Sorry heb jullie verwaarloosd! Hoe is t met iedereen? Gefeliciteerd voor de jarigen nog. Ook geen tijd om alles bij te lezen. Heb t de laatste tijd erg druk met bruiloften, vrijgezellenfeest organiseren en Iza! Pff.. Ze wordt nu echt vermoeiend en kan overal aan en bij op d'r knietjes.. Gisteren bij de Ikea een tafeltje en kastje gekocht voor haar hoekje. Iedereen nog bedankt voor de tips! Ti's STUVA geworden van de Ikea. Hoop snel alles bij te lezen als dat nog gaat lukken. En ja er komt echt mooier weer aan he?!! Ooo daar zijn we met z'n allen toch echt aan toe! Genieten.
anne leuk STUVA!! hier afgelope maandag halve serie ervan gekocht voor de kids foto's 2a3pagina's terug
@roozjuh: wat leuk!! Nou wij hebben dus zo'n wit tafeltje en san voor daarnaast een kastje met 2 brede lades 1 wit en 1 berken kleur .. Hebben t nog niet in elkaar maar vind die stijl erg leuk! En wat ook leuk is is dat je hem later nog altijd verder zou kunnen uitbreiden. Daar hou ik van!! Hihi.. Straks alles in elkaar zetten en mooi maken.
ja klopt, je kan alles veranderen en aanvullen met andere kasten, ideaal!! wij hadden eerst alleen de wit/roze kast voor C. en nu dus de rest erbij gekocht. beiden hun eigen kleur en wat van hun samen is, is wit. voor in de toekomst verdelen we de witte meubels voor wie ze wil/kan gebruiken op hun eigen kamer als we ooit gaan verhuizen. vind het echt een super serie. je kan de deuren en laden ook veranderen van kleur. stel dat C straks hekel aan roze heeft dan kunnen we andere frontjes halen
Ja precies ik ook helemaal fan! Haha .. Wij hebben voor in onze woonkamer maar straks misschien in volgend huis verder uitbreiden op haar kamer. Wat ook leuk is is dat ik zo'n 80 euro niet heb hoeven betalen. Ik had naast die grotere producten ook kleiner grut (je kent t wel ..) zoals slabbers, plantjes, bakjes, een kleed, een mandje enz. En de scanner heeft die producten niet goed gepakt! Ik schrok, in positieve zin, van de prijs. Dacht eerst dat we zoveel korting kregen ofzo, maar zag later op de bon dat ik alleen de kasten heb betaald :O
Het lijkt wel alsof ik hetzelfde verhaal lees als van roozjuh! Die had ook een kassa-mazzeltje! Ik ben dan zo'n trut,ik zeg daar dan wat van, waarop mijn man mij op mijn tenen probeert te trappen, te porren enz wat dan net te laat is. Mijn man noemt mij té eerlijk Leuk dat je weer mee komt kletsen anne! En die kastjes zijn idd heel leuk en goed uit te bereiden! Roozjuh, weer een mijlpaal voor je dus! D 4 jaar! B wordt 31 dec 4,zie er nu al tegenop! Naar de basisschool,,,wat gaathet snel hè?! Maar D en jij zijn er inmiddels wel aan toe dus?? Qua energie lijkt het mij voor B ook geen probleem maar ik vind het zo jammer. De tijd gaat te snel,
haha ja klopt wij hadden ook een mooi mazzeltje zo wil ik wel vaker shoppen daar Mijn man was ook veel te eerlijk altijd hoor. maar tegenwoordig als ik iets in de kinderwagen doe omdat het niet meer in t mandje past en ik vergeet t bij de kassa en hubby ziet dat als we buiten staan, gaat hij nu niet meer terug om het alsnog te betalen nu loopt ie gewoon door haha
Ik loop idd altijd terug als ik iets vergeten ben of ik zeg het de volgende keer. Maar de laatste keer dat dat gebeurde (b was nog klein en was ineens verdacht blij in de buggy. Had hij een jurkje bij de zeeman 'gestolen' en ik had niets door) bracht ik hem terug en werd ik de keren er na extra in de gaten gehouden Ik woon achter de zeeman en kom er nogal vaak. Domme dames ook eigenlijk.. Ik had toch juist bewezen betrouwbaar te zijn?! Maar hoe dan ook misschien wel iets té eerlijk idd.
