juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Ieeee dat lijkt me ook erg eng!

Seph: Ik ga idd ff de dokter bellen;)

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Anne ik denk t niet maar zou ff bellen.

Hier net test nr 5 gedaan:) begin het eindelijk te beseffen.
    N is alleen driftig op de comode echt omdraaien gillen mega vervelend met een poepbroek.
    Tandje 3 van onder is er eindelijk ook. Hadden n wat andere volgorde. 4 boven 2 onder en 4 kiezen en nu pas de andere ondertanden.

Roosj wat grappig dat ze dat ritueel zo doet.
    Hier klimt ze wel de trap op. Maar aan 1 hand lopen lukt de ene keer wel de andere keer niet. Los lopen nog helemaal niet. Soms staat ze wel even los.

Ik ga even n slaapje meeslapen. Heb zoveel nachtdiensten deze week. Vannacht en morgen weer. En kwam er gisteren uit.

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

Roozjuh . Iiiiiiiieeeeeuw ik haaaaaat liften !!
    Anne denk ook niet dat het mag maar dokter weet het beter he.
    Lin test nummer 5 gaan er nog volgen ?

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Roos o jee daar zou ik ook gillend gek in worden !

Sep nee had kv2v5 maar vond ze zo licht dus digi gedaan maar wilde kijken of kv nu wel donkerder was. En dat was zo.

5. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Bij mij was t streepje niet donkerder :( :( maar deze keer wel een andere test dan de kruidvat test die ik in t begin had gedaan .. Ik zou nu iets van 4,5 week zwanger zijn, zoiets ..

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ok. Ja vind de kv 2 voor 5 euro minder duidelijk dan 2jr terug. Lees er ook meer over online.

7. eef80

eef80 Niet meer actief

#4067 eef80, 12 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2013
    hi meiden, wat een lekker druk geklets!

@nanni, hier echt precies hetzelfde verhaal als bij jou. Wens voor 3e maar bekken.... ben blij dat ik dit keer de rolstoel uitgekomen ben en ik drf het niet nog eens op de proef te stellen. het revalidatiecentrum zei echter dat het wel kon maar ja,,,wie durft nog??

@roozjuh, oei,,ik vind het vreselijk om vast te zitten in een kleine ruimte.. had hij geen last van?? Ik heb ooit op school tot 21.00 zitten werken achter de Comp., daarna iedereen gedag gezegd en fijne vakantie gewenst waarna ik in een verlaten stuk nog even een plasje ging doen voordat ik weer zo'n lange reis naar huis moest maken (was in Utrecht) Daar tas bij de wasbakken gezet en ik het wc hokje in. en daarna niet meer open te krijgen!!! met mijn telefoon In de tas in het halletje er voor. SPAANS BENAUWD! ;) Na veel rommelen eindelijk het slot open, helemaal bezweet en hijgend ben ik er uit komen zetten. anders had ik misschien daar een vakantie van twee weken gezeten :D Sindsdien extra panisch voor kleine ruimtes :p
    muziek weet ik niet, echt geen idee. misschien Annie m.g. Schmit (schrijf je dat zo?) liedjes?

@leonie, lief dat je het vraagt. werk loopt af. via iemand bij de OR (stiekem) te horen gekregen wat ik al lang dacht en dat is dat er 450 man uit moet. ik ben benieuwd hoe het gaat lopen..
    En wat jammer dat jullie nu niet een weekje weg konden! ook waterpokken joh? hier ook net twee er vanaf. sneu altijd hè? beterschap! toch nog een hele fijne week hoop ik!

@sep, ik wist niet datje zo'n jonge moeder bent! En wat een mooie naam heb je uitgekozen!

@anne, ik heb zelf ook nooit een donkerder streepje gahad dan de eerste test. Zou mij daar echt niet te druk om maken. lekker braadworst gegeten? :D

@mamavanR, dat is idd niet eens in de buurt van den haag nee, hahaha! geen idee hoe ik daar nou weer bijkom dan ;)

@lin,,Draaien op commode herken ik ook. super irritant! Poep óveral, hihi!

@driftkikker, jawel! normaal is ze heel relaxt en alleen maar blij en lief maar nu met die tanden en kiezen is ze af en toe echt om achter het behang te plakken ;)
    hier loopt ze langs de tafels, de trap op, kent ze het liedje 'klap een in je handjes, op je boze bolletje' en doet dit de hele dag door, heel schattig. verder eet ze af en toe met een vork maar meestal met haar handen.
    E eet in de ochtend 1 boterham en 1 in de middag.

Annemama mis ik ook hier!

