juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Sep; hoe voel je je nu?

Roozjuh; gefeliciteerd met je man!

Anne26; succes morgen met de kijkers!

Pfff hier is klaasvaak de weg kwijt denk ik.. Jaymee huilt, huilt en huilt.. Echt rot hoektanden.. Maar ja liever nu dan op de vakantie hihi..
    Gisteren weer bij gashouder geweest en weer een onwijze snotneus.. Toeval?? Of toch allergisch voor de poezen?? We zullen het zien na onze vakantie..

Ik hoef alleen donderdag nog te werken en dan heb ik lekker vakantie, en het word lekker weer! Niet te heet, willen lekker gaan fietsen enzo..
    Djayson wil graag naar opa fietsen tijdens de vakantie ( die zitten 2-3 km verderop)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zielige Jaymee. rot tanden ook! Hier nog steeds maar 3 tandjes en heeft al maanden last en veel pijn. blij als ze keer allemaal door zijn want het is hier ook altijd huilen en gillen

verjaardag was rustig. ben zelf om 11u nog maar ff mn bed in gegaan. Zijn allemaal ziek aant worden hier. Eerst D met keelontsteking, toen ik. En vandaag begint hubby ook met hoesten. Hoop dat C het over slaat maar ben bang van niet

3. eef80

eef80 Niet meer actief

@anne, dat is al heel snel! Fijn! Nog twee weekjes en je hebt wat meer zekerheid! En ook kijkers voor je huis. Hopelijk wordt dat wat. En ik begin idd ook een eigen bedrijf. De sleutel krijg ik 1 aug.

Wacht ff kom zo terug. Zit nu op mini samsung talet,, zwaar irri

4. eef80

eef80 Niet meer actief

#4144 eef80, 16 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2013
    vervolg@anne :D Ik zou graag mijn baan willen behouden in eerste instantie tot het loopt maar hetis even afwachten wat mijn werk nu gaat doen.

@nanni, lekker,,bijna vakantie! En ook hier brul dagen/ nachten, pffff. Die vervelende tanden!

@roozjuh, wat vervelend dat je weer zo'n last hebt van je rug. Is het je rug of je bekken? Misschien wat teveel gedaan van het wknd? En je hebt gelijk dat je het privé hebt op YT. En nog gefeliciteerd met je man! en allemaal beterschap!

@sep, komt het door je zwangerschap of ben je gewoon ziek? Beterschap in ieder geval!

@hier, wat een dag.... Eerst geen vrienden gemaakt op het werk. Ik ben heel eerlijk en ook heel direct en daar is niet ieder van gediend. Collega hield mij de hele tijd in de gaten. 'moet je nu alweer op de computer?' 'wat heb je vanmiddag allemaal gedaan?' 'waar ben je nu mee bezig op de computer?? En wat is dat dan??' Toen vroeg ik of ze mij aan het controleren was. En toen ze daarna weer vroeg wat ik aan het doen was heb ik haar gevraagd of zij misschien vond dat ik misschien momenteel te weinig deed ofzo. tanden werden gebetern, adem werd ingehouden (ook door andere collega die er toevallig bij zat) en er werd gezegd dat dat niet zo was. Maar ik weet het nog zo net niet.
    Daarna was een collega er bij toen ik mijn leidinggevende zei niet gedient te zijn van het feit dat hij mijn collega waardering gaf voor het werk wat ik gedaan had (en wat hij ook wist) Collega heeft om precieste zijn 1 telefoontje gepleegd (omdat ik hem dat vroeg) en de andere 10 uur had ik er aan besteed. En toen starte de roddel tamtam. Ik moet mij ernstig vergissen als er niet werd gekeken en geluld. Ze doen maar. Maar wel vervelend!

Eenmaal thuis van dit dagje melde mijn man dat hij niet zo'n leuke mededeling had. Een grote lekkage van ergens bij de vloer van de badkamer vandaan, door het plafond naar de keuken en door de muur bij de wc :$ OMG...

Nu lekker mijn bed in. Hopelijk morgen een betere dag ;)

5. sepherine

sepherine Niet meer actief

ben gewoon ziek ;)
    voel me beroerd , hoesten , nieze, , snotteren , hoofdpijn , grrrrrrrrrr

6. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Roozjuh: gefeliciteerd met je man. hoe vond d zijn 'vergeten' kadotje;)? Balen dat je zon last hebt van je rug..

