ik ga maandag de stoute schoenen aantrekken en dan bij buren aanbellen met de vraag hoe zij het daar vinden, wat er kwa aanbod is van scholen en waar zij hun kids hebben. maandag wil hubby ff met de auto die kant op om rustig te kunnen kijken of er écht écht geen ander fietspad is ipv dat we dat rot eind moeten omfietsen. zonder die omweg is het maar 4min. met omweg is het 15 a 20min...
Goede plannen roozjuh. Verstandig de buren te vragen naar de buurt. Hadden wij ook moeten doen Het wordt steeds beter roozjuh! Hopelojk ook snel een oplossing voor de psz! Hoe voel jij je vandaag sep? E is weer heeeeeel vermoeiend.... :x Ze gilt en brult er weer lustig op los. Dentinox is inmiddels op alle plekken mogelijk gesmeerd. Boven twee kiezen, onder twee kiezen die doorkomen en twee hoektanden worden nu ook dik bij haar kaak,pfffff..... Echt geen lolletje hoor. Ik ben net op het balkon koffie gaan drinken want ik merk dat even mijn geduld op raakt. Bahbahbah! Het is echt balen dat degene die het slechtst tegen huilende kinderen kan (ik) nou precies twee kinderen heeft gekregen met het meest irritante huiltjes van de hele wereld. Zo hard ook.. En ze gebruikt hem ook zo vaak... Ironisch.. Trwns nog een grappig verhaaltje. E heeft met 1 week, 8 weken en 12 weken voor iedere keer meer dan een week in het zh gelegen. Ik zei dat ze zo ontzettend veel huilde en dat ze ook keihard kon krijsen. 'nou, alle baby's huilen hoor en als moeder vind je het gewoon vervelend om je eigen kind te horen huilen' werd mij gezegd. Ik voelde mij niet gehoord! :x Tot de dagen in het zh vorderde De babyfoon deden ze niet meer aan want ze werden doof daar in dat kantoortje, hahaha!! Zelfs op de zachtste stand. Ze konden haar zo (deur dicht, 10 meter verderop, weer deur dicht) prima horen vertelden ze Ik had het toch gezegd
Eef oooh bah die stomme tanden !! En dat huilen en krijsen ken ik . Ik kan er alleen ontzettens goed tegen engelen geduld voor dat haha Ik voel me rot beroerd Nog steeds hoesten niezen hoofdpijn . Grrrrr Morgen gyn ben benieuwd
Spannend sep! Voor een echo? En nog steeds beroerd dus,,beterschap maar weer dan! En jaloers op jouw 'huilgeduld' Pfff,,zou willen dat ik het had. Ik kan gewoon heel slecht tegen dat geluid...
Haha ik kan daar heel goed tegen . D heeft uren huilend en spartelend in mijn armen doorgebracht .... Morgen is het controle gyn dus standaard een echo . Elke controle een echo hihi vind ik leuk aan België is standaard
veel plezier met de echo seph! heerlijk dat huilen he eef. om knetter gek van te worden. int ziekenhuis hadden ze gewoon naar je moeten luisteren hier was het weer slaap-drama. gister hield D zn zusje wakker tot 23u en nu hield zij hem wakker. gok dat ze beide nu eindelijk slapen, tis 'al' 5min stil nu. hier overigens nog steeds maar 3tandjes
Pfffff ben hier aan het bakken , het is nu nog 25*C buiten , binnen nog warmer , haaat het , en het word nog warmer , vind ik niet leuk . Oja domme actie van de dag ahuuuum We hebben een opblaasbaar familiezwembad , met zo 2 banden , ging het derstrak uitkuisen en proper water indoen , zet ik het toch wel niet tegen een nagel , daaaaag onderste band , gelukkig de bovenste wel nog intact dus zwembad is een verdiep gezakt .
Roozjuh; slim om het na te vragen en goed te gaan kijken. Zo kom je vaak veel te weten! Eef; wat een rot dingen zijn het he die kiezen en hoektanden grrr.. Ik kan redelijk goed tegen huilende kinderen.. Djayson heeft ook heeeel veel gehuild.. Jaymee juist weer niet.. Moet wel zeggen dat ik er nu deze week slecht tegen kon maar dat kwam meer omdat het een ondraaglijke huil was, echt een pijn huiltje waardoor mijn moeder hart brak.. Hier alles iets rustiger.. Jaymee heeft van de 8 uur bij de gastouder 5 uur geslapen.. Verder wel huilerig maar wel te doen.. Wel slecht gedronken en tot 13 uur geen plasluier gehad.. Totaal een kleine 500 cc gedronken uiteindelijk.. Pakje drinken ging uiteindelijk het beste hihi.. Eten minimaal, papfles, 1 banaan, paar hapjes avond eten meer niet.. Maar goed eten vind ik niet erg, drinken wel.. Koorts ook nog steeds, 38,5 met zetpil.. Hopen dat dit morgen wege is dan hoef ik niet terug te komen. Djayson morgen laatste schooldag!
