@kilo's: levenslang hebben we vrees ik. Wat een drama. Ik denk dat ik weer ga shaken maar heb tot nu toe elke dag een excuus. Dan voel ik mij weer zielig, eet een chocokoekjes of een pak en voel mij alleen maar slechter. Wat een sukkel ben ik toch! @morgen al. Dat is snel. En dan wordt er gelijk behandeld? Sterkte! @slapen: volgens mij hebben B en F ff gefacetimed ofzo. Ging hier precies hetzelfde. Elke keer een excuus. Als laatste was ze een beetje verdrietig. Mag ik bij jou slapen mama? Jahaaaa, slapen! Hoop op een betere nacht voor ons allebei. Ook ik heb F even toegesproken. Vannacht niet huilen, roepen en piepen en slapen en je eigen bed zoals grote meisjes doen. Hoop dat de grote meisjes troef werkt. Ze is sinds de vakantie zindelijk. Vanavond zei ze: 'M moet nog een luier aan hè, mama. Net als ik toen ik nog een klein meisje was'. @werk: inderdaad een buitenkansje, fijn zeg! Rare situatie op je werk. Ook raar dat je nu nog ziek staat. Hoezo is dat dan?
Eten van M gaat op en af. Ze eet nu zoveel mogelijk met de pot mee, pureer niet meer want eigenwijs wil zelf eten. We moeten erg opletten met wat ze eet en hoeveel. Vorige week heeft ze 2 keer overgegeven. We denken van een koekje wat een tante haar heeft gegeven en een keer van een patatje teveel maar zeker weten doen we het niet blijft gokken. Een keer 's nachts zonder dat ze huilde en dus troffen we haar 's morgens vrolijk brabbelend in de kots aan. Gek kind! Voor de vakantie nog een provocatietest gedaan en gelijk diarree. Dus nog steeds koemelkvrij dieet. Heb je nog tips voor broodbeleg?
Welkom terug annemama! Het succes wensen is voor nieuw huisje. Morgen horen we of wij 1 krijgen. Dankje eef! Trusten lady's. Hoop dat ik kan slapen. Alles staat open en tis muggen tijd. D is helemaal lek gestoken en ik ben ook de sjaak altijd
nee huisje is niet van ons. staan op positie 3. (2 mensen zijn dus net langer ingeschreven dan wij) Nu staan er weer nieuwe huizen op de site om op te reageren waaronder weer zo'n nieuwbouw huis en een huis hier paar straten verderop. 1 straat achter t huis waar wij 3jaar geleden woonden
Aah wat jammer! Maar nu wel weer meer kans toch? Toevallig een huis dichtbij jullie oude huis, zou je daar willen wonen? Ik ben ook aan t wachten op telefoontje van de makelaar.. Fingers crossed!! Hoop echt dat ze het appartement willen kopen!
ja die buurt is onze 1e keus om te wonen. het centrum is op steenworp afstand. AH 1 straat verder. school 3 straten verder. en ik woon al 8jaar in deze buurt en hubby 5jaar. Kennen het dus goed hier en voelen ons hier ook thuis. dilemma was of we voor nieuwbouw gingen(ver van alles vandaan, wijk is in opkomst) maar dan moest ie naar andere school. of we wachten langer en blijven in deze buurt wonen met alles wat we nodig hebben in de buurt en waar we het kennen. zelden komt er een woning vrij in deze buurt dus dit is een super kansje. pff nu weer een week in stress afwachten haha
Ja Annemama terug van vakantie! Waar ben je naartoe geweest? Fijn dat het een geslaagde vakantie was! Wel jammer van de kilo's die er dus weer aan zijn gekomen Eef, ik ben toch steeds nieuwsgieriger aan het worden naar die smoothies van je O wat een drama-nachten zijn dat he als ze steeds een smoesje hebben om te roepen. Hoe is afgelopen nacht gegaan? @ Roozjuh, o jammer 3e dus geworden! Als die andere nee zeggen kan het altijd nog maar denk met nieuwbouwhuis dat ze niet snel nee kunnen zeggen. Mag je op 1 huis of 2 huizen reageren? En gaan jullie nog kijken bij het huis in de wijk of daar al op gereageerd? @ Anne, en al wat van de makelaar gehoord? Spannend zeg! Nou hier geen regen meer gevallen hoor, paar grote druppels maar dat was het. Vandaag 30% kans dat er regen gaat vallen. Zonnetje achter de wolken dus zo toch lekkere bijkomdag van het warme weer haha.
