net ff taartje besteld bij Hema. a.s maandag is D.amian jarig maar vieren het pas 14juli samen met verjaardag van hubby. Maar vond wel dat we maandag wel een taart moesten hebben ff snel paar foto's in de tuin gemaakt, beetje idioot doen en je heb een leuke taart helaas onduidelijke foto maar zal maandag een betere maken als ik de taart ophaal
@in de war en zo: van het stel dat op bezoek was, is zij maatschappelijk werkster. Zij begint meestal over hoe het gaat enzo en toen kwam het ter sprake. Ik ben inmiddels weer rustig. Ik weet dat mijn pestverleden mij behoorlijk in de weg zit, maar ik ben ook best bang om alles op te rakelen. Het zit nu zo mooi weggestopt achter mijn muurtje. Ik heb vrijdag een afspraak met de huisarts. Roozjuh: mooie foto van de taart!
hi meiden @ lionne, wat vervelend dat je er nog zo mee zit. Ik ben ook heel erg gepest vroeger. Ik heb er een tijd last van gehad maar nu gelukkig al lang niet meer. Het hielp mij ook om te kijken waaróm ik gepest werd en de situatie te begrijpen...Ik snapte namelijk achteraf wel waar het vandaan kwam en met het plaatsen ging het verdriet weg. Misschien kan je kijken of je jezelf zo ook kan helpen. Dan hoef je niet het 'hulpcircuit' in. Ik zelf heb het op jonge leeftijd heel zwaar gehad met ernstig zieke ouders en daardoor kon ik niet meespelen en was gewoon heel verdrietig en jong volwassen. En met het verstand van vandaag weet ik dat kinderen onder elkaar 'anders' als verkeerd zien maar dat anders zijn echt helemaal prima is. En dat alleen mensen die anders zijn het verschil kunnen maken op de wereld. Mensen weten mij op de dag van vandaag nog steeds vaak niet te plaatsen maar veel zijn wel heel graag in mijn buurt. ps. Ik heb overigens zelf een hekel aan die maatschappelijkwerkers die overal werk zien Succes bij de ha! @roozjuh, het lieve grote knulletje op school! Wat aandoenlijk de foto's! Hoe was het voor jou? Lieve reactie van je man. En mooie taart! Doet mij er gelijk aan denken dat ik er ook nog 1 moet brstellen voor zondag. Hoop dat dat nog kan. En alleen oude stuivers helpen. @leonie, heb jij ook zo'n issue gehad op je werk? Ik heb het uwv webcare team gevraagd maar nog geen reactie. Ik wacht af! Waren ze bij jou kwaad op je werk toen je er werk van maakte? Wat zonde van de ring! Hopelijk kan hij mooi kleiner gemaakt worden. @nanni, fijn dat het beter gaat met J! Nu hopen dat hij even met rust wordt gelaten! @hier, E krijgt 4 kiezen tegelijk. Bij 1 zie ik een wit puntje onder de oppervlakte en 1 steekt er door en de rest bulten. Maar wat een aankondiging! Avonden concert van gejammer met gegil. Echt zielig! (en oorverdovend, pff..) Verder op mijn werk gehoord dat er 450 man personeel extra uit gaat en dat mijn 'tak' als eerste aan de beurt is. In september komt er een plan van aanpak. Ben benieuwd. En verder heb ik 1,5 week vakantie! Jahoe!! (aan toe ) En had ik al verteld dat ik vanmorgen per ongeluk een uur te vroeg op mijn werk stond?? Ik mij maar afvragen waar mijn collega's bleven gewijzigd ivm mijn 'handicap' nogal lang van stof te zijn
nog even over mieren, ik had steeds een polonaise in mijn huis van balkondeur naar keuken en heb alles geprobeerd. Zeepsop, stuivers etc maar alleen puur gif van vapona hielp.
haha polonaise van mieren, hoe kom je erop D ging alleen de ochtend omdat het een wen-momentje is. en op woensdag is zoiezo maar halve dag standaard. Maar het ging super. en wonder boven wonder had ik er zelf echt totaal geen moeite mee. misschien dat die klap nog komt 4 kiezen? jeetje en ik al blij zijn met het 3e tandje dat nét door is haha. Mocht je ook uur vroeger weg van je werk of dat dan weer niet? lekker joh vakantie, ik wil ook!! naja ik wil OP vakantie gaan jullie nog ergens heen? lionne: je spreekt jezelf beetje tegen het zit je in de weg maar je heb t ook weggestopt achter een muurtje. maar als je er toch nog last van heb dan moet je er echt wat mee gaan doen hoor. op een gegeven moment valt het muurtje om en stort je helemaal in. praten kan echt geen kwaad. misschien lucht het juist wel op om het aan iemand kwijt te kunnen. succes bij de ha
Nou, ik HAD heel graag een midweekje weg willen boeken maar toen kwam mijn schoonzus er doorheen. Mijn smoeder is in jan. 75 geworden maar toen waren wij met z'n allen ziek dus nu heeft ZIJ besloten aanstaande zaterdag te gaan. Dat is ongeveer 100,- en weg grootste deel budget midweekje :x
Mieren, gatsie. op het werk lopen ze ook in polonaise. Daar mogen we ook geen gif gebruiken. Dus we tolereren ze maar even. tegenspreken: Ik weet dat ik mijn muurtje optrek, maar ik besef me ook heel goed dat het me tegenwerkt. Dus vandaar dat ik nu vind dat ik er iets mee moet gaan doen.
