juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; hahahaha een witte jurk met taart... Ik zou hem idd daarna pas aandoen hihi..
    Jaymee krijgt van ons de toet toet auto garage..(van de visite de aanvulling)

2. eef80

eef80 Niet meer actief

5 dagen al roozjuh?! Dat is idd al heel snel. Vond de eerste verjaardag met b zo'n mijlpaal, ben benieuwd hoe ik dat nu ervaar. Met b was ik de hele dag verdrietig dat het geen baby meer was ;) Had jij dat ook met de eerste verjaardag van D? En ik geloof dat ik idd pas later het jurkje aan zou doen als ik jou was. Wel heel eg jammer als hij gelijk vies is! En is het de witte die je tijdje terug hebt laten zien? Hij is erg leuk!
    O ja,,en ik weet niet of het echt zo erg is met mij of dat ik er nu alleen heel erg op let,,dat kan ook. Maar die dame was heel erg nauwkeurig over expliciete details dus ze was wel goed (wat dan weer jammer is gezien ik een figuurlijke schop onder mijn hol kreeg)

Jeetje nanni, dat is echt een heel huis vol! En wat leuk dat je aanvulling krijgt op jullie cadeau, daar heb je tenminste echt wat aan! Ik ken toet toet niet,,ik ga ff googlen!

Ik ga lekker douchen. Heb heerlijke douchegel en scrub van rituals gekregen voor mijn verjaardag,,ben nog nooit zo schoon geweest :D
    fijne avond!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jarig? wanneer was je jarig?? Jurkje is idd die witte die ik liet zien. heb er zin in! bij D had ik idd het 'o sjit het is geen baby meer' momentje. maar met C heb ik dat totaaaaaal niet. dat hele 'baby' is er al maanden af bij haar :p als je langs bank loopt met 9maanden dan ben je in mijn ogen geen baby meer hahaha. kijk er wat nu minder gespannen tegenaan. tuurlijk een flinke mijlpaal, maar ga er wat nuchterder(is dat een woord?) mee om. heel relaxed eigenlijk. bij D zat ik idd ook savonds te janken dat mn baby geen baby meer was en dat er alweer een jaar voorbij is :D

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Gek he dat het met een tweede dan weer anders voelt.. terwijl je zou denken dat het met een tweede (en waarschijnlijk laatste) misschien nog wel erger zou zijn dat gevoel. Ik sta ng niet voor mijzelf in maar ik geloof dat ikhet dit keer ook minder heb dan met b,, afwachten maar :D Wat niet is kan nog komen :p

ik was gisteren jarig. 33 jaar geworden :) Ook een mijlpaal :D

Was nog vergeten te vertellen hoe bewerkelijk E momenteel is. Ze klimt óveral op... :$ Echt vervelend!! Ik kijk een seconde niet en ze ligt languit op de salontafel te rollen. Klimt op trappen, stoelen, kastjes, echt gevaarlijk! B was ook zo'n kleine klimchinees. Na een plasje kwam ik terug en zat hij op een dag bovenop mijn radiator. Ik kon in die tijd niet eens meer naar de wc dus. Ik geloof dat het bij B 5 maanden duurde :$:$ Daarvanuit gaande nog 4 maanden en 30 dagen te gaan :p

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    gefeliciteerd nog!!! o jeetje dat ik dat helemaal gemist heb. nog wat leuks met je verjaardag gedaan??
    Hier ook een kleine klauterclown. D laat nog wel eens de deur achter zn kont open en dan kruipt zij heel sneaky naar de gang en als t dan naar mijn mening te stil is in huis, dan weet ik dat ik moet gaan kijken :p madam zat van de week op de 4de tree pfff kreeg een hartverzakking. zij zag de humor er wel van in. madam gaat altijd hard lachen als ze iets doet wat niet mag

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #3526 Roozjuh, 29 mei 2013
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
    o dames ik ben zo dom geweest net he! had 2weken terug op mn neefje gepast. ja die krijzerd waar ik t over had :p en nu vroeg mn zus net of ik 8juni weer op hem kan passen en ik zeg gewoon doodleuk 'ja is goed' omg wat doe ik mezelf aan!! van 9u tot 18u pfff jeetje hoe ga ik dat doen man. hij huilt alleen maar, uren lang. stopt gewoon niet. ik wil best oppassen maar 9uur lang vind ik toch echt ff té

update: heb haar net mail gestuud dat ik me er toch wel flink op heb verkeken en 9u toch eigenlijk best wel erg lang is. de stuurde me een app'je dat ze blij is dat ik zo eerlijk ben en het heel goed begrijpt. hij is ook niet de makkelijkste, zegt ze zelf ook. Ze vraagt haar broertje of hij de middag kan oppassen, dat ik de ochtend op hem pas. Blij dat ik zo eerlijk ben :) moest me niet rot voelen dat ik erop terug kwam. maar tis toch wel lichtelijk een domper dat ik het niet een hele dag aan kan terwijl ik al ja had gezegt. maar ze snapt het gelukkig

