juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    MAAR morgen ook sleutel van je nieuwe werkpaleis en hopelijk uieindelijke de werkplek! (zonder andere baan erbij ;) )
    Hoe laat krijg je de sleutel? En gaan jullie dan meteen daar ff proosten?

Enjoy, van de sleuteloverdracht en van de leuke mensen die aanwezig zijn bij de bbq. Zeker omdat het je vrije avond is probeer er energie van te krijgen niet alleen aan andere mensen te geven

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Dank je wel! :) Ik heb een fles champagne in de koelkast maar ben helaas helemaal alleen morgen ;) Maar misschien in mijn uppie dan die fles champagne soldaat maken. Om 10.30 maar met mijn gedrag de laatste tijd is niets te gek. :D
    .. en daarna naar de BBQ. Kijken wat het effect is als het iniminie beetje laatste drempel helemaal weg is, hihihi! :p
    Nee, heb er echt zin in! Lichamelijk kan ik het waarschijnlijk niet maar ga proberen wat te verven. Ik wil er zo snel mogelijk in! Zin in!!!

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even heel ego

Net tijdens m'n nachtdienst wat bloedverlies gehad leek op bloed met water gemengd dus niet heel veel hooguit 5 druppels van dat roze. Ik heb sinds gister ook een schimmelinfectie ben gister met dactarin begonnen. Iemand ervaring mee? Vind t maar niks maar ik heb geen pijn.
    Zouden jullie de vk hiervoor bellen? Ik heb wel weer n nieuwe capsule gebruikt maar niet ver ingebracht. Moet toch ook van de SI af..
    Ik ga ff proberen te slapen. Ben bestwel moe.
    Kom vanmiddag weer ff spieken

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lin, ik gebruik dan canasten(schrijf je dat zo?) Daktarin werkt ook wel maar duurt langer. Ik heb altijd SI als ik aan de ab zit. Gelukkig nu geen last *ff afkloppen*. En als je je zorgen maakt moet je altijd bellen.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Roosj ja dat cremepje heb ik voor de buitenkant. De inwendige canesten mag niet tijdens de zwangerschap zeiden ze bij de apotheek, ik ook bij ab of in t begin van m'n zwangerschap.
    Kijk t even aan en bel straks tijdens t spreekuur wel
    Ik ga nu maar even slapen.
    Riskeer roze waterig rood. Geen krsmp

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef, weet jij goed restaurant omg. Dordt? Wil hubby mee uiteten nemen als we de kids wegbrengen naar mn schoonouders de 10e

7. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    @lin: als je je ongerust maakt kun je altijd de vk bellen en waarschijnlijk krijg je dan een vroege echo .. Hoe is t vandaag met je? Leuk dat je t kamertje gaat aanpakken! Bij ons komen ze ook samen als we ons huis nog niet hebben verkocht. M'n handen beginnen te jeuken! Heb ook zin om de look te veranderen haha!

@leonie: fijn dat je zo snel herstelt. Vandaag hoor je of je s mag tillen toch? Hoop t voor je!

@eef: goed zo! Gewoon zeggen waar het op staat! Lekker is dat he. Veel plezier vandaag met bbq en sleutel, toch? En ik voel me zooo ontzettend zwanger + mooie echo dat ik me inderdaad geen zorgen meer maak:)

@nanni: wat onwijs vervelend zeg! Ik weet niet wat t precies allemaal inhoudt wat de dokter allemaal zegt, maar t klinkt niet fijn! Hopelijk ba de AB kuur dat t over is..

@seph: bah, nog steeds niet lekker.. :( vervelend zeg. Beterschap!

@schimmelinfectie: wie had dat ook alweer? Seph of lin? In ieder geval had ik daar altijd één pilletje voor en dan was t over. Weet niet zeker of t ook mag tijdens zwangerschap maar je kan t altijd vragen.

@hier: ben lekker bij m'n moeder, hield t thuis niet meer uit! Normaal kan ik heel minimaal, bijna niet, ruiken. En nu ... Bah bah! Ik ruik "alles" en vind alles vies..
    Wat gaan jullie doen met t mooie warme weer? Wij morgen naar een plas hier in de buurt en daar met vrienden BBQen of iets dergelijks. Vanmiddag feestje van m'n oom.
    Fijne dag allemaal!

8. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    O wat leuk!!! Daar houd ik echt van! En nu nog meer lijkt wel .. Krijg opeens allemaal ideeën voor de babykamer, haha .. Maar ja, Eerst een nieuw huis..

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Echo is vervroegt naar maandag as.
    Wel,op mijn verzoek hoefde me geen zorgen te maken

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    fijn dat je eerder kan lin. je kleine gup zal vast en zeker nog lekker bij je geplakt zitten

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik zelf vind crimpert salm een leuke en lekkere tent (van buiten beetje oudbollig door heel oude gevel maar binnen modern) Dan heb je nog eenleuke nieuwe op de wijnstrata waarvan ik de naam niet weet. Zal zo nog even kijken of ik hem kan vinden en natuurlijk de beren etc. Ik weet trwns niet of ik er de 10 wel ben. Ik moet namelijk actie ondernemen voor mijn bedrijf en ik moet alles regelen op vrijdag gezien ik dan een dag heb vrij zonder kids. Dus beetje afhankelijk van de tijd. Mijn pand zit ook in de stad dus misschien toch een combi te maken! nu nog ff kijken naardie tent...

