juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ff snel via foon.. Ik ben een dagje bij mijn ouders met kids dus djayson vermaakt zich prima! Gaat met opa naar de autocross ik ben benieuwd!

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames,

Een teken van leven! We zijn er nog :)

Met Jens gaat het goed! Ontwikkeld zich prima en groeit lekker. Zit nu midden in zijn 12 weken sprong, maar het valt tot nu toe mee.

Ik zelf ben onwijs moe, heb maandag een afspraak bij de huisarts. Herken de vermoeidheid van toen in Pfeiffer had en toen ik niet goed ingesteld was met mijn schildklier med's. Ben benieuwd.
    Jens slaapt nog steeds netjes door, dus daar kan het niet aan liggen.

Mijn laatste verlofdag was afgelopen donderdag, maar ik ga nog niet werken.
    Heb nu een soort van vakantie/ziektewet. Zou eerst alleen vak opnemen, maar omdat het mijn werkgever geld kost als ik daarna alsnog in de zw ga, ben ik toch eerst de zw ingegaan. Maar omdat ik niet AT wil/kan werken, is het toch een soort vakantie geworden..Vaag verhaal.
    Ik heb a.s. dinsdag een sollicitatie voor een baan in Lelystad.
    Ook heb ik een andere bekkentherapeut gezocht.
    Jens hoeft na 3 keer behandeld te zijn geweest niet meer naar de osteopaat, maar ben nu voor mijzelf geweest. Ik merk na 1 behandeling al verbetering, meer dan in heb bereikt met fysiotherapie, dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Ik ga proberen om jullie weer wat beter bij te houden en anders ben ik op FB te vinden (gaat wat makkelijker met een telefoon)..

3. Kylie1986

Jammer Danielle! Veel geluk!!

4. Kylie1986

Wat wordt hij groot!!

Naamloos.jpg

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Via via hoorde ik dat een fotograaf shoots doet om een zakcentje bij te verdienen. (ze is dus niet duur) We hebben foto's van F.ieke en ons drietjes laten maken. :)

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Leuk Lionne!!!

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Mmmm...moeilijk! Dit zijn namelijk wel tekenen waaraan je kan zien dat ze er op reageren. Ik noem ze even:
    Slecht, onrustig en weinig drinken
    Spugen (let op of het mondjes terug zijn of golven)
    Hik
    Nies
    Vlekken of andere zichtbare veranderingen
    Huilen, gillen
    Of juist extreem rustig
    Wel willen drinken maar niet kunnen drinken
    Slecht/ weinig slapen
    en (het zal vast niet zo ernstig zijn) letten op kleur rond de mond (die van mij kregen een grijs/blauw masker) en opletten op 'marmeren' van de huid

Volgens mij waren dat ze wel. Ik hoop heel erg voor je dat het mee valt en dat ze gewoon lekker melk kan verdragen!
    Veel succes! Ben benieuwd!

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik zie nu pas je vraag! Sorry!
    Het gaat goed! ik hou het nu 'al' voor de derde dag vol en voel mij nu al slanker, hahaha!! Tot nu toe gelukkig geen moeite mee omdat je van de ww alles mag eten alleen keuzes moet maken zodat je niet over het aantal totaal punten heen gaat. Iets voor mij want zodra ik hoor dat ik iets niet meer mag krijg ik er enorme trek in!!
    (tijdens vorige zwangerschap gehoord dat ik hoge bloeddruk kreeg dus weg moest blijven van de drop en patat met zout en mayo.. Na een week braaf te zijn ging ik los..)

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Hee ladies!!

Ook hier weer een teken van leven.. Sorry ben hartstikke druk geweest van de week dus had niet echt tijd/zin om te reageren..

Ik weet niet meer wie t pas geleden zei maar volgens mij heeft D inderdaad niet zo veel last van z'n 12 weken sprongetje.. Geen ouwe zeur dus hier :) merk wel dat hij wat meer wil drinken dus heb de 3e fles verhoogd naar 210+7 omdat hij anders begint te mekkeren na de fles.. Hij drinkt nu ook weer 5 flessen per dag ipv 4..