@hier, Gister avond een keertje 'uit' geweest. voor de laatste keer was in het stenentijdperk dus was weer een beetje wennen. hier en daar sjans (is ook een woord uit het stenentijdperk of niet? :p) das prettig :p Niet nuttig maar wel fijn als je nog niet helemaal buiten de markt ligt :D
    vandaag naar de braderie geweest bij mijn moeder. Het is heel erg maar ik geneerde mij een beetje toen ik oude klasgenoten tegen kwam. ik zag ze voor het laatst met maat 36 en zit nu in een 46/48. Vervelend dat ik mij daar zo bewust van was. maakte mij onzeker. Echt balen want ik ben nog nooit onzeker over mijzelf geweest :( Dit samen met een brullende en stampvoetende B maakte dat ik snel weer thuis was.
    Ik hoor dieetpoging nr. 672 van dit jaar roepen.
    nou meiden, fijn weekend alvast!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: ik check altijd de wc deur ergens of hij makkelijk open gaat. als ik voel dat ie wat stroef gaat ga ik er dus echt niet in! ik ben ook panisch voor dat soort dingen. hubby vond t wel grappig. had ie een lange pauze :p Lekker ff avondje uit, hier ook al eeuwen geleden. En je uiterlijk meot je echt niet onzeker over zijn hoor. alhoewel ik zelf ook niet naar school reunie ben geweest om die reden :p als ik oude bekende tegen kom dan zoek ik elk hoekje en gaatje om me te verstoppen. gister nog een meoder van oude klasgenoot. die heeft mij nog gekend als mega slank blond meisje die de jongens van zich af moest slaan(had altijd ruzie met andere meiden omdat hun vriendjes meer om mij heen hingen dan om hun eigen vriendin) maar zo zie ik er echt niet meer uit. baal ik vaak flink van maarja, zo ben ik nu eenmaal denk ik dan en ben gelukkig getrouwd met iemand die t niet boeid hoe ik eruit zie

ego: hier drama met de kleine meid. ze weet niet waar ze t moet zoeken met die pijn van de tandjes. zo zielig. heel hangerig en 5min later zo vrolijk als een zonnetje. maar dat slaat ook zo weer om. nu wilde ze haar bed in (loopt dan naar de deur en zegt daag daag en zwaait) dus ik op bed doen maar nu is ze na 10min al weer aant huilen dat ze eruit wil. pff gaat hele week al zo

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ff vergelijking hoe ik de afgelopen jaren ben veranderd. 14/15jaar - 19jaar - en nu van afgelope april. van 'hot' naar 'not' maar wel gelukkig met mn gezinnetje:)

10. sepherine

Ach . Die.kilo s erbij zeggen niets over wie je bent
    Of je.nu maat 36 of 56 hebt als je gelukkig bent is dat het belangrijkste
    We hebben heerlijke kids in dat lijf gedragen he !!!

Tandjesdrama check check check !!!!

11. eef80

eef80 Niet meer actief

@roozjuh, ik vind je nog steeds een mooie vrouw om te zien roozjuh. maar het verschil is idd wel groot! ik zou je niet direct herkennen! Ik begrijp dat je op 19 jarige leeftijd vaak ruzie had met de dames :p Ook hier van fluiten door mannen op iedere straathoek naar een vriendscahppelijke knipoog van een ouwe tandeloze met bril. ;) Vroeger kon ik ze niet van mij af slaan. Ja joh..

@sep, sterkte,hihi!

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hier ook tanden drama! Stuiterbal en druk en niet willen slapen id middag. Pfff ben bekaf maar moet zo nog werken:(
    Nu ff eten.

Roos. Ik sluit me helemaal aan bij seph!

13. sepherine

Was me het dagje wel !!! Jeetje krijg men slag nu pas
    ....

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lin, tot dat het bekend is dat je zwanger bent moet je nachtdiensten draaien he. Daarna toch niet meer? Succes!

Eef, 450 man eruit! Dat is wel veel zeg! En gaan ze je dan helpen om een andere baan te vinden of kom je echt op straat te staan. Echt klote zeg!
    Weekje idd nog wel leuk geweest, je moet er dan toch thuis zelf wat van maken he. Al heeft de kleinste meid ook lopen rommelen, 2 dagen achtereen tussen 12 en 3 rond de 40 graden koorts, met zetpil dan weg daarna. Vreemd! Ze at wel goed.
    Gelukkig vandaag geen koorts meer.

Leuk dat je nog wat sjans had op je stapavondje :D Doet de mens altijd weer goed. Jammer dat je je toch schaamde vanmiddag.

