Annemama mooie taarten! Wat voor vulling is het? Slapen: ik heb 2 buikslapers. Ze willen beide niet anders, al vanaf dag 1. In zkh kwamen we daar al achter. Hier slapen ze dus al vanaf t begin op de buik, anders slapen ze helemaal niet. Op deze leeftijd kunnen ze zelf heel goed draaien en liggen hoe ze het willen. Geen zorgen maken hoor
Annemama: wow wat een mooie taarten! Slapen: hier ook 2 buikslaper.. Met Djayson wat langer gewacht omdat ik het eng vond, Jaymee sliep al snel op zijn buik..
Annemama, mooie taarten zeg! Leuk gemaakt! Leuk dat jullie oma vandaag even alleen laten komen, zo kan ze inderdaad even genieten van haar achterkleindochters. Veel plezier vandaag! Mijn oudste dochter is trouwens bijna 2 maanden 4 en sindsdien gaat ze naar school. Nu nog wel alleen de ochtend want 's middags gaat ze nog naar bed, even lekker tukkie doen. Dit stukje is eigenlijk toch alleen nog maar ter kennismaking want volgend jaar groep 1 dus vind het wel prima zo. Ze heeft het erg naar haar zin en groeit echt, dat is heel leuk om te zien! Mijn meiden hebben echt zo'n leuk contact samen, N. heeft rond kertsvakantie in ziekenhuis gelegen een week. (dubbele longontsteking) en ze was echt op haar best als haar zusje er was. Heel schattig om te zien! Maar nu ook ze is heel zorgzaam en lief voor haar kleine zusje en S. gaat echt steeds lachen als ze mijn oudste ziet. Heel leuk! Roozjuh, echt nogmaals verschrikkelijk die dingen he, ongelooflijk dat zulke dingen gebeuren. Eefje, gezellige dag dus gehad, echt genieten dan he en mooi meegenomen dat je leuk jasje erbij hebt! Het blijft toch wel echt gek he op je werk dat het nu ineens zo gaat! Goed dat je toch je plan hebt verteld ondanks de eerste reactie van je leidinggevende en idd mooi zijn leidinggevende in de cc. Ze moeten weten wie het plan heeft bedacht
@slapen, mijn oudste dochter slaap bijna heel de nacht op haar rug met soms even op haar zij. Jongste dochter slaapt door haar hele bed heen, een echte draaikont. Buik, rug, zij kan allemaal en vaak ook in korte tijd afgewisseld. Ook al aantal keer slapend in zithouding aangetroffen, zo vooruit gebogen hihi
Hier ook een buikslaper. En een draaikont. Sindskort geen beddengoed meer. Ze dwarrelt he hele bed door. Meestal slaapt ze op haar buik met haar kontje omhoog. Zo lief!
Hi meiden! @annemama, wat fijn dathet eten van M nu zo goed gaat! Dat moet een opluchting zijn! Loop je verder nog bij de kinderarts of ben je daar nu klaar? En mijn werk is idd vreemd. Door verandering van geldstroom van awbz naar de wmo financiering voor welzijn moeten dus bijna alle medewerkers van welzijn er uit. Tot nu toe was alleen bedacht dat er meer zorg onder onze werkzaamheden moesten vallen zodat daar een stukje financiering uit kon komen en verder veel minder mensen. Mijn plan omvatte het opzetten van verenigingen, deels betaald door klanten (inwonende maar ook omwonende) en subsidies. Dan zou veel personeel kunnen blijven. Ik had subsidies al uitgezocht en daar dus al meerdere inkomstenmogelijkheden. Ook contact gezocht met cultureel centrum, wijkbeheer en welzijnsorganisatie om te kijken óf en wát wij voor elkaar zouden kunnen betekenen. Het was dus spekkie naar het bekkie. Maar ik vermoed dat de interesse van korte duur is. Het is en blijft een l*l en ik had het al gezegd maar echt super mooie taarten annemama!! @slapen, hier in slaapzak al maanden op haar buik of zij. Ze redt zich prima dus ik ga er vanuit dat het ook allemaal wel goed is. @leonie, schattig dat die twee zo naar elkaar toe trekken! En ik wist niet dat je in het begin ze ook in de middag thuis mag houden. Dat is wel fijn lijkt mij. Er kan veel veranden in 6 maanden maar b slaapt nu ook nogin de middag enis echt niet te genieten als dat niet gebeurt. Hopelijk hier dus de zelfde regel! @roozjuh, gaat het weer een beetje? @nanni, drievlietis idd echt heel leuk! Abbo is ook niet duur trwns. Al ik dichter bij woonde zou ik dat denk ik doen! Ik was er zelf 20 jaar terug voor het laatst geweest. Was inmiddels wel wat veranderd @hier,vandaag naar paranormaalbeurs geweest, hahaha! Weet niet wat ik had gehoopt te horen maar eenmaal in de glazenbol gekeken kreeg ik op mijn lazer.. Ik kon het niet afdwingen (werk ) en ik moest subtieler zijn in de communicatie (hé,,,annemama, zei jij daar niet net iets over?? ) en ik moet eindelijk eens gaan luisteren. Na mijn gesputter dat ik altijd heel goed luister zei ze datik niet altijd advies moest geven als iemand iets vertelde Dat dat super irritant is Schop onder mijn kont dus en toen mocht ik 15,- afrekenen, hahahahaha! Heb mij achteraf rot gelachen. Ze had gelijk maar ik wilde het niet graag horen Geen paranormaalbeurs meer voor mij En mijn kleine meid staat nu aan alle tafels en stoelen!! Knap maar nogal bewerkelijk! Fijne avond nog!
