juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Voor Djayson had ik hengels gemaakt.. Soepstengel, drop of snoepvetee, dolfijnen snoepje eraan..

Hier komen er 2 kiezen aan en het is drama!! Zit ook in de 13 maanden sprong pffff..

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Grrr jaymee heeft de hand voet mond ziekte.. Hij ziet er niet uit..

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hallo meiden,

Hoe is t met jullie? Grrr het lukt me gewoon niet jullie bij te houden elke keer. Sorry :(
    Hier alles z'n gangetje, heb zin in vakantie maar duurt nog 2 maanden! Verder veel mooie bruiloften gehad en ook wat ongelukkige dingen meegemaakt:( .. Heb het erg druk met kleine Iza die nu overal gaat staan en t huishouden en alle afspraken! Pfff .. Snap niet hoe je t doet als je ook nog werkt. Ben wel op zoek nog steeds naar werk, maar nauwelijks iets te vinden.

Nou ladies, hopelijk kan ik iets frequenter reageren.
    Xx

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni beterschap! hier heeft nog nooit iemand dat gehad dus weet ook niet wat het is eigenlijk

anne: ups en downs bij jullie dus. Kleine Iza ook lekker op ontdekking. voor je het weet lopen ze en dan kom je helemaal handen en ogen tekort :p hier ben ik haar dus continu 'kwijt' haha. Dan staat ze weer ergens in de gang, de wc vind ze ook erg leuk om naar toe te gaan en vind dat ook regelmatig dingen erin terug. Haar broer is gek op deuren open laten staan :p dus heb mn handen vol. Waar ga je heen op vakantie??

5. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    We gaan naar Frankrijk naar de westkust beetje midden-zuidelijk .. Maar eind aug pas dus duurt nog ff.. Ja Iza wil ook overal heen! Telkens ook alles aan t opruimen enz. Gelukkig nog geen ouder kindje die de deuren open laat staan;). Hier ups en downs idd. Meer ups gelukkig.. Weet niet of jullie gehoord hebben van de brand in Cuijk? Daar is t vriendinnetje van mijn ex in omgekomen .. Behoorlijk heftig, kon er zelf niet goed van slapen, kun je nagaan hoe t voor hem is. Maar kan t nu gelukkig met wat meer afstand bekijken.

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Anne26; ow bah dat verhaal ken ik, echt heel erg!

Roozjuh; hand voet mond ziekte is vervelend.. Handen, voeten en mond onder de blaasjes, koorts.. Jaymee heeft daarbij een bacterie gekregen bij de blaasjes om zijn mond. Hij ziet er echt niet uit..

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne jeetje wat naar. zou daar ook slecht van slapen als t zo dichtbij kwam.

nanni: oei vervelend die blaasjes! hoe komt ie eraan?

gister nieuwe broek gekocht, zit als gegoten (ik koop héél zelden kleding voor mezelf) ben al weken opzoek naar schoenen grrr. nieuwe lingerie gekocht. doe ik ook eigenlijk nooit, alleen als t echt moet. dus Roozjuh zit straks weer helemaal int nieuw :D als tnt nou is ff opschiet met de zak hondenvoer die ik besteld heb, kan ik eindelijk naar de winkel. haat het als ik zo 'vast' zit thuis

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; herkenbaar koop ook zelden kleding voor mezelf hihi..

Hand voet mond ziekte is een virus, maar waar hij het vandaan heeft??? Volgens de huisarts heerst het!

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!

@nanni, heb ik nog nooit in mijn omgeving gehoord dat iemand dat had. Is hij er ook ziek van of is het alleen een vervelend gezicht? Beterschap! De arme J heeft het wel flink te pakken de laatste tijd!

@anne, wat naar.... Ik snap dat je daar helemaal van slag van kan zijn! :(
    En die kleine donders... Flinke handenbindertjes momenteel hè?! Herkenbaar, ik snap soms ook niet hoe ik het allemaal moet doen. Van kinderarts naar CB (alleen voor B) naar huisarts naar KDV. E van de waterpokken af en nu B heel hoge koorts en ziek. Daarnaast werken, sporten, naar bedrijfsarts om de week en huishouden en het ook nog gezellig proberen te hebben en ren je elke vrije seconde achter de kleine donder aan omdat ze gaat klimmen etc. Soms zou je graag super woman willen zijn! (of zo'n heel relaxte oer moeder die alle geduld en energie van de wereld heeft :D)

@roozjuh, las op FB dat het uiteindelijk welis binnen gekomen! Even geduld maar dan heb je ook wat ;) Wat fijn dat je wat voor jezelf hebt gekocht! Wat kan je je weer goed voelen met een goede onderbroek en broek aan hè? Gelijk een heel ander mens! ;) Schoenen zijn lastig ja,,,ik ben zelf ook nog op zoek.

