eef, daar is hubby dus ook 'bang' voor. aant begin actief ermee aan de slag en daarna staat ie te verstoffen in de kast. zou wel heel zonde zijn van t geld. nog niks op t oog kwa huizen. mn pa gister erover gesproken en zegt dat we de hypotheek adviseur moeten inschakelen om voor ons op zoek te gaan (vooral naar veiling huizen, goedkoper) en om toch proberen te gaan kopen. veilinghuizen zijn zo 30.000 goedkoper dus dat zou nog een optie zijn. hij vind het overigens onzin om hier in de buurt te willen blijven wonen, maar ik voel me hier gewoon thuis. waarom kan ik dat niemand wijsmaken dat ik hier in de buurt niet weg wil. hubby boeid t niet waar hij woont, maar willen de kids wel op deze school hebben waar ze nu staan ingeschreven net geshopt. eindelijk nieuwe schoenen voor mezelf na half jaar zoeken kadotjes voor de kids, D.amian heeft kado voor papa uitgezocht in de winkel. benieuwd wat hubby ervan gaat vinden want die is ook bijna jarig
Hij dames, Weer even een bericht van mij. Ik voel me gelukkig wat beter nu. Ik ben niet meer hele dagen ziek. Nog maar af en toe. Moe ben ik nog wel heel erg maar ja er gebeurd ook heel wat binnen in mij. ik heb wat terug gelezen maar niet alles want was best veel. @ ballen omhoog houden, pfff... Lukt.mij ook niet altijd en raak daardoor best gestrest. Maar mijn vriend fluit me juist terug en moppert vaak als ik weer te veel in het huishouden gedaan heb. Want ik moet goed rusten vind hij. Hij heeft volgens mij het liefste dat ik hele dagen slaap haha. @pijnlijk litteken. Dat is wel heel vervelend zeg ! Ik hoop dat je er snel vanaf bent. @ schoentjes, ik heb hier ook nog met flexibele zool. M. staat nu echt aan alles en gisteren liet ze een paar keer los. Vaak valt ze bijna meteen maar gisteren bleef ze wel 5 sec staan. Helemaal trots dus haha. @ praten. Praten jullie kindjes al veel? M. begint nu alleen mama te zeggen.en ik vind dat helemaal geweldig !!! @ ontwikkeling, ik merk echt dat ze goed ontwikkeld nu zeg. Ze wijst voortaan naar alles wat ze wil, begint mama te zeggen, gaat heel dagen staan en laat zelfs los, eet zelf haar fruit.met de vork als ik het eraan prik, begrijpt nee heel goed want dan.moppert ze terug haha. M word echt een eigenwijs ding zeg. Verschonen is voortaan lastig want ze wil niet blijven liggen en dan probeert ze de hele tijd te draaien, maar dit houdt ik tegen en dan begint ze kei boos te huilen haha. Ook dief ze mijn hand weg, probeerde laatste te knijpen haha. na flink gemopperd te hebben heeft ze moet meer geknepen haha. Ze begint dus echte meiden streken te krijgen haha. Kuss chanelle en m.
Poe,,,,wat een dag en wat een gezeik weer met mijn werk. Kort gezegd: ik wil mij beter melden voor 100% (ik wil er vanaf zijn om als de zwakke schakel gezien te worden en daardoor doelwit bij de reorganisatie) maar ondanks dat ik vanaf volgende week 100% mijn originele werkzaamheden ga doen word ik pas over 2 maanden beter gemeld Dus dat betekent alle verplichtingen lopen door en zo ook het herplaatsingstraject :x:x Vandaag gesprek gehad met herplaatsingstraject. Over twee weken wil ze cv opstellen en sollicitatie brief om EXTERN tekijken voor nieuwe baan (want er is een vacature stop in bedrijf) Dit terwijl ik gewoon aan het werk ben....
Eef, wat is dat nou voor belachelijks zeg dat ze je pas over 2 maanden beter willen melden terwijl je dan alweer gewoon een tijdje aan het werk bent. Wat een rotgevoel zal dit je allemaal geven. GRrrrrrr en dikke knuffel! Mijn directeur wilde mij afgelopen jaar ook een tijdje niet beter melden, ik heb toen contact met UWV gehad. Uiteindelijk door die druk heeft directeur me wel (gedeeltelijk) beter gemeld. Misschien ook iets voor jou? Lionne, zag leuke foto op fb voorbij komen van jullie in de dierentuin! Leuk! CN, fijn dat het weer wat beter gaat, zeker met missel. En M. lekker bijdehand meisje dus hihi. Knap dat ze losstaat! Vandaag toch niet naar Efteling geweest, vandaag veel last van mijn bekken dus hele dag rondlopen ging hem niet worden. Eerst zouden we niets gaan doen maar toen gezellig met mijn meisjes naar Ikea geweest. Moest een paar dingetjes hebben en daarnaast ook teveel accessoires gekocht maar huisje weer mooi gepimpt dus ik ben tevreden
Trouwens wel balen, had een ring online besteld met de geboortestenen van de kids erin. Maar dus toch verkeerde maat opgegeven want ring is te groot, dus moet hem nog kleiner laten maken voordat hij echt goed zit. Jammer! Maar ring wel mooi, dat is belangrijkste uiteraard
