lin , ben inderdaad zwanger geweest van een tweeling maar eentje heeft het niet gehaald , ben echt een zeef weet niet meer wat er boven dit geschreven is haha knoflook blehhhhhh , dat heb ik onthouden en anne26 ik heb binnekort 3 kids onder de 3 , dus komt vast goed hoor !!
Sepherine, leuk een meisje! Vorige keer naam gewoon op forum toch? Ben ook wel benieuwd Anne, je kan het echt wel 2 kids maar ik ken die vraagtekens wel goed en heb het ook bij veel vriendinnen gehoord. Is denk ik juist heel gezond. Angst voor het onbekende maar toch ook beetje bekende. Moet je nu bij gyn onder controle omdat Iza te vroeg geboren is? Eef, hoe gaat het nu op je werk? @2/3e kindje of misschien nog meer, wij hadden wens voor 2 kindjes en deze gelukkig ook mogen krijgen. Tijdens zwangerschap S. werd al aangeraden dat ik niet meer zwanger zou worden. Bij S. al heel vroeg kans op vroeggeboorte en ik zit van de eerste nog met hoge bloeddruk (meds voor) en vergrote lever en nieren. Bij 2e werden die weer groter en nog zwangerschap zou lichaam waarschijnlijk niet aankunnen. Maar gelukkig hoefden wij dus niet eens wens voor een 3e laten varen. @ Roozjuh, hihi zin in knoflook tijdens zwangerschap en nu dus ook nog gehouden. Ik heb eigenlijk geen eetverslavingen gehad tijdens beide zwangerschappen
nou vooruit dan maar SKYE is de naam voor ons prinsesje wij willen graag een f-groot gezin , 3 kids nu is ideaal , en misschien over 5 jaar nog 2 ofzo , ben nu pas 22 dus heb nog tijd , wil wel al de kids voor men 30 niet na men 30ste , en we zullen ook maar eerst kijken wat er voor duidelijkheid komt met de ziekte he eetverslavingen heb ik niet en eigenlijk niet gehad , behalve bitterballen maar dat eet ik zoiezo heeeel graag gebruik zwanger zijn gewoon als excuus om het vaker te kunnen eten haha
een jongen had SYLVANO geweest , was er van overtuigd met de positest dat het een 2ling was , jongen en meisje , dus hadden ook voor beide geslachten een naam
@seph: skye vind ik een mooie naam! @leonie: ja idd gelijk onder behandeling bij de gynaecoloog ivm vroeggeboorte.. @hier: heb nog een paar testen gehaald kon t niet laten! 2 goedkope en een digitale van clear blue! Haha .. Ik heb trouwens heel sterk t gevoel dat dit een jongetje is ..
beide leuke naam! nog ff en je je gaat alweer bevallen. wat gaat het snel joh. kan me de bevalling van de juni ukjes allemaal nog zo goed herinneren alsof t 1maand geleden is ipv 1jaar. hoe eten jullie ukjes trouwens hun brood? met vork of gewoon met de hand? madam heeft de vork hier helemaal uitgevonden en zit er dan ook flink op los te prikken
ja het gaat snel !! al bijna 25 weken joh haha hier eet die brood met zen handje , alsof hij uitgehongerd is en nooit eten krijgt , gemakkelijk 4 a 5 sneetjes , soms met korst soms niet , vork vind ie maar raar hier
4 a 5?? wow haha dacht dat mijn budah veel kon eten met haar 2 a 3 sneetjes. ze heeft trouwens nog regelmatig een dag dat ze geeen vast eten wil en alleen maar flessen. dus die geven we hier ook nog met regelmaat
ooh heeft hij hier ook hoor !! heb wel reuze baby hoor , draagt nu 86/92 weegt ook al ruim over de 10 kg en als ik hem naast een ander kindje van zen leeftijd zet is ie echt een pak groter ook , och ja ze eten wat ze willen , soms eet hij amper 1 sneetje , soms 5 , hangt net van dag tot dag af maar gemiddeld 4 , hij heeft nu last van doorkomende kiezen end an gaat dat vast ete,n niet zo van harte
Hahaha Anna ik heb er 3 gedaan waarvan 1 digi. Heb nog 1 digi en 1 kv test id kast. Sep. Hoeveel testen? Wow heftig lijkt me dat. bij hoeveel weken gebeurde dat?wat een onwijs leuke naam! Echt een jonge mama hoe oud was je bij de 1e dan? Sorry kan niet alles bijbenen hier maar lees wel weer mee hoor
10 thuis testen en 1 bloedtest , nou bij 8weken , ik was net 20 toen ik ben bevallen vana , ik verjaar 31 januari , zij is geboren 24 feb en daartussen 13 feb waren we net 1 jaar getrouwd , wij vonden skye echt meteen perfect , we praten nu ook al over ons skye ipv over ukkie ofzo , in mijn omgeving weten ze het geslacht niet laat staan de naam haha
Sep. Ik wil t denk ook een keer geheim houden. Wel dat we het zelf weten. Vind je het lastig om t niet te zeggen? Erg leuke naam. Ga binnenkort ook eens brainstormen Okay dus dat andere kindje is opgegaan in de groei van z'n zusje? 13/8 de 1e echo vind t maar weer heel spannend. Een keer een MA gehad dus vandaar de spanning ook.
Sep; mooie naam! Aantal kindjes; hier blijft het ook bij 2 hoor.. Diep in mijn hart wil ik er 3, maar verstand zegt nee ivm mijn heupen en bekken. Als ik een 3e zwangerschap zou hebben dan is de kans groot dat ik blijvend in een rolstoel terecht kom erg groot.. Brood; jaymee wisselt heel erg. Zo eet hij net aan 1 boterham zo eet hij er 3 per maaltijd.. Krentenbollen is hij gek op.. Zo leuk, overal waar wij met jaymee komen krijgen we te horen dat hij zo lekker vrolijk is en hij zo lief lacht.. Nog 1 weekje werken en dan heb ik vakantie 😃
Sep, hoe spreek je de naam uit? Op zijn engels of nederlands zeg maar? Leuk dat wij mogen weten! Nanni, kan me voorstellen dat je dan idd houdt bij 2 kindjes, al kan ik me voorstellen dat het dan steeds wel beetje blijft kriebelen als je 3 in hoofd had zeg maar. Lin, spannend 13/9 de echo. Hoop voor jou dat tijd heel snel gaat! Voor mij wat minder want dan is vakantie weer voorbij haha
Wat is jullie menu met de kindjes? Hier 07.00- 200 pap 9.15- 1,5 stuks fruit en wat drinken(vaak verse jus uit een beker) 11.30/12.00 -2 boterhammen met beleg en thee 14.00- 150ml halfvolle melk(warm) 16.15- klein tussendoortje met drinken 17.00- avond eten met toetje 18.30-halfvolle melk (hoeveelheid wisselt nog) Ze is nu z'n 10,5 kilo en draagt maat 86/92 En met slapen? Hier 9 Vd 10 keer 2 slaapjes tussen 10-12 en tussen 14.30-16.15 Savonds 19 uur naar bed Op Kdv wil ze maar 1x slapen en soms gebeurd dat thuis ook weleens. Maar nog niet vaak.