sep: schattig!!! mamavanr: fijn dat de reis goed is gegaan! geniet ervan! roozjuh: ahhh wat een lekkerding is het ook! hier: gewerkt... Djayson en Jaymee bij de gastouder geweest s midaags en daar lekker gespetterd Net een foto gekregen van Jaymee zijn taart... pff komt nu ineens wel erg dichtbij hoor....... Daarbij lijkt hij allergisch voor muggen echt knal rode plekken
Roozjuh, ik zei het al op FB maar echt heel knap dat C allos loopt en dan ook al gelijk 6 stappen los!! Ze laat er geen gras over groeien Eigenwijze dondersteen is het volgens mij! En een slimme donder! Wat is J.ens ook al weer groot geworden hè! Wat leuk dat jullie elkaar nog regelmatig zien. En jij hebt een BBQ weekend dus ,, lekker! Nog een leuk verhaaltje van eenoud collega van mij: Haar man en zij waren dol op BBQ'en en deden dat ook regelmatig en zo ook een paar dagen achterr elkaar. Krijgt die man ineens heel heftige buikpijnen, zweten, beroerd worden,,zij met spoed naar ziekenhuis. Hele team er om heen en alles testen. Zo ook een rontgenfoto. Komt die arts uiteindelijk naar hem toe met een dood serieus gezicht (ze kregen het al benauwd voor heel slecht nieuws) en vraagt hem ernstig 'meneer,,,heeft u een paard op???' Hahahahahaha!!!!! Was helemaal verstopt door het vele vlees dus. Wat een droogkloot moet die arts ook zijn geweest!! Dussee,,,, geniet maar BBQ met mate Maar geniet idd nog maar even voorhet bezoek aan kaakchirurg! @nanni, daar kunnen ze overheen groeien. Was zelf zo allergisch voor de beten dat ik er hele grote knal rode schijven van kreeg maar sind aantal jaren nooit meer gehad! Echt zielig voor de kleine jongen! @mamavanR, nog hele fijne vakantie! Heb je goed weer?? @sep en annemama, hebben jullie het leuk gehad gisteren?? @dichterbij komen van eerste verjaardag,,hier ook gemengde gevoelens! Leuk maar ook confronterend hoe snel de tijd gaat. Hier eindelik de haas binnen dus ik heb in ieder geval een cadeautje! Morgen is de fotograaf op het KDV. Vorig jaar echte prut foto's. Zwaar overbelicht dus hopelijk nu betere!
hahahahaha geweldig verhaal! nee ik eet eigenlijk heel weinig. hubby zeurt ook altijd dat de kids meer eten dan ik ik eet hooguit een hamburger en een braadworst en dan heb ik echt genoeg met hier en daar een sneetje stokbrood. Heb zeker nog regelmatig contact met Kylie. soms ff afspreken om weer bij te kletsen. vind t wel leuk om contact te houden. ook met jullie hier. je heb samen toch t zelfde meegemaakt tegelijkertijd. leuk om te zien hoe verschillend de kids zijn terwijl ze even oud zijn. J.ens vind alles wel prima en doet t heerlijk rustig aan. kan je nog heerlijk genieten van het baby-achtige. daarintegen is C weer ongeduldig en moet en zal alles nú moeten. ook leuk natuurlijk maar hier was het hele baby-zijnde er met 9maanden al vanaf en dan gaat t mij toch wel iets te snel. wat fijn dat de haas al binnen is! jullie vieren t in juli pas toch? lady's ik ga mn bed in. hoop dat ik beetje kan slapen want met flink rood van de zon en alles doet pijn haha. morgen nóg warmer heb ik gehoord. Was hier 24gr vandaag
Bbq; hahahaha wat een verhaal, ik zie het al voor me zo in het ziekenhuis Eef; zelf ben ik nog steeds allergisch al gaat het de ene keer beter dan de andere keer.. Hoop dat de foto's lukken op het kdv! Hebben ze dezelfde fotograaf of een andere? Wij gaan ff kijken voor tegels in de tuin..
Good morning lady's! Heb je kunnen slapen roozjuh? vandaag waarschijnlijk weer nodig om te smeren. hier schijnt hij volop en ook behoorlijk fel! Heerlijk Ik snap wat je bedoelt met zo kort baby zijn. Dat had ik met B ook. Is wist toen niet beter maar die liep met 9 maanden ook al langs de stoelen en banken en achter een karretje het hele huis rond. Ging mama zeggen met 7 maanden en ook echt bewust. Vond dat toen heel normaal, hahaha. Weet nu dat het anders kan. Nanni, het is een andere fotograaf, gelukkig! De vorige maakte niet alleen slechte foto's maar was ook nog eens heel onaardig en chagrijnig toen ik heel voorzichtig vertelde dat ik ze niet nam omdat ze ietsjepietsje (ik bracht het voorzichtig,, het was ENORM) overbelicht waren. Smijt dat mens ze voor mijn neus de prullenbak in. Mijn mooie beer in de prullenbak,,, daar werd ik toen helemaal verdrietig van! (ik was wel 8 maanden zwanger ) Hier lekker in de zon! Heerlijk. Kleintejs zijn naar het KDV dus ik zou moeten genieten van mijn rust (wat lichamelijk ook heel hard nodig is) maar de boventoon voert dat ik mij een beetje schuldig voel dat zij binnen zitten op het KDV terwijl ik vrij ben.... ik zit er over te denken om ze om 13.00 maar op te gaan halen..