cn: praten nee hier nog niet echt. Mama kan ze heel goed gillen en ze zegt op alles Ja of gaat hard nee schudden. Heerlijk he om ze zo te zien ontwikkelen! Verschonen was hier al in wurghouding Soms zo erg dat ik mijn been op haar leg zodat ze niet kan draaien en dan heel scheef en onhandig de luier om zien te krijgen eef: nouja zeg, wat een onzin. Niet pikken hoor! Leonie: jmmr dat je niet gegaan bent, maar al je last heb moet je t idd niet doen. Lekker shoppen bij Ikea is ook altijd leuk! Laat je de ring zien als je m heb? ben wel benieuwd. Wil zelf ook een ring met de namen van de kids maar kan geen mooie vinden (namen aan de buitenkant zodat je ze ziet) ego: drukke maar super leuke dag gehad! D.amian had zn laatste dag op psz en ging uitdelen omdat ie maandag jarig is. Hij ging(omg dat klinkt raar t verledentijd...) op dinsdag ochtend en middag. Om 13u weer naar school brengen en toen vroegen de juffen of ik gezellig erbij wilde blijven. Leuk!! Dus heb de middag met C.harlie bij de psz gezeten. kids vonden het super en C lekker met iedereen en alles spelen. Liep lekker rond en vond alles geweldig. Op schoolplein ook helemaal in haar element. Daarna uitdelen en liedjes zingen. Hubby kon eerder naar huis dus kon het ook allemaal meemaken. Mooie afsluiter van de psz. pff morgen gaat mn kleine gup al naar de basisschool een ochtend mee draaien. Net de haren van J.ens geknipt, die is donderdag jarig dus moest er natuurlijk wel ff stoer uitzien
Roozjuh, leuk zo'n afscheid en gezellig dat je hele middag mocht blijven! Ik heb ring via deze site, staan ook ringen met naam erin bij Ringen - MamaKado: alles mooi voor moeders
ja leuke site idd! ik wil deze: Zilveren Ring met MAMA - MamaKado: alles mooi voor moeders en dan namen van de kids ipv 'mama'
Leuke foto's Roozjuh! Vanavond bezoek gehad. Ik ben er een beetje door in de war. Ze zei dat ik misschien toch eens iets met mijn pestverleden moest gaan doen. Maar ik weet niet of ik dat durf/wil en waar ik moet beginnen.
Lionne, zit je zelf met je verleden? als je het geaccepteerd heb zou therapie niet nodig zijn. maar zit je er zelf wel mee is het nog niet eens zo'n slecht idee. Waar je moet beginnen komt vanzelf. een therapeut weet dat het niet makkelijk is om te praten en zal je hierbij helpen en steunen
Cn; hihi lekkerding met haar meiden gedrag.. Al herken ik het niet blijven liggen net verschonen hier ook Eef; niet pikken hoor! Anders even overleggen met UWV arts? Lionne; als je er last van hebt is het misschien zo gek nog niet.. Die mensen zijn er niet voor niks! Roozjuh; leuke foto's! Hoe ging het vanmorgen? Hier alles zijn gangetje.. Jaymee stapt nu aan 1 hand mee, los heeft hij gewoon geen zin in haha.. Verder kletst en lacht hij veel, dus erg gezellig!
nanni: ja ging goed hij stond al te trappelen bij de deur. buurjongetje kwam hem ophalen om samen naar school te lopen. rende hard naar school en t duurde hem allemaal maar veel te lang voor de deur open ging. hij zag zn klas, liep naar binnen, deed zn jas uit. stelde zichzelf voor aan zn nieuwe juf en ging zitten in de kring. 'tot straks mama!'. 11.30 ga ik m weer ophalen
Nanni, wat knap dat J.aymee nu aan 1 hand mee loopt! Echt goed van hem hoor! Hoe gaat het nu met de blaasjes etc? Roozjuh, fijn dat D. zo vlot en gemakkelijk de klas inging! Leuk! Leuke ring ook die je graag wilt hebben Lionne, kwam dat 'verzoek' vanuit het bezoek of hadden jullie het er over? Waardoor ben je dan in de war? ooooo grrrrrrrr stomme mieren! Liepen eergister allemaal weer over aanrecht en vloer, leken ze gister weg te zijn en hoppa vandaag waren ze er weer. Bah, bah, bah!
Leonie, hier ook regelmatig een mieren plaag. schijnt dat van die 5cent munten helpt. mijn vader heeft die al jaren bij raamkozijnen en deur liggen en sinds dien geen last meer van mieren. vreselijke beesten!
oeeee ik moet zo iets schattigs vertellen!!!! hubby vermoord me als ie weet dat ik t hier vertel hahaha maar tis zo schattig! Vanmorgen dus D.amian naar zijn 1e schooldag gebracht en ging allemaal heel goed. zegt hubby nu net via whatsapp dat hij t er toch wel moeilijk mee had en t maar gek vond dat onze kleine knul al naar de basisschool gaat *smelt* Dacht dat ík zou gaan janken enzo maar hubby is hier de 'softy' haha zo cute
Roozjuh; hahahaha heel herkenbaar! Dat heeft die van mij dus ook.. "Grote" mond maar klein hartje.. Fijn dat het zo goed ging vanmorgen! Leonie; blaasjes zijn weg, zijn nu velletjes en ziet er gek uit hihi.. Verder nergens last meer van! Heb je al stuivers neergelegd tegen de mieren? Ze zeggen dat dat werkt..
Ja idd stuivers ook al geprobeerd (even bij oud-tante op gaan halen) maar dat maakt ze helaas niets uit, ze lopen er gewoon overheen Stomme eigenwijze beesten! Maar ja weer alles gedweild en opnieuw mierenpoeder gestrooid, hopelijk blijven ze daardoor weg Nanni, gelukkig blaasjes weg maar alleen de velletjes maken het dus beetje engig hihi. Hoe snel zouden die weg moeten gaan? Roozjuh, ah schattig hoor van je man!