juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Goeiemorgen dames!!

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedemorgen!

Jens hier laten slapen tot 8.00u, ivm CB. Vandaag precies 2 maanden, dus 1e prikjes..
    Geven jullie van te voren een zetpil?

Ik heb een nieuwe tik, sinds ik acrylnagels heb..Nagellak. Niet gezond meer.. Heb nu bloemetjes op mijn vingernnagels en aardbeien op mijn tenen..

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee geen zetpilletje. pas als ze er veel last van kreeg maar t was hier niet nodig. was even 2min huilen, toen viel ze in slaap 4uur lang en daarna was ze weer helemaal de oude.

ik wave met je mee kylie! C.harlie 3maanden vandaag woehoee

de oudste is weer naar psz. kga zo maar eens bellen voor een extra dagdeel. er is nu plek maar dan moet ik snel zijn dus ff telefoontje plegen :)

4. Kylie1986

@Roozjuh: Dat is lekker!
    Heb trouwens alleen 120mg in huis.. Ga zo wel ff bij apotheek kijken.
    Moet jij ook vandaag?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nop ik moet 20sept pas weer voor haar prikjes.

net skl gebeld en nu moeten de leidsters van psz zelf opeens alles regelen voor een dagdeel erbij... zucht! voor de vakantie mochten ze dat niet zelf doen en moest het via CB en weet ik t wat allemaal. en nu bel ik en nu moeten de leidsters het zelf aanvragen omdat zij t beste weten hoe het kind is. ja duh kon ik ze half jaar geleden ook wel zegge.

6. Kylie1986

Het zou goed zijn voor D, wat extra kdv

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja inderdaad. dus ik ga er even flink achteraan. zn praten gaat al stuk beter. leidsters snapten voor t eerst net waar hij t over had hahaha

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kylie , sterkte met de prikjes :(

roozjuh , jeej 3 maand alweer ! hier morgen ;)

ego , slecht slecht geslapen doe niet anders dan piekeren :( en D spuugt zich weer heel de tijd onder

9. Kylie1986

Hihi ;) Af en toe weet ik het ook niet..

Heb de film gisteren gedownload en gekeken.. Leuke film, wel confronterend..

10. Kylie1986

Sterkte Peek..

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja he, vooral die ks-bevalling. phoe het leek mij net even teveel op mn eige bevalling.

12. Kylie1986

Vond de mk confronterend..

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja van dat meisje idd! phoe. heb toch wel ff traantje moeten weg pinken bij die film hoor.

14. Kylie1986

Ja, maar wel leuk..
    Ben nog steeds een beetje pissig, had via het forum de premierekaartjes weggeven, met de voorwaarde dat zij mij de goodiebag zou toesturen..Nooit gekregen dus,,

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nouja zeg, lekker aso. heb je haar al opnieuw pb gestuurd?

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen :)

F heeft tot half negen geslapen :)
    Het wisselt wel een bewtje hoe lang ze slaapt s nachts, maar voor 7 uur is ze gelukkig niet wakker. ;)

Kylie: balen van die goodiebag.

Grr. Ik word gek van die kerel van mij. Ik had de was opgehangen. Nu is hij het aan het vergangen. Lees: allesbreeduit hangen. Want anders gaat het muf ruiken, zegt ie en daar wil hij niet mee rond lopen. Ik ben zo boos.

17. Kylie1986

@Lionne: Lekker dat ze zo lang geslapen heeft.. En ik zou die vent van jou lekker zelf de was laten doen, scheelt jou weer..
    @Roozjuh: ja, al een paar keer, en vandaag opnieuw.

Ik ga gauw mn koffie opdrinken en dan Jens omkleden en dan richting CB.

18. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Goedemiddag allemaal,

Hier is de rust wedergekeerd, Iza doet t erg goed met de extra rijstebloem! Heb nog geen testje gedaan, moet nog langs de kruidvat.. Droomde wel dat ik zwanger was, maar t zal wel niet!

@draaien: Iza draaide ook vrij vroeg van buik naar rug, maar dit bleek niet draaien te zijn ofzo volgens de fysiotherapeut. Heb t toevallig ook op film haha ..

@ vorkje bij de friet: ieeeuww!! Wie doet nou zoiets?

@: Peek, begrijp ik het nou goed en heeft de dokter misschien een fout gemaakt waardoor je kindje opnieuw moet worden geopereerd???:$:( He bah wat k*t en wat naar dat je je zo zorgen maakt.

19. Kylie1986

@anne: fijn dat Iza het zo goed doet op de rb. Wanneer ga je testen?

Hier ook nog niet ongi..

@cb: jens weegt nu 5580gr en is 56 cm. Na het wegen en meten was ie al ontroostbaar. En dan de prikjes er nog bovenop, heel sneu.
    Hij ligt nu in de puckababy, maar wordt regelmatig huilend wakker.. Als ie dat blijft doen ga ik hem een zetpil geven

20. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Ah wat sneu voor Jens. Ik zou als ik jou wad gewoon n zetpilletje geven.kan echt geen kwaad en je zult denk ik snel resultaat zien dat je ventje weer lekker voelt. Iza reageert ook zo op de prikjes, huilend wakker worden enzo erg zielig! Was snel over met de paracetamol.

Ik ga denk ik vanavond testen.. Ik wacht tot m'n vriend thuis is en dan ff testje halen. Best spannend nog, maar t zal wel niet. Ben gewoon aan de pil!

Deel Deze Pagina