juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kliederschort kan je zéker voor doen. maar als ze taart op dr schoot laat vallen is haar kleding alsnog vies. alhoewel... bij ikea heb je van die plastic opvang slabbetjes. slappetje met ene soort van bakje eraan voor als er eten valt

MATA Eetset, 4-delig - IKEA

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi hoi,

@ taart, ik geef haar een kliederschort aan en als haar kleding dan toch vies ik kleed ik haar inderdaad gewoon om want ik laat haar wel even lekker smikkelen ahahha. Ik denk dat ze het super lekker zal vinden :D

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Pfff... Dames sorry ik moet even mijn ei kwijt hoor.

Wat voel ik me ellendig. Ik ben hele dagen moe en misselijk en nu is m ook weer bijna elke nacht wakker door die doorkomende tandjes. Ik voel me zo schuldig tegenover m en mijn vriend. maar ik kan er gewoon niks aan doen...:(

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    niet schuldig voelen hoor! anders misschien ff proberen smiddags je bed in te gaan als M ook slaapt. wie weet kan je zo nog wat uurtjes slaap pakken. en vriend zal het vast wel begrijpen dat je moe kan zijn. zwanger én een baby. is pittig hoor

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ja mijn vriend begrijpt het en zegt ook dat er helemaal niks is. Het is gewoon balen dat ik me zo beroerd en moe voel. Bah en daardoor merk ik dat ik niet helemaal mijn eigen ben.aar ik ga geregeld inderdaad lekker smiddags een uurtje liggen en dat doet me erg veel goed ja.
    Dank je wel hoor !

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou de meubels staan er, bedden op hun plek, lampje, kleed op de vloer. hebben 1 grote rommelhoek alleen nog :p zijn spullen van ons maar kunnen het nergens kwijt :( schuur is erg klein en staat al vol, zolder hebben we niet. dilemma :p

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Cn; balen dat je je rot voelt!! Hoop dat het snel over is!

Roozjuh; foto hihi

Taart; hier het kliederschort van Ikea aan en broek even uit hihi..

Jeetje wat een hoop reacties krijg ik op jaymee zijn lijstje! Iedereen houdt zich er ook aan! Dus over 3 weken staat hier de complete toet toet auto set hahahahha

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja kga zo foto's maken :D hoor madam al door de babyfoon dus ff met mn camera naar boven zo.

had je een lijstje op lijstje.nl gemaakt? :D hier heeft 1 iemand wat doorgestreept ervan. de rest koopt wat ie zelf wil kopen. hoop niet teveel speelgoed want hebben we echt véél te veel van(zal je zo wel op de foto zien :p)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe er zijn 2 dingen nu afgestreept op het lijstje zie ik :p

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja heb een lijstje op lijstje.nl gemaakt! 2 al gekocht, 1 word gekocht en een vriendin had een andere gezien die ik er niet had op gezet (lanceerbaan) dus het gaat goed! Van ons krijgt hij de garage!

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik ben echt benieuwd roozjuh! En wat fijn dat het zo goed gaat met de twee op de kamer. :) En gaat de goede kant op met je lijstje,,al 2 dingen :p. Hoop voor je op weinig speelgoed. Vervelend als je het op een gegeven moment niet meer kwijt kan. Ik moet inmiddels ook bijna verhuizen naar een grotere woning :p

cn, beterschap! Hopelijk snel wat meer energie en minder misselijk. Zwaar is het om zwanger te zijn met een kleintje hè? Dat was ook mijn ervaring. De eerste kan je zo rustig aan doen als je zelf wil en met de tweede heb je die 'luxe' niet.

Nanni, wat fijn dat mensen zich aan jouw lijstje houden. Hier altijd eigenwijze bezoekers met een voorliefde voor plastic (van mij krijgen ze alleen hout en duurzaam) Ben je er al vaak op uit geweest met de driewieler? Of was dieook voor zijn verjaardag?

