juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leonie: Woensdag om 9u weten we of het huis van ons is. Is helemaal niet erg dat je kleine meisje 'trager' is dan de rest. Met C moet je al helemaal niet vergelijken, die doet niet aan baby zijn :p Ze volgen allemaal hun eigen tempo en weg. idd wel fijn dat ze op de vakantie dan de waterpokken niet heeft. wanneer gaan jullie en waarheen?

lin: jouw kleine meid ookal proberen te lopen, leuk! jmmr van de koorts maar nog wel beetje genoten van je nachtje weg? Hoe is het nu met haar? Duurt nog lang voor je de echo krijgt, maar je gaat wel wel relaxed mee om merk ik :) alles op zn tijd

eef: o bah iel iel ik zie je verhaal al helemaal voor me die je op fb vertelde haha. Ben ik ff blij dat ik niet met je mee doe :p Brengt je darmen wel flink van slag dus...

weinig te melden. vanmiddag 20 bananendozen ophalen. hopen dat het in de auto past. Oja madam slaapt hele week al door snachts :D:D:D:D *springt gat in de lucht*

willen jullie nog een wonder horen behalve dat C na een jaar eindelijk door slaapt? hubby zei gister: 'morgen gaan we lekker bbqen' wist niet wat ik hoorde!!! hij heeft er echt nooit zin in

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja de operatie! sry was t helemaal vergeten dat je die had. zijn hier heel erg bezig geweest met t huis. Hoe is t nu met je? heb je beetje goeie pijnstillers? hopen dat het gewerkt heeft en je straks niet meer zoveel pijn heb

anne: lekker naar t strand. daar krijg ik mijn man dus echt nooit heen. leuk zo'n strandhuisje! Veel plezier vandaag.

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Strand was gisteren :D, maar was heerlijk!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net terug van de dokter en heb bronchitis. kuurtje gekregen en hopen dat t snel over gaat :( dikke koorts, ademen is een hele opgave, snel benauwd. duizelig en barstende koppijn. heb ik ook weer grr

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Roosjuh zo dat is niet best! Beterschap zeg. Ja komt denk ook dat ik we zelf nog ff an moet wennen dat t zo snel gegaan is. Kwam vandaag nog met rosbief thuis.. Dat mag ik helemaal niet eten. Zulke suffe dingen. Bbq lekkkerrrrr!

Enige waar ik wel onzeker van ben ik ben nu niet ziek en misselijk heeft iemand ervaring mee dat t bij de ene zwangershap wel zo was en de andere niet?

Leonie o dat klinkt niet prettig. Mag je dan nig wel voor een volgend kindje straks? Zal wel een tere plek zijn dan nu..

Hier echt n drama geweest vannacht 2,5 uur krijsen. Ben kapot! Dus lig nu zelf ook ff plat.
    Sorry ik vergeet echt op de helft te reageren maar ben echt zo moe ok ga ff plat...

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bij 1e zwangerschap was ik heel misselijk. bij de 2e keer niet echt. alleen als ik bij rauw gehakt stond, dan ging ik over mn nek. maar verder nergens last van gehad

7. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    @lin; ik heb ook niet altijd kwaaltjes .. Voel me er ook een beetje raar bij. Ook geen zere borsten.. Af en toe duizelig of moe en voel me wel vreemd. Trek in rare dingen ..dat wel

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Anne, lekker gister dagje strand en vandaag lekker zwembadje, heerlijk he dit zomerweer!

Roozjuh, hopelijk helpt kuurtje! O, onze vakantie hebben we trouwens 2 weken geleden af moeten zeggen doordat mijn oudste de waterpokken had. Maar hebben nu nog steeds vakantie, vandaar dat ik zei dat het een vakantie vol waterpokken was haha!

Lin, o ja dat moet er dan echt inkomen he dat je dat soort dingen niet meer mag. Gelukkig heb je er toch nog altijd een klein radartje voor.
    Wij willen trouwens geen 3e kindje meer dus daar maakt operatie gelukkig niet voor uit. Anders had het inderdaad nog niet gekund.
    Wij hadden gelukkig de wens voor 2 kindjes en nu nog een zwangerschap wordt mij (door 2 hele zware zwangerschappen en herstelperioden) ook erg afgeraden door artsen. Dus geen 3 e voor ons. :)

Eef, hoe gaat het nu met de smoothies en darmen?

