@anne, als het goed is heb je hem nu! Zo niet moet je het even zeggen dan stuur ik hem nog een keer. @lionne, goed dat er actie is genomen. Je kan zelf ook iemand bellen die je wil toch? Misschien is er iemand met minder wachttijd. @sep, lastig dat de tandarts dan pas tijd heeft.. En ook lastig dat je zo slecht aankomt. Heb ik nou totaal geen last van.. Een smoothie met avocado is niet heel slankmakend. Misschien nog een optie om lekker iets vets te eten.
Hahaha, ik betrapte mijzelf net op de gedachte 'ik begin morgen wel..' na het zien van de gifgroene drap maar ben begonnen en viel echt mee!
Weet iemand of je bij een eerste afspraak bij de verloskundige ook gelijk een echo krijgt? Hoe ging dat bij jullie? De vorige keer ging bij mij compleet anders omdat ik eigenlijk een dag na positieve test aan de hormonen zou gaan beginnen om zwanger te raken. Kreeg toen gelijk al echo enz. Iza heeft de 6e ziekte... 3 dagen hele hoge koorts en plotseling geen koorts met in haar gezicht allemaal rode kleine vlekjes, vandaag ook op haar buik en rug.. Zielig!
wat zielig anne die stomme ziektes ook! hier nog steeds niks gehad. D ook nooit iets raars gehad. Ik had bij 1e zwangerschap wel meteen een echo, inwendig omdat het vroeg was en ik niet de dunste ben en je dus niet altijd goed beeld heb dan. en bij 2e zwangerschap wilde ze weer meteen echo doen maar die sloeg ik ff af tot ik wat verder was wilde niet weer die inwendige echo hier slaapt madam als een oss!! vanmorge pas 9uur wakker ipv 7u. en vanmiddag heeft ze tot 14u geslapen ipv 12.30. haar 4e tandje is eindelijk door woehoe. nu loopt ze weer symmetrisch oja en hubby kwam net ff met de mededeling dat hij toch liever hier in de buurt wil blijven wonen ipv die nieuwbouw.... snap hem ff niet meer want híj was juist de gene die mij overhaalde om voor de nieuwbouw te gaan en dat we kwa afstanden t allemaal wel oplossen. en dat D best naar een andere school kan. nu zegt ie dat hij hier wilt blijven omdat alles zo lekker dichtbij is en school van D hier is. snappen jullie m nog???
hmmm,,,eigenwijze man heb je roozjuh.. Misschien komt het hem gewoon even aanvliegen en is het morgen weer goed. En die inwendige echo, hahaha.. Ja, ik werd ook onaangenaam verrast en was blij dat ik mijn schoonmoeder had afgewezen die graag mee wilde naar de echo En ik hoop dat hier die kiezen ook door komen,,pfff.. Er is er nog 1 bijgekomen. Nu staat de stand op 4 kiezen komen door (van mini puntje tot half door) en 3 tanden die op het punt staan door te komen. Gewoon zielig! anne, Ik kreeg dit keer bij de gyn gelijk een echo omdat dat bij de eerste afspraak hier standaard is. Maar durf niet te zeggen of dat bij ieder zh zo is. Ik had mijn eerste echo dus met een week of 7. Daarna kreeg ik pas een echte afspraak bij de gyn. En beterschap voor I! zielig. De 6e kon geen kwaad voor je zwangerschap toch?
anne: ik kreeg met jaymee wel gelijk een echo maar dat kwam omdat ik daavoor een miskraam heb gehad, toen keeg ik hem pas met 12 weken.. Beterschap met je meisje! Roozjuh: jeetje snelle meid!! misschien haa matras op de grond neerleggen ipv op de lattenbodem? dan is het weer ietsje lager? Waarom sputtert je man dan ineens tegen? mischien wel een soort "angst" voor wat er (misschien) komen gaat? eef: hihi wel volhouden hoor je smoothies (zeg ik heel hard als niet fruit lustend persoontje hahaha) sep: jeetje wat moet je lang wachten, hebben ze ook geen spoedplekje als je echt zulke erge pijn hebt? Hier: lekker dagje.. Jaymee gaat opknappe Zit nog wel geregeld aan zijn oor, eet en drinkt minimaal maar lacht weer vollop Daarbij lekker veel slapen, dus komt weer helemaal goed Djayson heeft nieuwe schoenen gekocht hihi, hij helemaal blij.. Hij durfde niet op de stenen te fietsen nog, maar hij wilde bij leon kijken die was bij het vissen aan het kijken.. Dus ik zeg pak je rode fiets (zonder wieltjes) en fiets er maar heen.. En ja hoor, hij stapt op en fiets zo op de stenen weg het park in hahahaha (ik kon hem helemaal zien tot aan papa hoor)
Roozjuh: wat vervelend dat je man dit nou zegt. maar denk inderdaad dat ie gewoon beetje ''bang'' is. lijkt me een moeilijke beslissing maar eerst maar is binnen kijken in het huis en wie weet is de beslissing dan snel genomen. zoooo c gaat echt snel! ze wil gewoon geen baby meer zijn slaapt ze in een slaapzak? anne: bij r kreeg ik pas met 12 weken echo en bij a een inwendige echo rond de 6/7 weken(maar had andere vk en tussendoor miskraam gehad) denk echt dat het bij elke vk/ziekenhuis anders is. voelt i zich wel weer beter? eef: voor mij geen smoothies, als ik t al zie hoef ik het echt niet meer! komen hoop kiezen/tanden door, hopelijk zijn ze er snel en is dan t slaapprobleem over. wouden jullie nog verhuizen? nanni: wat zielig zeg dat j oorontsteking had! gelukkig gaat t steeds beetje beter! haha wat een grote jongen is d al! grappig hoor dat die eerst niet durft maar het nieuwsgierige toch overwint. geniet lekker van je vakantie! lin: als ze hier op kdv hadden gezeten, was ik ook echt wel weggegaan wat een gek zeg! (loopt t al slecht bij de kdv''en en dan doen ze ook nog zo) sep: wat balen van de tandarts. weet niet hoe dat in belgie zit, maar hier hebben ze meestal wel 'spoed' plekken vrij. hopelijk is je hoge bloeddruk snel weer normaal! beetje druk gehad dus weinig tijd om te reageren. alles gaat hier prima, daarstraks lekker gebbqd met schoonouders. verder niet zoveel te vertellen r is weer superirritant de hele dag en a kan loslopen maar durft t nog niet..(komt wel goed) fijne avond nog!