sterkte Lionne, hoop dat het wel helpt anders zit je ook niet lekker in je vel. lijkt me moeilijk net schoenen voor madam gekocht. ze loopt hele dag door en beetje met voetjes naar binnen geleund. dus stevige zool is nu wel echt nodig. na láng zoeken eindelijk een leuke gevonden. beetje stoer C&A sneakers? Bestel nu bij wehkamp.nl oja hypotheek adviseur gesproken gister. en een hypotheek is voor ons nu officieel onmogelijk. zit dus niks anders op dan huren. maar daar was ik stiekem al vanuit gegaan
roozjuh, wat fijn dat als je nu niets kan kopen je toch een vette meevaller hebt met de inschrijftijd voor een huurhuis! @schoentjes, super leuk! Schijnt dat alle kinderen voetjes hebben die wat naar binnen vallen. Had ik nagevraagd (voor b want e loopt nog geen stap ) bij de kinderarts en daarna nog eens bij een schoenenwinkel met een orthopeet er bij in. Ze zeiden dat je alleen moet zorgen dat ze niet op van die slappe dingen en bijv teenslippertjes gaan lopen. Liefst een stevige dichte achterkant. @ hier, B heeft nu de waterpokken. Vorige week al hoge koorts maar er kwam niets dus ik dacht dat het niet meer zou komen maar jawel hoor. Dat midweekje zit er nu echt echt echt niet meer in,,tenminste als hij net zoveel last zal hebben als E. Die was er goed beroerd van.
dames het slaat opeens binnen als een bom. mn kleine meid is écht groot aant worden. ze liep naar de boekenkast, pakte winnie pooh boek eruit, liep met boek onder dr arm en beker in andere hand naar de bank. klimt erop en gaat heel relaxed boekje zitten 'lezen' met hier en daar een slok tussendoor. zo stoer hoe ze als mensje lekker dr eigen ding doet maar waarom moet het nou zo snel gaan?!
Wat een leuke slofjes zeg! Ik kende ze niet. Betaalbaar ook. Ik was op zoek en ik ga deze ook bestellen! Hoop dat ze de zilvere nog hebben. En van je kleine meid,,,ja ik snap het! Het gaat toch al zo snel en zij zet er helemaal vaart achter! E niet hoor Die is nu aan het 'trainen' op het kdv zodat ze naar de dreumes groep kan Daar was ze volgens de juf nog niet aan toe Ze oefenen serieus met zitten op een stoeltje
Nou dan is F zeker niet toe aan de dreumesgroep. Stil zitten kan ze niet. Zelfs tv kijken doet ze staand en bewegend. En in haar slaap beweegt ze nog.
ze oefenen op kdv met het zitten op een stoel? gewoon zo een stoeltje en dan kijken of ze er op blijft of gaat zitten ofzo?
Ja, ze hebben daar een soort zitje (soort mini stoeltje met tafeltje van de pickler methode) en daar gaan ze dan aan oefenen dat ze zelf kan gaan zitten en even blijft zitten. (om wat te eten of te drinken) Maar ook E houdt niet zo van stil zitten, ik heb haar er nog weinig op kunnen betrappen En tv kijken doet e gewoon niet. Best jammer want het is met haar klim en klauter gedrag best onhandig. Met B deed ik het zo dat als ik even naar de wc ging of koken dat ik de tv aanzette en dan was hij daar zo van onder de indruk dat hij niet ging klimmen enzo. Ben benieuwd hoe B dadelijk zijn bed uit komt.. Ik denk dat het een dagje thuis blijven van het KDV wordt.
Grappig dat ze dat oefenen. C kan wel op stoelen zitten. Maar mevrouw wiebelkont doet dat hooguit 5sec en dan heeft ze t wel weer gezien. Ze klimt ook op álles. idd de grote broer kon voor de tv zich prima vermaken maar bij haar totaal niet. zou het een meisjes ding zijn B ziekjes? Beterschap! Hier nu klaar maken voor laatste schooldag. Met de psz groep naar de speeltuin. Hoop dat ik ergens paar ogen kan lenen met 2kids die er vandoor gaan om te spelen tis een grote speeltuin
Roozjuh; hoe was de laatste psz dag in de speeltuin? Eef; mmmm stil zitten is hier ook lastig hoor.. Maar met eten lukt het wel, want ja meneer is gek op eten hahahaha. Al zit hij ook graag achterste voren in de kinderstoel.. Hier genoten van het lekkere weer.. Met de hond gewandeld samen met een vriendin en mijn zusje en hun honden.. Vanmorgen op kraamvisite geweest van mijn collega.. 10 juni bevallen, pfff nu besef ik dat jaymee gewoon echt al groot is. Wat gaat een jaar toch snel...
psz afscheid was wel leuk. helaas werd C al snel moe (gaat normaal altijd 10.30 weer ff dr bed in) dus die gilde alles bij elkaar. zijn om 11u maar naar huis gegaan. Nog lekker zitten kletsen met moeders die je normaal nooit spreekt. Ik stond trouwens stom verbaasd te kijken toen ze om 9u pakken koek en zakken snoep tevoorschijn haalden. D liep naar me toe en vroeg om een boterham. alle mama's zaten me met grote ogen aan te kijken dat mijn kind om brood vraagt terwijl er snoep en koek op tafel stond. begon ff aan mezelf te twijfelen omdat ik als enige brood mee had ipv vreet zooi om 9u smorgens. winegums, chocola, koeken. pff heel feestmaal. Was C trouwens ook continu kwijt die liep de hele speeltuin door met alle andere kinderen mee haha na middag dutje lekker naar buiten, wat een super weertje!! nog ff spammen. C kroop lekker op de tractor en wilde er niet meer vanaf