juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha heerlijk dat zweverige gedoe :p nee vreselijk, moet er ook niks van weten hoor.

o en hubby is blij met zn mandje vol snacks :D ik heb een prachtige bos rozen gehad :D:D

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gefeliciteerd Roozjuh met jullie trouwdag!

CN, doe maar rustig aan en komt vanzelf wel dat je meer tijd hebt om te reageren.

Eef, bleh slijmbeursontsteking, doet inderdaad pijn!
    Leuk dat je met een pandje voor jezelf bezig bent!

Verder even vergeten sorry.
    Mega druk! Maar nog 1 weekje en dan vakantie, heerlijk!

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef; mmm misschien maar eens langs komen dan als je je eigen bedrijfje heb hihi..

Roozjuh; gefeliciteerd!! Leuke mand!!

Lin; jaymee had hele grote muggenbulten en echt knalrood.. Bulten blijven ook 2-3 weken zitten..
    Spannend een eerste logeer partij!

Hier een leuke dag gehad.. Ben onverwachts met 2 kids naar de studio 100 zomerfestival gegaan. Het was echt super! Djayson helemaal gespannen ivm rox dat is een pratende auto.. Jaymee helemaal wild van bumba, was echt zo leuk om te zien! Volgend jaar gaan we weer maar dan nemen we de droomstoelen, zijn wel duurder maar dan zit je vooraan en dat is toch wel erg leuk! Jaymee was nu trouwens nog gratis omdat hij op schoot zit!

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Goodmorning lady's!

Roozjuh, wat leuk dat je mand goed ontvangen is! En mocht je er wel van mee delen? :D En leuk dat jij ook verwend bent met een mooie bos rozen!

Lin, hoe is het vannacht gegaan? En hoe was jullie uitje?

Leonie, ga je nog op vakantie of blijf je lekker thuis?

Nanni, je mag natuurlijk altijd langskomen :) En wat een leuk uitje en wat grappig dat J er toch ook al zoveel aan had! En kleine D, ik vind het heel schattig hoe hij kan reageren. Waar is dat festival? Ik heb er nog nooit van gehoord!

Hier, beetje de balen over mijn man zijn diensten in. Hij heeft heel mei en juni avonddiensten gehad en dat vind ik zó zwaar! Niet alleen de ochtend (2 uit bed, aankleden en eten etc) komt op mij neer maar ook de avonden (koken, eten, bad en naar bed) komen op mij neer. Dit samen met E met waterpokken (lang op en 's nachts onrustig) en opbouw op mijn werk (nu 3 dagen 7 uur) valt mij heel zwaar. Nu had hij ook nog 4 weekend diensten na elkaar dus wat nu zijn vrije weekend was is hij dus nu ook aan het werk. Pfff... *klaag, klaag* ;) Misschien zie ik het niet objectief maar wat zou het lekker zijn als hij gewone werktijden zou hebben! Maar goed is dus niet zo en komende 11 dagen werkt hij achtereen.

Vandaag even kijken of het droog genoeg is voor een speeltuintje. (Echt sneu dit weer in juni!) Anders met regenjasje en laarsjes :p

Fijne dag!

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Eef ja heel goed gegaan. Ff lastig met naar bed doen maar Gied en lang geslapen. Ze schijnt nu woef te doen.
    Ga d'r zo halen. Sushi eten was lekker en de verjaardagsfeest was ook gezellig.

Leuk om weer even te lezen hoe t met jullie gaat:)
    Kan t nog niet allemaal bijhouden. Ga ff ontbijten want heb sinds ruim n jaar weer eens uitgeslapen!

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Eef: ik wil morgen een beetje bewegen op muziek. Heb jij toevallig een leuk dansje voor me? (Muziek hebben we ;) )
    Ik wil vooral weten hoe jullie het doen op het werk. (Ik mail je wel ;) )

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef; festival is in de ahoy! Is echt heel leuk!
    Herkenbaar die werk tijden.. Hier gaat het ook zo.. Daarbij hebben we maar 1 auto dus kan met slecht weer ook geen kant op..

Lin; fijn dat het goed is gegaan!

Vandaag maar een dagje binnen rommelen.. Misschien als Léon straks thuis komt nog even wat doen, maar eerst even bedenken wat..

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ff kort, zit op mn foon. Dolfibarium was heel kort. 1 show gezien en toen al naar huis. Zó zonde maar het is echt vreselijk weer. Waren al doorweekt nog voordat we op t park waren. Gelukkig waren kaartjes gratis. Net bij mac geweest om t beetje goed te maken met D.amian. vanavond uiteten! Mn pa kan oppassen gelukkig

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi dames, zo hier is het even mama tijd :D ik was weer misselijk en ik lig nu dus te genieten in een heerlijk warm bad. Doet me toch wel goed even denk ik. normaal hun ik me do tijd om in bad gaan niet want denk altijd dat al die 100 andere dingen eerst moeten haha. Maar ik vind het zo heerlijk dat ik dit maar vaker moet doen haha.

