Pfff wat een nacht.. Rond 4 uur werd ik wakker doordat ik lek geprikt werd.. Half 5 kwam Djayson die hoorde muggen en idd ook in zijn kamer zaten er een paar.. Daarna kon ik niet meer slapen, ben om half 6 maar naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen.. Toch nog even in slaap gevallen.. En jaymee die slaapt nog steeds, ga hem zo wakker maken moeten om half 10 in het ziekenhuis zijn haha
Kinderarts dacht 2 dingen, of afweersysteem die niet goed is of gewoon domme pech.. Hebben nu bloed geprikt en krijgen woensdag de uitslag.. Bloedprikken ging super goed, gaf geen kik..
en wat staat er op t menu bij jullie? planning was hier broccoli, krieltjes en stukje vis(wij eten geen vis dus dit is 1e keer ) maar twijfel of we keer de mini-wok pannetjes tevoorschijn moeten halen. dan wat kip halen, groente en bami erbij maken. maar hoe maak je in hemelsnaam soort van knofloopsaus iets voor in de wokgroenten(zoals je dus bij wokrestaurant ook heb dat je uit 10sausjes kan kiezen)
Nanni, fijne vakantie (als je het nog leest!) en wat fijn dat het prikken mee is gevallen. Ik ben benieuwd wat er uit komt. Ik hoop voor jullie dat het gewoon domme pech is. Als hij zo door gaat is hij met 3 jaar voor alles immuun! roozjuh, geen idee. Ik ben ook niet zo'n wokker. Hou ik niet van. Heb je wel lekker gegeten? Ik heb een boterham op met een vegetarisch worstje. Niet te kauwen Sep, rustig aan meid! Heeft de gyn ook iets gezegd over het weer aangroeien van de slijmprop? Ik ben terug van een dagje weg met een vriendin van mij. Een oud collega waar ik dol op ben. Was zo ontzettend gezellig!!! Echt van genoten! Zij heeft ook al dik 20 jaar een praktijk in waar ik straks in ga beginnen (ze is al richting de 60 namelijk) dus zij heeft mij ook even geholpen, echt super! nu even lekker uitrusten. Fijne avond!
niet echt super gegeten want ben mega duizelig. ben vanmiddag onderuit gegaan in de badkamer. was zó vreselijk duizelig dat ik niet meer kon blijven staan. snel buiten adem(lang leve bronchitis) en mn hoofd stond op exploderen. was dus broccoli en krieltjes. de vis(voor het eerst gekocht) heb ik verknald. dus was niet echt super maaltijd. hubby gaat zo naar de mac (GLAZEN!!!!)
beetje telleurgesteld in een vriendin van mij.. kennen elkaar al 10jaar en heb haar al tijdje niet meer gezien(zij druk, ik druk) en vroeg net of ze weer wilde afspreken, zegt ze: ja sgoed, mn haar moet weer geknipt worden ..... wat moet ik daar nou mee? niet eens 'ja leuk, lekker bijkletsen' nee ik moet haar meteen maar gaan knippen...
Niet leuk roozjuh! Ik zou waarschijnlijk gelijk hebben gezegd 'nou zeg,,,daar komje toch zeker niet alleen voor?? Dan hoeft het voor mij niet..' Of voorstellen om er lekker uit te gaan om ergens te gaan lunchen en dan is er natuurlijk geen gelegenheid voor het knippen.Of juist voorstellen om lekker te gaan lunchen ná het knippen. Mag ze je gelijk trakteren als 'betaling' voor het knippen.
eef: leuk dat je zo een fijne dag hebt gehad! roozjuh: mmm dat zou ik idd ook niet leuk vinden als ze dat zou zeggen tegen mij.. maar wat eef zegt, misschien gewoon zeggen dat ze alleen daarvoor niet hoeft te komen.. jaymee: als er niks uit het bloedonderzoek komt, kan de kinderarts weinig verder zei ze.. wel kan ik terug naar de kno op het moment dat hij weer ziek is en dan gaat hij op dat moment nog een keertje kijken.. nu was hij natuurlijk nog bezig met zijn ab kuurtje..