Eef; hahahahahahahaha voortaan naar biet neer gaan dan idd.. Toen ik zwanger was heb ik ook zoiets gedaan.. Moest samen met Léon 3 kaartjes trekken.. Gewoon gek want het klopte precies (ging over Djayson) Hier; einde van de middag ff naar schoonouders gegaan.. Onverwachts lekker gaan wokken met zijn allen.. Djayson heeft inktvis ringen geproefd.. Verder onwijs lief geweest.. Voor jaymee de eerste keer echt uit eten (Mac Donalds vind ik niet uiteten) en hij heeft zich keurig gedragen! Lekker gegeten en gelachen hihi.. En nu ben ik kapot dus lekker op tijd slapen..
hoi dames, Even snel een update van mij. Nou doopfeest was super leuk, M. veelste verwend hahaha. Het weer was echt balen want het was super koud maar ja. En...... Het nieuws vertellen was geweldig !!! achteraf hadden veel mensen me al in de gaten hahah Maar ik was ook heel moe en dat zagen ze allemaal wel hahaha. Dus kortom geweldige dag gehad !!!! Fijne avond ladies, Groetjes
Eef: haha paranormale beurs. dat is voor mij echt te zweverig Hier weer alles toppie, lief dat je t vraagt nanni: oe wokken, lekker! wil dat komend weekend ook nog ff doen. mag 10juni weer naar kaakchirurg maar 22juni zijn we 4jaar getrouwd. wil ervoor dus nog ff uiteten voor onze trouwdag. Wat fijn dat het goed ging met de kids in het restaurant! hier ook nooit problemen mee gehad. gaan regematig gewoon mee. cn: geslaagd doopfeest, altijd fijn! vlak voor verjaardag zo, dus over 2 weken zal ze weer verwend worden met kadotjes ego: phoe wat een dag. om 10u naar logopedie, daarna kids bij mn pa gebracht en wij naar Ikea. nieuwe kasten voor de kids gekocht en wat leuke dingen. Heerlijk rustig geshopt!! Daarna kasten in elkaar gezet, het bureautje staat er nog niet, kwamen echt tijd tekort vandaag. Bed van D.amian moest volledig uit elkaar want kon de draai niet maken van zijn oude kamer naar zn nieuwe kamer. pff wat een werk! ook weer in elkaar zetten natuurlijk haha. Alle kasten en spullen overzetten. Uiteindelijk lagen de kids om 21u in bed. veel te laat en we zijn nog lang niet klaar. wel leuke lamp gekocht, kleed voor op de grond. komt nog een zitzak waarschijnlijk. willen voor onszelf nog nieuwe salontafel. o en hadden nog een mazzeltje bij de kassa. Die vrouw had 4dingen niet gescanned. waaronder het aller grootste en duurste pakket dus waren 60,- goedkoper uit altijd leuk nu frituurpan aan want vergaan van de honger harde werkers haha
@roozjuh, wat een gesjouw zeg bij jullie ja. Maar wel erg fijn als alles klaar en mooi is dan weet je waar jullie zo voor gesjouwd hebben. @feest. Ja inderdaad nu over 2,5 week weer feest van m. Pfff... En ze heeft al zoveel cadeaus gekregen. Kijven benieuwd waar mensen nu mee aankomen. Maar s.mensen het niet wisten heb ik een.bon gevraagd van de hema, h&m, v&d etc.... Dus hoop die eigenlijk gewoon veel te krijgen haha Hier zo bloed laten prikken voor alvast de volgende controle bij de verloskundige Fijne dag allemaal Kuss
Roozjuh, wat fijn dat je goed geslaagd ben bij Ikea. We hebben op de uitnodiging van F nog maar 1 reactie gehad
Hihi, ik bedoelde vooral dat de uitgenodigden niks van zich laten horen. Stomme vraag: Hoe doen jullie dat met feestjurk en taart zelf eten? Taart onder de taart lijkt me niks
lekker hoor een dubbele taart als haar jurkje straks vies is van de taart dan krijgt ze ander outfit aan. dan maar iets minder feestelijk ze komen voor haar en niet voor haar outfit denk ik dan maar haha