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Goed dat je het nog hebt kunnen wijzigen roozjuh! 9 uur isidd heel lang als hij alleen maar huilt.. Misschien/waarschijnlijk groeit hij er wel overheen en kan je in de toekomst wel langer oppassen. Het zou in eerste instantie de bedoeling zijn dat je vast zou gaan oppassen voor een vergoeding toch? Heb je trwns nog een hangmatje ofzo van C? Bij mij werd E daar toen rustiger van en kon ik af en toe weer de tv verstaan :)
    Ik was trwns uit eten geweest met mijn verjaardag. Naar de pizzahut,,op chique dus ;)

Hier vandaag gewerkt en boodschappen gedaan. Had getrakteerd voor mijn verjaardag op broodjes kroket of patatjes (lekker gezond ook :p) Van de 8 collega's hebben er 2 bedankt. Netjes/gezellig hoor...

Verder net een paar broekjes en vestjes gehaald voor E. Ik had de theorie 'liever 5 mooie dingen dan 10 minder mooie dingen' maar ik was me rot. Lekker shirtjes en broekjes bij de zeeman en h&m gehaald. Ook lekker voor op het KDV. Ben weer helemaal blij! (en platzak, hihi)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    pizzahut kan ook lekker zijn toch! :D lekker geshopt! ook voor jezelf nog iets? wat naar dat je collega's niet eens bedanken. vind dat echt not-done. vind het al heel wat dat je heb getrakteerd na al dat gezeur op je werk en collega's die doen alsof er niks aan de hand is. mogen ze je op zn minst toch wel ff bedanken lijkt me.

vandaag opruimdag gehad. mijn project was vandaag: speelgoed uitzoeken. phoe nou heb t geweten hoor. dacht dat we niet zoveel hadden maar daar heb ik me flink op verkeken. ben uiteindelijk 3u bezig geweest. als ik wat apart had gedaan om te doneren ofzo, of weg te gooien. dan zag ik het 2min later weer ergens voorbij komen en zat 1 van de kids ermee te spelen. echt niet te doen om speelgoed uit te zoeken met kinderen erbij haha. maar het is eindelijk klaar! volgend project: huis opruimen. zondag huis vol visite. o en hubby doet ook tegenwoordig aan projecten. zijn project voor dit weekend: gras maaien en tuintafel schoonmaken

nu proberen D.amian aan het 'werk' te zetten. boven is speelgoed wel uitgezocht en opgeruimd. maar beneden is er een bom ontploft ;)

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Hahaha, herkenbaar!!! Je ruimt rechts op en links wordt het een klere zooi :D Wel weer lekker als het weer netjes is (voor zolang het duurt!) En wat lekker die projecten van je man.... Ik ga eens peilen of die van mij ook van projecten houdt.... Die van mij is een meester in vooruit schuiven en uitstellen!
    Voor mijzelf trwns niets gekocht. Heb niet eens gekeken. Ik vind er niets aan om momenteel te shoppen voor mijzelf. 'maatje 48' broek vind ik geen lol aan!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha dat ken ik hoor, nooit voor jezelf shoppen. had vorige week 2paar schoenen besteld online die helaas te klein waren. dus ben net ff stad in geweest om ze terug te brengen en nieuwe te zoeken. maar ben zo de winkel uitgelopen en hop de intertoys in :p heb daar ff geshopt voor de kids haha

verjaardags kado voor D is binnen. Tiptoi. lijkt me wel heel leuk voor hem. Heb voor 'zomaar' een politie autotje gekocht voor hem. en voor de kleine meid(en voor D ook) een voorleesboek nog voor zondag. 1001 disney verhalen, van die 1min verhaaltjes. enuhh een pakjeshouder zodat ze pakjes drinken niet leeg knijpt. zag nog leuke knutsel dingen jeetje te veel gewoon :D

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef; alsnog gefeliciteerd!! Lekker geshopt voor de kids zo te lezen! Wij gaan het weekend denk ik ff! Herken het ook wel hoor, koop weinig voor mezelf..

Roozjuh; wat goed dat je het hebt aangegeven! En een fijne reactie terug gelukkig!