Anne, wat een baaldag/ moment dan en dan ook nog eens de kijkers die afhaken. Echt balen zeg! Eef, o fijn dat je zo ervaringsverhalen op hebt kunnen doen en dat het ook nog gezellig was Nanni, hmmm maar eerst bloedtest afwachten dus. Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat fijnste zou zeg maar. Een niet werkend afweermechanisme is ook niet niks...... Maar fijne vakantie, enjoy! Roozjuh, hmm beetje vreemd van haar dat ze dat meteen oppert. Ik zou dat denk ik niet doen of zoals Eef schrijft daarna gezellig samen weg etentje of zo. Maar zou het wel noemen dat het sowieso niet leuk klinkt dat ze dat meteen zegt. seph, beterschap! Vandaag lekker relaxed dagje gehad, weinig gedaan. Rol zo mijn bedje maar weer eens in.
Sorry ik Verwaarloos jullie. Hier gaat t nog steeds niet zo goed kwa temp.Nu uitslag erbij. Gisteren al bij de Ha geweest heeft ook bloed laten prikken. De haparts vanavond gebeld die is er zo goed als zeker van dat ze mazzelen heeft Dus de aankomende dagen zal de uitslag uitbreiden als dat zo is. Mooi klaar mee zeg. Ik ben er nog niet zo zeker van maar we gaan t zien. Heb wel m'n handen vol en ben ook bestwel moe ook van t bouwen aan t wezentje in m'n buik denk ik. Wel misselijk inmiddels maar goed te verdragen. Ga nu lekker slapen. Heb morgen wel wat leuks op t programma trouwjurk passen! Moet nu want anders heb ik n buik en d'r zit lever tijd op. Roosjuh denk dat je vriendin praktisch dacht en das niet zo netjes en aardig! Slaat de AB aan? Klinkt niet goed t flauwvallen! Nani beterschap hoop dat t meevalt. Knap zeg hier rolden de tranen over d'r wangen Anne o wat jammer zeg! Duimen dat er snel anderen komen! Eef leuk begint t nu al een beetje vorm te krijgen?
Sep o dat klinkt niet best. Rustig aan en voorzichtig met infectie gevaar nu. Pfff wat een berichten. Eef geen koorts erbij? Hier dus Miss mazzelen
Roos nee 6 aug pas.. Maar ik denk dat t geen mazzelen zijn. Denk meer ad 6e ziekte door de koorts en omdat ze nu lichter worden de plekjes. Mazzelen breid uit en gaat heel snel dat is niet zo. En dan in combi met tandjes krijgen met 6e ziekte. Denk dat dat de temp aangeeft.
Is die prik die ze binnenkort krijgen, tegen de mazelen? Dacht dat ze die al eerder hadden gehad. C moet ook ergens in aug
@eef: wat leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad!! Is je gegund! Hoe is t met de smoothies? Hier nog geen gemaakt hoor.. Pfff! En op zich gaat t best met de misselijkheid, hoef ook nog niet over te geven tot nu toe dus moet denk ik niet zo miepen.. 9maanden ziek zoals jij was lijkt me echt een hel! Respect! @roozjuh: wat een nare reactie van je vriendin! Wel aangeven hoor, anders blijft t tussen jullie in en ga je je alleen maar ergeren. En hoe komt t dat je zo duizelig bent? Adem tekort? Wel uitkijken dat je heen hersenschudding hebt oid van de klap op de grond. @lin: oei dat klinkt niet goed! Hopelijk de 6e ziekte. Kenmerkend is 3-5 dagen hoge koorts van 39+graden en daarna opeens koortsvrij en huiduitslag op gezicht en romp.. Heeft Iza laatst ook gehad in combinatie met 2 doorkomende kiezen. Als t toch de mazelen zijn goed uitkijken voor nekkramp en luierpijn. Dus kin op de borst moet geen zeer doen en de benen omhoog met luier verschonen ook niet. Anders gelijk(!!) aan de bel trekken ivm hersenvliesontsteking. @hier: Iza weer helemaal gezond en vrolijk! Fijn! 2 kiesjes zijn door gelukkig. Ik eet elk uur een soepstengel en dan gaan het best goed met de misselijkheid.
