juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    gekregen van opa en oma: een hobbelhond
    en van mijn broer en vriendin een vormenstoof die kan rollen.
    van schoonzus en gezin little people paardentrailer gehad en van vriendin uilenhaarclipjes :D

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
  3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Mooie taart lionne!! En wat is ze verwend, leuk!!

4. eef80

eef80 Niet meer actief

@lionne, wat fijn dat het toch leuk was en leuke foto's van de jarige jet! Beetje bijgekomen inmiddels?
    @nanni, ik had even voor mijzelf gekeken voor zo'n buggy maar er is maar weer bewezen dat je écht mazzel hebt gehad, hihihi! Ze staan voor een stuk meer te koop.
    @roozjuh, heerlijk dat je lekker de tuin in kon gisteren! Hier op het balkon gezeten en even in de tuin van mijn schoonouders maar het werd pas later mooi hier.
    @hier, E trakteert vandaag op het KDV (sponsjes met een diertje er op. Plastic dus ben benieuwd hoe hetontvangen is op het bio/eco logisch KDV :p) en ik ben terug van werken en sporten. Pffff! Gelukkig er weer op zitten! :) Even snel omkleden nu en naar het KDV ze ophalen. Er is daar ook een openingsfeestje van een nieuw gedeelte dus ik kan niet aan komen zetten in mijn sportkleding ;). Havermout overigens gisteren bij mijn schoonmoeder kunnen vinden en hielp best heel goed! Gelijk minder vurig! Vanmorgen weer knalrood zus straks weer lekker een havermoutbadje in!
    Doei! Fijne avond!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heel fijn dat haar pap-badje heeft geholpen!! Hoe beviel de traktatie?

Vandaag stad ff in geweest. Heerlijk weertje vandaag! Elk moment komt de hypotheek adviseur. Ben erg nerveus. Niet voor het gesprek en de info maar ik kan er niet zo goed tegen dat er een vreemde in mijn huis is. En al helemaal als ze persoonlijke gegevens moeten hebben... Maar ik wil verhuizen dus het moet wel. Wie weet valt t positief uit en kunnen we meer lenen dan we denken

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Spannend Roozjuh!

Eef, en hoe vonden ze de traktatie? Goed dat je zo aan het sporten bent!

Lionne, wat zag F er leuk uit en ze is lekker verwend super!

Verder weet ik het zo even niet mee. Had even paar minuutjes voordat vergadering begint dus dacht even snel reageren nu weer weg!

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Jeetje, late vergadering leonie! En thanx, gaat niet van harte hoor,,,ik hou gewoon echt niet van sporten, hihi!

Roozjuh, ben benieuwd! Spannend!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    en vergadering gaat niet meer door, manager net ziek naar huis gegaan.
    Heel vervelend voor hem maar aantal punten kunnen niet zonder hem dus mogen we allemaal naar huis dus joepie voor ons! :D

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Lekker zeg, dat je eerder weg kon leonie!

Wat een hoop heb je nodig voor een baby in een badje o het balkon :(

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Lionne, hieperdepiep hoera voor F!! Nog iets leuks gedaan vandaag?

@leonie, dat is altijd lekker :p

@hier, lang gewerkt. Op mijn werk iemand heftig aan het spugen midden in mijn activiteit (café) en mijn plastic zak kwam nét te laat :cool: dus zat óveral en op bijna iedereen :$. Ik heb veel pijn, troep in huis, E nog heel veel last van waterpokken en overal vurige plekken, blazen en etterblaasjes :(. Manlief is aan het werk tot 24.00. Morgen weer werken in de snikhitte in mijn werkkleding lange broek, shirt lange mouw en soort hes, de bingoballen draaien! altijd lekker met 35 graden ;)
    Kortom ik ben gewoon even lekker aan het mopperen vandaag :p

Straks als de kleintjes op bed liggen ga ik even zelf in het badje op het balkon met een rosé :cool: Hihi, ben je nooit te oud voor.

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik heb een nieuwe ticker! Vind het altijd een wonder dat ik dat weer voor elkaar heb gekregen, hihi :p

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    @eef: we zijn naar de dierentuin geweest en daarna gebbbqt.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hieperdepiep HOERAAA voor Fieke!!!

Eef: begin al te zweten als ik eraan denk hoe jij morge op je werk staat :p succes! wat zielig van de kleine E :( hopen dat het snel over gaat! Wat vind B van die warmte? doen ze op kvb nog iets om fris te blijven?

Heerlijke dag gehad. D naar psz geweest en kwam knalrood en oververhit thuis. dus bad 'ff' opgezet. kolere wat een giga ding(net nieuw gekocht) en mn pomp deed het niet... dus mama mocht ff gaan blazen met 30graden buiten. dacht ff dat ik van mn stokkie ging maar deed het voor een goed doel. kids zaten er al in toen ik nog aant blazen was haha

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Neee?!!! Hahaha, heb je echt zo'n heel zwembad opgeblazen??? :$ Dat ispas echt moederliefde hahaha! Van je stokkie gaan zodat je kroost kan zwemmen :D

Leuk lionne!