Anne: dat is al snel een echo, nu aftellen;) en wat een mooi begin van de zwangerschap als je ook nog je appartement verkoopt..(duimen draaien)

Eef: wat een gedoe op je werk zeg! maar gelukkig ben je niet op je mondje gevallen. heb je er zin in om eigen bedrijf te starten? lijkt me spannend in het begin.

Nanni: wat knap dat d los fietst! lekker vakantie, gaan jullie in nederland weg? altijd die rottanden! zou blij zijn als ze er allemaal eindelijk zijn! jij werkt toch op kdv? zijn jullie de hele zomer open?

Sep: jij hebt dus liever de winter. ga je dan ook nooit op vakantie naar een warme bestemming? en dan ook nog beroerd is helemaal vervelend.

leonie: dan was je bij mij in de buurt(burgers zoo) ben je nog in dat nieuwe binnenspeel gedeelte geweest? moet eerlijk zeggen dat ik burgers zoo niet meer zo leuk vind, vind de dieren vrij ver weg staan.

hier: vandaag beetje rare dag. mijn moeder zou eigenlijk jarig zijn maar is 8 jaar geleden overleden(hersenbloeding tijdens vakantie) en de 18e is ze overleden. ga donderdag ff met mijn pa en zusje en de kids naar het graf toe.
    verder loopt hier alles gewoon door, a heeft nog steeds luieruitslag maar lijk eindelijk het wondermiddel gevonden te hebben..(vaseline..)

mis wel een paar dames de laatste tijd.. WHERE ARE YOU??

fijne avond nog:)

7. sepherine

Ga idd nooit op vakantie naar de zon haha
    Ojaaa heeeel ego
    Zus heft cho gehad , hartje klopte en ondanks het feit dat ze 3 maand geleden geopereerd is aan bm kanker en ht al een wonder is dat ze zwanher is is alles gelukkig goed en kan ze de zwangershap doormaken zonder al te veel risicos , kans op vroeggeboorte is er wel maar de prof was positief dat ze zeker 35 weken kan halen !!!

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat moeilijk vandaag mamavanR,,sterkte! 8 jaar lijkt lang maar is het niet hè? Mijn vader is inmiddels 11 jaar overleden en ik mis hem nog iedere dag. Knuffel voor jou!

Sep, wat een goed nieuws van je zus! Dat ze idd maar de 35 weken zekr mag halen! :)

9. sepherine

Daar duimen we voor he , ze staat in elk geval onder behandeling bij een rpoffesor in het uza dus dat zit al goed ;)

Ik ga proberen wat slapen , ik hoop snel beter te zijn en jullie te kunnen volgen en op jullie reageren , kheb er nog een vreselijke kiespijn bij ook grrrrr 5 aug pas afspraak bij tandarts

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Mamavanr; sterkte alsnog.. Het kdv waar ik werk is de hele zomer gewoon open.. Zijn in het hele jaar 1 week dicht en dat is tussen kerst en oud en nieuw

Roozjuh; ow jee niet ziek worden jullie hoor!

Sep; beterschap!!

Eef; pffff wat een gedoe op je werk.. Ik zou er gek van worden denk ik..

Jaymee heeft redelijk geslapen.. Heb hem uiteindelijk laten huilen omdat hij niks wilde eb dat hielp!
    Nu even Djayson naar school brengen en dan ff rondje markt..

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik kan t ff niet bijhouden. Ben d'r nog wel:)
    Alles gaat goed. Test cb gaf gisteren 2-3 weken aan en vorige week 1-2 dus dat is positief:)

12. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    @roozjuh: hoe is t nu met je?

@seph: heel bijzonder van je zus dat ze zwanger is en alles god gaat tot nu toe!! Hopelijk haalt ze inderdaad de 35 weken.

@eef: wat "aaaaarghhh" op je werk! Heb er ff geen andere woorden voor.. Hopelijk komt je eigen bedrijfje goed van start!

@nanni: oeh, lekker bijna vakantie! En ik hoop niet dat ie allergisch is voor katten, dat zou vervelend zijn .. Iza is trouwens allergisch voor ei, ook lastig.

@mamavanr: sterkte nog .. Het gemis van dierbaren is zwaar, ken t helaas ook.

