juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    huis dat we op t ook hebben is 115 en wij kunnen max 109 lenen als t goed is(krijgen volgende week de berekening) maar ben bang dat het bedrag lager uit komt wat we kunnen lenen. waarschijnlijk dus hopeloos voor ons maar we zien t wel. en anders blijven we maar huren. want er moet dan flink wat van de vraagprijs af. idd, niet geschoten is altijd mis :)

oei balen van die rekening. geen idee hoe dat in zn werk gaat eigenlijk. dacht als het medische bevalling is dat je niks hoeft te betalen. bij de oudste kreeg ik spoed ks en heb geen cent hoeven te betalen. nu van C nog geen rekening gehad. was ook een ks, geplande en uiteindelijk móest het ook echt een ks worden ookal zou hij niet geplanned zijn geweest

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Medische bevallig hoef je niet zelf te betalen hoor! Zal er een achteraan bellen!
    Hier bij beide ingeleid en niks hoeven betalen!

Jaymee heeft idd een muggen allergie.. Heb zalf gehad voor de plekken.. Kon ook drank krijgen naar de plekken blijven ook lang zitten (3 weken) en met die zalf trekt het sneller weg! We moeten wel goed in de gaten houden met wespen steken want daar reageren ze meestal nog heftiger op..

Grrrrr stroom ligt eraf hier, geen idee waarom nu weer..

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat zielig voor J nanni! Fijn datje er wel iets voor hebt gekregen! Nu nog hopen dat het goed werkt!

MamavanR, wat vervelend zo'n grote rekening! Ik heb geen idee of je wel of niet moet betalen.. Ik hoop voor je van niet! Ik ga er zelf vanuit dat ik zowiezo idd mijn eigen risico nog van vorig jaar moet betalen (incl eventueel eigen risico idd) Maar dat soort verrassingen zijn nooit fijn!

lionne, ik wil zeker wat er over vertellen hoor! Wat zou je willen weten? Wij hebben sinds heel kort een moestuin zodat de dagbesteding daar hun eigen groente en fruit kunnen gaan telen. Het echte/grote onderhoudt wordt gedaan door vrijwilligers en de mensen van de dv doen wat zij leuk vinden. Daarnaast wordt de oogst gebruikt om gezamelijk lekkere maaltijden mee te maken. Eigenlijk iedere bezoeker van de DV vindt het leuk. Het tuinieren, in de zon zitten kijken naar mensen die tuinieren, koken,,het sluit eigenlijk allemaal wel aan bij de wensen van de mensen.

Roozjuh, ik denk datje mazzel kan hebben met de kopersmarkt idd. Je max wat je kan lenen aan hypotheek is niet het bedrag wat je te besteden hebt. Bij je aankoop komen altijd nog bijkomende kosten zoals kk en notaris etc. Ik hoop voor je dat het binnen jullie mogelijkheden ligt!

@hier, fikse slijmbeursontsteking aan mijn heup momenteel. Diclofenac nemen maar.. Au!
    Verder wel goede ontwikkelingen! Ik heb donderdag een bezichtiging voor een kantoorpand die ik heel goedkoop zou kunnen huren. 189,- incl service kosten, gas, licht etc!! Zou echt super zijn! Midden in de stad, bus stopt voor de deur en ligt boven een parkeergarage. Hopelijk is het wat!
    Het idee is om zo snel mogelijk weer volledig op mijn werk hersteld te zijn en dan hopelijk lichamelijk goed genoeg hersteld zijn om daarnaast dus wat voor mijzelf te kunnen starten. Dat wil ik al heel lang maar dat was lichamelijk niet mogelijk. Nu deze kans zich voor doet hoop ik dus deze ook te kunnen grijpen! Als ik volgens schema kan herstellen op mijn werk dat ben ik half juli weer volledig aan de slag. Nu hopen dat die slijmbeurs ook een beetje mee gaat helpen! Spannend!
    E haar waterpokken zijn op hun retour, gelukkig!
    Ik spreek jullie later weer!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja zal idd flink wat van de prijs af moeten. achja en anders huren we gewoon weer. Succes met het pand! hoop voor je dat het wat is en je snel aan de slag kan, leuk hoor! Fijn dat die vreselijke waterpokken langzaam weer weg gaan. beterschap!