12. eef80

eef80 Niet meer actief

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja Beer kan idd altijd. heelijk eten daar. wij zijn dus echte vleeseters :D Hubby houdt dus van een lekker goed stuk vlees en is anti-gezond :p saladebar is dus not done haha
    Hoop dat je de 10e er bent, al is t maar ff dat ik je zaak kan zien als we dan toch in de stad zijn. Toch niet pand van mn schoonma gekocht he? :p haha. weet jij wat daar nu zit?

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Dan zou ik zeker naar steakproef gaan als ik jullie was! Vegetarisch is daar een vies woord :p
    Ik heb geen idee wat daar nu in zit. Ik ben al heel lang niet meer in dat stukje van de stad geweest. Hetstond toen idd een tijdje leeg maar nu geen idee. Ik zit aan de andere kant van de stad. Richting station en vlak voor de bushalte. Bij een van de twee grote parkeergarages. Boven de ANWB winkel (in gedachte zie ik ng steeds een vraagteken boven je hoofd hahahahaha!)
    Ben benieuwd of ik dan klaar ben. Net een heel klein muurtje geverfd maar het is een hele klus en ik kan lichamelijk niet lang door gaan.
    Verder viel het een beetje tegen vandaag :) Ik had vorige keer mijn roze bril op denk ik wanthet was nu best een zooitje ;) Maar zeker wat van te maken!
    Ik heb vandaag schoongemaakt, de kranen door laten lopen (die hadden in 4 maanden niet open gestaan...lang leve legionella) en een stukje geverfd dus. En toen ging ik bijna tegen de grond met die hitte. Morgen naar kamer vankoophandel een gesprekje aanvragen en weer verder in het pand. Echt heel leuk dat het u vorm krijgt maar nog zooooooo veel te doen,,pff!! Logo, site, cursus, cursussen schrijven etc etc.. Ik verveel me niet!

Hoe gaat het nu met je roozjuh? Doet de ab kuur wat? En hoe is het met c en met je vader?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idd, grote vraagteken. richting station das daar bij die friet zaak en trekpleister, die kant op? (anwb kan ik me zo 123 niet herinneren maar ben keer die trekpleister in geweest :p) Ben benieuwd naar je zaak, heb je al wel een naam? Voorlopig heb je wat te doen idd. en iell die kranen, ken dat. heeft in dit huis 2jaar stil gestaan toen wij erin kwamen. brrr wat een stank was dat! Hier alles nu wel goed. Mn pa is sinds vanmorgen thuis en mijn gehoest is stukken minder, medicijnen slaan aan gelukkig. hoe is t de laatste tijd met je bekken?

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat wordt er hier veel gekletst!!! Wow! Dat ga ik niet helemaal bijhouden hoor meiden!

Maar ik vind de tijd zelf ook heel snel gaan. Over max 10 weken hebben we ons kleintje in de armen! Wauwie...

Erg leuk idd dat er alweer zoveel zwangeren zijn!!!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef. ff google erbij gepakt om mn geheuge beetje op te frissen :p is dat langs die doorgaande weg daar? bij al die parkeergarages? en aan de overkant de prenatal, en appie

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Ja, idd roozjuh!! Daar is het!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lin, he bah van beetje bloedverlies. Begin van zwangerschap is wel wat rommelig he, eerst met die krampen en nu met beetje bloedverlies. Ik duim voor goede echo maandag! Goed dat je die verzet hebt.

Annemama, lekker aan de knutsel dus gezellig!

Eef, hallo trotse pandbezitster! Gefeli met sleutel. Leuk dat je toch muurtje hebt geverfd ondanks dat het eigenlijk niet kan maar maakt het wel wat meer van jou! Super!

Roozjuh, fijn dat het nu eindelijk weer de goede kant bij jullie op lijkt te gaan. Mag ook wel.

Susan, hoe gaat het met je? Vol te houden zonder kids? en nog een leuke verjaardag gehad?

Vanmorgen dus controle bij chirurg gehad. Hij vond littekens ook mooi genezen, zo lekker verder blijven gaan.
    Helaas mag ik S nog steeds niet echt tillen, wel af kunnen dingen dat als ze aangegeven wordt ik haar minuutje of zo vast mag houden. Dat is in ieder geval iets :D

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Mmmm,,,leonie, niet helemaal wat je hoopte, jammer! maar het is toch iets. Wel heel fijn dat hij het ook mooi genezen vindt! Even volhouden en dan hopelijk helemaal van je klachten af! En dan lekker de kleine extra vertroetelen en tillen!

Lin, sorry vanmiddag beetje chaotisch. Hoe gaat het nu? Heb je nog wat roze bloed verlies gehad? Kan het ook gewoon een gesprongen adertje zijn? Ik had het met de tweede ook vaker. Geloof wel een keer of vier gehad maar dat maakt idd onzeker ja.. :( Rustig aan! en hopelijk niets meer!

Nou, mijn BBQ was zowaar echt heel erg gezellig! Nu pas terug en totaal geen zin om mijn bedin te kruipen met 27 graden. Toch maar doen ;)
    Weltrusten!

Deel Deze Pagina