S. zit echt helemaal onder de waterpokken, echt zielig om te zien. In combinatie met het warme weer heeft ze er ook wel echt lastvan, heel hangerig en huilerig. Kan me dat wel voorstellen

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja de eerste zwangerschap wel misselijk en een enkele keer gespuugd maar dat werd dus met 11,5 week een MA ondekt bleek al een tijdje niet meer te leven met ong 6/7 weken.
    En bij N heb ik tm 24 weken elke dag gespuugd en met medicijnen was dat alleen id ochtend maar ik kon niks meer zonder pillen. Dus ben wel blij dat ik dat niet weer heb maar vind t zo vreemd dat ik me zo goed voel. Maakt me ook n beetje onzekerder.
    Heb wel gevoelige boobs, meer trek, droge ogen, dizzy bij snel opstaan, moe, soms wat kleine steekjes. Dus dat is wel ok. Misselijk niet zo alleen bij n hele lege maag. Alsof je mega vroeg opgestaan bent en de auto ingaat zonder eten. Beetje op de achtergrond. Stelt niks voor met wat ik bij N had.
    Maar is dus niet gek:)?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    tuurlijk niet gek. je móet geen klachten hebben he. geniet er juist van dat je er zo weinig last van heb. tis al zwaar genoeg zwanger zijn met dit weer en een baby erbij. niet zo druk maken joh ;) 'Go with the Flow' en geniet! kmoet zeggen dat ik bij C in de zwangerschap er zo weinig mee bezig was dat ik vaak vergat dat ik zwanger was. heel relaxed om zonder zorgen die 9maanden door te komen

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi mieden!

Hè roozjuh, zit je niet mee! Ik heb zelf afgelopen jaar voor het eerst in mijn leven bronchitus gehad,,,wat een drama!!! Weet hoe erg het is.. Spaans benauwd, liep met liggen helemaal vol en in alle orichami standen proberen te hoesten maar niets helpt.. Echt heel naar!! Beterschap en ik hoop datje snel opknapt!! En wat heerlijk datje eindelijk door kan slapen en dat je man te porren is voor iets leuks! Denkt je man inmiddels out of the bananenbox? Gezien je bananendozen gaat halen voor een evt verhuizing? Wat jammer dat hij veel niet leuk vindt om te doen. Wat vind hij wel leuk om samen te doen? Mijn man is dol op bbqen. Als er maar veel vlees op gaat (en ik bijna vega ;))
    En spannend woensdag!! Ik duim voor je!

Anne, wat heerlijk een dagje strand! Ik zou ook wel zo'n strandhuisje willen. Ben dol op het strand. Maar wel vervelend dat kleine I zich iet goed voelde. Hoe ging het vandaag? En je hebt groot gelijk dat je het bij lekkere smoothies houdt :p

lin, iedere zwangerschap is echt anders dus ik zou dit niet zien als een punt om je zorgen om te maken. Ben blij voor je dat je nu minder last hebt!

mamavanR, gezellig dat je weer kwam kletsen! Hoe was je bbq gisteren?

Vandaag smoothie dag nr. 3 Ging goed. Vandaag was het spinazie, appel en wortel. Gisterenavond alvast klaargemaakt dus vannochtend had ik een bruin/groene smoothie ;) Voor morgen maak ik een annanas,wortel,appel smoothie, even een keer een lekkere :p
    Ik wacht vol spanning af hoe slank, fit en vitaal ik er van word..:D
    Ik heb nu s ochtends een smoothie, tussendoor fruit, lunch kwark met lijnzaad/walnoot/rozijn en avondmaal gewoon. Het valt allemaal als een baksteen en ik voel mij niet slap of hongerig dus kom maar op!
    Was trwns vet heet op mijn werk vandaag, pffff!! Lekker snoezelen met bejaarde mensen in 32 graden,, wie heeft dat bedacht?! ;)
    Fijne avond meiden!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: thuis zitten en achter de pc zitten :p maar hij zit er al een stuk minder achter gelukkig. flink wat schuldgevoel aanpraten dat zn kids m nodig hebben voor die paar uurtjes dat hij ze per week ziet. en bronchitis sux idd!! ben al buiten adem als ik naar de wc moet. ben dan uur bezig om bij te komen op de bank.
    Wat fijn dat de smoothies hun werk goed doen! blijft vies klinken dus ik doe nog steeds niet mee whaha. blijf met de luisfamilie in mn hoofd zitten die heel rustig een krantje aant lezen waren toen iemand bruut hun rust verstoorde :p

