juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hihi B. was dus lekker de koning te rijk bij je zus maar moet nu weer even in het gareel haha :p
    O zulke setjes kunnen zo lekker zijn he! Daar denk je er niet aan of twijfel je erover om nog eentje mee te nemen maar doe je toch maar niet en daarna SPIJT haha!
    Ben benieuwd of je nog een keer op en neer rijdt.

Wat betreft operatie kan ik eigenlijk nog weinig zeggen, behalve dat herstel me reuze mee valt.
    Twee weken S. niet mogen tillen vind ik heel zwaar, nog extra doordat ze waterpokken had. Maar donderdag weer terug naar chirurg, hopelijk dan weer tillen.
    Dan grits ik haar ook meteen uit buggy hoor haha!

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Eef maandag zou die er zijn. Toch weer de hap gebeld de temp gaat van 38.6 naar 36.2 en alles er tussen ze zweer Vd pijn. Gillen n uur. Nou wat n gedoe toch n paar nieuwe plekjes gespot. Geen idee wat t nou is. Ga zo slapen want t was n heel kort nachtje.

Wat leuk dat het slapen zo goed ging met B. Heeft ie nog leuke dingen gedaan?

Leonie o fijn dat t goed gaat! Wat rot dat je d'r niet mag tillen. Hoe doe je dat dan?

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sry even kort. ik probeer morgen bij te lezen. ben bij mn vader geweest en hij moet aan de zuurstof blijven 24u per dag. maandag gaan ze kijken hoe t met hem is en of de ab aanslaat

D was mee en begreep alles heel goed maar vond het toch wel beetje eng en durfde niet echt bij opa op t bed te zitten. maar hij was wel super blij opa weer even te zien. morgen gaan we er weer heen

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ach wat sneu ook voor N. zeg, Wat is advies van HAP nou?

Mijn man heeft vakantie dus lekker thuis en die doet nu dus alles. Heel fijn

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Leonie o dat is fijn. Ben je niet afhankelijk van anderen.
    Hap zegt dat we maandag de bloeduitslag moeten afwachten. Waslijst signalen die niet ok zijn en bij twijfel weer bellen. Verder rust geven en paracetamol als t niet gaat.
    Goede nacht gehad! Tot 8 uur geslapen:)

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Jeetje roozjuh, wat heftig!! Nog heftiger dan ik in eerste instantie begrepen had, jeetje... Beterschap! En wat begrijpelijk dat D onder de indruk was..sneu ook.

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Hè,,wat zielig zeg! :(
    Wel fijn dat ze goed heeft geslapen vannacht. Hopelijk snel opknappen!

8. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi! Wat een ziekenboeg hier. 5e ziekte, 6e ziekte, bronchitis, waterpokken, mazelen, operaties, bloedprikken, flauwvallen, misselijk. Arme mama's en arme kindjes. Beterschap allemaal! Even kijken wat ik heb onthouden.

@Roozjuh: schrikken van je vader. Sterkte! Ik zag trouwens van de week de McDonalds reclame en dacht meteen aan jou :D Hoeveel heb je er al?

@Eef: klinkt leuk en comfortabel maar ik kan mij niets voorstellen bij je outfit. Pics? Site?

@Anne: ik ben 18 maanden misselijk geweest en helaas hielp niets echt. Kleine beetjes eten en sommige dingen vielen beter dan anderen. Nadat ik bevallen was was het direct over. Maar bij de meeste vrouwen gaat het na 16 weken een stuk beter. Schrale troost en vooral proberen een dag tegelijk te leven. Sterkte!

@Nanni: fijn dat het bloedprikken goed ging. Is anders ook weer extra sneu!

@Leonie: wat merk je dan pas hoeveel je tilt hè. Lekker weer gewoon doen zou fijn zijn!

@hier: niet veel bijzonders. Beetje gaar. Vrijdagavond feestje, lag om 3 uur in mijn bed en M was om kwart voor 6 weer paraat. Denk dat ik 3 weken nodig heb om bij te komen. Manlief moet veel en extra werken omdat er collega's op vakantie zijn dus ben veel alleen met de meiden. Niet leuk!

Fijn weekend nog allemaal!

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik merk dus overdag niks met name rode Vd middag avond en af en toe snachts. Vlekjes zijn nu weer lichter.
    Echt geen idee wat het is.

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Annemama pfff nee inderdaad niet leuk zeg. Hier Tm 24e wk ziek geweest. Tot nog toe bij deze zeangerschap alleen id ochtend met opstaan dat ik misselijk ben. Ik hoef niet te spugen.
    Vorige keer had ik 5 gaatjes dus hoop dat t zo blijft.
    Ik had vorige keer ook n droge huid en nu puistjes. Allemaal wel anders dan bij N.

Beterschap allemaal!