Roozjuh, wel leuk om zo te zien met al die jaren verschil. Maar ben het met Eef eens je bent nog steeds leuke vrouw om te zien!

Sep, leuke naam, nu ik de uitspraak echt weet :D
    Wanneer wordt jouw oudste 3? Druk straks 3 kids onder de 3!

Anne, heb je nog gebeld naar de gyn? Ben benieuwd wanneer jij eerste echo zult hebben.

Vandaag echt een luierdagje gehad, zou eigenlijk boodschappen moeten doen maar had echt geen zin.
    Dus vanavond lekker makkelijk de frituurpan aangezet en dat terwijl ik eigenlijk ook zou willen lijnen. Maar ach het is vakantie;)
    Morgen dan maar wel echt boodschappen gaan doen haha

15. sepherine

24 februari 2014 word ze 3 ;)

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Sep; lijkt min best zwaar, 3 kids onder de 3! Maar het komt vast goed!

Roozjuh; je bent idd veranderd. Maar nog steeds een mooie vrouw!!

Leonie; heerlijk zo een luierdagje

Tanden; hier inmiddels 8 tanden en 4 kiezen, en zijn bovenste hoektanden komen er denk ik aan. Dikke witte bobbels.. Hij gaat snel!

Even ego;

Léon is zich kapot geschrokken.. Hij was buiten met jaymee.. Jaymee liep in zijn loopkar.. Léon was even een fietsband aan het wisselen.. Hoort hij jaymee ineens heeeeel hard huilen. Hangt jaymee uit de loopkar met zijn hoofd op de grond.. Hier een loopkar meer dus! Brrr.. Gewoon eruit geklommen, kleine draak..

17. sepherine

Komt zeker en vast goed hoor haha ben er 100 procent zeker van

Ik kruip men bed in probeer even vandaag te verwerken behoorlijke klap gehad , maar heeel kort uitgelegd
    Mijn zus was hier aan het bellen met haar vriend , en we hoorden via de telefoon hoe hij met de fiets werd aangereden , ambulance , politie , ......
    Gelukkig valt het mee , schouder uit de kom , fiets en gsm volledig kapot en wat shok , zoals iedereen hier , hebben de benne van onder ons lijf gerend enzo , kwam toch behoorlijk aan . Hij is nu thuis maar moet tekenen van hersenschudding in de gaten houden .

18. sepherine

Oja hij reed gewoon op het fietspad en deed niets verkeerd , handsfree bellen , auto had gewoon niet uitgekeken , schade is beperkt omdat schoonbroer de reflex had om nog van ze fiets te proberen springen , zo heeft hij vermeden dat hij volledig onder de auto is beland ipv zijn fiets

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ff snel vreselijke buikpijn gehad tijdens t gezellig hebben. 3/4 uur krampen zo erg dat ik dizzy en misselijk werd. Was ook te laat op werk. Ti's nu weg gezakt maar voel t wel met gaan staan en gaan zitten. Geen bloed ofzo maar heb de schrik er wel in.
    Hoop dat alles ok is..
    Reageer later ff moet nu ff werken

20. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @eef: ieeee jouw wcverhaal lijkt me doodeng!!! En leuk is dat he om sjans te krijgen? Bij mij ook weer een tijdje geleden, maar t is maar wat je uitstraalt. Ik straal volgens mij een en al uit: "moeder"!! En "bezet!" En ja ik heb gisteren broodje braadworst op :D maar die was niet zo lekker omdat ie gefrituurd was ... Vandaag lekker broodje Hamburger van de vierdaagse halen! Jum jum!

@je bent zo mooi als je jezelf voelt en wat je uitstraalt!!

@seph: oei dat is schrikken zeg! Gelukkig viel t mee!

@lin: o wat naar dat je krampen had... Hoe is t nou?? Anders ff rustig aan doen, desnoods ziek melden op je werk en verloskundige bellen.. Hopelijk alles goed!!

@ hier: ik ben wakker, kan niet meer slapen. Begin ook al een zeef te worden, vergeet dingen. Loop ik ergens heen en weet ik niet meer wat ik ook al weer wilde doen. Heb trouwens nu al een dikke buik.. Amper 5 weken zwanger en t begint al te groeien. Net zoals de vorige keer... Ik kan bijna niet verbergen dat ik zwanger ben.
    Ik zal eens een foto plaatsen. Normaal ben ik best slank. Wanneer zou ik t gaan vertellen aan mensen? Lin heb jij t al verteld?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,8 KB
      Weergaven:
      2

Deel Deze Pagina