anne spannend! eef: misschien maar ff jaartje kiezen op elkaar en de juf/buuf zo min mogelijk info te geven nanni: ah bah dubbele oorontsteking! dat had D.amian tijd terug ook. hij kreeg een hogere kuur omdat het echt té erg was ik heb t overleefd!!!!!!! net hubby van werk gehaald en zijn met zn allen fietsend naar dat huis gegaan om ff te kijken. zweet tot in mn tenen! wat een rot eind zeg jeetje. stel dat we t huis wel doen dan weet ik nu dat hij zeker weten andere school gaat krijgen want het is echt niet te doen. op google laten ze een fietspad zien die er niet is dus je moet een rot eind omfietsen. Huis zelf was opzich wel redelijk voor zover we konden zien. maarja wat wil je, tis nieuwbouw. wonen onwijs veel kinderen!! voordeur zit bij een soort binnenhofje waar geen auto's kunnen komen en daar speelde net zeker 10 kids van 1 tot 12. linker buren waren nederlandse mensen, 2 meiden(denk 6 en 10jaar) en andere kant zagen we in de achtertuin een blond jongetje, denk jaar of 5. achtertuin zelf hebben we niet gezien maar dat is geen ramp. even handen uit de mouwen en je kan er wat leuks van maken. voortuin was zwaar verwilderd en gordijnen waren dicht
Roozjuh, voordeel van als er al bewoners in hebben gezeten is dat er vloeten liggen en de muren zijn afgewerkt. DAT scheelt heel veel geld als dat nietmeer hoeft en het is wel nog heel nieuw na eenjaar. Dus eigenlijk super.. Anne, wat spannend, wat zou dat eennlekkere start zijnnvan nog een baby er bij, een nieuw huisje! Aik zalmvoor je duimen! EN WAT GOED DAT DE TEST ER UIT KNALDE! Hier helemaal op! Het wordt echttijd voor rustigere tijden. Volgende week krijgen wij officieel te horen dat er 450 uit gaan dus als de sfeer nu al zo is bennik benieuwd naar volgende week. Verder probeert B de hele dag uit en is e niet om te pruimen. Piepen, gillen en mopperen. OJA, de lekkage valt niet meer onder de garantie vn de bouw van het huis. KOSTEN DUS en ik ben henieuwd of er jog wat overblijft v oor vakantie in septekber (4 weken) En oja,, had ik al verteld dat ik baal van die kleine kjopjes op de samsung?? *mopper mopper klaag*
Jij knalt er ook uit met je "GESCHREEUW" eef! ! Haha .. Hoop dat t meevalt met de kosten... @hier: Iza flinke koorts 39,6!!! Ga morgen de huisarts bellen, want vorige week ook al 4 dagen hoge koorts. Straks nog ff een beetje water geven.
Eef; wat flink balen dat de schade niet meer onder de garantie valt! Hoop dat het bedrag mee gaat vallen! Anne; arme iza ook al zo een hoge koorts.. Beterschap! Roozjuh; het klinkt goed het huis! En ach je buurvrouw zal dan niet lang zijn lerares zijn! Hier een redelijke nacht. Af en toe ineens een harde brul uit jaymee zijn kamer, klinkt zo sneu.. Léon is er 1 x uitgegaan omdat hij toen bleef huilen.. Vandaag moet hij naar de gastouder, gaat het niet dan belt ze me. Al denk ik dat hij veel gaat slapen, hoge dosis AB samen met PCM.. Straks gelijk ff ziekenhuis bellen. Heb keuze uit 2. De ene is de wachtlijst voor alleen een eerste afspraak al 7 weken, en bij de andere 1 week. Eerst twijfelde ik want ja waarom is de wachttijd zo kort van die 2e.. Maar dat ziekenhuis was bijna failliet waardoor ze een stop hadden en nu toch doorstart kunne maken. Artsen zijn gewoon opgeleid aan het Erasmus of vumc dus dat zit wel goed. En daarbij, amandel operatie is geen grote ingreep..
eef: jeetje 450 eruit. hopen dat jij er niet bij zit! Hier ook een drama kleuter. om gek van te worden! Balen van die lekkage grr. dat gaat dus weer aardig wat geld kosten anne: zielig meiske, hoe voelt ze zich nu? nanni: hopen dat hij snel terrecht kan. ego: hier mega drama!! kan D wel achter t behang plakken en dan nog 4 lagen eroverheen behangen!! hij heeft gister tot zeker 23.30 continu de kamerlamp aangedaan, bed uit, zitten praten, spelen met speelgoed, gordijnen open, weer lampen aan. pfff heb nu 2 mega chagrijnige kinderen. en daar bovenop heb ik koorts en hoest longen uit mn lijf. last van mn rug door het hoesten en mn hoofd staat op exploderen ondertussen dat ik dit typ heb ik m al weer 3x op zn flikker moeten geven omdat ie vanalles zit uit te vreten lang leve de zomer..