via fb-pagina 4 kaartjes gekregen van iemand voor dolfinarium. zouden er maandag heen gaan maar schrokken erg van de prijs dus waren al aan het afhaken. maar nu 4 kaartjes gekregen omdat zij zelf niet kan. zondag dus lekker naar dolfi! heb er zin in. morgen 4jaar getrouwd. willen uiteten maar hebben geen oppas :(

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    eef: balen zeg zo een fikse ontsteking.. hopen dat het snel over is, ik weet hoeveel pijn het kan doen :(
    misschien heb ik wat gemist? maar wat voor bedrijfje wil je beginnen?:)

Roozjuh: gaaf, dolfinarium!! Het is idd erg duur, daarom twijfelen wij nog of we dit jaar gaan. Zijn vorig jaar geweest toen jaymee een week of 5 was, en djayson heeft toen echt vollop genoten, en hij heeft het er nog steeds over..

Jaymee had vandaag een mindere dag, heeft last van zijn onderste kiezen die gaan doorkomen :$ echt hij is zo snel met zijn tanden en kiezen pfff.. Hij lag wel al om 18.30 op bed, hij was erg moe, ik ben benieuwd tot hoelaat hij morgenochtend slaapt..
    Djayson mocht "opblijven", hij was trots, en lag jawel om 19.30 uur op bed en sliep gelijk hihi

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

sorry dat ik er zo weinig ben maar ben nog steeds veel ziek en moe.
    Ook ben ik een paar weken geleden erg bang geweest. M had de vijfde ziekte en mijn moeder wist niet zeker of ik dit gehad had dus ik had een hogere kans op een miskraam. Maar ik heb bloed laten prikken en bleek het vroeger gehad te hebben. gelukkig maar !!!. Ik zal mijn banner trouwens veranderen want nu weet ik wanneer ik uitgerekend ben, en dat is 4 januari :)

-Ehm feestje m. was geweldig !!! jullie kids ook leuke feestjes gehad?

Ik doe met M. mee aan de baby van de maand, zouden jullie willen stemmen op haar? je hoeft verder geen gegevens in te vullen hoor alleen op ik stem te klikken en dat was het:D
    Hier een link. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
    ze heet Milou en op de foto kijkt ze met haar mooie blauwe oogjes vooruit en heeft een wit kanten haarbandje in.

en hoe gaat het met jullie kindjes? lopen er al veel? M staat nog steeds aan dingen maar wil nog niet lopen hahah.

Sorry dat ik er elke keer zo weinig ben maar ik kan het niet opbrengen om veel achter de laptop te zitten.

Kuss

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni: jeetje nu al kiezen. madam heeft nog steeds maar 2 tandjes, schiet echt niet op! hoe heeft ie geslapen??

cn: leuk weer een nieuwe banner :D was wel ff schrikken maar gelukkig alles goed

lopen: ja hier loopt madam. heel vreemd om dat op deze leeftijd te zien, D.amian was 17maanden toen hij eindelijk ging lopen. Op haar verjaardag ging ze opeens veel los staan en paar dagen later ging ze lopen(heb hier ergens in het topic filmpje staan van haar 1e loop avontuur)

ego: vandaag 4jaar getrouwd!!! wat vliegt de tijd. was op onze bruiloft 39weken zwanger van D.amian. en over 2weken is meneertje alweer 4jaar phoe.