11. eef80

eef80 Niet meer actief

@annemama, ik kan alleen de broek vinden op internet. En hij is in het echt leuker dan op het plaatje vind ik zelf.
    Comfort wear broek - Comfort wear - Collectie - MS Mode
    Slippertje er onder en echt super lekker zittende outfit voor thuis en naar de supermarkt ;)

Maar de top en de sjaal zijn bij een miss etam outlet vandaan. (normaal allemaal winkels waar ik nooit kom en wat echt niet mijn smaak is ;))
    Top van katoen, wit eenvoudig maar wel mooi en sjaal grijs met fel groen/gele sterretjes. Als het je iets lijkt dan kan ik even een foto schieten en het ook voor jou meenemen als ik terug ga :)

Over foto's gesproken... Ik heb een jumpsuit, ben er helemaal weg van en ik voel mij er ook zoooo slank in. Nu heeft mijn zus van de week foto's gemaakt op het strand :cool:... Leuke foto's maar de jumpsuit maakt mij in de verste verte niet zo slank als dat ik dacht ;)

Wat balen dat je man zoveel werkt. Ik herken het heel goed want het is hier ook zo. Vakantietijd en elkaars diensten opvullen idd. Ik hoop dat je tussendoor toch een beetje kan uitrusten! Was het wel een geslaagd feestje?

@lin, wat fijn dat het deze zwangerschap beter gaat!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wha wil op iedereen reageren maar het is 1 grote waas haha. zag slecht slapene kindjes voorbij komen? en vroege vogels. Herstel van operatie, fijn dat het beter gaat dan je dacht. eef, nieuw setje kleding, altijd fijn! hopen dat je nog 1 kan vinden. haha die jumpsuit, die gaat de prullenbak in? :p Glazen, heb er 2.

ik haak vanaf hier weer in :D

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Ik wil graag jullie advies,,ik zit ergens mee. Misschien vinden jullie het gek en dat neem ik maarop de koop toe :p
    Ik heb nu al een tijdje op mijn werk het idee dat mij iets niet wordt verteld, iets voor mij achtergehouden. Er wordt af en toe ook gel*ld maar waar niet?, dus dat is het niet.
    Ik heb al een paar keer aan collega's gevraagd wat er nou is wat mij niet gezegd wordt maar geen antwoord.

Nu zit ik vrijdag met een vriendin van mij en zij heeft al 20 jaar een eigen praktijk als paragnoste (dat is overigens niet watik vorige bericht zei wat ik ook wilde gaan doen) Ze is bijzonder goed in wat ze doet, zit bomvol en wordt overal voor gevraagd.
    Ik had haar bijvoorbeeld nog niet verteld over mijn bedrijfspandje en uit het niets zegt ze 'neeee!!! waarom vertel je mij dat niet?? Wat leuk!!!!' (ik ben dit soort dingen inmiddels van haar gewend, hahahaha! Vroeger schrok ik mij dan rot) Ze kon een hele omschrijving geven van hoe het er uit zag tot in detail. En ineens zegt ze 'maar op je huidige werk zijn ze niet eerlijk tegen je hoor... Ze verzwijgen iets. Het heeft te maken met dat iemand meer krijgt dan jij en er is gevraagd of hij zijn mond er over wil houden'
    Wel potveredomme!!!! Wist ik het niet! De vriendin van mij wilde er niet op doorgaan want ze zei dat ik het maar gewoon moest laten zitten. (ze kent mij. Ik ga er direct op af en eis op ;)) Er werd nog iets gemompeld over karma en afgedaan was het onderwerp (van dat vage gel*l over karma kan ik dan weer niet tegen. Ik wil specifiek, direct en wel nu! :p)

Wat zouden jullie hier nou mee doen? Ik heb een vermoeden maar ik kan toch niet met mijn hocus pocus verhaal aankomen.. Daar word ik niet geloofwaardiger van. Zal ik hem morgen klem lullen? Zal ik direct op mijn leidinggevende afstappen en vragen wat mij niet wordt verteld? Onder het mom 'ik merk het' want dat is namelijk ook zo. Dan weten ze in ieder geval dat ik niet gekke henkie ben. Maar risico is dat ze niets verbergen (kleine kans) en dat ik gewoon voor joker sta.
    Ik interesseer mij overigens weinig voor de extra centen hoor.. Het gaat mij om rechtvaardigheid en niets anders.

14. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hier advies, gratis en voor niets! :p Ik zou zeker het gesprek aangaan. Je had het gevoel toch al. Word nu voor jezelf bevestigd. Maakt eigenlijk niet uit of andere het geloven of niet, toch? Denk even goed na waar het gevoel in zit en ga het gesprek aan puur vanuit jezelf en je eigen gevoel. Nee heb je en ja kan je krijgen. Heb je het in ieder geval geprobeerd!

