Stoere D nanni! Betekent dt dat hij inmiddels weer durft? Fijne dag moren roozjuh! Fijn dat het mooi weer is. Anders moesten ze allemaal binnen, haha! Morgen plannen: hélémaal NIETS
Eef; het fietsen op zijn grotere fiets met zijwieltjes ging al even goed.. Maar nu op zijn kleine zonder zijwieltjes aan het oefenen! Dmv grappen vind hij het leuk! Roozjuh; dit geluid kwam denk ik aan de slaapkamer, wil meer ook niet weten hahaha was echt gebonk van iets tegen een muur vanuit boven.. Heb nog gecheckt het was niet Djayson!
leuk nanni!! pff zó geen zin in die verjaardag morgen moet nog een mega pan soep maken. met mn domme hoofd zei ik maand geleden dat ik zelf soep ging maken (GRRR!!) o en word helemaal knetter van dat feestje 5 deuren (en 1 straat!) verder. keiharde muziek. zit hier gewoon weg te trillen. ze hebben een drumband ingehuurd. doen ze wel vaker maar die zijn normaal met uurtje klaar. zijn nu al hele avond aan het trommelen en doen(van die jongeren die bij een jeugdband zitten om ze van de straat te houden. van die rasta gassies)
Getsie, ik hoor een mug! Kun je niet de politie op die buren afsturen, Roozjuh. Ze zouden na 22.00 wel rustig moeten zijn, toch? Succes met de soep maken. Wat voor soep wordt het?
het is stil woehoee. op naar bed het is verse groentesoep. zo'n 4liter ga ik maken denk ik. en dan nog 1.5liter tomatensoep(blik)
Roozjuh; nog kunnen slapen? Succes met het maken van de soep! En alsnog een fijne dag! Hier was het half 7.. Djayson en zomer betekend altijd vroeg wakker.. Maar ja.. Jaymee lag daarintegen gisteren om 18.30 plat en werd even na 7 uur wakker, die weet wel wat slapen is hahahaha..
Dat was dan een vroege ochtend nanni! En wat een super leuke foto's! Fijne dag roozjuh! Ondanks dat je er geen zin in hebt Ik heb altijd een hekel aan burenoverlast. Ik ben eigenlijk gemaakt voor een losstaande villa Werkse lionne! En heeft de mug toegeslagen?? Of jij?? haha! Hier hebben de kleintjes tot 8u geslapen en nu staan wij klaar..Waarvoor weet ik nog niet, hihi! Ik denk dadelijk maar even een kopje koffie gaan drinken bij mijn schoonouders. Tot straks!
Roosjuh o vervelend zeg. Wij hebben hier nu elk weekend jeugd id speeltuin wat zich aan t indrinken is. Ook zo irritant! Speeltuin zit naast het huis Vd buren. Soms ook een grote bende. Is t nog optijd gestopt? Van harte met je mannen en hopelijk is het bij jullie zonniger dan hier. Ti's hier helemaal grijs buiten. Nani o bah zeg. Kan je gewoon wat van zeggen hoor. Of ze t bed wat Vd muur kunnen zetten ofzo! Anne leuk dat je al wat ziet. Hier wel n opgezette buik. Bij de eerste duurde t erg lang voor je wat zag. Ik kan het nog makkelijk verbergen. Als draag ik wel veel strakke shirts maar nu wat minder. Fb heb ik niet Jeetje de tv gaat hier ineens vanzelf aan! Afstandsbediening ligt op m'n nachtkastje! Wazig! zoik heb m'n 4 nachtdiensten gehad. Niet Chr de meest handige diensten als je rustig aan wilt doen. Laatste nacht was een halve avond en een halve nacht dus lag 4.45 in. Kon alleen helemaal niet inslaap komen want zat in t ritme van tot 7 uur werken. Ik was ook al 8.30 wakker dus lig nu even plat. Kleine meid gaat ook slapen en vriendlief is net gaan sporten. We gaan vanmiddag even naar de kinderboerderij. Verder wat wasjes draaien. Altijd zo irritant dat alles opstapelt als ik in de week van 4 dagen werken zit. Dat is om De week de andere week werk ik er 2. Op een of andere manier kan mama meer kwa huishouden dan papa combineren met de kleine. Nou goed wasje staat aan en ik lig in m'n schone bed. Trusten
eef. haha doe mij ook die villa maar ben trouwens niet anders gewend want mijn vader woont in zo'n huis. dus moest heel erg wennen aan buren toen ik op mezelf ging wonen. Veel plezier bij je schoonouders lin: hier ook wat grijs begonnen buiten maar de zon is hard aan het vechten om er doorheen te komen. vreemd van die tv. en die nachtdiensten lijken me echt vreselijk. helemaal als je je al niet zo lekker voelt. trusten lionne: bah muggen, ben allergisch voor die beesten. kán ook echt niet slapen als ik er 1 hoor. die moet en zal dood gaan nou de soep is klaar. uiteindelijk 5liter geworden en halve kilo balletjes erin ofzo en heb steeds geen zin in visite haha
@roozjuh: was t leuk gisteren? @'villa': ik wil ook!! Hoop dat we snel ons huis verkopen. @hier: ben beetje onzeker over zwangerschap omdat ik bang ben dat t misgaat .. Ik weet t , zijn normale gevoelens die volgens mij iedere zwangere heeft. Straks nog maar even een test doen
Jeeej! Heel goed van Djayson! Ja heb t overleefd. Hebben heerlijk gegeten en heb nog over voor een heel weeshuis(we hadden catering) Was gezellig maar heel blij toen iedereen naar huis ging. Vandaag lekker niks doen. De mannen zullen hele dag wel zoet zijn met hun kadotjes. Oja en zoiets stoms!!! Lag gisteravond in mn bed, toen schoot t opeens binnen dat we kado van D helemaal vergeten zijn!! Die krijgt ie straks dus nog
Om eerlijk te zijn heb ik die gevoelens nooit gehad. ben daar heel nuchter in. Als t fout gaat zal dat zo zijn reden hebben, ik vertrouw op mijn lichaam die weet wat wel en niet goed is. mocht het vruchtje beschadigd zijn of iets, en mijn lichaam breekt t af. Dan heb ik daar vrede mee. erover piekeren gaat t niet tegenhouden. Mijn motto is Go with the Flow. Je heb er toch geen macht over. Je zwangerschap is een stuk relaxter als je t gewoon zn gang laat gaan en je zorgen opzij zet
Ik ben daar ook nuchter over; als t niet goed is en eindigt in een mk, dan is dat zo en kan ik er denk ik ook vrede mee hebben. Maar de onzekerheid; het niet weten of alles goed zit, omdat ik nog geen echo heb gehad die onzekerheid vind ik vervelend. Ik wil t gewoon graag weten!