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie 4jarig huwelijk! geniet er lekker van met je gezin. Ik hoop dat m. Loopt voordat de 2de kleine eris maar is nog afwachten haha. Ik probeer wel veel te oefenen mede m. Om te stimuleren haha. Echt fijn dat je dochter al rond loopt zeg. !!
    Kuss

[QUOTE=Roozjuh;15297151]nanni: jeetje nu al kiezen. madam heeft nog steeds maar 2 tandjes, schiet echt niet op! hoe heeft ie geslapen??

cn: leuk weer een nieuwe banner :D was wel ff schrikken maar gelukkig alles goed

lopen: ja hier loopt madam. heel vreemd om dat op deze leeftijd te zien, D.amian was 17maanden toen hij eindelijk ging lopen. Op haar verjaardag ging ze opeens veel los stakan en paar dagen later ging ze lopen(heb hier ergens in het topic filmpje staan van haar 1e loop avontuur)

ego: vandaag 4jaar getrouwd!!! wat vliegt de tijd. was op onze bruiloft 39weken zwanger van D.amian. en over 2weken is meneertje alweer 4jaar phoe.[/QUOTE]

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Even snel:
    Roozjuh, gefeliciteerd! Ga je nog wat leuks doen vandaag? Heb je nog oppas kunnen vinden?

Nanni, wat schattig van D! Hihi, heel lief! En arme J heeft het niet makkelijk met zijn muggen allergie en kiezen krijgen, zielig.
    Bedrijfje is in alternatieve geneeswijze (oa reiki) en coaching.

cn, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Beterschap!

ik krijg zo mijn nieuwe wasmachine (de oude gaf de geest) dus even snel een beetje troep ruimen.
    Fijne dag!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeeej nieuwe wasmachine!! heerlijk is dat he :D hier ook nog steeds super blij met de nieuwe wasmachine

geen plannen vandaag. geen oppas meer kunnen vinden. mn broer kan 3 kids nog niet aan ben ik bang (helemaal niet tijdens bedtijd) en mn pa is nog op vakantie. komt morgen denk ik terug. wie weet dat ze maandag ff willen oppassen

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @eef, manlief kan ook reiki geven. Ik vind het op zich heel interessant, maar ik vind de cursus zelf "te zweverig" .
    Onze wasmachine lekt soms, maar ik wil nog niet aan een nieuwe. Zo duur :(

@cn: fijn dat het goed gaat. In het nieuwe jaar uitgerekend, leuk!

@roozjuh: balen dat je geen oppas hebt, dan kunnen jullie niet uiteten. Gefelicited met jullie trouwdag!

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi!

Ik kwam roosjuh tegen op een andere post. Ben even benieuwd hoe het met jullie en de kleintjes gaat?
    Allemaal een leuke verjaardag gehad? (Of bijna jarigen)

@ roosjuh ik reageer hier even hoor was niet zo gepast in het aanzoek topic. Gefeliciteerd! Hoop dat je nog oppas kan vinden anders maar wat laten bezorgen? Of halen?
    Knap van C dat ze loopt ook wel fijn voor jou met je rug;)

@nani hoe kom je daar achter dan? Hele grote bulten ofzo?

@eef O fijn n nieuwe machine! Spannend van je eigen pand.

@cn gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaat het goed? Ik heb even gestemd hoor. Wat een schatje zeg.

Hier gaat alles goed. N groeit prima en ontwikkelt goed. Ze is zo gezellig.
    Ze heeft nu 2,5 kies 4 tanden boven en 2 onder.( rare volgorde he)
    Ze loopt langs meubels en een paar stapjes aan 1 hand.
    Kruipt heel hard!
    Lacht veel
    Klapt id handjes, hoera kan ze ook.
    Gek op dieren
    O ja ze zegt mama en taart (bedoeld ze dr hobbelpaard mee)en wijst naar alles met d'r wijsvinger.
    Wijst dingen aan en pakt wat je aan d'r vraagt.
    2 weken terug vroeg m'n vriend of ik met hem wilde trouwen. Dus dat gaan we volgend jaar doen:)
    N gaat vannacht uitlogeren voor het eerst! Wij hebben een verjaardagsfeest van m'n ma. 60 is ze geworden.