huh ze gaan je in de gaten houden terwijl je terug komt dat je kind perongeluk iets had meegenomen? vreemd zouden ze juist blij moeten zijn! ik had het keer bij zeeman toen we wat slabbetjes en slaapzak gingen halen. 1 slaapzak was verkeerde maat waar was er maar 1 van. dus ik terug(was nog geen 5min later) en kzei dat 1 terug moest want die was te klein. vergiste me in de maat. zegt ze doodleuk 'ja misschien heb je die wel gejat en kom je m nu terug brengen voor geld' ehh pardon??? ja had geen bon, heb ik NOOIT. hekel aan die dingen. maar sinds die domme reactie van dat mens neem ik altijd bonnetje mee. belachelijk.
ja is helaas nog maar een klein groepje die hier kletst. had dit een jaar geleden al voorspeld dat er bijna niemand meer zou kletsen. ook jmmr dat er geen meeting komt. ben na al die tijd toch wel heel erg benieuwd welk gezicht er achter de namen en verhalen zitten.
Hoi! Ik ben een vergiet, sorry. Heb onthouden dat Eef het konijnenspoor bijster is. Volgens mij is het digitaal besmettelijk. Bij de konijnen af! Ik huppel maar weer vrolijk verder. @proletarisch winkelen (al dan niet expres): doe ik echt nooit. Ben ook te eerlijk. Stamt misschien nog uit de tijd dat ik een HEMA meisje was... @Verjaardagen: drukke bedoening op 9-6 Ik zit wel goed met het weer want Nanni is heel goed in bestellingen. @forumbezoek: we zijn gewoon een soort van harde kern Enne Roozjuh volgens mij had jij voorspeld dat er helemaal geen activiteit zou zijn @Meeting: zeg nooit nooit... @ziek kind: het is weer over. Na spuugsessie van gisteravond en vanmorgen een enorme diarreeluier geen vuiltje meer aan de lucht lijkt het.. Hoe is het bij jou Nanni? @homealone: manlief is een weekend weg. Gek morgenochtend wakker worden naast een lege plek. Heb net ook de lichten uitgedaan en de deur op slot, doe ik nooit! Trusten!
excuses, excuses, excuses.. heb wel meegelezen, maar veel te druk gehad de laatste tijd om te reageren.. eef: nog gefeliciteerd! vervelend van je collega's. heb je t idee dat t wel weer wat beter word op t werk, of leg je je er maar bij neer? fijn dat je nu lekker hebt gewandeld langs de haven! roozjuh: lekker gewinkeld dus! ziet er leuk uit de kamer, echt groot! als je speelgoed opruimt gaan die kids altijd met alles spelen waar ze nooit naar hebben om gekeken.. annemama: ook nog gefeliciteerd! gelukkig is ze weer beter! altijd vervelend als ze niet getroost willen worden.. weet t verder even niet meer sorry hier: zijn bezig r zindelijk te maken, t gaat aardig.. en hij is eindelijk van zijn speen af!(zo blij mee rotding!) a gaat lekker der gang. kruipen, lopen, broer pesten morgen laatste spulletjes halen voor de vakantie, we vertrekken zondag. ohja net de uitnodigingen eruit gedaan voor de verjaardag, hier vieren we t 30 juni MEETING: hopelijk gaan we toch nog keertje meeten.. misschien als de meeste kindjes jarig zijn geweest zodat de weekenden weer wat rustiger zijn. ga nu echt vaker reageren, zowiezo nog voor we vertrekken maar weet niet of we daar internet hebben..