waarom zitten de kids op kdv als je thuis bent dan? hoor het vaker maar snap het niet haha. zal wel aan mij liggen geen plannen voor vandaag. straks D van psz halen en dan de tuin weer in gok ik. vandaag maar is onder de parasol denk ik
Dat is bewust gekozen voor mijn lichaam. Dan heb ik een dag dat ik rustig mijnboodshapjes kan doen en mijn huis schoon maken zonder dat ik ook og eens twee kaboutertjes mee hoef te zeulen. Dat kan ik lichamelijk niet. ps leuke banner
ooo slim! even de rust vinden is idd wel erg fijn. soms wil ik dat ook. gewoon even niet bezig zijn met flesjes, broodjes, luiers, ditjes en datjes. gewoon ff je eigen ding, huisje op orde, rustig kunnen koken en bovenal niet de hele dag 'mama mama mama mama mama mama mama' te horen banner maar is veranderd idd. vond die andere zo saai worden
Goedemorgen meiden! Roozjuh; ben je al minder rood hihi? Leuke banner! Eef; lekker nog kunnen genieten van het weer? Hier; gisteren een uv werend zwempak gekocht voor jaymee.. Is een shirt en broek in 1.. Waren 5 euro bij de kruidvat nu.. Ook de taart gehaald en hij is gaaf geworden! Jaymee heeft een rot nacht achter de rug en wij dus ook hahaha.. Wilde gewoon echt niet slapen, ken ik niet van hem..
Minder rood, nee helaas niet mn schouders doen flink pijn. Beterschap met de kleine knul! Wil wat leuks met jullie delen: 8juni 2013 - Charlie loopt! - YouTube
Beterschap voor Jaymee Nanni! Niets aan om ziek te zijn, laat staan met dit lekkere weer. Hopelijk doet hij vandaag toch goed zijn slaapjes en kan hij (en misschien ook jullie?) beetje bijtanken. Roozjuh, echt super knap van Charlie! En dat lachje van jou ook aan het einde hihi. Wat een lekker weer he! Boodschappen zijn allemaal binnen, ik hoef deur niet meer uit vandaag, vanmiddag lekker bbq-en
haha ja was stiekem opgenomen want als ze ziet dat ik mn camera/foon erbij pak dan doet ze niks probeerde t sinds haar verjaardag al op te nemen en steeds was ze mij te slim af. nu was mama de slimme hier ook bbq vandaag!!! (en morge )
Roozjuh; wow! Wat goed van c! Leuk filmpje.. Lekker 2x bbq hihi Leonie; ook lekker bbq mmmm Jaymee heeft nog steeds koorts rond de 39, ook met zetpil.. Hij heeft aardig geslapen overdag en gelukkig wel goed gedronken en gegeten, maar verder veel huilen.. Hoop dat hij zich morgen prettiger voelt! Boodschappen zijn in huis! Morgen feest.. Wel gek vorig jaar lag ik nu in het ziekenhuis de openingswedstrijd van de voetbal te kijken hahahaha, dat moeten we verder maar snel vergeten hahaha
Hi! @nanni, beterschap voor J! Wat zielig! @alle bbq'ers,,eet smakelijk! @roozjuh, wat is ht toch een knappe meid! @hier, vandaag aan de kustgeweest met iedereen in zomer outfit,,bere koud! 16 graden. Hier thuis 22
Hoi! Dank voor de felicitaties! Mijn kleine meisje is baby af! Maar ze is niet zo rap als C! Jee Roozjuh super! En dat lachje inderdaad! @Nanni: nee, niet ziek op zijn feestje! Hoop op een goede nacht en morgen een leuke dag! @Eef: brrrrrr! Wel leuk geweest? @Leonie: lekker gebbqt? @hier: morgen M haar verjaardagsfeest. Eerst 's morgens mijn oma (Omi) op de koffie en dan 's middags de rest. Zonder BBQ deze keer. Kom er wel achter dat ik mijn meiden een beetje te dicht op elkaar heb getimed Volgend jaar maar 2 verjaardagen tegelijk denk ik. Na deze tropenweken heb ik 6 weken nodig om bij te komen Doe ik compleet mijzelf aan natuurlijk. Maar goed M haar geboortekaartje taart is klaar. Zal ff een foto spammen. Fijne (verjaar)dag morgen ehhhh straks!
Happy birthday !!!!!!! 2 vandaag ? Nanni en annemama ? Gegeliciyeerd met de kids hun eerste verjaardag !!!!!! Liefs xxx