t weer sux idd!!!! omg welke pannekoek heeft dit bedacht?! ik ben al benauwd en heb met deze tempraturen al helemaal geen zin om iets te doen

oe oe en C heeft haar 1e woordje gezegt gister! op 'mama' na dan maar dat vind ik niet meetellen. als ze een vogel ziet zegt ze 'roekoe'. zo leuk om te horen. en echt weer wat voor haar om dát haar 1e woord te maken :p:D

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Hihihi, ik ben helaas ook 'gezegend' met een grote fantasie én inlevingsvermogen en vond de familie echt aandoenlijk. Ze waren ook groen, heel dik en beetje 'harig'.. heeeel schattig maar wel in mijn sla.. :D

Dat van de comp ken ik,, maar dan ook van mijzelf als ik heel moe ben. Dan verstop ik mijzelf een beetje achter dat ding,,echt heel vervelend! Bijna een verslaving!

En wat lief!!!!!! Het eerste woordje!! :) Heel schattig!
    hier nog niets gehoord hoor! Zelf geen gebrabbel watin de buurt van mama komt! B was 7 maanden en zei mama. Dacht nog 'per ongeluk' maar hij hield vol. En zijn eerste echte woordje was met 13 maanden 'ete..' :D Duurde hem te lang :p Ben benieuwd waar E voor het eerst mee komt. Zou mij niet verbazen als dat het woordje 'nee' zal worden :p

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oo maar hier zegt ze ook ja of schud nee. Als je vraagt of ze naar bed wil zegt ze ja en loopt dan naar de trap en zwaait haar broer welterusten

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Fieke zegt "chico".
    Maar of ze zichzelf of Chico de kat bedoelt is me nog niet helemaal duidelijk :)

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Eerste woordje heeft N al een paar maanden va 10 maanden zegt ze "paard" t klinkt als taart maar ze bedoeld er d'r hobbelpaard mee.
    Papa, mama, zegt ze heel de dag en af en toe ook oma,opa

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hahah thanks

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heerlijk die eerste woorden! Chico is ook niet bepaald een woord dat je zou verwachten als 1e woordje :p. en N zegt er ookal veel! Hier veel Ja zeggen en nee schudden en nu dan roekoe erbij :p

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat zeggen al veel kindjes woordjes zeg! Voor je het weet zijn ze drie en klesten ze de oren van je hoofd :D

Ik zit nu op mijn werk en ik ben vanmorgen naar het zh geweest met B om naar de moedervlek te laten kijken. De arts vond hem te donker, onregelmatig met wat sprietjes en hij was gegroeid dus hij zal moeten worden weggehaald. Waarschijnlijk niets ernstigs aar een weinig voorkomende moedervlek. Dus zij raadde het echt aan hem weg te laten halen. Nou was het tot zover nog wel verwacht maar hij moet onder volledige narcose... Dat valt mij even tegen zeg,,,vind ik maar helemaal niets! Maar ze moeten tot 2 mm van de plek af snijden en een beetje de diepte in en het moet worden gehecht dus het is een kleine operatie en die kleintjes zitten niet zo lang stil. Balen!! Morgen naar eerste gesprek bij de kinderchirurg.
    Mijn smoothie dieet gaat prima. Vanmorgen halve komkommer, een annanas en wortelsap. Even een keer een lekkere tussendoor. ;)
    Verder lekker heet hier! :cool:
    Fijne dag meiden!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef onder narcose. hele ingreep dus! maar narcose is lang niet zo eng als velen denken. gewoon uitleggen dat hij even lekker gaat slapen en dat het zo weer voorbij is en dat mama(en of papa) er is als hij wakker word. Benieuwd wanneer hij mag. maar wat vond de dokter er niet goed aan dan? kwaad aardig ofzo? Hubby heeft ook een donkere, grote moedervlek maar heeft er nooit naar laten kijken. hoe weet je of zoiets slecht is, en wat is dat 'slecht' dan precies

Deel Deze Pagina