Heb nog geen afspraak, moet eerst langs de huisarts voor doorverwijzing. Ga straks ff bellen voor afspraak
Ik herken die onzekerheid wel, je hebt nu alleen een positieve test maar verder niks. Moet vertrouwen op je lichaam en dat doe je uiteraard wel maar is toch net anders. Straks echt ff bellen voor afspraak he. Leuk dat verjaardag geslaagd was Roozjuh! Zo net ramen gewassen, was hoognodig. Heerlijk gevoel altijd als ze weer schoon zijn. Vanmiddag gaan we lekker naar de dierentuin (Burger's zoo). Zin in!
Leonie, fijne dag vandaag! Je hebt er in ieder geval heerlijk weer bij! roozjuh, cadeautje vergeten, hahaha! Ja, dan heb je het echt druk gehad! Zal wel een grote verrassing voor hem zijn dat hij nog wat krijgt! Leuk! En fijn dathet achter de rug is. En komende twee weken kliekjes is ook best relaxt Lekker niet hoeven koken Ik ben even eerder terug van mijn werk om met B naar de huisarts te gaan. Die heeft een donkere en redelijk grote moedervlek. Even naar laten kijken. Verder op het werk even deboel we opgeschud (had ik daar nou eigenlijk wel zin in???) Ik heb veel werk verricht en ik heb in mijn vakantie (afgelopen week) hulp gevraagd aan mijn collega. Vervolgens is mijn collega afgelopen week gevraagd om coordinator te worden van het project (MIJN project om precies te zijn) Leidinggevende daarover gesproken en hij heeft zijn excuses aangeboden en mij mede-coordinator gemaakt. Gedoe,,, ik geef geen * om de titel, levert niets extra's op maar gewoon balen dat het mijn werk was waar de ander mee vandoor gaat. Concurrentie=vervelend!! Daarnaast hebik ideeen om (zo mogelijk 100.000) subsidie binnen te halen via fondsen. Geoppert en vervolgens werd ik gelijk in een gesprek met een beleidsmedewerker gestopt. Onvoorbereid. Het vervelende is dat ik nog niet weet wat ik er van vind. Misschien help ik ze aan ideeen en bakken geld, doe al het vele werk en word er alsnog uitgeknikkerd. Grote kans namelijk. Wat doe ik mijzelf aan! Soms kan je beter dom doen dan de slimme wijsneus uithangen. Ik ga b even ophalen van het kdv. Doei!
eef wat rot van je werk. ze blijven bezig daar he. gewoon idd ff de 'domme' spelen en je ideeen even voor jezelf houden. benieuwd wat ha zegt over de meodervlek. hubby heeft ook een grote donkere, niks mee aan de hand. hij vind m zelf alleen lelijk net badje opgezet en kids hebben heerlijk zitten spelen. zoveel snoep en snaaiwerk nog over van gister, dus hebben een mega ongezonde lunch gehad met blokjes kaas, plakjes worst, slagroom soesjes, stokbrood met kruidenboter en soep
ik heb voor B een doorverwijzing naar de dermatoloog. De moedervlek heeft wat kleine uitlopers, is heel donker, is wat lichter van binnen en is groter geworden in een paar maanden naar 4 mm doorsnee. Ikkan dinsadg (volgnde week) terecht bij de derma. Ha en kinderarts zeiden al dat het bij kinderen eigenlijk nooit wat is maar toh even controle. Ik zelf heb een grotere moedervlek in mijn wenkbrauw. Het liefst laat ik m weghalen maar ik vraag het wel even als b gaat aan de derma. Jouw hubby nooit gedcht om m toch te laten weghalen? en Lekkere lunch roozjuh En die soep maakte het toch nog een beetje gezond toch??