Ja sorry hoor.. Ik had al genoeg geklaagd maar die kleine toetsjes zorgen voor fouten, hoofdletters en hele stukken tekst weg Nu gewoon weer op de ipad Beterschap voor I! Ben benieuwd wat de ha zegt
Jeetje wat een zieken allemaal... @nanni, ik zou lekker voor de week wachttijd gaan. Hoeft niets te zeggen over de kwaliteit en als het je daar och niet bevalt kan je ook altijd nog overstappen. Zielig zeg voor j @roozjuh, ook al zo beroerd. Rustig aan doen wilde ik zeggen maar een klein draakje in huis valt het niet mee. Dat uitproberen en grenzen verleggen ken ik helaas heel goed en dat is bepaald niet rustig. Beterschap! @hier, B kwam aardig gemutst het bed uit en E heeft een serenade gegeven van 1,5 uur. Gillen, brullen, janken en niets hielp. Nu heeft ze toch een fles op en een boterham en nu is ze al een kwartier stil.. Weet echt niet wat ze heeft. hopeloos als ze nog niet kunnen praten! En ik zit er ongetwijfeld bij op mijn werk. Ik ben nu 2,5 jaar in dienst en de rest van mijn collega's zitten er minimaal 8 jaar tot wel 30 jaar. Echt grote kans dus. Dadelijk even een boodschapje doen op de fiets maar want hetis zulk mooi weer! Heerlijk! Vanmiddag naar het zh om gestest te worden op allergie liodocaïne. Helemaal geen zin in. zonde van de heerlijke dag! Fijne dag!
misschien heeft E last van t weer. kan heel goed. hier zijn ze ook niet te genieten. Ramen en deuren staan hier open om ff te luchten maar wat moeten de buren denken van het gegil en geschreeuw hier in huis....
Hihi maakt niet uit hoor! En iPad is altijd beter. Balen dat je waarschijnlijk bij de 450 zit.. En lastig he, kindjes die nog niet kunnen praten, zou sommige dingen echt makkelijker maken! @roozjuh: beterschap! @hier: vanmorgen ha gebeld maar hoeven niet langs te komen. Mogen het nog even aankijken. Vooral omdat Iza ondanks haar koorts nog best vrolijk is en eet en drinkt .. Verder lijkt ze misschien(?) last van haar keel te hebben maar meer kan ik ook niet ontdekken. Uitzieken dus.. Als ze na 3-4 dagen nog zo'n koorts heeft dan nog even bellen of als het verslechterd natuurlijk. Vandaag naar m'n moeder waarschijnlijk want zij heeft een lekker grote tuin! En wij helemaal niet.. Fijne dag! Ik ga ff kijken of ik straks ergens een vers Frans stokbroodje kan scoren, zit al de hele ochtend in m'n neus! Zin in! Ohja, nog een digitale test gedaan en nou stond er zwanger 3-4 weken ipv 1-2 weken. Ik helemaal gelukkig! En nu houd ik op met al dat testen en onzekere gedoe
@anne spannend van het huis! Duimen draaien Phoe ti's even heel veel sorry als ik de helft vergeet hoor
Roos buren klinken prima spannend al n beslissing genomen? Wat zegt je man?ziekjes.. Beterschap! Eef spannend of je kan blijven zeg. En dan is de sfeer natuurlijk ook niks. O peuterpuber ... Pittig! Nani ah wat zielig zeg. Beterschap Hier de knoop doorgehakt we stoppen met het Kdv gisteren weer 1 groot drama geweest. Opgezegd per 1oktober. Zijn al langer aan het twijfelen wat beter is want ze slaapt en drinkt heel weinig tot niet en savonds s en snachts is het een groot oververmoeidheids drama hier. Al een paar keer gevallen en dat ze niet weten wat er gebeurd is. Ze zijn d'r regelmatig kwijt zit ze op een andere groep klei te eten. Ze letten voor geen meter op. Nog nagedacht over n gastouder. Maar toch besloten om m'n moeder n kans te geven. Gaat namelijk al n paar keer heel goed en N. Vind het erg leuk met oma. Ze wil graag en ti's ook hier thuis. Heb gezegd dat ik nog niet weet voor hoelang t is. Komt natuurlijk n 2e aan en dat weet ze nog niet maar dat zien we dan wel. Heb diverse opties ook met werken dan. Ouderschapsverlof maar kan ook minderen met werk. Is even kijken hoe dit gaat. Lucht wel op zo de knoop doorhakken. We gaan nu even langs de dokter want denk dat nienke oorpijn heeft. Ook erg grote muggenbulten. Moet er 10.20 zijn en ze ligt natuurlijk nu net n uur te slapen...