MamavanR= nr 6, nou,,,we gaan best lekker! MamavanR, loop bij jou ook de kleine al? Net zo'n snelle als bij roozjuh en nanni! En grote broer ook al zo snel met zindelijkheid! Super! Fijne vakantie. Waar ga je heen? @annemam, fijn dat M weer beter is! Misschien toch iets niet goed gevallen? HEMA meisje joh?? Ik een blokker meisje, hahaha! De tijd dat ik 14 was en voor 4 gulden en 14 cent werkte Ik ben vanaf mijn twaalfde altijd aan het werk geweest (eerst in tuinderijen) maar ik was de meest beroerde medewerkster die er was! Goudeerlijk en trouw maar ontzettend onbenullig! Ik kan wat verhalen vertellen waar het schaamrood van op je kaken schiet! @meeting, in toekomst ben ik er best voor te porren!
Nou ik kan jullie dames toch niet echt bijhouden nou, wordt toch aardig wat gekletst!! @"stelen": dat doe ik ook nooit, ik durf dat überhaupt niet en ik ben ook te eerlijk. Bij de Ikea had ik t niet direct in de gaten. Anders had e t gelijk aan me gezien. Krijg dan gelijk een rode kop haha.. Kan zelfs een rode kop krijgen als ik denk dat ze denken dat ik ergens schuldig aan ben. Maar naderhand had ik niet de neiging om terug te gaan, Ikea is zo'n groot bedrijf, die red dat wel. @roozjuh: was D jarig? 4 alweer, jeetje! Nog gefeliciteerd dan! @mamavanr: waar ga je naar toe op vakantie? Heel veel plezier iig! @eef: nog steeds K*t op je werk? Balen hoor .. Hoop voor je dat je eruit komt. @meeting: zit er voor mij denk ik niet in, al ben ik ook wel een beetje nieuwsgierig. Maar ik durf dat soort dingen ook niet zo goed. @hier: ti's al kei laat.. Heb morgen een vrijgezellenfeest en heb tot net haribo snoepjes zitten naaien op een roze jurkje. Die moet ze dan morgen avond aan en dan moeten de mannen ze ervan af eten....... En ook heb ik een tonijnsalade gemaakt. Zometeen nog ff douchen en kleren uitzoeken voor morgen. Moet om 8 uur op (Iza slaapt de laatste tijd tot 9:00-9:30). Blijf morgen ook slapen. En uitgerekend vanavond werd Iza ziek. Hoesten en snotterig, echt zielig. Hoop dat ze morgen beter is. Morgen gaan we trouwens abseilen van de euromast !!! Supereng! Maar goed.. Ga nu snel verder, anders hoef ik niet meer te slapen'
Roozjuh; jeetje d ook alweer bijna 4 jaar! Djayson is ook zo gek op ambulances, brandweerauto's en politieauto's.. Eef; wat fijn dat je je rondje Maas nu kon doen! Je ziet dan ook waar je vandaan komt! Annemama; ik heb de bestelling van het weer op 9 juni gedaan! Hoop dat ze het op tijd kunnen leveren hahaha Mamavanr; fijne vakantie alvast "Stelen"; ik had een tijd geleden afgerekend met 50 euro en kreeg terug van 70 euro.. Had het zelf niet in de gaten eigenlijk pas toen ik thuis kwam.. Meeting; ik ben afhankelijk van Léon ivm auto en hij werkt veel de weekenden helaas.. (Gaat wel veranderen) Vandaag; shoppen in leiden.. Er zit daar een lief outlet dus wil even kijken hihi..
