juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik ga er eigenlijk vanuit dat M tot januari / maart in de bak blijft liggen de boy's waren ook 8 maanden toen we over gingen!
    In de buggy heb ik een voeten zak :)

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Mijn eerste was zo eigenwijs en nieuwsgierig dat, als hij niets zag vanuit de kinderwagenbak, hij heel hard ging gillen en huilen! Tot ie weer wat zag en dan hard gaan lachen..dondersteen! En deze is nog wat bijdehanter, dus ik hoop dat ik de 6 maanden red! En ik heb ook een voetenzak maar die komt tot halverwege de middel. Dus helaas toch een jasje nodig!

en wat een kleintje heb je zeg! De eerste bij mij zat ook tot 4 maanden in maat 56 maar deze toch nu al in maat 62 en dat je dan hoort dat de andere even oude baby's al maat 68 hebben! Wat een verschil zeg!

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Heerlijk om te shoppen :D moet nog wel een paar dingen hebben maar dat komt nog wel.

Ik heb trouwens winterjassen van de zeeman erg leuk en niet zo duur voor als je 2 in1 seizoen moet hebben (M.ark wilde met 4 maand al niet meer inde wandelwagenbak....)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik wil morge in venlo shoppe voor de kids, nu hubby nog overhalen. Die wil op kinderbijslag wachten maarja, we zijn nu bij Venlo, niet volgende maand :p
    Welke dag is er koopavond in venlo? Neem aan de donderdagavond?

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Veel plezier morgen roozjuh! Ik paai mijn man altijd met wat lekkers onderweg. Twee weinkels, koffie. Twee winkels, broodje, twee winkels etc... Maar werkt goed! Ook hij gaat nu graag naar de stad! :D

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Tot ie vol zit....
    (dus begin niet met het broodje;))

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Meiden ik heb alles gelezen, maar het is zoveel om te onthouden hahahha...

Jas: hier maatje 68 gekocht, en daar kan de capuchoun vanaf want dat vind ik niks in de wagen, is zo een dikke bobbel, vind een muts makkelijker hihi..

Wandelwagen: Ik denk dat Jaymee ook rond de 6 maanden overgaat, maar heb ook een lekkere lodger bunker dus dat scheelt!

Winkelen; wil ik ook, alleen dan voor mezelf :D

Vandaag heb ik BHV gehad voor mijn werk, dus ik kan weer veilig brandjes blussen enzo :p
    Volgende week kinder ehbo

8. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi!

@eef: bedankt voor de tip en het meedenken! Hoop dat ik het niet nodig heb maar houd het zeker in mijn achterhoofd. Fijn dat je schoonmoeder niets ernstigs heeft! Ik moet hier ook echt nodig gaan afvallen. Ben ook enorm aangekomen na de bevalling, 5 kg! Moet echt, zit mijzelf in de weg maar heb net wel weer een doos Scholiertjes op....
    @Cecilia: spannend! Wanneer mag je? Grote kans dus. L gaat dus morgen voor het eerst. KDV? Wanneer gaat ze volledig? Vind je het moeilijk?
    @Roozjuh: en wordt het shoppen?
    @Lionne: hoe gaat het nu?
    @ladybabs: dacht juist dat onze M een ronde voorloopt. Zij heeft al met 4 weken de eerste prikjes gehad vanwege kinkhoest uitbraak in de regio. Hoop dat ze weer lekker slaapt vannacht. Onze M was de eerste 2 keer er ziek van dus grote kans dat ze morgen weer ziek is...
    @winterjas: ben op zoek naar een jas maat 68 maar nog niets leuks gevonden. Ik ga wel echt voor een warme winterjas geen wagenjas. Heb ook nog een gevoerd vest van F die ik in de wagenbak en voor de herfst kan gebruiken. F en M schelen 2 jaar en 2 weken dus heb al wat ervaring met wat te kopen. F ging eind oktober, met 5 maanden dus, in de buggy-inzet op de platte stand. Dat vond ze veel leuker dan de wagen. We hadden er dan in een bunker (duur ding maar heb er al zoveel plezier van gehad) zitten maar daar kon ze ook best een winterjas bij gebruiken. Ze zitten immers stil en dan krijg je het gewoon sneller koud. Had al eens een foto geplaatst hierhttp://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/362518-juni-2012-mamas-402.html#post13313127
    @Einneh: heb je nog behang gevonden?
    @Maat: hier nog 62 maar dat wordt echt te klein, vooral te kort. Ik ga vrijdag de 68 bak van F maar weer doorspitten en wassen wat ik weer voor M kan gebruiken. Ben ook bang dat het klaar is met het mooie weer en dus ook met de witte broekjes en zomerjurkjes.

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Man denkt donderdag. Vroeger was het op donderdag.

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Klopt op donderdag! staat op de gemeente site van venlo :D

11. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
  12. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Haha, jij was sneller! We zijn allemaal druk voor je aan het kijken Roozjuh!

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  14. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Wat een leuke stoere man!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dankje meiden!!!! We gaan morge avond ff langs venlo jeeej! Eerst naar Overloon en op terugweg naar huisje terug gaan we langs venlo.

Leuke foto!

16. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Veel plezier! Nog iets bijzonders kopen?

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mooie knul nanny!

Roosjuh veel plezier in Venlo!

Zo, ik ben weer aan de foliumzuur :D
    Binnen twee weken krijg ik een datum op de mail voor een start gesprek en daarna mogen we gelijk de volgende cyclus beginnen.
    Even afwachten dus hoelang we moeten wachten voor het startgesprek.. Dat duurt meestal wel een tijdje..

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    na het slapen was het wel minder maar na een zetpil knapte hij wel weer op.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Annemama: ehh wil ff kijken voor kleding voor C.harlie. Die zit nu in 68 maar als dat te klein begint te worden dan heb ik niks :p we hebben geen 74 nog. En moet winterjas voor D.amian halen. Wil die ene die hier al eens voorbij kwam. Van VenD dacht ik... Of was t HenM hmzz :p

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Roozjuh: was H&M die van M.

Hier Y. net in 62 dus hier nog een klein en smal meisje.
    Wel ff lekker uitverkoop bij bertus ten Hoor geshopt. 75% korting.
    Zelfs een super schattig spijkerjasje maat 74 voor het voorjaar. Hoop ik.
    en 3 leggings en een rokje en een shirtje van nu van 6 euro. Totaal bedrag 12 euro!!!

Deel Deze Pagina