@roozjuh, smakelijk eten met je man ! Geniet van jullie avondje.

@diensten man, ja lastig he. Ik vind dat ook want mijn vriend maakt lange dagen van 5.00 tot 20. Dus hier komt ook bijna alles op mij aan. En ik maak me nu al druk hoe ik dat ga doen net 2 kuss want ik moet vaak om 7 uur begonnen en dan moet m. Om 6 uur uit bed. Met 2 kuss.word dat echt een drama denk ik. Bah.

Fijne avond dames !
    Kuss

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; balen van de regen! Veel plezier met het eten!

Cn; balen dat je zo misselijk bent elke keer.. Ik vind dat een tweede vanzelf wel meegaat in het ritme.. Het is heel even wennen maar het gaat al snel vanzelf.. Enige "nadeel" is dat jaymee nu echt moet douchen of badderen voor het slapen gaan, al is het maar 1 minuutje omdat dit zijn ritme is, dit doet hij al vanaf dag 1 ongeveer..

11. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ow nanni, fijn zeg dat pept me een beetje op. Want stiekem maak ik me zo druk van hoe doe ik dit, hoe doe ik dat etc... hahah Maar toen ik zwanger was van M had ik dat ookal hahah.

@ ziek, nou gisteren wist ik even niet meer hoe of wat. Ik was me ineens zo ziek en dol in mijn hoofd. Misschien te warm bad geweest? Ik heb echt boven de wc pot gehangen op de badkamer vloer gelegen. Bah... dit kleintje is nu al een boefje zeg. Maar eigenlijk had M. mij ook wel heek erg verwend tijdens mijn zwangerschap dus ben misschien ook gewoon niks gewend hahah. :)

Fijne dag dames !!!
    kuss

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @roos o wat jammer zeg!

@cn ik ben tm 24 wk ziek geweest bij N. Niks werkte tot ik pillen kreeg tegen reisziekte (cyclizine). Dan was ik heel de dag niet ziek. Ik nam 1 tablet voor ik savonds ging slapen.(ik mocht er 3 pd, was niet nodig) Dan moest ik smorgens nog wel spugen maar dan was het heel de dag goed.
    Emfase enzo werkte niet bij mij. Verder elk uur iets eten.
    Hoop dat t snel over is!
    Ze zeggen dat de stap minder groot is nu je al n kindje hebt de stap van niks naar 1 schijnt heftiger te zijn.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni: leuk! ik wil ook nog keer naar zomerfestival. misschien volgend jaar maar

eef: hij deelt wel lief ;) Wat balen van die diensten! wij vinden t al vreselijk als hubby 1 dag int weekend werkt. maar zulke diensten lijkt me nóg erger. 11dagen achter elkaar??? pff ik ben hier al pissed off als hubby word ingedeeld voor 6dagen in de week. Nog naar speeltuin geweest?

cn: balen dat je zo misselijk werd. hoe is t nu met je?

ego: vandaag afscheidsdagje ingeplanned voor psz. volgende week al!! weet dat het er zit aan te komen maar was ff vergeten dat t zo snel al is. Zelfde week zn verjaardag vieren op psz én laatste dag van school vieren omdat vakantie dan begint. alles in 1 week.
    nu bedenken wat hij moet gaan uitdelen. ideeen??

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Cn; ja het komt echt wel goed hoor!

Roozjuh; wat gaat het dan snel ineens he.. Traktatie ideeën pfff is hij ergens gek van of gek op?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hij eet alles :p maar denk dat ik wel iets weet. dropveters vlechten(vind 1 vetertje zo 'breekbaar') en dan snoep sleutels eraan hangen. voor de juffen haal ik een rode roos denk ik met een kaartje eraan. hebben besloten dat het een dubbel feestje gaat worden. afscheid en zn verjaardag. Anders blijven we bezig met trakteren enzo. want er zijn meerdere kindjes die volgende week voor het laatst zijn dus genoeg te snoepen :p

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lady's wat is het stil hier!! kom is op :D

hier zitten er nu EINDELIJK tandjes aan te komen. je ziet heel duidelijk haar 4 boven tandjes zitten. ze heeft weer een huil moment en uitgerekend NU is mn Dentinox op... hebben ze dat bij ah?? dan loop ik er ff heen

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden
    Sorry, even druk hier! Ik kom snel weer uitgebreid kletsen en reageren!
    @traktatie, misschien uitdeelboekjes? Zag van bert en ernie in kruidvat 10 voor 4,95.
    @dentinox, vaak bij service balie van ah. Wel kinder zetpillen etc dus dot misschien ook?!

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Traktatie met N d'r verjaardag had ze deze getrakteerd. Kan ook met mentos of smarties
    Papier hebben ze bij zeeman bellenblaas ook

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ziet er leuk uit lin! Bellenblaas gaat t zoiezo niet worden. Daar hebben we 10 van in de kast staan van de andere kinder traktaties :p

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Je hebt hele websites met tractaties heb ik deze ook van

Deel Deze Pagina