man: wie weer is hij idd wel wat angstig voor wat komen gaat. maar weet dus nu niet wat hij wil. ach als we gaan kijken dan zegt ons gevoel wel wat we moeten doen nanni: matras op de grond gaat niet lukken denk ik, dan kan ze onder t bed door haha. Wat fijn dat J weer aan het opknappen is. Zo zielig he. wel goed drinken met dit weer hoor. En wat knap dat D zo weg fietste! hoe oud is hij nu? D.amian kan dat nog lang niet zonder zijwieltjes, maar zijn evenwicht is altijd al wat belabberd geweest mamavr: haha nee baby zijn dat is al een flinke tijd over ze slaapt niet in slaapzak, tis namelijk 28gr in de slaapkamer dus alleen met luier en kort broekje omdat ze luier anders uit doet. A ookal bijna aant los lopen leuk!! Ze moeten idd ff die knop omzetten. Lekker hoor bbq! ik wil ook nog 1x voordat we gaan verhuizen maar hubby heeft er nooit zin in hubby vandaag weer aant werken grr. morgen vrij en dan ff paar dozen ophalen zoda we alvast rustig wat dingen kunnen inpakken komende tijd. ookal krijgen/nemen we dit huis niet, willen we wel alvast dingen in dozen doen zodat we niet hoeven te haasten als we week erop ofzo wel een huis hebben. vaak is het binnen een week(hooguit 2weken) al verhuizen en dan moet je flink haasten waar we geen zin in hebben tis weer flink warm buiten! jullie nog plannen?
Hoi dames Roozjuh verhuizen gaan jullie dan zoiezo ? Inpakken is vervelend vind ik haha Voel me slecht vandaag pffff iedereen hier zit nu.ook nog eens aan de diaree behalve ik
Mamavanr; knap hoor dat a al kan loslopen! Knop gaat vanzelf wel om Roozjuh; slim om alvast wat dingen in te pakken, dingen die je toch niet gebruikt dagelijks.. Fietsen; Djayson is nu 4,5 fietste al lang op zijn loopfiets, ging echt hard erop en met voeten van de grond dus genoeg evenwicht maar fietsen durfde hij niet.. Nu is de knop om en doet hij niks anders meer.. Vanmorgen lekker gewandeld en hij gefietst! 45 min weggeweest ofzo.. Ook nog op de aanhangfiets.. Planning; zometeen naar mijn ouders. Mijn vader viert zijn verjaardag, hij word deze week 60.. S avonds uit eten met in ieder geval Léon en waarschijnlijk me zusje en zwager.. Léon en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd.. Kids blijven bij mijn ouders eten hihi..
seph: ja we gaan hoe dan ook verhuizen. als dit huisje t niet gaat worden hopen we heel snel een andere te vinden. elke week staan er nieuwe huizen die leeg komen. Dus het kán snel gaan als je niet al te kieskeurig bent nanni wat knap! D snapt hier echt niks van de loopfiets dus kan nog wel ff gaan duren voor hij gaat fietsen inpakken sux idd, maar het uitpakken straks en huis opnieuw firs en fruitig indelen vind ik helemaal geweldig. alles een plekje geven
eef ben je zaterdag 10aug beschikbaar? dan gaan de kids smiddags naar mn schoonouders maar ervoor nog ff dordt stad in. zin om daar af te spreken?
