juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Om 4 ws ze wakker en om 7.00 uur. Nu is ze alweer moe en dus huilerig. Leuk hoor :(

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Maar waarom kwam hij zondaar thuis met haar dan? Heeft hij dat gezegd?? Hij wist toch ook dat vandaag het feestje zou zijn

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik was een zeur. Het enige wat ik deed sinds F er was, is zeuren.
    Ik heb er zo geen zin meer in vandaag. Ze huilt en gilt en schreeuwt alleen maar. Bah!
    Hij zei: "je weet hoe dingen gaan, als het gezellig is."

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Niet afbellen hoor. Gewoon je hubby aant werk zetten. Geniet van de dag!

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Idd niet afbellen maar gewoon lekker met je meisje de visite ontvangen en je man het werk laten doen, want ja ze is sjaggo en wil bij jou zijn daardoor hihi

6. eef80

eef80 Niet meer actief

@lionne, vervelende situatie zeg! Ik zou ook kwaad zijn en nog erger door zijn reactie. Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt! En f natuurlijk ook want dat is natuurlijk de belangrijkste vandaag!
    @nanni, wat een mazzel! Voor 25 heb je een zeer goede koop gedaan!
    @leonie, wat vreemd. Is het geen spruw? Een schimmeltje en spruw gaat volgens mijn natuurarts weg met water en citroensap. Op een wattenstaafje en dan aantippen.
    @roozjuh, hoe vond hij zijn cadeautjes vanmorgen? P krijgt ze om precies tezijn nu. Hij is even terug met pauze want hij was om 6.30 al aan het werk vanochtend.

ik kom zo ff terug..

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hij vond ze leuk. hij ziet t nut er alleen niet zo van in heb ik t idee :p hij heeft net zn 4 boterhammen in het broodtrommeltje gepropt en nu is ie op zn werk. leuk dat je hubby ff thuis komt in zn pauze!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN weenie of je t nog optijd leest maar fijne dag vandaag!!! Gefeliciteerd met M!

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Zo, weer terug,,even E op bed gelegd.

@hier, te vroeg gejuigd!! E zit hélemaal onder de waterpokken! Zo zielig! Ik smeer haar regelmatig lekker in met anti jeuk spul en laat het spul dan aan de lucht opdrogen, dat vindt ze heerrlijk. Maar ze vertoont ook behoorlijk diva gedrag er bij ;). Drinken gehad, gillen en dan toch nog een heel klein slokje willen. Op de tafel klimmen en buitensporig boos zijn dat dat niet mag. Ik denk dat de buren zich afvragen of wij inmiddels een crèche hebben in huis want E maakt herrie voor 10.

Ik hoorde dat een bad van havermout helpt tegen de jeuk. Maar heb ik niet in huis. Waar zou ik dat nou zo snel vandaan kunnen halen? Zal de alberthein to go op het station het hebben??

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Cn, hieperdepiep HOERA! Gefeliciteerd!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bij D dacht ik, gewoon ff doorbijten en niks aan te doen. hoort er nou eenmaal bij. idem met pijn door tandjes. kan je ook niet veel aan doen. go with the flow, gaat zo weer over. ben zelf niet zo van de huis-tuin-keuken truucjes.

ook hier een opvang kwa geluid hoor :p C kan heel driftig worden als iets haar niet zint. nu is ze net 1min wakker en hoor haar al keihard JA! roepen. met andere woorden 'ik wil eruit NUUUU!!!'. als ze iets niet mag zeg ik 'nee c.harlie' en dan gilt ze ook 'ja!' dat ze het lekker toch wel gaat doen :p

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Hihihi, ook een kleine driftkikker net als die van mij dus ;) Wordt wat :D
    En ik ben dól op huis tuin en keukenmiddeltjes. Ik hou zelf ook niet an ongemak en als een citroen, havermout of iets anders uit mijn keukenkast zou kunnen helpen ben ik de eerste die het probeert :D Of het altijd/vaak/soms helpt is wel de vraag :p