Hier nu weekend.. Jaymee hoest onwijs, heeft koorts en zijn keel lijkt dik grrrrr het ging zo goed...
    Hoop dat hij er snel vanaf is!
    Sinds gisteren kan hij wel los staan als ik hem los laat 😃 ben benieuwd hoe lang het nog duurt eer hij los loopt hihi..

12. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi meisjes, volgens mij alleen Eef, Nanni en Roozjuh ;)

@Eef: HIEPERDEPIEP HOERA! (Te laat. Schaam dat ik niet eerder gereageerd heb, sorry!) Lekker traktatie, jummie! Hadden ze nu bedankt of niet bedankt :D Welke Maileg wil je voor E kopen dan? Wanneer ga je het vieren? En wie wil je uitnodigen?

@Roozjuh: mooie kamer zeg! Praktisch ook en ruim. Fijn dat het zo goed gaat met je beide kids op 1 kamer. Ik zou inderdaad voorzorgsmaatregelen treffen voor taart op de jurk. Hier een Sillybilly met mouwen (zweer ik bij) en in de stoel met blad. Voor de zekerheid een hydrofiel op schoot. Fijn dat het terugkomen op het oppassen zo goed is opgepakt!

@Nanni: los staan, wauw wat een kanjer! Fijn dat je weekend hebt maar zou nog fijner zijn met een gezond kind! Beterschap!

@verjaardag: hier woensdag echt jarig en we vieren het zondag 9 juni. Moet de uitnodigingen (per mail) nog versturen. Heel laat maar jammer dan... Wilde ze vanavond doen maar kwam er achter dat er nog een foutje in staat en had geen zin mijn computer alleen daarvoor op te starten dus dat wordt morgenochtend. De meeste genodigen :D weten het al wel.
    *terwijl ik probeer te reageren al 2 keer spuug opgeruimd, arm schaap, weer ziek. Ze laat zich zo slecht troosten, haar zus kon ik bij mee nemen en dan lag ze tegen mij aan maar M wil daar niets van weten. Dus weer in bed maar echt sneu!*
    Wij nodigen alleen directe familie uit opa's/oma's en broers van mijn man met aanhang en kind en vrienden die wat met onze kinderen hebben. Mijn zus is op F haar verjaardag niet op komen dagen dus die krijgt geen uitnodiging meer!

Fijne avond, ga nog een troostpoging doen....

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    annemama: oee 9juni gaat t zonnetje flink schijnen!! dikke 20graden, lekker joh! wij vieren het a.s zondag. dinsdag is ze jarig. succes met het zieke schaapje!

o nog wat leuks. C stond in de deuropening van de keuken en toen liet ze de deurpost los en keek echt zovan 'o kijk nou, los staan kan dus toch' keek wat rond, pakte weer wat vast. keek mij heel sneaky aan 'dat zag je niet he mama' maar mama ziet alles!! :D en dat deed ze nog 4x tot ik mn camera pakte haha Daarna was het over

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Annemama; 9 juni is een mooie dag hahaha!

Roozjuh; hahaha lekkerding is c toch ook

Wij vieren het gewoon de 9e, valt immers op een zondag hihi! En het schijnt idd erg mooi weer te worden!

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    9 juni wordt vooral een drukke dag :)
    Het is mijn vrije weekend. Misschien dat ik met de kleine wat leuks ga doen.

Wij vieren het 16 juni, ze is de 18e jarig.

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Grrrr meneer heeft weinig zin om te slapeb vandaag en ik wilde nog zoveel doen hihi..

Vanmorgen wel fysio geweest met hem, over half jaar controle om te kijken hoe het met los lopen gaat..
    Verder is hij al erg stabiel en zou lichamelijk gezien al los kunnen lopen.. Nu in zijn koppie nog..
    Trouwens vandaag opzoek geweest naar nieuwe difrax fopspenen maar nergens te krijgen, ja in het roze.. Heb een bibi meegenomen en hij pakt die gelukkig ook zonder moeite (difrax had ik combi, bibi is dentale)

17. eef80

eef80 Niet meer actief

@nanni en annemama bedankt voorde felicitatie! en annemama dat maakt niks uit hoor, ik ben het hele jaar 33.

@annemama, wat heeft M? Heeft ze een griepje of wat gegeten waar ze niet tegen kan? Zielig als ze zich niet laat troosten.. dan kan je helemaal niks meer voor ze doen. Het voelt al zo machteloos!
    Ze hadden NIET bedankt. Ze krijgen gewoon volgend jaar niets van mij ;)
    Enik wil de maileg maxi haas met stijve oren en bikini met espadrilles. :cool: Nergens te krijgen die haas! Hij heeft het hazenpad gekozen, is er steeds als een haas vandoor. Ik ben volgens mij gewoon het haasje en moet ik waarschijnlijk toch iets anders uit gaan zoeken!
    En dat is ook lullig van je zus...!! Die kreeg van mij ook geen uitnodiging meer!!

