en word ze dan wakker omdat ze uitgeslapen is of omdat ze honger heeft. heb hier gemerkt dat als C niet veel heeft gegeten dat ze ook korte slaapjes heeft. Hier slaapt ze van 11u tot 13u ongeveer. en daarna pas savonds weer om 19u(om 23.00 nog een fles). Hier krijgt ze brood, fruit en dan nog een beetje melk. 1 broodje(zonder korsten) banaan en soms heeft ze dan genoeg en andere keer drinkt ze nog 120cc melk
Hi meiden Mijn hoofd loopt een beetje over dus even kijken wat ik allemaal heb onthouden! @nanni, hoe gaat het nu met J?? Is hij al wat opgeknapt?? @roozjuh, JOEHOE!!! Wat super zeg!! Dan moest het zo zijn! Nu op 'jacht'! Echt heel fijn voor jullie! @anne, ik snap dat je het een beetje op afstand houdt. Ik ben ook zo gevoelig dat ik mijzelf er helemaal in kan verliezen alsik iets heel naars hoor. Afsluiten is dan idd het beste want helpen doe je niemand er mee... En die kleine I! Het hoort er allemaal bij, incl de 'achter het behangplak' neigingen! Die kleine van mij kan mij af en toe ook heel boos maken. Dat gegil en gejank als iets niet mag of als standaard reactie op het woord 'nee' daar ben ik soms ook echt klaar mee En dat geklim over mijn salontafel en alles er vanaf maaiend en daarna er vanaf vallen en dat ongeveer 200x op een dag vind ik ook niet grappig meer, hahaha! Het duurt maar even (tenminste... met B duurde het maar een maand of 4) @hier, in de ochtend een fles melk bij uit bed komen en een boterham er achteraan en daarna nog wat sap. Dan om 11.00 een slaapje van een uur en om 15.00 (ongeveer) weer een slaapje. Maar de laatste tijd slaapt ze idd minder. Misschien kan ze binnenkort met 1x af. Verder nog een fles om 16.00 en die van de avond (wij maakten haar altijd nog wakker om 21.00) proberen wij nu te laten vallen. En tot nu toe (3dagen) lukt het! Van te week trwns E gewogen en gemeten 72 cm en 8,7 kg B is weer wat opgeknapt en slaapt een paar nachtjes bij oma. Dat wilde hij graag. Verder beetje bijkomen van alle onverwachte ontwikkelingen. Krijg een beetje koud water vrees, kinderachtig hè? Heb ik nu alles een klein beetje gehad? Ik heb mamavanR trouwens al een tijdje niet meer gehoord! Fijne dag!
Oh sorry lees nu mijn naam, maar ben beetje druk met voorbereiding voor verjaardag voor a zondag. En man heeft bijna hele week overgewerkt.. Ga nu ff naar de stad met de kids en kom vanavond uitgebreid reageren!(beloof t)
mamavanR: gefeliciteerd alvast met je kleine meid! hoe oud word ze nu? net filmpie gekeken, Fireproof. Mooie film. Nu verder met de grote opruiming in huis voor zolang madam het toelaat en rustig gaat spelen
Hahaha, je hoeft je niet te verantwoorden!! Maar ik bedacht mij ineens dat ik je al even niet gehoord had
roozjuh: wow super! nu hopen dat er snel een mooi huur huisje is voor jullie Anne26: zit ze niet in een sprong? Jaymee had het ook, terwijl hij normaal echt een slaapkop is! Eten: op dit moment weer iets meer "pap" omdat hij last heeft van zijn mond, maar normaal s morgens en s middags brood met een beker melk (1 a 2 boterhammen), fruit en een koekje oid. Slapen: meestal van 10-11.30 en dan van 13.15 tot 15.00 uur ongeveer.. btje de ritme tijden van school hihi.. (en dan van 19-7) Hier: Het gaat beter met Jaymee! Hij eet alweer beter, en is weer vrolijk Plekken om zijn mond worden gelukkig ook minder Wel zag ik tussen zijn duim ook een rot plek zitten, dat waren blaasjes maar die zijn open gegaan, dus daar ook maar zal gesmeerd.. Overigens is de kans klein dat het gevaarlijk is voor zwangere vrouwen! De 5e ziekte is gevaarlijk voor zwangere!