@hier og niet in het badje maar bijna :D

15. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    lionne: HIEPERDEPIEP HOERA VOOR F! was t niet warm in de dierentuin?

Eef: pff.. lekker warm. gelukkig is het bingo rad draaien niet zo arbeidsintensief;) ahh wat zielig voor E, hopelijk is ze er snel vanaf. heeft B al waterpokken gehad? lekker in badje?

Roozjuh: alles voor vrolijke kindjes, gelukkig maar dat ze t leuk vonden anders was t voor niks geweest. zelf er niet ingedoken;)?

hier hebben de kindjes lekker smiddags in badje gespeeld. en moest helaas nog een nieuwe stofzuiger hebben dus moest ook nog winkelen met dit weer..
    owja vanochtend controle tandarts, was de 1e keer voor r bij deze tandarts. toen we binnenkwamen ging die vrolijk op de stoel zitten, totdat die de tandarts zag zei die: nee doe maar niet(zegt ie nu op alles) nou oke mama dan maar eerst.. was ook niet goed.. uiteindelijk hem er weer in, had die de tandarts gebeten(was ook een b*tch hoor, want ze deed hardhandig..) oftewel voortaan maar naar een kindertandarts. (ze was ook niet bepaald kindvriendelijk, en legde hem ook niks uit..) oftewel een enerverend ochtendje tandarts;)

mamas met oudere kindjes hoeveel inch fietsje hebben jullie voor je kind? r krijgt een fiets voor zijn 3e verjaardag(eind augustus) maar we zitten een beetje met de inch en de fietsenzaak kon ook niet echt helpen..

16. eef80

eef80 Niet meer actief

MamavanR, hier zeiden ze dat rond de 3 jaar (90 tot 100 cm) een 12 inch goed was en daarna een 14 inch. Maar ze gaven het advies om een 14 inch met zijwieltjes te nemen omdat een 12 inch anders voor een heelkorte periode is.
    Wij hebben dus gewoon nog geen foetsje genomen ;). Ik zougraag namelijk gelijk zonder zijwieltjes beginnen want hij heeft een super goed evenwicht en dat zou dan eigenlijk zonde zijn.

En wat een avontuur bij de tandarts... Dat dat mens nou niet even leuk deed! Wat is dat nou voor een moeite?
    ennee...nee de bingoballenzijn het probleem niet ;) Het zijn de 40 dementerende bezoekers, veelal in rolstoel, die het arbeidsintensief maken :D. Hihi, maarik doe het graag. Hoewel bij voorkeur wel in luchtig goed en niet in mijn (half synthetische) werk outfit ;)

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik zie nu pas dat ik een kip heb uitgezocht in mijn tacker die al een half jaar vantevoren 'happy birthday' roept ;)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha ja zelf opgeblazen. Dat rot ding mag pas leeg als de winter komt :p heb er zelf nog niet ingezeten, hubby wel

Haha die kip!

Fiets gewoon passen in de winkel. Wij hebben een 12inch en die is idd snel te klein. De zijwieltjes zitten er nog op en meneer is al bijna te groot voor de fiets. Maar je heb niks aan de fiets als ze er niet oppast. Dus gewoon naar fietsenwinkel gaan en erop laten zitten

Wat balen van de tandarts! Rot mens. Hopen dat ze volgende keer nog wel durft. Hier is D nog niet naar tandarts geweest. Die vind het nog niet nodig en tijdverspilling omdat ie toch nog niks kan doen(kwa gaatjes enzo) hij wilt pas kijken als D jaar of 5/6 is.... Ook ik ga dus opzoek naar een andere tandarts

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wat rustig hier! Hoe was jullie dag?
    Wij niks bijzonders gedaan. Al plannen voor het weekend? Zondag gaan we naar Aviodrome. D denkt dat vliegtuigen net zo klein zijn als vogels dus tijd om vliegtuigen te spotten van dichtbij

20. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Eef: dementerende ouderen zijn idd best lastig tijdens de bingo(inmiddels overleden oma van mijn man ging ook altijd graag en we gingen welleens mee, maar pfff wat een werk) hopelijk heb je toch nog een leuke dag gehad en was t niet zo warm.
    Als b al een goed evenwicht heeft zou t fijn zijn zonder zijwieltjes, hier helaas niet het geval, r valt regelmatig met de loopfiets..
    Hoe gaat t met de waterpokken?

Roozjuh: wat gek van de tandarts. Heeft ie ook nooit voor t ''gewennen" (voor zover dat kan) keertje bij d in de mond gekeken?
    Haha d vind t vast leuk vliegtuigen spotten. Owja hoe was gesprek met hypotheekverstrekker?

Fiets: de verkoper wou ons idd een 12inch aansmeren maar die is egt over half jaar/jaar te klein voor r dus we wouden dat al zowiezo niet. Ach we hebben nog even de tijd;)
    Weekend: man heeft een voetbalweekend(niet voetballen, maar bier zuipen) en ben dus hele weekend alleen met de kids. Hopelijk word t mooi weer.

Deel Deze Pagina