Nou meiden,, was chaos hier vandaag! Zowel op werk als thuis. Werken en alles nog regelen voor morgen. Wat doe je jezelf aan als je nog 'even snel' een slinger wil maken, aardappelsalade en hapjes maken voor morgen, strijken en die berg was waar ik geen zin in had vandaag weg werken, ehhhh,, het was zelfpijniging! Nu liggen de kleintjes helemaal gewassen en glimmend in bed en nu nog de toiletten schoonmaken, versieren en hopelijk nog op tijd slapen @annemama, had het op FB al gezegd maar echt super bedankt! Ik kon je niet sms'en omdat ik mijn tel was vergeten op mijn werk. (heb hem overigens ook nog steeds niet gevonden ) maar ben benieuwd of je hem toevallig nog tegen bent gekomen! Ik hoop het! Anders ga ik toch maar voor de etos aanbieding, dan heb ik tenminste iets voor die kleine meid! Meiden, volgende week een hittegolf aangekondigd!!! Noet dat ik persoonlijk blij wordt van wegknetteren maar een zonnetje kan ik mij nu al weer helemaal op verheugen!
ga je haar verjaardag morge vieren? leuk! beetje gelukt met de hapjes en salade? Fijne dag morgen!! hier liggen de kids te spelen en te brabbelen in bed. gaat een latertje worden dus en morgen zijn ze beide gesloopt. Vandaag grote zitzak voor de kids gekocht. mega groot ding pff. gelukkig hebben we grote woonkamer en slaapkamer. nu nog beslissen of ik m beneden wil houden of toch op hun eigen kamer. Ik ga zo mn bed al in. mn rug doet opeens heel veel pijn. is altijd als mn ongi eraan zit te komen. kom maar op met die hittegolf!!! kan ik de kids de tuin in gooien
Leuk zo'n grote zitzak voor de kleintjes roozjuh! Een fatboy? Of zoiets? Gaat de hond er niet gebruik van maken beneden? Zo wel zou ik hem lekker op hun kamer leggen! Wij vieren het morgen in het klein voor ons zelf, mijn moeder, schoonouders en mijn zus. Onverwacht vroegen de ouders van een vriendje van B of ze laat in de middag langs zouden komen dus die komen ook. Waarschijnlijk lijven zij eten. Ik heb er echt veel zin in! Het feestje voor de rest van de fam en vrienden komt dan in juli
eef: leuk ene mini feestje! maar ondanks een mini feestje toch een hoop geregel roozjuh: gaaf een zitzak! hoop dat je een btje kan slapen ivm je rug! hier ook druk op het werk, die hittegolf klopt niet want volgens mij is er storm op komst hahahahaha jaymee was bij de gastouder zodat leon hier het plafond kon slopen. uiteindelijk "moest" hij jaymee eerder halen want hij bleef huilen, terwijl hij daar eigenlijk nooit huilt (op de normale huiltjes na dan) ze heeft van alles geprobeerd, maar niks hielp thuis was het weer 'over" dus wat het nou is ?????
op deze leeftijd is verlatingsangst vaak wel de oorzaak. ze gaan heel 1kennig worden en dan kan niemand ze meer troosten op papa en mama na. ja soort van fatboy idd 130x160. mega ding dus. goed dat je t zegt eef! want denk idd dat de hond erop gaat liggen... dat ik daar niet zelf aan heb gedacht, wat stom haha. vanavond maar ff op de gang leggen, ding is te groot om geluidloos hun slaapkamer in te krijgen moet vast ook een grappig gezicht zijn geweest toen ik over straat liep met dat ding, vrouw van 1.63 met een fatboy van 1.60 idd leuk zo'n mini feestje morgen. heb je 2x taart haha. veel plezier en geniet ervan. wat een mazzel eigenlijk, je kan 2x haar 1e verjaardag vieren
hahaha roozjuh, ik zie je al lopen.. verlatingangst zou kunnen, maar dan heeft hij het ook bij papa want hij had het dinsdag de hele dag bij leon :S vanmiddag was het wel weer goed bij papa..
Eef: veel plezier vandaag! Wat gaat het hard, bijna alle ukkies al 1 Griep gaat hier steeds beter. Zondag ook nog vaderdag, hebben jullie iets voor de vaders (en opas)? Straks weer werken, vanavond uitvaart man van collega.
hieperdepiep HOERAAAA!!!! gefeliciteerd met de kleine E! Beterschap met de zieke guppys. zo vervelend vaderdag: heb voor hubby een broodtrommel gekocht met nr1 papa erop. hij pakt altijd mijn tupperware bakjes voor zn brood en dan grijp ik weer is mis als ik ze zelf nodig heb. D heeft een steen mooi gekleurd op school, ingepakt en kaartje eraan 'je bent een kei van een papa' ofzoiets. voor mijn pa heb ik niks, die is op vakantie
2 violen en een trommel en een fluit! Want E die is jarig en de vlaggen hangen uit! Ei, ei, ei en we zijn zo blij want E die is jarig en dat vieren wij! EI, EI! Jullie kleine meisje al weer 1 jaar! Welkom bij de club en een fijne dag!