Hoi meiden, even een teken van leven van mij. Lees wel mee maar afgelopen woensdag geopereerd (herstel litteken ks) en nu aan het herstellen daarvan. Heb er flink pijn van maar had nog meer verwacht dus ben niet ontevreden haha! Ik lees wel mee maar vaak op mijn telefoon en dat vind ik niet zo fijn reageren dus even weinig vanaf mijn kant, mooie weer helpt ook mee dat ik minder achter de computer zit. Roozjuh, wanneer hoor je of jullie het huis hebben? Eef, nu dus echt de brief ontvangen. Wanneer worden de namen bekend gemaakt? Anne, fijn dat cb test nu weer weekje verder aangaf! Hoe voel je je? Lin, ook voor jou; hoe voel je je? Seph, beterschap! Nanni, wat knap dat hij zo wegfietste! Grote kerel! Alvast gefeli met jouw vader! Lionne, wanneer heb je intake dan? Duurt dan nog lang *sorry als je al keer hebt opgeschreven* Annemama, waar ben jij dan gebleven? Mamavanr, o ze loopt ook al los, super knap zeg! Tegenover de kindjes hier is S. wel langzaam hoor! Die trekt zich overal aan op maar dat is het, staat echt nog niet stabiel op haar beentjes/ voetjes. Maar ik klaag niet laat haar maar lekker nog even klein blijven O ze heeft nu trouwens de waterpokken, dus dan zijn we daar ook na deze vakantie klaar mee. Je kunt het maar gehad hebben
Ff n teken van leven. We zijn een nachtje weg geweest naar België. Echter had die kleine hoge koorts(ze was bij opa en oma) en ging dat even mis. Dus vanmorgen ipv einde Vd dag al terug gekomen. Ze heeft ontzettend last Vd tanden ellende. Echt he zielig met koort van 39,5 erbij! Nu gelukkig gezakt naar 37,5! Ze heeft nu een paar keer een stapje los gezet maar dan vind ze t ineens eng en gaat ze brullen. Ah komt wel. Hoe ik me voel. Goed! Echt n verschil met de vorige keren. Ben nu wel met n lege maag wat misselijk. Wat vermoeider, gevoelige boobs, stoelgang is wat van slag. Veel trek in van alles. Geen buikpijn meer gehad bij t gezellig hebben. Dus wacht tot de echo van 13/8. Ik denk dat ik dan tussen de 8-9 weken ben. Voor mij is t Tm de 8e week altijd spannend omdat ik t dus een keer met een MA gehad heb. Z'n vroege echo zegt me niet veel. Heb wel al n behoorlijk opgezette buik. M'n vriend riep al dat t er weleens 2 konden zijn. Ik denk dat we dan ff moeten bijkomen. Ik lees mee maar kan t ff niet bijhouden
Sorry meiden,alles gelezen en ik ga echt reagen maar ik heb een bere drukke dag gehad. Maar ff korte smoothie update: Darmen op hol, zorgt voor moeilijke situaties. Met samengeknepen billen op de loopband, fiets en crosstrainer in de sportschool. Hopelijk gaat dit snel over want anders ben ik er snel klaar mee, hahaha! Ik kom morgen reageren hoor! Tot zover even snel beterschap voor roozjuh! Voor Leonie beterschap! Hopelijk snel opknappen! Voor nanni, gelukkig dat j zich wat beter voelt en D zo knap gefietst! @mamavanR, wat knap van de kleine A! Jeetje ook al zo snel met lopen! En herkenbaar hoor,,,een vervelende peuterpuber..PFfff... @lin, wat fijn dat je geen buikpijn meer hebt en wat spannend de komende tijd. Ik snap dat die eerste 8 weken dan erg spannend voor jou zijn. @sep, vingers gekruisd! Hopelijk gaat de diarree aan jouw neus voorbij. Je hebt al genoeg ongemakken! @anne, al begonnen aan de smoothies ? @annemama, ik mis jou ook hier!!
Goedemorgen! Iedereen gisteren fijne dag gehad? @roozjuh: inpakken is inderdaad vervelend klusje! Wel fijn als je t straks niet meer hoeft te doen.. Wij hebben ook al een tijd een aantal dozen ingepakt in de kelder staan en dat voelt goed! @mamavanr: wauw, loopt a ook al los! En hoe was de bbq? @nannie: fijn dat j zich alweer wat beter voelt! @leonie: operatie? Heb ik denk ik even gemist.. Hoe is t nu? Beterschap! @eef: nee nog niet begonnen met smoothies! Maar heb al die ingrediënten ook niet.. Denk dat ik af en toe (een lekkere) smoothie ga maken.. @hier: gisteren zijn we naar het strand geweest. M'n moeder heeft een strandhuisje op t strand samen met m'n ooms en m'n oom vierde er gister zijn 50ste verjaardag! Was erg leuk en warm.. Gezwommen in de zee en Iza in een "poedelzeetje" (overstroomd stukje..) of in t badje. Maar ze was niet in goede doen. Nog steeds wat vlekjes en jeuk. We hebben haar wel 6x in bed gelegd. Vandaag ga ik wederom weer naar m'n moeder. Daar zijn straks ook de nichtjes en neefje van Iza dus dat is leuk! Fijne dag!