@hier, super druk geweest. Veel gewerkt, naar de kinderarts geweest met E en veel gewassen met mijn nieuwe machine ;)
    Bij kinderarts hoeven wij niet meer terug te komen, alles was goed. Fijn! Op het werk zijn op een andere locatie uit het niets mensen er uit gegooid dus het wordt steeds spannender op het werk. Ik wacht af.. Mijn nieuwe machine wast super!! Ik kon namelijk gelijk goed testen met de 10 wassen die er nog lagen :D We hebben weer wat om aan te trekken.
    Morgen bezichtiging van het pand, spannend! Heb er super veel zin in! Zou ideaal zijn als ik nog een ander inkomen kan regelen. Maakt mij minder kwetsbaar voor de reorganisatie op mijn werk.
    Verder is B behoorlijk ziek. Hij wisselt E af die zich inmiddels wat beter voelt. 39,7 graden koorts en echt niet lekker. Misschien ook waterpokken in aantocht. Heel zielig! Ben er ook wel een beetje moe van! Slaap steeds laat en onderbroken met de zieke kleintjes *gaap!* Vanavond weer een poging voor een goede nacht voor ons allemaal!

Fijne avond!

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden
    Ik heb een bedrijfspand!!!! :):) Blij! Ik kan het particulier huren totdat ik echt van start ga. (zodra ik weer volledig teruggekeerd op mijn werk) Het is een ruimte met aan de voorkant van plafond tot grond glas en uitzicht op het centrum. 23m2 en als ik de ruimte uit kom heb ik een wachtruimte, een keukenblokje (om de hoek), 2 toiletten en een garderobe. Ik zit op de eerste etage en bij binnenkomst zit een receptie met bemanning van 9.00 tot 17.00. Er is in de ruimte voor mijn officiele ruimte genoeg plek om cursussen te geven en die mag ik vrij gebruiken. Echt super! Nu veel dingen regelen. Kvk, belastingdienst etc contacten voor een afspraak. Spannend allemaal!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    gefeliciteerd!!!! :D en nu lekker aan de slag!

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef; gefeliciteerd!!!!!! Waar is het?

Jaymee gaat beter! Blaasjes op zijn handen en voeten zijn wel wat erger geworden, maar daar heeft hij geen last van! Zijn mond ziet er al beter uit gelukkig! Ook het eten ging goed vandaag!
    Hand voet mond ziekte is vervelend omdat je blaasjes in je mond hebt die pijnlijk zijn, soort aften alleen dan een mond vol..

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zielig manneke, fijn dat het weer beter gaat met hem. hoop dat hij er snel vanaf is!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    F vond je giebelende dochter ook erg grappig :)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whaaaaaaaaaa o wat ben ik happy!!! even flinke ego sry dames!
    Kregen gister 2 brieven binnen (ik 1 en hubby 1) dat we beide de jaarlijkse inschrijfgeld voor woningbouw deze maand moeten betalen. snapte er niks van want waarom zouden we alle 2 een brief krijgen als hubby de hoofdaanvrager is?! Dus ik net bellen en wat blijkt, we zijn nooit uitgeschreven van onze oude inschrijving. Normaal word je automatisch uitgeschreven als je huurhuis heb gekregen en bent verhuisd(in ons geval 2jaar geleden) maar door een fout in hun administratie zijn we dus nog steeds ingeschreven. we staan nu dus 2x ingeschreven, oude inschrijving en nieuwe. nieuwe is sinds 2jaar en de oude inschrijving al ruim 5.5jaar. Kunnen dus zo een huis krijgen als we leuke tegen komen :D happy!!!

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @ nanni: hand voet mond ziekte ken ik, erg naar! Mijn nichtje had t ook een tijdje geleden. Je moet daarmee wel uitkijken met zwangere vrouwen, wist je dat? Kan schadelijk zijn voor de foetus. (Tot 20 weken geloof ik). M'n schoonzusje heeft daardoor ws een miskraam gehad omdat haar dochtertje dat had..

@roozjuh: oeh kleding kopen! Doe ik ook nooit meer voor mezelf. Hoor om me heen steeds meer vrouwen die online vanalles shoppen, best een idee als je je handen vol hebt aan je kleintje(s)! Lingerie heb ik ook al 100 jaar niet meer gekocht.. En wat een mazzel dat er een fout is gemaakt in jullie voordeel!!! Gaan jullie nu ook op zoek naar iets anders?