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Weet iemand van jullie wat dit voor een uitslag is?
    Komt steeds t eind vd dag opzetten met wat verhoging en misselijkheid.
    De hap wel even gebeld hoor. Maar lees net dat M van cn de 5e ziekte heeft gehad en de hap sloot dat uit ivm de leeftijd van N....
    Dacht zelf eerst waterpokken maar t zijn geen blaasjes, galbulten of 5e ziekte..

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

5de ziekte,.nou ik heb ook gelezen dat dat vaker voorkomt vanaf 4 haar prO. Maar gezien de kenmerken en uitslag was het bij m. Wel de 5de ziekte zei ze. Kindje van.mijn zus is nu 1,5 en heeft het een maand geleden ook gehad. Dus misschien kijken dokters er anders naar ? Zo ongeveer zag de uitslag van.m. Er ook uit namelijk. hoge koorts, flink sjagerijnig, niet willen eten, uitslag op heel haar lichaam. Succes !!!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    welkom terug lin!! gefeliciteerd met je verloving! Gaat hard met je meissie, al aardig wat tandjes. geen idee wat die uitslag is. mn oudste heeft het 1x gehad ooit maar geen last gehad van iets. C heeft t (nog) niet gehad.

zo lady's. net terug van t centrum. Heb een leuke mand gekocht, daarin komt een fotolijstje zodat hubby ons gezinsfoto erin kan doen of welke foto hij maar wil, zakje casewnootjes, snoepjes(kaneel dingen) en engelsedrop. D.amian heeft nog wat bij de xenos uitgekozen waarvan hubby wel zal denken dat ik dat heb uitgekozen :p(ik ben een beker.glas-freak) een milkshake achtige beker(plastic). en heb heerlijk stukkie taart gehaald voor na het eten vanavond. zal er zo een foto van maken, moet de engelsedrop nog halen en denk nog een reep chocola. goed gevulde mand!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier foto van de gevulde mand
    Fotolijst, m&m's, gevulde koeken, nootjes, noodle soep, beker, cake(heeft D.amian gekozen) engelse drop, kaneelsnoepjes.

denk dat t wel ff genoeg is :D kan ie er weer ff tegenaan

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Hihi, vind ik zelf ook! Ik irriteer mij rot aan dat gezweef. Krijg ik jeuk van :p Ik geef zelf ook de cursussen alleen wel nuchter en zonder blauwe jurk :D
    Wat leuk dat jouw man dat doet! Ook handig als de kleine meid iets heeft!

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Leuke mand roozjuh! Lekkere dingen ook! Toch een gezellige avond vandaag! en hopelijk maandag oppas :)

lin, gefeliciteerd met je verloving en wat fijn dat de kleine het zo goed doet! De uitslag lijkt idd op 5e ziekte. B heeft het ook gehad toen hij ongeveer 1,5 was. Ook precies in mijn zwangerschap overigens. Maar kan ook een overgevoeligheid zijn voor wasmiddel of voedingsmiddel. Wel vreemd dat het pas later in de middag op komt zetten.

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Eef: weet jij waar ik hier in de buurt een zweefvrije reikicursuskan doen?

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Hahaha! Ik zou je heel graag daar mee willen helpen maar helaas is de wereld van reiki er mee doordrenkt! Ik vind het heel grappig dat jij er ook zo over denkt! Ik hou echt niet van dat 'gedoe' en ik hou meer van 'doe maar normaal' maar ik lijk wel een van de enige te zijn want helaas kom ik zelf ook alleen maar zweverige 'collega's' tegen. Maar sommige dan ook echt té erg hoor... Ik heb er ooit eens 1 gehad die mij reiki gaf en ging huilen 'zó mooi...' :$:( ;) Wegwezen en wel snel is het enige wat ik dacht, hihi! Maar ik onthou het en als ik iemand tegen kom geef ik een seintje! :)

Deel Deze Pagina