lin: nee nog geen knoop doorgehakt. ik zit heel erg kwa school afstand. schijnt een school te zitten speciaal voor die wijk, dus daar zou D heen kunnen gaan. maar daar is geen psz. dus weenie hoe ik dat dan ga doen. de dichtstbijzijnde psz is 15min fietsen en dat zie ik niet zo zitten als ik rond dezelfde tijd D moet ophalen, de andere kant op. ff mijn dilemma in beeld geel = huis rood = school D.amian oranje = psz C.harlie rode lijn = kolere eind fietsen naar psz heb ff namen van de straten weggehaald, voor eventuele meelezers. weenie of t beetje duidelijk te zien is Huis lijkt trouwens in een grasveld te staan maar het is nieuwbouw dus google laat nog kale grasvelden zien
Roozjuh, lekker verhuizen, ziet er super uit de omgeving! En d gewoon naar een nieuwe school. Laat die buurvrouw lekker gaan. Was toch degene van de hondenharen terwijl je op vakantie was?? lin, wat een slecht KDV! Nou ik geloof ook niet dat ik ze daar had gelaten als ik het zo hoor... Mag ik een tip geven overhet oppassen met je moeder? Maak hele duidelijke afspraken. Bijvoorbeeld 'als ik weer thuis ben dan ben jij gelijk weer oma' Dan voorkom je scheve gezichten. Mijn moeder had er de balen over in dat zij DACHT dat ik wel vond dat zij de luier nog even moest doen. Was écht niet zo! Na de afspraak was er meer duidelijkheid. Maar nu slaat ze soms best door,,, de troep van de gehele dag blijft nu ook liggen voor mij als ik terug kom van mijn werk Anne, zie je wel! Super! En nu lekker die centen niet uitgeven aan tests maar oppotten voor je komende verhuizing (hopelijk ) Hier eindelijk de brief binnen. Ik weet het nu 'officieel' er vliegen veel mensen uit. Surprise surprise.. Ben benieuwd hoe het nieuws bij mijn collega's is aangekomen.
eef, haha ja dat was die zeikerd idd en die ging ff onze handdoeken in de keuken de wasmachine in doen. ZIJ vond ze niet fris. Of we het huis doen weet ik nog niet. School waar D dan heen zou moeten (stip Oranje ) dat is 15 a 20min fietsen. maar daar zit psz ook. Weet alleen niet of ik 4x per dag dat rond eind wil fietsen in weer en wind Succes volgende week hoop echt dat jij niet een van de ongelukkig bent!!
Roozjuh , dillema dilemma , ik zou wel verhuizen . Anne jeej een knaltest nu de centjes bijhouden voor hopelijk een verhuis en babyspullen Eef hoop dat jij der nit bij zit ! Lin jeetje wat een slecht kdv , zou meteen gestopt zijn Voor de rest probeer nu erug bij tehouden , nog ziek en pokke warm grrrrrr , morgeb gyn !!!
seph: was de keuze maar zo makkelijk kwa buurt en huis zou ik zeggen Ja! maar kwa afstand naar school en psz twijfel ik heel erg of dat handig is met mijn rug die afstand. het is dan wel elke dag 4x op en neer fietsen. hitte, sneeuw, regen
Voor school zou je dichter kunnen toch ? Psz is weer wat anders , dilemma he , maar als het huis en de buurt goed is en qua ruimtes beter , ja dan is het kiezen tussen 2 kwades
lees net op site van de school die wél in de buurt zit, dat ze werken met continurooster. dus dat is wel fijn. scheelt me weer 2x fietsen. nu nog het psz-probleem oplossen...
Nou is er niemand die kan rijden metd auto ofzo ? Zoals ik het hoor is het een mooie kans en zou jammer zijn die te laten schieten toch ?