oma. Dat verhaal houd mij nu al een week bezig samen met het verhaal van de broertjes uit Zeist. Kan mij alleen mij voorstellen wat het met je doet als de kinderen zelf kent. Goed dat je hier even een uitlaatklep hebt! @Eef: leuke dag voor B! En jij een blije mama met veel pijn en een kledingstuk rijker! Wat een raar verhaal van je werk. Maar wel een goede ontwikkeling! Op termijn valt er vast wel meer uit te halen. Maar dan moet jij je kaarten wel goed spelen. Dus eerst denken, tot 10 tellen, nog eens denken en dan wat zeggen/doen Of heb ik je nu helemaal verkeerd ingeschat. Kan jij wel hebben toch Een goede werkgever zet mensen in op kwaliteit en niet op papieren niveau. Misschien is dit het moment voor dit inzicht bij hen Houd je mij op de hoogte? Eten bij M gaat erg goed! Zo blij mee! Ze eet nu echt bijna alles. Nog wel zonder koemelk. Dus nog Pepti, sojayoghurt. Peer, banaan en aardbei eet ze sinds kort in stukken. Voor ons een hele mijlpaal! Dinsdag afspraak met de diëtist en dan gaan we provocatie koemelk bespreken. @Nanni: wat een vent! Leuke foto en leuke driewieler. Baby is er echt af, dit is een peuter! Klinkt als een leuke dag! @slapen: sinds deze week slaapt M op haar buik. Ze is nu sterk en slim genoeg om de slaapzak los te trekken (stopte we in onder het matras). De wiegendood periode is nu ook voorbij toch? @morgen weer feest. Eerst 's ochtends mijn oma op de koffie. Voor haar (87 jaar) is de drukte te veel. Door even in rust met haar te vieren kan ze ook nog even genieten van haar achterkleindochters. 's Middags het huis (en tent buiten vanwege het droevige weer) vol. Vanavond dus weer twee taarten gemaakt. Zal zo even wat foto's uploaden. Ben nu al vanaf woensdag aan het bakken, vullen en versieren. Dan mag ik maandagavond nog de KDV traktatie en dan een week later is M aan de beurt Fijne zondag! En CN fijne, mooie doop!