@lin: wow das goed nieuws! Ik wil ook weer een nieuwe test doen :D

@hier: wij zijn bij mijn moeder sinds gisteravond. M'n moeder heeft een grote tuin en dat is gewoon heerlijk met dit weer! Gisteren gepoetst n gepoetst samen met een vriendin en m'n moeder, later heeft m'n vriend en zijn moeder de rest afgemaakt.. We zijn klaar voor de kijkers:)! Duimen duimen!!! T zou wel erg "ment to be" zijn als t nu ook verkocht wordt! Iza kreeg gisteravond opeens hoge koorts, echt zielig. Heb haar een zetpil gegeven en nu slaapt ze nog, dus ik weer niet hoe ze zich vandaag voelt..
    Vandaag lekker uitrusten en genieten van t mooie weer (ja seph, dit vind ik ideaal weer;) :D) maar dan wel in de schaduw. En Iza in t badje als ze een beetje beter is tenminste...

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sry dames echt uber ego(zal vanmiddag op iedereen reageren)
    zit hier met een gigantisch dilemma! Staat een woning te huur, groot, nieuwbouw(zijn nog geen jaar af) maar het is aan de andere kant van de stad zeg maar. Het is 15min fietsen naar de school waar D heen gaat en waar C naar psz gaat volgend jaar. Wat zouden jullie doen?

- heb geen rijbewijs
    - 15min fietsen, 4x per dag
    - nieuwbouw, met genoeg kamers, zolder, vloerverwarming

wat zouden jullie doen? is 15min, 4x per dag, te doen naar en van school? stel ik me aan? of ga ik na een jaar gestoord worden dat ik continu zo ver moet fietsen (school is nú 1min lopen)
    In eerste instantie wilde ik hier in de buurt blijven wonen, voel me hier goed. Maar een nieuwbouwwoning zou ook wel echt super zijn!

pff ik word gek!

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Roosjuh zit er geen school bij de nieuwbouw? Ik ben toen ik in groep 7 zat verhuisd maar moest toen ook fietsen dik 15 minuten dat was wel ver en altijd overblijven enzo..

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dat weet ik dus niet. zit wel een school in de wijk ernaast maar mijn buuf(die bemoeial) is daar lerares bij de kleuters....

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Roosjuh ja maar dat is wel te doen n jaartje kleuters tegen over een leuk nieuw huis..
    Pfff ff m'n huis gedaan straks werken nu ff relaxen
    Ik kom later in de week even uitgebreid reageren.

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, het klinkt wel super! Ik zou er zeker over na denken. En 1 jaar bemoeial buurvrouw is misschien te overzien? Of misschien 1 jaar fietsen en daarna daar naar school? Ik zit ook een eind vsn b zijn nieuwe school maar in de zomer vijd ik fietsen nirt erg. OOK GOED EXCUUS VOOR EEN BAKFIETS
    o,, f*ck,, nu ineens weer grote letters. Mini samsung is niet mijn vriend.. Veel te kleine toetsjes.

Lin, fijn!

Hoe voel jij je inmiddels anne? OOK EEN IDEE OM DIGITALE TE HALEN?
    (*@$% €¥ weer dus..)

Ff klaar met dit rotding.. tot dnel!

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; misschien na gaan hoeveel kleuter klassen ze hebbe?

Anne26; hoe is het met iza?

Grrrrrrrr niks geen verlatingsangst, hoektanden waardoor we moeten gillen.. Nee gewoon een fikse dubbele ontsteking oorontsteking.. Beide oren knal en knal rood! Opnieuw een ab kuur, en een verwijzing voor de kno arts

19. eef80

eef80 Niet meer actief

wat zielig nanni!! Beterschap!

20. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Ai! Daar ben je mooi klaar mee.. Vervelend zeg, doet ook enorme zeer. Veel zetpilletjes.. Met Iza gaat t wel, nog steeds wel koorts maar verder best vrolijk.

@roozjuh: ik zeg: doen!

@eef: ja heb een digitale gekocht, maar durf m nog niet te doen. Heb er een paar dagen geleden 1 gedaan en toen 1-2 weken zwanger.. Wel en kruidvattest gedaan en die knalde best wel eigenlijk.

@hier: De kijkers zijn geweest; waren van een verhuurbedrijf die huizen koopt om te verhuren. Ze vonden t een erg mooi appartement, zijn geïnteresseerd, niks op aan te merken. Behalve dan dat er geen buitenruimte is.. Ze komen er begin volgende week op terug. Dus erg spannend!

Deel Deze Pagina