@eef: pffff ja ik wil ook wel superwoman zijn of zo'n natuurlijke oermoeder die alles kan zonder ook maar enige stress enz (bestaat dat echt? Of is t uiterlijke schijn...) en een bedrijfspand wat cool! Ik heb een stuk gemist dus ik weet niet wat voor cursussen je wil gaan geven? Spannend hoor!

@hier: ik word echt af en toe gestoooooooord van Iza :D.. Hebben jullie dat ook:( Ze wil 's ochtends vaak niet meer slapen, en daar baal ik echt van want ik heb dat kleine uurtje vaak echt ff nodig. Nu slaapt ze gelukkig wel ... Laatste nachten ligt ze ook te spoken, huilend wakker worden en niet meer slapen. Vannacht om half 2 gewoon maar een fles melk gegeven van 150ml, toen ging ze wel weer slapen. We zijn heel erg geminderd met de melk, ze kreeg nog 530ml (ochtend 200ml, middag 130ml en avond 200ml). Nu middagfles gestopt en ochtend en avond 150ml. Zou dat te rigoureus zijn ?? Ze weegt 11,4 kilo en daarom wilden we toch echt minderen met de melk..
    En ze knijpt en krabt ons erg vaak (vooral mij) in ons gezicht en hals. Ik word daar op een gegeven moment echt kwaad van want t doet echt zeer!!! Moet mezelf beheersen soms. Zet haar meestal "in de hoek" en zeg dat ze mij niet mag knijpen omdat t pijn doet. Maar t heeft totaal geen nut. Ze schrikt ook niet van stemverheffing ofzo, meestal gaat ze dan lachen. Ze doet ook alles wat niet mag en juist omdat t niet mag!!!! Dan zeg ik "nee, Iza dat mag niet" en dan doet ze t express nog een paar keer totdat ik haar dan weer in de hoek zet zeg maar.. Pffff heel verhaal maar weet op t moment gewoon niet meer goed hoe ik met haar moet omgaan soms.
    Gelukkig bijna weekend, dan hoef ik t ff niet meer alleen te doen...

Nog plannen? Met dit Kweer.. ! Als het weer nou beter was, dat zou heel veel schelen in ieder geval!!

Laatst voor t eerst echt gaan fietsen met Iza, dat was echt superleuk!! Iza lachte van oor tot oor en was de hele tijd aan t dansen (lees: heen en weer wiegen in t stoeltje:D) !

En t verhaal van m'n ex vind ik nog steeds echt verschrikkelijk, maar ik probeer t iets meer van een afstand te bekijken. Het is niet mijn pijn, hoe stom dat ook klinkt misschien maar moet mezelf daarin wel beschermen. Ik zuig vaak alle emoties naar me toe ...

Sorry voor t lange verhaal!

18. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ff toevoeging: Iza is echt een scheet, maar soms vertoont ze dus ook dat duiveltjes gedrag.. En als ze moe wordt, wordt ze ook rebelser

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne: ja zijn al tijdje opzoek naar koopwoning maar hypotheek is voor ons niet haalbaar dus moeten we weer huren. staan dus 3jaar langer ingeschreven dan we dachten :D
    Herkenbaar dat rebelse humeur. C.harlie rent nu overal naartoe en ben dr vaak kwijt. staat ze weer ergens in de gang of op de trap. slapen doet ze hier standaard om 10.30 nog ff. heerlijk! Misschien is ze toe aan juist meer vast voedsel? gewoon wat proberen, ze geeft zelf aan wat ze wel en niet wil. Je kan nu al beginnen met 'nee!' en soort van 'straf' geven. C slaat hier nog wel eens en bij 3x nee gaat ze de box in(zit ze eigenlijk nooit meer in verder)
    Heerlijk he dat fietsen :D hier ook glimlach van oor tot oor altijd. zodra ze haar jas al ziet is het feest

ego: net uitnodiging op de mat gehad voor nieuwe school. woensdag kennismaking. wat komt het dichtbij nu! bedacht me net ook dat ik C.harlie nog moet inschrijven voor psz. pff waar blijft de tijd?!

o en anne, hier woont de grootste diva van nederland hoor :p C.harlie is BIO, Bitch in Opleiding haha

20. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Vast voedsel als in smorgens brood ipv pap? Nu krijgt ze als ze wakker wordt pap en gaan ze na 1,5 uur ong weer terug naar bed. Normaal slaapt ze dan een uur maar laatste 2 dagen niet. Maar nu, heel gek, ligt Ze al bijna 2 uur te slapen ?!? Snap er niks meer van!!
    Ze gaat dan trouwens in de middag ook nog naar bed, 2 slaapjes dus. Van elk maar 1 uur (normaal dan..). Ook als ik ze samenvoeg tot 1 slaapje slaapt ze erg kort. ..

Deel Deze Pagina