Hier 6 tandjes , nog 4 kiezen en 4 hoektanden op komst , niet leuk zeker niet met deze hitte worden ze nog lastiger van
Sep; hihi dat hadden wij ook altijd met die zwembaden.. Hebben daarom nu eentje met ijzeren frame hihi
Hier is ht ook stil , verdacht stil zal dus morgen om 6 uur uit men bed word3n haha , ben ht gewoon en kan dag voor gyn toch niet slapen , dat in combi met bi en de hitte en als extra nog kiespijn zorgt ervoor dat ik al uitslaap als ol 4 uur kan slapen
De kleine knul dus nog steeds zo ziek nanni... Achgos,,zielig! Hopelijk slaapt hij zichzelf lekker beter, dan heeft hij het minste last. En wat lastig dat hij niet wil drinken... Zeker met dit weer.. Misschien iets wat hij heeeel lekker vindt om te drinken? Hopelijk morgen betere berichten! Sep hopelijk slaap je toch ng een beetje vannacht. En dat zwembad is zonde! Maar misschien nog te plakken?
Ondertussen al stil in huize 'eef'? Hier gelukkig nog wel. Oja de kids gaan 9aug naar mn schoonouders waarschijnlijk. leuk als we ff langs hobbelen? Weet nog niet of t door gaat en zoja, hoelaat we die kant op gaan
Oja iets grappigs. Zo zieje maar weer dat woningbouw uit zn nek l#lt. Staat bij beschrijving van t huis: nabij winkels en scholen. Ja als je kwartier rijden 'nabij' noemt wel....wel zit er vloerverwarming in, elektrisch koken, dubbele beglazing, energielabel A. had een impuls en heb op de woning gereageerd we komen er vast wel uit met scholen en als t écht niks is kunnen we m weigeren. Of iemand anders krijgt m toegewezen
Ja leuk! Ik ben altijd vrij op vrijdagen dus volgens mij kan ik. Kids zijn wel op het kdv ( ik moet namelijk de vrijdagen gaan gebruiken om mijn eigen bedrijf op te starten) En het was pas stil om 01.15.... Ik ben zo blij dat ze even naar het kdv gaan vandaag.. Even bijkomen en niets aan mijn hoofd. Mijn man kreeg gisteren ook een brief met een uitnodiging voor de uitleg van hun sociaalplan Met andere woorden, ook zij gaan reorganiseren.. Werd mij gisteren even veel allemaal. Dreigend ontslag en krijsende kinderen is gewoon geen lekkere combi.
@seph: veel plezier bij de gyn vandaag! Leuk, elke keer ren echo! Hoe voel je je? @roozjuh: spannend dat je je hebt ingeschreven! Wanneer hoor je iets ervan? @ Eef: jeetje wat veel tanden!!!! succes er mee. Hopelijk zijn ze snel door. @ nanni: he wat vervelend voor je kleine menneke.. Goed drinken is t belangrijkste. Anders misschien lekker waterijsje? @huilen: ik ga geloof ik mensen jaloers maken, maar als Iza in totaal 5 minuten achter elkaar huilt dan is dat erg veel!!!!! Dat doet ze eigenlijk niet, tenzij ze bijvoorbeeld echt niet lekker is maar dan laat ze zich gelijk troosten als ik haar oppak. Er gaan dagen voorbij dat Iza niet huilt .. Benieuwd naar de 2e spruit of die ook zo makkelijk is. @hier: ik voel me niet lekker; verhoging, snotterig, keelpijn. Bah! Vandaag lekker rustig aan doen. Fijne dag iedereen!
Je moet er wel helemaal achter staan idd. en Ja, ze weten het mooi te verpakken.. Oud verrot en afgeleefd heet ineens authentiek en idylisch. Met een plafond van hardboard, asbest vloeren en een kast als badkamer is een huis in orginele staat. Een oude jaren 70 oranje/bruine badkamer is 'een degelijke functionerende' badkamer. En kijk ook uit voor het woord vintage