Ik was vanmorgen trwns de kast van B aan het opruimen en ik kwam een zilvervisje tegen :$ GATVER! Wat een vies beestje! Had er laatst al 1 in het bad gespot maar die heb ik snel met de hete douche doorgespoeld. Heel af en toe zie ik er 1 in de wc maar dit was wel echt de druppel! Niet in de slaapkamers en kast!!! Bah bah!!
    Ik woon in een 'nieuwbouw huis' van 6 jaar oud en het staat bekend dat ze vaak in nieuwbouw zitten tot een jaar of 8 maar ik had ze eigenlijk nooit eerder gezien.
    Ik heb nu net op internet biologische geurblokjes gekocht (het meest onschuldige voor op de kamers van de kinderen) dus nu hopen dat de zilvervisjes ook goede neusje hebben... Bahbah!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    blèh ja dat ken ik, rot beessies! vond er gister hier 1. ben niet zo van het keukenmeiden-gegil maar hierbij kwam toch echt ff t hoge gilletje tevoorschijn :D Klopt, schijnen in nieuwbouw huizen vaker voor te komen. Mijn vader had er toen ook last van maar t schijnt heel normaal te zijn dat je ze zo nu en dan in je huis ziet. al is t er maar 1 int half jaar zoals hier.

vraagje dames. begrijpt jullie gup je al? zeggen 'nee' als iets niet mag en dat ze dan ook luisteren. of ergens op gaan staan (zoals C.harlie nu op haar stoel...) en als je dan zegt 'op je billen' dat ze dan ook serieus weer op de billen gaan zitten. ze snapt het ook als ik zeg 'kom we gaan naar boven' dat ze dan ook als een malle mee waggelt/kruipt om naar boven te gaan(vind ze helemaal geweldig om boven te spelen met grote broer) of zeggen als je naar buiten gaat dat ze dan ook haar armen zelf door de mouwen van de jas doet(doet ze eigenlijk al heel lang). of 'papa is thuis' en dan als een gek naar de deur gaat om te kijken of hij er idd is

heb geen flauw idee wanneer dat bij D.amian allemaal begon dat ie alles zo'n beetje wel begreep. ben misschien om helemaal niks trots, en dat het allemaal normaal is voor een 1 jarige haha :p

14. eef80

eef80 Niet meer actief

E begrijpt ook heel veel (als het haar uit komt :D) Op het woordje 'nee' reageert ze extra :p
    Volgens mij snappen ze heel veel!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #3775 Roozjuh, 16 jun 2013
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
    lekker in de tuin. schijnt bij jullie ook het zonnetje?

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef; ik ben er ook ontzettend blij mee, het fietst ook een stuk lichter! Balen dat de waterpokken zo erg zijn geworden.. Zou 1,2,3 niet weten waar je nog havermout kan kopen.. Zemelen werkt trouwens ook!! Ik heb ook van die flesjes gezien met spul waar dan ook zakjes zemelen bij zitten..

Roozjuh; hihi, klein driftkikkertje dus.. Jaymee is totaal niet zo, maar herken het wel van Djayson hihi.. Jaymee begrijpt ook wel het 1 en ander, alleen als ik nee zeg gaat hij lachen de boef!!

Jaymee heeft een nieuw woordje; etuhhh hahahahaha.. Als hij honger heeft zegt hij dit dus, ideaal want ik weet dan wanneer hij eten wil hahahahaha
    Vanmorgen even naar de rommelmarkt gegaan.. Heb voor jaymee een vestje van lief gekocht voor 3,- even wassen en klaar.. Verder was er niet veel..
    Verder ff naar tuincentra geweest om tuintegels uit te zoeken maar dat valt nog niet mee..

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik heb knallende koppijn, dus even kort:

F is flink verwend en het was toch nog gezellig vandaag :)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeeej. heel mooi :) lekker vroeg je bed in en morgen ons de buit laten zien :p o en de taart! ben benieuwd

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    de taartjes :)

F vond het heerlijk! (opa was bezorgd of het wel goed zou gaan, F met taart en oma vond het maar niks dat F zo met haar handen at)

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuke taart! en heel herkenbaar dat oma het niks vind met handen eten. hier zit mn stiefma altijd met doekjes in de aanslag en bij elk vlekje en dingetje gaat ze zitten boenen. D.amian mocht spaghetti hier altijd met zn handen eten, altijd een feestje. tja een 2/3jarige kan spaghetti echt niet normaal met een vork eten en boeiuh, daarna lekker douchen. C.harlie mag dat ook. maar mijn stiefma krijgt een hartaanval als ze het ziet :D

schattig staartje!!!

Deel Deze Pagina