dames ff kort. mn stiefma kwam net hier met t nieuws dat mijn vader in t zkh ligt. longontsteking, zit aan ab-infuus en zuurstof. weet verder nog niet hoe of wat en wanneer hij naar huis zou mogen maar vandaag iig nog niet. Straks verjaardag van mn broer waar al 3/4e afgezegt heeft omdat iedereen last van hun longen hebben. ooms tantes, neef, hier t hele gezin en nu dus ook mijn vader. Gaat kort bezoekje worden bij mn broer want bezoekuur is tot 16u dus ben daar maar een uurtje want wil wel ff naar mn pa natuurlijk
He wat schrikken Roozjuh, hopelijk knapt hij snel op! Kan me voorstellen dat je dan maar korter naar de verjaardag van je broer gaat. Sterkte lin, hmm mazzelen maar jij denkt eerder 5e of 6e ziekte? Hoop ik toch op laatste en helemaal dat ze snel weer beter is, het blijft nu maar doorgaan he. Veel plezier met trouwjurk passen! Wanneer trouwen jullie ook alweer? Verder weinig te melden, gaat hier allemaal zijn gangetje
Roos nee dat is d'r bmr en die is met 14 mnd. Sterkte met je pa en van harte met je broer! Anne nee de vlekjes kan je voelen en dat is positief en geen teken van hersenvlies. Dat verschonen vind ze nooit leuk maar nu met n nieuw speellampje blijft ze wel liggen. Dus pijn zal t niet zijn. Hier zijn t ook de tanden erbij hoor. Nu weer 38.6 maar de uitslag is niet erger geworden ook niet op de romp.. Leonie o fijn dat alles goed gaat. Eind aug begin sep "14. Jurk is gevonden! Erg leuk was maar net optijd kwa buikje gaat t aardig vlug
Jeetje lin, dat is ook wat... Wanneer heb je de uitslag? Als het niet erger wordt en toch de mazelen blijkt te zijn zou alleen maar mooi zijn toch? Dan heeft ze dat maar lekker gehad. Ik hoop echt heel erg voor je dat het vanaf nu alleen maar beter wordt! Beterschap!! Hier volgens mij echt alleen de 5e ziekte. Op kdv heerst het ook en het zijn gewoon wat plekken die vol met vlekjes zitten. Ze heeft wel verhoging maar ik heb niet gemeten. En wat naar voor je vader roozjuh! Hopelijk snel uit het zh!! Heb jij niet ook een longontsteking en niet bronchitis? Want jij bent ook behoorlijk ziek zeg! Beterschap nog! anne, wat goed dat je de misselijkheid een beetje onder controle hebt! Wat een werk om een kleintje te laten groeien hè? Er komt wat bij kijken.. Heb je het al verteld op je werk? Of kan je het nog een beetje verbergen? En fijn dat het met kleine I goed gaat! Misschien is een smoothie een goede manier om per dag met je misselijkheid toch iets binnen te krijgen? Ik at toendertijd vietnamese loempia's bij het leven om mijn 'tekorten' aan te vullen, hahahaha! leonie, fijn dat het goed gaat! Kan je al iets zeggen over het eindresultaat van de operatie? hier, niks bijzonders. Een grote zwijnenstal in huis en totaal geen zin om daar wat aan te gaan doen . Gisteren een skinny joggingbroek gekocht, een sjaaltje en een hemdje en ik woon er nu al in. Blij mee!! Gekocht in katwijk (=niet om de hoek) maar misschientoch binnenkort even terug Nog precies zo'n zelfde set halen, haha! Sjaaltje (grijs met groen/gele sterren) en hemdje (wit) uit outlet, bij elkaar 10,50 en de broek 25,-.. En ik ben nu al bang dat het gaat slijten dus misschien haal ik op reserve (en dan wel 30,- benzine oprijden ) Beau is ook weer terug na twee nachtjes slapen bij mijn zus en hij vertoont weer diva gedrag na alle aandacht en verwennerij. De kleine stoutert! Lekker op tijd naar bed vandaag! Jullie nog een hele fijne dag!