juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik heb Djayson met school reisje ook geen snoep meegeven.. Wel een extra koekje maar meer niet, kregen ook dingen van school.. Maar zag kids met grote zakken snoep..

Leuke foto van je grote meid!

2. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Roozjuh: nu is d echt groot. Heeft ie zin om naar school te gaan ? Snoepen sochte nds, hier niet pas na t middagbrood kunnen ze wat krijgen. Je zou bijna zeggen neem nog een 3e omdat c zo snel gaat ;). Maar dat kan niet meer

Hier: verjaardag was zondag geslaagd, veel gekregen(gelukkig weinig onzindi gen) en a vond t geweldig met alle kindjes. Alleen was r na t middagslaapje beroerd. Die wou zelfs niet met zijn lievelingsachterneefje spelen. Heeft dus de halve middag in bed tv gekeken..
    Vandaag met de kids geschilderd nouja a wou de kwast opeten. Mijn man is dinsdag jarig dus maar wat gemaakt. Gaan ook nog met zijn 2en uit eten maar dat is nog eem verrassing..

Zou nu echt proberen vaker te reageren..!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    MamavR: haha kwast opeten. Hier gaat ook alles meteen t mondje in. Wat fijn dat de verjaardag geslaagd is. Kan ook niet anders :) jmmr dat A zo down was. Nu weer beter?
    D heeft zeker zin in school! Vraagt elke dag of ie al naar Lila Leeuwtjes gaat :p zo heet zijn klas straks. Gaan nog 6 lange weken worden ben ik bang.

Oja morgen rust!!! Beide kids uit logeren 1 nachtje. Kan ik zondag lekker uitslapen :D

Jullie nog plannen?

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Leuk roozjuh dat hij er zo een zin in heeft!

Mamavanr; jammer dat r zo beroerd was! Gelukkig was het feestje leuk!

Plannen; morgen dagje naar ne ouders.. Ik ga met me moeder en jaymee ff shoppen hihi.. Djayson blijft bij mijn vader en zusje.. Zondag wilde ik eigenlijk naar blijdorp, maar twijfel nog.. Misschien lekker thuis en het grote zwembad neerzetten..

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Leuke foto! Wat worden de kleintjes al weer groot.

Ik ben het weekend weer alleen met Fieke. Ik wil iets leuks met haar gaan doen! Maar weet nog niet wat.

6. eef80

eef80 Niet meer actief

@roozjuh, je kleine meid wordt groot! Wel lekker dat ze zichzelf al zo lekker vermaakt. En kids/school/kdv en snoep... tja.. Hoe wil je ze verpesten? Dan is snoepen toch ook niet bijzonder meer? Hier krijgt b elke dag om 14.30 iets bij de thee/drinken. Varierend van rozijntjes, rijstwafel appelstroop tot een echt koekje/snoepje. Helaas krijgt hij van oma op haar oppasdag best wel aardig wat te snoepen. Een toetje, een chocolaatje, een blokje kaas etc Als ik er specifiek wat van zeg doet ze het niet maar dan een week later weer wel. Moeilijke is dat ik haar naast het oppassen niet zoveel zie dus dat ik haar wel graag echt oma wil laten zijn. Dus ik geloof dat ik het een dag in de week niet zo erg vind.
    Fijn dat D er zo'n zin in heeft! En wat lang nog wachten voor hem..

@mamavanR, wat fijn dat het een geslaagde verjaardag was! En nuttige/ leuke cadeaus krijgen is idd altijd erg fijn! Gezellig even met z'n tweetjes er uit. Weet je al waar je gaat eten? Jij woont toch in regio den haag? Ik zat laatst bij wicket wines, ken je dat?

@nanni, shopse! Heerlijk :D en moeilijke keuze zwembad of dierentuin ;) Allebei super leuk!

@lionne, terrasjes pakken in de zon waar ook een plekje is voor F om te spelen of lekker te wandelen? En een stuk goedkoper als je alleen bent :D

@plannen, Vandaag boodschappen voor morgen en dingetjes regelen voor bedrijf. Vanavond uit eten voor de 75e verjaardag van mijn smoeder (was een half jaar terug jarig ;)) en morgen vieren wij e haar verjaardag. Ik heb geen taart besteld omdat het er even om hing of het wel door kon gaan gezien B waterpokken heeft. Maar tot nu toe gaathet aardig met hem. E daarentegen gilt (zoals inmiddels al 3 weken) de boel bij elkaar. Niets is leuk. Flesje komt niet snel genoeg, gillen. Dorst is over, gillen. Speeltje valt, gillen. ik kom niet snel genoeg, gillen. En tussendoor gewoon 'voor de lol' gillen. Pffff... Duidelijk niet lekker in haar vel. Hopelijk zetten die 2 kiezen en 2 tanden snel door zeg...
    Fijne dag!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeetje wat vervelend eef. zo veel last van de kiesjes :( ken t helaas maar al te goed. hier al maanden zo. Je kan nog een taart halen bij Multi Vlaai of ff de bakker inlopen. Op de vers afdeling in de supermarkt. of gewoon paar tompouzen halen ofzo. Soesjes zijn hier altijd een hit. Fijne dag morgen!! hopen dat ze morgen zich weer wat beter voelen.
    Ook hier trouwens ouders(en schoonouders) die maar junk food blijven geven. vooral op verjaardagen. vreselijk! vooral mijn schoonvader kan dat goed. D was keer heel ziek, hele nacht liggen spugen, overdag was hij iets opgeknapt maar had al 3dagen niet meer gegeten. dus weer ff rustig opbouwen. hij wilde graag naar opa dus zijn toch maar gegaan. spugen was gelukkig opgehouden. wij daar vertellen hoe ziek D was die nacht, 'oh zielig, arm manneke' enz enz. Maar ondertussen zat opa dus achter mijn rug om chips en worst en kaas te geven. hij wist dat ik dat niet wilde dus deed het stiekem. wij savonds naar huis en snachts heeft D alles onder gekotst. zegt ie 'van opa lekkers gehad' ik was woedend!! heb m snachts opgebeld(was denk ik 2uur) en heb m even vriendelijk bedankt voor al het gesnoep

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Goede tip roozjuh! Ik ben idd maar even langs de multi vlaai gegaan!