Shopse vandaag nanni! Voor B hebben wij een jaar terug een grote bruder brandweerauto gekocht. Voor de mama's met peuter en voorliefde voor brandweer etc is dat echt een aanrader! Super duur, dat helaas wel maar er is wat mee gespeeld, gerold, gesmeten en hij blijft super mooi en heel! Van andere visite toen ook wagens gekregen maar die hebben allemaal inmiddels iets stuk. Fijne dag vandaag anne! Euromast ligt naast het s&j en dus aan de maas en dichtbij de haven waar ik gisteren gewandeld heb. Misschien als je nog tijd over hebt na het abseilen Beterschap voor I! Hopelijk is ze vandaag goed uit haar bed gekomen! Werk probeer ik mij een beetje naast mij neer te leggen. Ik doe mijn werk zo goed mogelijk zoals ik altijd doe en verder zie ik wel. @hier, even een boodschapje, een wasje, je kent het wel. Verder twijfel ik of ik niet de salontafel even uit de woonkamer haal.. (Het klinkt al belachelijk) Voordat ik kinderen had gilde ik het hardst dat de kinderen maar moesten luisteren en ik niet heel mijn huis voor ze zou verbouwen maar ehhh Misschien toch die salontafel even uit de woonkamer. De héle dag ben ik aan het opstaan en tillen (lichamelijk ook geen lolletje) omdat E er steeds op klimt, dan gaat rollen en kruipen en als ik niet snel genoeg ben, er vanaf valt. Met een frequentie van zo'n 3x per minuut en niet af te leiden met ander speelgoed. Hebben jullie nog tips voor mij??? Heel graag! Veder kruipt zij onder dingen waar ze klem komt te zitten etc,,en dan heel hard gillen,,pffff... Ook uit de triptrapp weet ze zichzelf te wurmen en de box gilt ze de hele boel bij elkaar. Zelfs zo dat ik bang ben dat de buren aanbellen.
anne: hoe was het wakker worden in een half leeg bed? gek is dat he. ik doe savonds ook nooit lampen uit maar toen hubby naar ziekenhuis was vond ik t heel vreemd zo alleen(hadden toen nog geen kids) Wat fijn dat ze weer beter is! O en had voorspelt dat er bijna niemand meer zou kletsen. hooguit 2 of 3. maar het valt me nog mee allleen maar mooi! mamavanR: wat fijn dat de wc zo goed gaat. scheelt echt in luier-kosten. was blij dat de oudste uit de luiers was toen C werd geboren. Loopt je kleine meid ookal joh? ook los of aan de hand? Fijne vakantie!!! waar ga je heen? anne: nee in juli is mijn zoontje jarig maar kado heb ik alvast haha. Waarom druf je geen meeting? we zijn nu toch niet echt meer vreemden toch? Veel plezier op het feest! beterschap met je kleine meid. O en abseilen lijkt me juist heel vet!! Idd het zit vlak naast s&j nanni: shopse! eef: salontafel heeft hier in het begin ook niet gestaan toen D deze leeftijd had. werd er helemaal gek van. maar bij C laten we m nu staan. ik zeg streng 'nee!' en dan weet ze dat het niet mag. soms als ik ff niet oplet staat ze met de tafel aan andere kant van de kamer. haha C doet aan tafel dansen Box is hier ook gillen. Al maanden eigenlijk. Maar tijdens koken enzo heeft ze toch echt pech. vind de box dan toch nog wel te handig om hem nu al weg te doen ego: weinig in de planning. opruimen en nog eens opruimen Taart komt vanmiddag en straks ook nog ff slingers ophangen en de ballonnen oja ik word hier niet gek van dat ze met de salontafel bezig is, maar meer met haar handen op mn laptop continu. nu dus ook. als ik dan hier ff wil kletsen dan staat madam naast me keihard op de toetsen te meppen. of staat ze achter de laptop en dan zie je heel sneaky een vingertje om het hoekje komen om op een knopje te drukken. die verleiding kan ze gewoon echt niet weerstaan. om gek van te worden. ben dan ook altijd heel lang bezig met damage controle alle rare tekens uit mn tekst verwijderen haha