Broek ziet er leuk en comfi uit. Ik heb de laatste tijd weer genoeg foto's van mijzelf gezien om depressief te worden. Ik moet echt weer gaan afvallen (typt ze met een hand en in de andere een ijsje).

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    confronteren kan altijd. maar je moet wel beseffen dat nu ze al gaan hakken in het personeel, dat als jij je mond open doet, de stap voor hun makkelijker is om jou eruit te werken(als dat niet al gaat gebeuren) je kan ook denken, alles of niets. confronteer hem ermee maar sta open voor wat de gevolgen zijn. het kán goed uitpakken, maar je kan straks ook zonder baan staan. het is maar wat je zelf wil denk ik. ik zou ook duidelijkheid willen, maar als dat tenkoste gaat van mn baan dan weet ik t niet. hoe belangrijk is die baan voor je, ga je financieel problemen krijgen als je de baan kwijt raakt, heb je zo weer wat anders gevonden(je eigen bedrijfje, is dat genoeg voor het inkomen) probeer alle voors en tegens op een rijtje te zetten en bespreek het desnoods met hubby. wat zegt hij erover, vind ie dat je moet vechten voor je recht, of is het inkomen belangrijker op t moment

succes *knuff*

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Eef
    Ik zou deze info uitzoeken.(beetje bluf spelen met n collega die t wel weet) opmerking ofzo. Tot die tijd ven afwachten wat ze met t personeel gaan doen.
    En dan met wat concretere info een functioneringsgesprek aanvragen en opnieuw over t salaris gaan praten. Blijf een beetje zakelijk erin:)

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Thanx meiden voor jullie advies..
    Ik ga zeker wat met jullie ideeën doen. Ik denk zelf een combi te maken.
    Eerst praten met de meest zwakke van het span, vragen stellen waar hij waarschijnlijk geen antwoorden op heeft. En dan vanuit mijn gevoel hem confronteren.
    Mijn baan staat idd al redelijk onder spanning maar ik kan ook niet tegen onrecht. Dus als ik het op een chique manier kan platbranden zal ik dat zeker doen :D
    Het gaat overigens niet over mijn gewone salaris maar zoals ik vermoed gaat het over een project er naast. Ik trek die hele boel daar en regel alles en mijn collega moet ik steeds aansporen. Maar hij is in mijn weekje weg als coördinator benoemd. Hij heeft naar mijn vermoeden dus de 'titel' gekregen officieel van coördinator en krijgt betaald uit het budget voor het project. Ik werk voor liefdewerk oud papier en mag hier en daar een half uurtje pakken. Toen ik mijn leidinggevende confronteerde met de titel coordinator die mijn collega had gekregen en dat ik dat zeer onterecht vond maakte hij excuses naar mij en benoemde mij als mede coordinator maar wel onofficieel. Dus waarschijnlijk zodat ik mijn smoel houd.
    Als ik het zo opschrijf ben ik met recht gekke Henkie..

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ff wat stoom afblazen. hubby zei vorige week dat de hond schijnbaar in de tuin had gepoept. (was mijn uitslaapdag dus was pas 11u beneden ofzo) en nu zijn ze in de tuin aant voetballen en komt D naar binnen met smerige hand. zegt hubby, ja waarom is dat dan nog niet opgeruimd?!?! ja wtf? JIJ heb t gevonden week geleden en dan verwacht hij dat IK het ga opruimen... had wel verwacht op t moment dat je dat vind in de tuin, dat je dat gaat opruimen maar nee, hij verwachtte dat ik dat wel ff ging doen. en nu is hij met D aant douchen en zegt ie; ruim jij t ff op?

.......

19. eef80

eef80 Niet meer actief

oe,,,,ik zou woest zijn!!!... :x:x

Niet alleen is je man verantwoordelijk voor het laten poepen van de hond in de tuin maar ook nog eens van jou verwacht dat je zijn 'fout' even oplost omdat hij er zelf geen zin in heeft. Minderwaardig naar jou vind ik... Het enige wat zou kunnen helpen is met hem praten en uitleggen dat je meer hulp van hem verwacht/eist en dat je dit gedrag natuurlijk niet accepteert..
    o,en voor de duidelijkheid,, Natuurlijk absoluut NIET opruimen!!

Wat een shit zooi! ;)

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha nee ben gekke henkie niet. hij ruimt t maar zelf op. pff snap niet dat ie verwacht dat ik het wel ff doe

oja update zkh: gaat ietsjes beter met mn pa. nog steeds aan extra zuurstof en ab. hij heeft een CT-scan gehad vandaag en krijgt morgen uitslag. Ook getest op legionella en dat heeft ie gelukkig niet. ook aantal bloedonderzoeken worden er nu gedaan. afwachten op uitslag. wel is al bekend dat hij morgen niet naar huis mag. heel misschien dinsdag

Deel Deze Pagina