wauw was net ff mega drama hier. madam was Drama Queen 1e klas. ongelofelijk. heb haar maar op bed gedaan want was niet te doen meer met haar. normaal heeft ze maar 1 dutje om 10.30 maar vandaag dus ff 2 wat staat er op t menu bij jullie vanavond? Hier shoarma lekkerrrrr. met mega lekkere sterke knofloofsaus! oeeee knoflook *kwijl kwijl*
Kan ook een stukje slijmprop zijn.. Hoeft niet erg te zijn maar beter 1x teveel bellen dan 1x te weinig toch
als jullie shoarma eten, en dan gewoon thuis en niet halen bij de turk. eet je t dan met pita broodjes of zo'n rond turks brood? wij normaal met pita broodjes maar zag een turks brood liggen in de winkel net en vandaag maar ff keer anders dan anders
meestal pita broodje, soms ook gewone puntjes.. zolang er maar veel knoflook bij zit is het goed haha
@roozjuh: met pittabroodje! Kan ook shoarma zelf maken. Kip marineren in shoarmakruiden, jum jum! @hier: ik ben gestoken door een bij!! Auw wat doet dat zeer zeg! In m'n voet. En nu is ie aan t opzwellen (2 uur nadat t is gebeurd). Kan er niet goed op lopen.. Bah! En tot overmaat van ramp ook een mail van de makelaar gehad dat de kijkers zijn afgehaakt ... Hier chagrijnig dus!!
hier werkt het opzich goed! (ben allergisch dus reageer heel heftig) verder kan je niet zo heel veel doen helaas
Hi meiden! Hier mega drukke dag gehad vandaag dus reageer even snel. @nanni, spullen al gepakt, bijna akantie dus! Wanneer ga je? Als ik je niet meer spreek: hele fijne vakantie!! @anne,zo ziek joh,,,wat balen! Ik heb 9 maanden lang gekost dus helaas geen advies voor je. Alleen medeleven, hetis echt heel naar! en kijkers afhaken en een bijsteek.... Wat een pechdag! Snel slapen en hopen dat het morgen een betere wordt! @lionne, lekker druk dus! Staan er bij hou op het werk nog verandering op de stoep? @roozjuh, gaat het inmiddels iets beter? Of merk je nog weinig verschil? Ik had toen met de kuur pas na 10 dagen datik mij beter ging voelen... Hoop dat het bij jou sneller gaat! @leonie, dan heb ik verkeerd gelezen, sorry! Ik dacht datje noglekker op vakantie ging! Wat een tegenvaller! Heb je gelegenheid om nog even aan het eind van de zomer er tussenuit te gaan? En wat fijn dat de genezing sneller gaat!! En hopelijk ook het gewenste resultaat bereikt met deoperatie? Of kan je daar og niets van zeggen? @sep,, over pechvogels gesproken... Beterschap meid!!! En het klinkt idd als slijmprop. Gyn vertelde mij toen dat dat ook weer aan kan groeien maarjekan het beter van je gyn zelf horen. Heb je al gebeld? Vandaag naar jet strand geweest. Was leuk maar E zette het op het gillen dus totaal niet relaxt.. Het lijkt er op dat ze de 5e ziekte heeft. Vlekjes en snotterig,hoesten etc. Als wij zo doorgaan heeft ze binnen de twee jaar alle kinderziektes wel zo'n beetje gehad Snel even douchen want morgen een afspraak met een vriendin van mij om weer naar het strand te gaan. Zin in!! Fijne avond nog!
Het is volgens de gyn idd slijmprop . Moet nu aan de bel trekken bij voht of bloedverlies en bij harde buiken . Ht kan onschuldig zijn maar ook een teken dat er wat gaande is dus , rust rust rust !!
sep: goed aan je rust houden! en duimen draaien dat het over gaat! eef: ach je nu de 5e ziekte al die rot kinderziektes ook! grrr morgen vertrekken we lekker een weekje weg.. boerencamping, in een huisje van 6 personen.. Heb er zoveel zin in! Maar eerst naar de kinderarts s morgens.. Hij heeft weer verhoging grrrrrrrr... AB kuur is net klaar, oren, neus en keel niet ontstoken dus ja wat nu weer?? Slapen doet hij weer onwijs veel.. Vanmorgen 1 uurtje.. Vanmiddag van 13.30 tot 17.00 uur! en om 19.30 weer vertrokken
anne balen van die niet-kopers! hopen dat er snel weer mensen komen. eef: ik hoest ietsjes minder maar voel me nog steeds futloos. koorts is wel weg gelukkig. ben alleen bij elke kleine iniminie beweging duizelig. ook als ik gewoon stil zit. Ben ook binnen 1min zwaar buitenadem als ik wat doe. mn longen zitten gewoon helemaal vol. hopen dat E morgen wel lekker geniet van het strand. zit haar ook niet echt mee he met al die kwaaltjes. achja, dan heb je ze idd maar weer gehad. als ze naar psz gaat begin je weer opnieuw met snotteren en hoesten haha seph: dus toch slijmprop. nou voetjes omhoog en niks meer doen. je hubby weet nu wat ie moet doen na de vorige keer dat je bedrust moest houden alcohol vrije sangria, voetjes omhoog, muziekje of filmpje en lekker niks doen ego: net iemand voor de lounche stoel komen kijken. we zitten er zelf nooit in en in een ander huis gaat hij niet passen met onze 2 banken er ook nog bij. Man komt m morgen ophalen, woont om de hoek trusten lady's!
nanni fijne vakantie! balen datie niet zo lekker is. hopen dat je toch lekker kan genieten van je rust
Nanni genit van je vakantie !!!! Roozjuh , fijn dat ht verkocht is , beter dat dan dat ht staat te rotten .... Ja hubby weet wat te doen al komt het volgens hem door het hoesten , maar de gyn zgt dat dit dus niet kan , hubby is in de war haha
Roozjuh; beterschap! Genieten gaat vast lukken! Heb ongeveer een apotheek mee qua medicijnen voor jaymee dus het komt goed!