uiteindelijk 4de(heel vaag! zie topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/454555-woningbouw-oplichterij.html) Woning hier om de hoek gaan we vanavond ff kijken maar dat zit wel goed die straat want ken t daar goed. je mag elke week op 3 huizen reageren maar je mag maar 2 huizen in totaal weigeren per inschrijving. hier ook geen regen. misschien moet je ff de regendans doen Leonie heeft eef gister ook gedaan maar is haar niet helemaal gelukt. wie weet dans jij beter
o en met nieuwbouwhuis kan je best als 4de nog het huis krijgen. want veel mensen zijn op vakantie en als je niet binnen 48u reageert dan gaat ie naar de volgende
Wat blijft dat eten toch een lastig ding... Vooral omdat je nooit helemaal weet waar het aan ligt. Hopelijk groeit ze er een beetje overheen. Even denken...broodbeleg...mmmm.. Ik had een margarine van de biowinkel zonder melk en zonder E stoffen en soya op basis van zonnebloemolie. Geen idee hoe die ook al weer heette. Kan het wel voor je nakijken in de winkel als je dat wil. Verder buiten gewone vleeswaren had ik smeerseltjes van de biowinkel op basis van gist en gemalen zonnebloempitten met verschillende smaken. Kruiden etc. Verder alle zoet beleg enz. Ik zal er nog even over nadenken! oe,,,moet even aan het werk. Collega in aantocht
Ik ben er nog hoor! Annemama; welkom terug van de vakantie!! Roozjuh; wat is dat toch maar vaag bij die woningbouw.. Gaat een hoop mis! Wanneer weet je nu meer?? Eten; jaymee eet zo goed als alles mee.. Gisteren zelfs pizza hihi.. (Oeps) drinken is minimaal maar genoeg.. Vandaag naar de kno geweest met hem.. Oren en neus rustig, keelamandel wat vergroot maar niet ontstokeb.. Hij vertrouwde het niet helemaal dus hij wilde liever dat we eerst naar de kinderarts gaan.. Hij denkt dat het misschien zijn afweersysteem is.. Ik kan vrijdag ochtend al terecht! Is het zijn imuunsysteem dan krijgt hij een onderhoudsdosis ab kuur preventief. Komt er bij de kinderarts niks uit dan weer terug naar de kno en gaat hij kijken wat we er aan kunne doen..
eef hoe is t gegaan?? nanni: vrijdag zn amandelen eruit? huis: volgende week woensdag horen we verder. elke week kan je vanaf de woensdag op huizen reageren. en op woensdag ochtend om 9u maken ze alles bekend
Roozjuh; nee moet eerst naar de kinderarts, dat is vrijdag.. Waarschijnlijk dan bloedprikken om te kijken of er iets met zijn afweersysteem is
oo zo. ja ben niet helemaal wakker volgens mij. sta redelijk op instorten. nou benieuwd wat die zegt vrijdag!
@nanni, jeetje,, moet hij ook onder narcose? En wel goed dat de kinderarts eerst naar hem kijkt. En bloedprikken.. @roozjuh, nog steeds spannend dus! Uk had het echt gehoopt voor je maar aan de andere kant is een huis in de buurt vn nu ook wel heel mooi. Dat is wat jullie eigenlijk wilde toch? En beterschap! Nog steeds niks waard joh? Ik nam in die snik hitte van vanmiddag even een extra pauze achter de comp met een ijsje toen ik bijna 'betrapt' werd hahaha! Doe ik normaal nooit maar zal je precies zien dat het nu gezien wordt Volgende week heb ik de sleuteloverdracht van mijn bedrijfspandje, spannend! De champagne staat al in de koelkast Nu nog klanten Verder zou het vandaag mijn vaders verjaardag zijn geweest. Hij zou 65 zijn geworden. Gek idee.. Hij had het geweldig gevonden om met mijn kinderen op stap te gaan en leuke dingen te doen, zeker als hij pensioen zou hebben gehad. Maar hij heeft ze nooit leren kennen, zelfs mijn man niet. Dat blijft een gemis hoor! Ik ga een lekkere kop koffie op zijn verjaardag drinken met een stuk taart! Fijne avond nog meiden!
eef: knuffel! lijkt mij ook erg moeilijk! narcose: ja dan zou hij onder narcose moeten als zijn amandelen eruit gaan.. maar is maar heel kort..
Nanni, goed dat kno-arts het helemaal goed uit wil zoeken. Maar stel het is zijn afweersysteem wat zou dat dan betekenen (voor de toekomst?) Eef, hihi ja zul je zien dat je dan inderdaad net "gepakt" wordt als je ff een extra break neemt maar gelukkig toch net niet. Hoe wil je klanten gaan werven voor je bedrijfje? Wel echt spannend allemaal zeg! Roozjuh, vaag idd hoe het met dat/ jullie huis/ woningbouw gaat. De waterpokken zijn nu in aan het drogen bij S. en lijkt er nu minder last van te hebben. Schatje zit wel helemaal onder, zo sneu. Eerste paar dagen is ze er wel wat ziek van geweest maar lijkt nu gelukkig echt op te knappen, mijn prulleke
leonie: ahhh schatje.. fijn dat ze wat opknapt nu.. als het jaymee zijn afweersysteem is gaan ze hem preventief antibiotica geven voor een bepaalde tijd (lage dosis), daarna langzaam afbouwen en hopen dat hij het dan zelf opbouwt..
Wow ik hou t niet bij! Roosjuh spannend zeg ik duim Anne 13/8 mag ik! Zieke beterschap ook voor de kids Hier nog steeds uit d'r doen heb m'n handen vol. Ik lees mee en ben er nig