@roozjuh, lach me rot om je :D Speelgoed opruimen en weggooien en dan de volgende dag de speelgoedwinkel onveilig maken, hahaha! Wel fijn dat je voor D al een verjaardagscadeautje hebt! Wanneer is hij jarig? Dan wordt hij 4 toch?? Of al 5? Als je een maandje wacht heb je overal uitverkoop met schoenen. Misschien vind je daar wat tussen! Ik heb een paar heerlijke sneakers gekregen van mijn moeder,, die zitten lekker!! Tegenwoordig ga ik voor gemak ;)

@roozjuh en nanni, wat een knappe en snelle ondeugden hebben jullie!! Echt heel knap om al los te staan!!

@verjaardag,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ja echt waar,,nog steeds niets voor geregeld :cool:. Erg hè...
    Nog geen cadeau, geen zelfgemaakte slinger, nog geen taart besteld,nog geen uitnoding gemaakt, nog geen dag gepland..
    Mijn man werkt alle weekenden van juni behalve die van de 8e maar dat is al volgend weekend!! Ga ik dat redden??!
    Ik ben ook een beetje besluiteloos momenteel,,heel lastig! Aardappel of rijst vandaag??....denk,denk,,,,... en dan uiteindelijk brood eten. In die sferen.

Ik wordt trwns echt gek van E!! Ze klimt óveral op, wordt kwaad als het niet lukt, of niet snel genoeg. Dus ik ben continu haar overal vanaf aan het plukken. Geen seconde rust,pfffff!

Net terug van s&j. Weer advies gekregen en onderzocht. Ik ben zeker vooruitgegaan maar moet wel dingen nog aanpassen. Daarna daar lekker rondgelopen langs de maas en de havens, zo mooi! Toen ik daar kwam kon ik nog niet eens een paar honderd meter lopen en had ik mijzelf beloofd langs de havens te gaan wandelen zodra dat kon. En vandaag ook écht gedaan :) Mooie dag vandaag!
    Dadelijk komt een vriendin eten voor mijn verjaardag, gezellig! Italiaanse hapjes en veel wijn,,altijd leuk :D

Fijne dag allemaal (alle 3 :D)

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Lastig nanni! Zal je altijd zien dat ze niet moe zijn terwijl je vanalles moet/wil doen in de slaapjestijd!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahah eef. ja als je het zo bekijkt met dat speelgoed.. :p moest ook wel ff hard lachen toen je t zei. Speelgoed dat de deur is uitgegaan(of eigenlijk nog moet) zijn van die nutteloze knuffels en poppetjes en niet-complete setjes enzo. en speelgoed waar ze niet naar omkijken. Heb een politieauto voor D nu gehaald omdat hij helemaal weg is van bussen, politie, brandweer en ambulance. Hij is 8juli jarig en word dan idd 4jaar alweer. In aug gaat hij naar school, hebben er allemaal zin in!
    Nog steeds niks geplanned voor verjaardag joh? slingers taart enzo is zo gedaan. Alleen hopen dat familie al volgende week kan :p is idd beetje kortdag maar wel leuk als je man er wel gewoon bij is natuurlijk. Al een ander kado gevonden ipv de haas? kan wel ff mee zoeken met je, misschien dat ik nog ergens die haas vind voor je. hoe heet ie?
    Wat een overwinning langs t water lopen! waren ze tevreden bij sj met je vooruitgang? had je trouwens nog die film gehad, 1e les en na 8weken?

Ik ga ff iemand terug zn bed in schoppen. meneer weet niet dat er tegenwoordig een babyfoon op zn kamer staat dus hoor alles. O en madam heeft net een oude fles melk gedronken GETVER! hubby had haar vanmorge fles gegeven maar mij niet gemeld dat ze m niet leeg had gedronken. ze zit nog zelden in de box maar net moest t wel ff en kom terug beneden en zie dat ze die fles aant leeg drinken is.... was potverdorie fles van vanmorge bah bah bah. mannen... moet m echt leren dingen achter zn kont op te ruimen

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni: jouw ventje gaat ookal zo snel he. idd het moet in zn koppie ook nog ff doordringen dat hij los kan staan en lopen. C kan het ook. doet het ook onbewust. maar zodra ze t door heeft dan gaat ze meteen op dr kont zitten. ze kunnen het dus wel, maar idd ze moeten daar in het koppie nog ff doorzetten :p

Deel Deze Pagina