Roozjuh: dat is nog eens leuke post. Hopelijk vinden jullie iets leuks en anders kan je iig rustig blijven wachten tot er wat voorbij komt hoe gaat t met c en d samen op de kamer? Kleding kopen leuk, merk wel sinds er kids zijn dat ik minder kleren voor mezelf koop. Oeh spannend kennismaken op school. Heeft d er al zin in? Mag die na de vakantie al meteen met hele dagen beginnen of eerst nog rustig wennen? Wat een leuke filmpjes van c. A word 1, woensdag pas maar we vieren t zondag. Anne26: herkenbaar van de kleine, hier heb ik de laatste tijd vaker dat ik a achter het behang wil plakken dan r. Hij luistert ineens verdacht goed (al kan die nog superbijdehand zijn) Oeh bah dat verhaal uit cuijk, hij had haar toch ook nog aan de lijn gehad ofzo tijdens de brand?(zoiets las ik) Fles afbouwen hier geef ik steeds 30ml(1schepje) minder. Dus hier is t nu: S ochtends 120 en daarna brood Tussen de middag voor middagslaapje 90ml en voor t slapen 120ml. Maar ga van de week de 90ml weer verder verlagen. Hier is t wel zo dat als ze tussen de middag slaapt en geen fles of iets daarvoor heeft gehad ze meestal na een uurtje weer wakker word(slaapt meestal 2 uur) Eef: wat fijn werkruimte! Heb je al een beetje een klantenbestand opgebouwd? Wil je dan in de avonduren dat gaan doen? Hoe gaat t nou op t werk met opbouwen? Oeh rust nu 1tje uit logeren is zaten jullie nog te kijken voor een ander huis? Nanni: hopelijk heeft j er niet zoveel last van. Heeft d al zomervakantie? Hoe vind hij t op school? Hier: druk druk.. r gaat sinds 2 weken naar logopedie. Maar de huisarts wou dat ie ook nog door kno arts werd gezien prima. Heeft de cb arts een verwijzing geschreven voor logo ook nog met a naar cb geweesf was nu iets van 76cm en 9,5 kilo(weet t niet meer zeker en zit te lekker ) Man heeft zon beetje de hele week overgewerkt of bbq(vanavond) dus ben veel alleen met de kids. Vind t niet erg als t maar niet te vaak is, als ik sommige verhalen van jullie hoor mag ik in mijn handjes knijpen met zijn werktijden. Morgen gaan we naar jungleclub(ouwehands dierenpark) en dan zondag de verjaardag van a... we hebben maar 1 kadotje voor der wist verder helemaal niks Ohja iemand tips voor leuke jongensschoenen??? Stad helemaal niks kunnen vinden of zijn maat niet(27) Hopelijk heb ik zon beetje alles gehad anders vast sorry
MamavanR: Djayson vind school helemaal leuk! Merk wel dat hij toe is aan vakantie, want hij is best moe, maar hij wil perse naar school.. Wel blijft het stil zitten en lastig iets voor hem, maar goed dat komt ook vast wel goed.. Jongensschoenen: Hier in het dorp nog zat in maatje 27! Bij de duurde winkel nu veel voor de helft van de prijs..
