Annemama; ff lekker bijkomen! Eef; zal ik hier even kijken voor je? Je hebt een shirt met lange mouwen, een korte broek, of een pakje met korte mouwen en broek (zie foto) Bekijk bijlage 330868 De nacht is hier goed gegaan, jaymee slaapt nog en heb hem vanacht ook niet gehoord.. Djayson wel 2x wakker met pijn aan zijn knie?!?? Groeipijn denk ik..
@Nanni: fijn dat J lekker geslapen heeft. Daar knappen ze toch altijd het beste van op. Hoe gaat het nu? @Eef: ik wil ook wel voor je kijken. Geef je een gil als je dat wilt? Heb hier een Kruidvat in het dorp en 1 bij mijn werk. Ik heb hetzelfde pak als Nanni alleen roze met zeepaardje, ster en visje voorop. @hier: meisjes liggen er net in. Ik heb nog een hele berg was weg te vouwen een volle vaatwasser en een vloer die wel een stofzuig beurt kan gebruiken. Maar kies toch voor de bank. Ff relaxen....
haha annemama, groot gelijk. hier staat ook de was op mij te wachten en helaas de vaatwasser ook. jeetje wat ben ik blij dat het woensdag is en we vandaag makkelijk eten want koken is wel t laatste waar ik zin in heb. wel boodschappen doen vanavond maar is altijd wel leuk om te doen. klopt t dat je meissie vandaag jarig is??? gefeliciteerd!!!!!!!!!! Vandaag luie dag, heb nergens zin in. Maandag bij kaakchirurg geweest om verstandskies te laten trekken en volgende dag al geen pijnstillers meer nodig, kan ook gewoon normaal eten. echt super. C is helemaal bezeten van ikea stoel die hier staat. per dag wel 400x erop en eraf. ze zit er op 1 dag vaker op dan haar broer in 2jaar heeft gedaan. neemt dan wat speelgoed mee en gaat heel rustig in het stoeltje zitten spelen. oja en verjaardagskado(HABA pop) is ze helemala weg van, dat ding moet overal mee naartoe
Oe,,,heel graag!! Zouden jullie willen kijken voor mij? Ik wil heel graag een roze pakje in de maat 80. Ik wacht even mijn moeder af die kijkt morgenochtend bij haar in de plaats. In ieder geval al bedankt voor het aanbod! En ik maak er heel graag gebruik van als ik m morgen nog niet heb @nanni, wat fijn dat j zich beter lijkt te voelen! En lekker aan het bijslapen begrijp ik? Gelijk heeft hij! Nu mama nog @annemama, zit jij ook tv te kijken in een huis vol rotzooi? Ik wel Ook op mij ligt een mount everest te wachten aan was en heb ik ineens overal tapijt. (kattenharen ) maar nog even niet hoor... Heb je lekker vrij vandaag? @hier, net gewerkt. Ineens na 11 jaar ervaring wordt er ineens weer aangehaald dat ik mijn hbo welzijn niet heb afgemaakt. (ik heb bewust gekozen om toen der tijd de laatste maanden voor mijn vader te zorgen tot hij overleed) Ze zijn kennelijk naar opleiding een schifting aan het maken met de reorganisatie. Ben benieuwd wat ik toebedeeld krijg Verder nog twee nachtjes lapen en het is hier feest Gek hoor!
o, roozjuh had ik nog niet gelezen! Wat een droppie roozjuh, wat een blij koppie! En wat een goed cadeau is dat geweest dat zeer zo blij mee is!
Hoi! Ik zit nog steeds in een huis vol rotzooi en kijk weer tv Nou, de vaatwasser is leeg gehaald en draait weer, ik heb een gezonde maaltijd op tafel gezet en ook de zooi weer opgeruimd en er liggen 2 meisjes schoon in hun bedjes dus ik heb wel iets gedaan. Maar de wasmand staat er nog net zo.... Wat een lui monster ben ik! Maar ik ben zo blij dat ik niet de enige ben @roozjuh: zelfs te lui om mijn ticket aan te passen Roozjuh. M werd 1 de dag na C Wat een leuke foto! Super dat je toch wat aan de stoel hebt @Eef: ik ga met alle liefde voor je kijken. Ik stuur je wel ff een berichtje via FB met mijn 06 nummer want als ik in Utrecht moet kijken kan dat morgen. Daarna ben ik pas volgende week weer op kantoor...
@annemama, dat zou super fijn zijn! Alvast bedankt voor het kijken Mijn moeder belde net en zei er morgen niet aan toe te komen! ps leuke ticker!
Roozjuh; wat een heerlijke foto! Eef; ik heb gekeken maar helaas hier niks meer.. Etos heeft ze wel maar die zijn 9 euro.. Annemama; ik doe met je mee hoor met een huis vol rotzooi.. Het broodnodige is gedaan en klaar.. Djayson heeft een nieuwe fiets gekregen en ja hoor meneer fietst er nu op los! Zelfs hier in het park bij het water!! Ik ben net naar de c en à geweest, hoop gekocht voor weinig geld hihi.. Morgen dagje werken en dan alweer weekend..
Nanni, dank je wel voor het kijken! En ook bedankt voor de tip! Als ze er niet meer zijn inde kruidvat ga ik gewoon naar de etos! Was de c&a laat open? Hadden ze uitverkoopavond ofzo? Leuke dingen gehaald? En die D!! Goed zo! Ja, voor een nieuwe fiets sloof je je uit natuurlijk, haha!
wat een lieve foto eef!! Hey lady's. Zijn jullie beetje bekend met de hollandse campings? Ik wil hubby verrassen met weekendje vakantie op een camping maar heb geen idee wat een leuke camping is. Gewoon met eigen tent(mits ik die van mn broer kan lenen).
Eef; ze waren tot 22 uur open.. Vlaggetjes weken zijn begonnen en daarom bovenop de korting nog eens 25% korting Roozjuh; wat voor camping zoek je? Grote, kleine, boeren? Wij gaan een week naar een boerencamping maar wel in een huisje.. Betalen voor een week 350 euro.. In Brabant..
simpele, goedkope camping. Klein is prima, zolang er maar een speeltuintje is voor D.amian. Verder geen eisen. Low budget
Ik schrijf het misschien verkeerd maar ter spegelt schijnt heel erg leuk te zijn! En renesse die stikt er natuurlijk van met strand dichtbij!
@nanni, dat kan idd lekker zijn, die extra 25% er bovenop Ik ga eens kijken of ze mijn broek ook nog hebben. Had zo'n lekkere witte skinny jeans gekocht voor 25,- (ik kocht normaal altijd broeken met nog een 1 voor dat bedrag) Echt een lievelingsbroek! Ook in turquoise gekocht maar ben nu al bang dat ze slijten
360gr Avent beker. is dat wat dames?? heb m hier nog nooit in de winkel zien liggen maar lees hier op zp er vaak over. kan m dus alleen online kopen(en dus niet eerst zelf bekijken of het wat is) iemand die deze beker heeft?
Wij hebben een nuby rietjesbeker Pfft, dat buikgriepvirus waart nog steeds rond hier Ik moet zo even de stad in. (Shirtje voor mezelf kopen en naar de action). Ik hoop alleen dat smurf zo een wat beter humeur heeft. Net was ze weer fijn de dramaqueen aan het uithangen.
ja rietjesbeker heb ik ook, en tuitbeker van avent. maar ze vind t beide niks. liefst drinkt ze zo uit een beker maar dat gaat nog wel eens(lees: altijd) fout