Mijn kleine meid is over twee weken ook al jarig en ik ben helemaal nog niet bezig geweest met het feestje.. :) Even te druk gehad met vakantie en gedoe op mijn werk maar nu komt het toch wel dichtbij ;)
    Komend weekend maar even uitnodigingen maken, slinger maken en een cadeautje zien te ritselen... Ik wil graag een maileg haas maar die is nergens te krijgen, ook niet via internet. Bestelling in de winkel is ook niet mogelijk. Soms wordt het geleverd en vaak ook niet bij die leverancier en indien geleverd vaak pas na maanden. Ik weet verder echt niet niets, erg hè? Datis toch echt een luxe probleem.
    en wie nodigen jullie allemaal uit? Hier kom ik eigenlijk niet verder dan oma, opa en oma en mijn zus en schoonzus. Ouders van vriendjes van B ook uitnodigen? En vrienden van mij denk ik maar niet,,,wat moeten die nou op de kinderverjaardag en e heeft niet echt iets met ze.. Maar ik wil wel graag echt een feestje met meer dan 4 mensen ;) Moeilijk!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: hier opa's en oma's. onze broers en zussen. en er komt een vriendin. en dat was het. maar dan zitten we al op 20man hoor :p Jammer dat ze die haas nergens hebben joh. Misschien anders ander kadotje en die haas alsnog kopen als we weer leveren?

kamer: heb foto's gemaakt alleen nu krijg ik de foto's niet op mn laptop grrr. heb ze met mn foon gemaakt en mail ze dan naar mezelf. maar 9 van de 10x komen die mailtjes nooit aan...

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier wat foto's. links is kast van D.amian. bureautje en knutsel kastje. en de roze kast rechts is natuurlijk van C.harlie :)

beiden hun eigen kleur. en het knutselkastje houden we wit, die is voor hun samen

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    en bed van D.amian naast de openslaande deuren. moet alleen de sleutel er steeds uit halen want anders staan continu de balkon deuren open :p

15. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat is de kamer super geworden roozjuh! Leuk dat de kast een geheel is maar dat de kinderen allebei een kant hebben. En wat is die kamer GROOT! Of lijkt dat alleen zo door de foto's? Dit is wel echt een mooie oplossing zo voor jullie!
    Hoe vindt d het om samen met zijn zusje op de kamer te liggen? Zeker wel heel erg leuk?!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ehh dat is 2/3e van de hele kamer. Andere gedeelte, expres niet op de foto :) staat vol met speelgoed en dozen wat we nog nergens kwijt kunnen. Kamer is idd erg groot gelukkig. Kids vinden het super samen op 1kamer. Slapen gaat ook wonderbaarlijk goed. D heeft zelfs met een vriendje op zn kamer gespeelt vandaag

17. eef80

eef80 Niet meer actief

2/3 joh?! Dat is dan idd echt een grote kamer!!
    En d wilde zeker zijn nieuwe kamer showen aan zijn vriendje :)

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Trwns even wat anders,, nadat mevr met glazen bol mij attent maakte op mijn ongevraagd adviesgedrag betrap ik mijzelf hele dagen op die neiging :cool: Echt vervelend en ik vraag mij af wanneer ik met dat irritante gedrag ben begonnen. Lijk verdorrie mijn schoonmoeder wel :$

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    roozjuh: wat gaaf geworden zo!!

eef: ook nog maar 2 weken en dan alweer 1 jaar pfff gaat zo hard he.. balen dat het kadootje dat je wil geven zo slecht leverbaar is!
    Hier al vaak op de driewieler mee gweest, zo ontzettend leuk :D

uitgenodigd: opa's en oma's, schoonzussen+zwagers+kids, zus+Zwager, broer, buren (oude mensen), 2 vriendinnen, 2 tantes en ooms (al komt er al eentje niet)

Vandaag Jaymee zijn kadootje gehaald :D Alleen nog wat kleine dingetjes erbij :D

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha zal toch niet zó erg zijn eef? :p wel grappig dat ze dingen over je wist wat ze (waarschijnlijk) niet echt kon weten

nanni: wat voor kado heb je gekocht? :D

ooo dames nog maar 5dagen en dan is ze al jarig. zaterdag komt mijn taart-dametje de taart brengen. ben zó benieuwd he pff. taart is hier altijd een toppunt van het feestje. twijfel of ik haar feestjurk pas aan doe ná de taart... het is een witte jurk dus dat gaat nog leuk worden met de taart dan

Deel Deze Pagina