mamavanR: haha stomme vraag hoe oud ze word denk dat ik met mn hoofd ff ergens anders zat, hoe stom hahaha. Kids gaan goed op 1 kamer. soms houden ze elkaar wakker en dan liggen ze om 23u nog te kleppen. D lekker we dan op onze kamer tot ze beide slapen maar laatste paar keer trekt ie onze hele slaapkamer overhoop. Hij mag idd na de vakantie hele dagen meteen beginnen. Hij heeft er al maanden zin in en kan niet wachten hele wereld moet ook weten dat hij bijna 4 is en dan naar de grote school mag. wild vreemde mensen krijgen zelfs t hele school verhaal te horen. Succes bij logo, D gaat er sinds januari ook heen en praat nu heel goed. KNO werd ons ook aangeraden maar toch niet door gezet. Hij is gewoon een late prater. zijn deze schoenen misschien iets? http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/search.html?q=1710404&submit=Zoeken of http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/search.html?q=1710405&submit=Zoeken Ben zelf ook opzoek naar schoenen, voor de kleine meid. vind deze super leuk maar de voering is te dik(winter schoenen) Weet iemand een (web)winkel met dit soort schoenen http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/search.html?q=1401330&submit=Zoeken
Goedemorgen! Het is best druk hier, dus even een kort berichtje. Roozjuh: kijk eens hier Kinderschoenen online kopen | Gratis verzending | ZALANDO
Roozjuh; ik krijg de schoenen niet te zien als ik op de link klik.. Ik ga zo even met Djayson in een speciaal zaak kijken voor schoenen, die hebben kortingen tot 70% dus even kijken.. Jaymee heeft vanacht weer lekker geslapen zonder zetpil 😀 helaas wel weer rot muggenbulten erbij grrrr
Lionne, ja daar had ik idd ook gekeken maar hubby kreeg een lichtelijke hartaanval van de prijzen maandag gaan we naar Almere, daar ff rond kijken. Nanni: vanharen.nl en dan moet je bij Zoeken ff deze zoeken: 1710404 en 1710405. D.amian heeft ook maat 27 maar zie zijn schoenen er niet meer bij staan. Wat zijn de plannen voor het weekend dames? Hubby werkt hier weer t hele weekend (voor zoveelste keer 6dagen in de week werken grrr) Maandag na logopedie richting Almere voor kleding en schoenen voor de kids. Misschien ook naar Ikea, heb een man flink laten aanbranden en das een pan die ik veel gebruik dus moet weer nieuwe hebben.
Ja hij heeft haar in haar laatste minuten aan de telefoon gehad.. Ironische ook is dat hij brandweerman is en paar minuten later melding kreeg van de brand. Hij heeft t dus ook gezien.. Heel naar allemaal. Mamavanr: veel plezier zondag met de verjaardag van a! @schoenen: die moet ik ook nog vinden voor iza. Ze gat nou overal staan, maar loopt nog niet. Dan nog geen harde zool toch? Best lastig want ze heeft wel al maat 20. @weekendplannen: morgen kraamfeestje in Amsterdam.
anne nee nog geen harde zool inderdaad als ze nog niet lopen. en liefst als ze al wel nét lopen, om dan nog ff te wachten met harde zolen tot ze goed stevig lopen. hier gaat madam als een speer de kamer door. buiten nog niet, dat vind ze toch nog eng zo in de open wereld wil zelf ook niet dat ze buiten gaat lopen nu. als ze valt komt dat stukken harder aan dan dat ze binnen valt
Hi meiden Hier even druk dus jullie horen mij iets minder! @mamavanR, de kleine bijna jarig! En morgen vier je het begrijp ik? Fijne verjaardag! Wat voor cadeautjes heb je voor haar? En was jij nou de laatste in rij van ons 'juni mama' clubje? Schoentjes geen idee,,, ik zoek altijd op internet als ik echt niets kan vinden maar handig is dat nooit met schoenen. Wel fijn dat je net in de uitverkoop tijd zit. Scheelt toch weer een hoop! Was yet leuk vandaag? @nanni, wat een narigheid zijn die * muggen toch! Woon je aan het water? Ik heb hier *afkloppen* nog geen mug gezien. Wij hadden in ons oude huis van die horren voor de ramen, dat scheelde veel. Ik woonde toen aan een stilstaand