Ja toen hij mij leerde kennen vroeg hij mij of ik wilde dat hij m weg moest halen. Maar vind het niet nodig/storend. Het hoort bij hem en zolang het niet kwaad doet, lekker laten zitten. Ik grap altijd dat als hij dood neer valt en ik hem moet indentificeren dat dat een mooi kenmerk is
Als hij zich echt gaat storen kan hij het altijd nog doen, toch? Ik vind een moedervlek niet snel lelijk. Bij mij is hij in de jaren alleen groter geworden en dat vind ik echt minder.. Roozjuh, ik kijk trwns net naar jouw foto bij je naam van c en ze lijkt er helemaal niet meer op hè?? Grappig hoe zo'n kleintje zo kan veranderen in een jaar!
ze lijkt er totaaaaal niet meer op. we hebben net oude filmpjes van D zitten kijken en tis dat ie jongenskleding aan had maar anders had je zo kunnen zeggen dat het C was Hubby had t trouwens wel ff moeilijk toen hij het geboortefilmpje van D zag, die ik ooit heb gemaakt. Wilde m met jullie delen maar krijg m niet Openbaar op youtube helaas
Wat een ontzettend lief en vertederend filmpje!!! Wat jammer dat ik van beide niet zoiets heb... Gewoon niet aan gedacht om te filmen toen ze zo klein waren.. Vind je het trwns alleen niet te privé om het op youtube te zetten? Het is zo'n persoonlijk en intiem filmpje. (ik ben zelf erg voorzichtig mt foto's en video's op internet. Vandaar dat ik ook zo ongezellig ben om niets te plaatsen hier, ook al wil ik soms wel) Wat leuk ook dat die twee zo op elkaar lijken! B en E de eerste maanden ook enorm. Nu weer wat minder.
Hoi hoi moppies Ben doodziek blehhh , die warmte helpt ook nit , ik probeer mee te lezen maar ben hondsberoerd en lukt niet echt om alles te volgen nu
Alles staat op prive op youtube. Even voor jullie openbaar gemaakt . Van C heb ik bevalling van begin tot eind op film. Hele ks aan de kant van gyn gefilmd dus je ziet echt álles. Bij beide bevallingen op OK werd er door personeel(en hubby) gefilmd
@leonie: hoe was dagje dierentuin? Wel supermooi weer voor! @eef: jee wat ontzettend K zeg van je werk.. Pfff knap hoe je t doet en volhoudt zonder te ontploffen! Kan zo niet tegen onrecht en dat schijnheilige gedoe!! Ging je nou ook een eigen bedrijfje starten? @seph: beterschap! Hoop dat je snel weer beter bent met dit mooie weer... @roozjuh: wat vond D van z'n cadeau? En bijzonder dat je alles op film hebt! Lijkt me "fijn" ( weet ff t juiste woord niet) om terug te kijken die bevallingen. Filmpje kan ik nu niet bekijken want ik lig al in bed .. @hier: 31 juli m'n eerste echo! En woensdag hebben we weer een kijker voor ons appartement !! Jeujjjjj! Betekent wel veel poetsen en opruimen! Morgen dus flink aan de bak helaas..
Mooie weer ? Ik haaaaaaat dit weer haha , ik ben een van de weinige denk ik maar ik haat het echt , veel te warm wet nit waar kruipen , zonne allergie , .... grrr Ik kruip zo men bed in hooo dat et lukt met die hite grrr
O ?! Nee ik vind t heerlijk weer . Wel in de schaduw dan.. Zonne allergie, das klote! Maar toch hoop ik wel dat je snel beter bent, want ziek zijn met dit weer is hoe dan ook geen pretje Welk weer vind je wel fijn?
Anne, 31juli spannend! En ook nog kijkers, hopen dat ze een goed bod doen. Vandaag op de planning: geen idee. Hubby is jarig maar hij wil nooit wat doen. Ik wil met de kids naar t strand maar heeft hij weer geen zin in. Liefst zit ie hele dag thuis. Ik heb echt een rot nacht gehad. Heb van 23.30 tot 1u geslapen, toen kwam C voor fles en begaf mijn rug t. Geen sec meer geslapen. Ben 2x onder hete douche geweest en mn zwaardere pijnstillers zijn op. Pff ben gesloopt
Mijn ideaal weer . Is droog . Max 19 graden en ni teveel wind haha Roozjuh gefeliciteerd met hubby. Wat rot van je rug Beterschap