Roozjuh: Gaaf filmpje! Snelle meid! Hier nog geen tekenen van los lopen, hij vind het wel prima zo langs de tafel enzo hihi.. Yes, morgen een buggy halen, maclaren volo voor maar 25 euro Die wegen maar 4 kilo, dus ideaal voor als we gaan fietsen Heb nu een chicco en die is best zwaar op de fiets.. Enige nadeel is dat de volo niet in lig stand kan, maar ja het is niet anders..
Hi meiden Bedankt voor de felicitaties! Mijn kleine meisje nu echt 1 jaar... *slik!* Een mijlpaal! Echt een super gezellige dag gehad met mooie cadeaus (maileg haas, maileg muisje in luciferdoos, een moulin roty muis, een poppenwiegje met pop en een zilveren bestek met haar naam), echt super verwend. De slinger hing mooi te wezen (na bloed zweet en tranen van gisteren) De hapjes zijn op en de visite is weg. Evy heeft het leuk gehad. Wat wel erg sneu was is dat zij heel veel geslapen heeft vandaag en vanmiddag haar bed uit kwam met blaasjes. Ze heeft de waterpokken! De arme schat op haar verjaardag! Maar gelukkig over een paar weken weer een feestje om het in te halen Ik zal kijken of ik wat foto's kan plaatsen. trwns over foto's gesproken. KDV foto's zijn super leuk geworden! En eindelijk een fotograaf die zijn foto's online laat bekijken en die je vervolgens kan bestellen. Dus niet allemaal afgedruk en voor je neus weggooien waar ik zo'n hekel aan heb , gelukkig! roozjuh, ik ga dadelijk even kijken naar jouw race C! speedy gonzales Nanni, dat is niet duur zeg! Super! Vaderdag cadeautje, nog niets helaas. Hij zei graag een neushaar trimmer te willen Die ga ik morgen wel nog wel even halen.
eef: hartelijk gefeliciteerd met je meisje! een geslaagde dag gehad dus. balen van de waterpokken, heeft ze er veel last van? roozjuh: woow zie c gaan.. haha en hoe d erbij doet, zo doet r ook vaak bij a echt grappig! nog even en ze wil niet meer in de buggy verder weet ik t even niet meer gister teruggekomen van vakantie. was een super vakantie, lekker weer gehad. bij a zijn er 4 tandjes doorgekomen tijdens de vakantie ondertussen was er in ons huis ook nog geklust, dus dat is fijn thuiskomen(schoonma had ook flink gepoetst) gaan jullie nog wat doen in t weekend? ga zondag met r naar Burgers zoo en er is ook een kleine ernst en bobbie show bij(hij roept de hele dag nog 2x donker(oftewel slapen) en dan naar ernst en bobbie)
Hij was flink aan het uitsloven voor de camera. En was helemaal van slag en hyper toen C opeens ging lopen. vind ie geweldig! Leuke foto's, lekkere vakantie gehad dus. 4tandjes jeetje! Hier nog steeds maar 2, schiet echt niet op Hier geen planning voor t weekend, hubby moet beide dagen werken. Ik wil ook wat leuks doen! Grrrr
Eef gefeliciteerd met je meisje!! Sorry meiden dat ik maar zo af en toe kom binnenvallen... Klikte op 'nieuwe berichten' en zag deze toevallig weer eens voorbij komen Wat worden de kleintjes snel groot hé!!! Wow!! Vind het echt als een razende gaan! Hier nog even geduld hebben. Vrijdag mogen wij zijn eerste verjaardag vieren. Slingers zijn in huis en cadeautje staat al klaar in de tuin Een zandbak gevuld met een berg zand Volgend weekend komen alle familieleden op bezoek dus ben benieuwd naar alle cadeautjes Vind ik nog leuker als J geloof ik hihi! Vaderdagcadeau is vandaag binnengekomen! Een muismat met een foto van papa en J samen aan het klussen buiten in een hartvorm en een persoonlijk zinnetje eronder. Hij is echt SUPER mooi geworden!! Ben benieuwd wat vriendlief ervan vind!