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; ahhh arme D, spugen van het lekkers door opa zijn schuld... Heeft het belletje toen wel geholpen?

Eef; fijne dag morgen! Het weer is in ieder geval goed! Het gillen herken ik totaal niet.. Jaymee "roept" wel maar op een lieve manier..

Shoppen viel een btje tegen.. Wel wat kleren maar niet echt helemaal hihi.. Maar het was wel gezellig!
    Djayson bleef bij mijn vader en die zijn een zwembadje gaan halen en een groot water pistool hihi.
    Jaymee zag het badje en ging en gelijk in.. Spetteren, zitten en dan met zijn hoofd naar beneden onder water en bellen blazen, en een lol dat hij had.. De emmer was ook leuk, kan he prima uit drinken en hij kan op je hoofd! Lol met een emmer hahaha.. Hij is totaal niet bang in het water..
    Had hem een boxershort aan gedaan vandaag stond zo leuk, en maar stappen aan 1 hand hihi

Bekijk bijlage 336215

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Pfft, wat zijn de weekenden toch saai :(

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef hoe smaakt de taart? :D

nanni leuke foto! ook lekker aan de wandel dus. hier ook een klein water ratje

Lionne is t zo saai dan? oja je man was aant werk toch? ja dan gaat t weekend hier ook mega traag.

lekker rustig aan gedaan. kids zijn nog bij mn pa. heb na 1.5jaar mn haar weer eens geverft :p had er nu pas weer tijd voor om te doen. straks badje opzetten en kunnen de kids weer lekker badderen in de tuin. vanavond bbq!

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ja, man aan het werk. Ik werk het ene weekend, hij het andere

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hmz zo ben je nooit een weekend samen dus... das wel minder

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Nee inderdaad. Wel doordeweeks vaak 1 dag, tot september.

Marc is vaak op donderdag vrij en het is mij vrije dag, maar het wordt per september mijn schooldag. Ik krijg er om de week de maandag voor terug, maar Marc werkt elke maandag.

Deze week ook maar 1 dag samen "vrij". (marc heeft dan allerlei afspraken)
    Ik werk deze week maandag, woensdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag
    Marc werkt dit weekend, maandag, dinsdag, woensdag. En is dan vrij t/m zondag.

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Lionne; ik herken het heel goed helaas.. Hier heeft Léon nu weer nachtdienst, dus hij slaapt overdag, juist nu het lekker weer is.. Volgens mij is hij woensdag wel vrij, maar dab heeft Djayson weer een kinderfeestje na school..

Roozjuh; mmmmmm bbq... Welke kleur is je haar nu?

Vandaag het plan gewijzigd haha.. Djayson wilde graag bij opa kijken op de fietscross, en Tsja het was het NK en daar doe je tenslotte niet elke dag aan mee! Mijn vader word bijna 60 maar fietscrosst nog steeds! Djayson vond het super! Op het einde nog Laura Smulders gefeliciteerd, ze werd 1e.. Met de olympische spelen werd zij 3e (voor degene die het gezien hebben hihi) Djayson was helemaal trots dat ze hem bedankte zo lief..
    En jaymee, Tsja die heeft volgens mij bij iedereen een lach achter gelaten.. Hij kreeg volop aandacht, en heeft nog lekker ff aan de hand gestapt..

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni leuk om ff bij opa te kijken! en dat op zn 60ste :D Mijn haren zijn weer lekker blond. ben donker asblond van mezelf en nu wat lichter :)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    baal overigens stiekem heel erg. ik maak altijd de foto's hier dus hubby staat er altijd leuk op met de kids en ik nooit :( net ging hij foto's maken en van de 10 zijn er 7 wazig en 3 heel scheef of we staan er half op. hij kan t gewoon niet grrrr. ik sta nooit op de foto met de kids. enige beetje normale foto's waar ik met de kids op sta is als ik m zelf maak en dat zijn dan dus nooit leuke spontane foto's als ik wat met de kids doe.

herkennen jullie dit beetje?

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eigenlijk niet helemaal roozjuh.. Ik sta er nooit op omdat ik er niet van hou hihi.. Léon kan wel goed foto's maken dus daar ligt het niet aan

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik hou er ook totaaaaal niet van. maar toen we van de week foto's aant uitzoeken waren voor in de nieuwe fotolijstjes zag ik dus dat in die 4jaar tijd ik de foto's met mezelf en de kids op 1 hand kan tellen. en besef nu toch wel beetje dat ik wat vaker op de foto moet met de ookal wil ik dat niet altijd. over 30jaar lijkt t alsof ik niet bij t gezin hoor omdat ik nergens te vinden ben

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nog ff foto van mn kleine meid. was in de speeltuin bij psz-afscheid vrijdag.

Deel Deze Pagina