watertje. Niks aan, allen stank en muggen van @roozjuh, heb je nou al eens schoenen voor jezelf gevonden? En valt je man ook flauw van prijzen in de uitverkoop? Dat scheel vaak zo'n hoop. Ik ga expres naardure zaken en wachtop uitverkoop (als ze niet voor die tijd al uit de schoenen gegroeid zijn ) Dan heb ik ze voor de prijs van schoenenreus. Hoewel ik laatst nog op tv zag dat zowel schoenenreus als van haren en dat soort winkels prima kinderschoenen hebben. @anne, je hebt het echt druk met kraamfeestjes, vrijgezellefeestjes en huwelijken hè?! En wat roozjuh al zei mogen de kleintjes pas echte schoenen als ze een maand of twee/drie lopen. Je hebt speciale schoentjes voor de tijd ervoor wanneer ze nog niet of pas net lopen. Ik zal dadelijk even kijken of ik een link kan vinden. Ik zag laatst zulke leuke! @hier, E van de waterpokken af, toen B 40 graden koorts, opgeknapt en nu heet e weer 40 graden koorts. Ze zit de hele dag al stil op schoot en viel net zelfs op schoot in slaap. Niks voor mijn kleine bezige bij. Hopelijk waait het snel over. Ik weet even niet meer wie het vroeg maar ik werk inmiddels weer bijna al mijn uren. Over twee weken weer volledig. Mijn eigen bedrijfje zou ik dan runnen op mijn vrije dagen (ik werk er 3 voor een baas) In eerste instantie alleen de vrijdag want dan heb ik KDV. En alleen de opdrachten aannemen waar ik lichamelijk geen inspanning bij hoef te leveren want ik wil wel gewoon volledig aan het werk kunnen blijven. Ben nu een beetje info aan het verzamelen over het starten, rechtsvormen en balastingen. Tot snel!
Eef, heb schoenen op t oog voor mezelf maar die zijn in mijn maat continu uitverkocht. Idem met een broek die ik wil hebben Uitverkoop ben ik altijd te laat mee haha. Hubby werkt vaak 6 dagen in de week en als er uitverkoop is, dan kan ik 9 van de 10x niet omdat ik dat thuis met 2kids zit zonder rijbewijs. gaat weer goed bij jullie met de ziekenboeg he. Hopen dat het weer snel over is
Roozjuh; hier hebben ze shoesme schoenen voor de helft van de prijs! Ik heb nu voor jaymee die met die nopjes voor 25 euro.. Stonden ook gave voor Djayson maar ze waren erg breed, die waren nu 45 euro... Eef; ik woon aan een park met water, hebben al horren voor het raam.. Hier begonnen aan de voortuin eindelijk haha!
ook weer eens een teken van leven van mij. Heb nu vakantie, dus weer wat meer tijd om te reageren. Eef, gefeliciteerd met nieuwe pand! Zal hoop uitzoeken zijn hoe alles kan gaan maar komt vast helemaal goed. Super zeg dat je bijna weer al je uren werkt! Beterschap voor de kleine dame. Roozjuh, a dat is dan mooie meevaller dat jullie langer ingeschreven staan dan dat je had gedacht. Jammer dat je geen schoenen voor jezelf kunt vinden. @ voor jezelf kopen, ik koop toch wel geregeld een shirtje of schoenen, tas of iets dergelijks voor mezelf. Ik vind dat eigenlijk ook wel normaal en goed. Kids en man koop ik ook genoeg voor en zo hou ik mijn eigen garderobe ook up to date @mamavanR, veel plezier morgen met feestje van A. (hihi Roozjuh, ik moest wel echt even lachen om je vraag; hoe oud wordt ze. Later zag je het zelf ook haha) Man dus drukke week achter de rug maar ja daardoor jij dus ook, gelukkig is het bij jullie ook niet standaard. @ Anne, tjee wat heftig zeg dat hij haar ook nog eens echt aan de telefoon heeft gehad, wat in en in triest. Verder adem in, adem uit en onthoud dat alles een fase is, hoe irritant de fase ook is @ Nanni, gelukkig gaat het weer wat beter met J. Hij heeft wel pech nu steeds allemaal he. Bah! Beterschap nog voor het laatste stukje. @Lionne, hoe gaat het met jou? Hier verder alles goed, nog 3 weekjes en ik mag onder het mes. Krijg dan litteken hersteloperatie van de ks, soort van matje krijg ik dan geplaatst. Hopelijk daarna van pijn litteken af en anders heb ik alles gedaan wat kon en zal dat vast ook rust gaan geven