Vanmiddag even met m'n moeder naar de stad geweest. Had kei leuke laarzen gezien die ik graag wilde hebben maar ik kan ze nergens vinden :(
    Online wel bij omoda maar daar zit m'n maat niet meer bij..

@lionne: leuke foto's!!!

@roozjuh: lekker geshopt?? Jouw man gaat tenminste nog mee.. De mijne niet hoor.. Veel plezier bij wicked!!

@winterjas: ik wil eigenlijk voor D al een winterjassen kopen maar ik weet niet welke maat.. Hij zit nu in 62 en ik denk niet dat t lang duurt voordat hij in 68 zit met shirtjes enzo.. Zou ik dan een 74 of een 80 moeten nemen???

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    even ego !!! D zijn eerste tandje staat door !!! en er zijn der nog 3 ôp komst :( hij heeft er enorm veel last van hoor ^pfff zielig ventje :(

11. eef80

eef80 Niet meer actief

@lionne Leuke foto! En wat kan je een ander beeld hebben in gedachten van iemand! In mijn gedachten had je blond, stijl haar, hahaha!

@kylie Ik vroeg mij al af hoe het met je ging! Wat vervelend dat je zo moe bent en goed dat je het laat onderzoeken. ik heb vaker gehoord dat na een bevalling je schildklier anders kan gaan werken. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen! En wat een lekkere beer heb je!
    En wat is AT?

@nanni Ga jij ook altijd bij ziggy's kijken voor schoenen? Dat is in de buurt eigenlijk de enige goede schoenen winkel die ik ken. Coccocinel (of zo iets) schijnt ook mooie merken te hebben maar daar heb ik nog nooit gekeken. En van assem had dit keer ook niets (gekeken op de site)

@roozjuh Je leest het vast niet meer voor je uitje maar fijne avond vanavond!!!

@hier De schoenen zijn binnen. Helaas de enige die goed zaten en nog leuk waren ook waren 115,- :$ Maar gezien ik niet in staat ben stad en land af te lopen voor schoenen hebben wij die toch maar genomen. Verder was mijn bestelling binnen voor de baby van de zara. Helemaal leuk! Kruippakje met rompertje met rond kraagje en vestje. Ouderwets maar errug leuk!
    Ennnnn... het is dag 3 van mijn dieet! Het is mij in geen 10 jaar gelukt het zo lang vol te houden, hihi!
    10 jaar terug 15 kg afgevallen met de weight watchers in 15 weken. Hoop echt dat het dit keer weer met een kg per week gaat. Dan nog 19 weken en 4 dagen te gaan :D

Fijne avond allemaal!

ps ik heb ff wat gemist..hebben wij ook een FB pagina?

12. eef80

eef80 Niet meer actief

@schoenen Wat ik altijd doe in zo'n geval is dat ik zoek op merknaam, evt model en maat op google afbeeldingen. Ik heb eigenlijk alles wat ik wou zo gevonden! Ook zoek ik zo in de uitverkoop op merk voor de kids. Succes met zoeken!

@winterjas Hier zo'n zelfde probleem. Ik zou voor max een 74 gaan. Maat 80 zat mijn zoontje pas in met 1 jaar. Ik hou hem maar een beetje aan als voorbeeld. Hij was overal gemiddeld mee. Lengte en gewicht.

13. Kylie1986

At = arbeidstherapeutisch
    Winterjas: hier een 68 overgenomen

14. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Dankje Eef!! Doe idd maar 74.. 80 is wat groot denk ik :)

@schoenen: heb heel internet al afgestruind maar niks kunnen vinden.. Misschien dat ze bij omoda nog binnen komen.. Gaat om deze laarzen: Omoda schoenen
    Volgende week effe in Breda kijken, zag dat ze ze daar ook verkopen..

15. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Jeetje wat is er veel gepraat. Alles teruggelezen maar weinig onthouden.

@peek: jammer of niet? Ben je nog steeds niet ongesteld?

@maat: Iza heeft voornamelijk nog maat 62 aan! Sommige broekjes 68 en ook nog rompertjes in maat 56. Mar ze is wel groot! En mollig :D

Hoef eig geen kleertjes te kopen, heb héééél veel kleren 2e hands gekregen van mijn nichtjes. Alleen nog een winterjasje kopen.. Hoe gokken jullie dan de maat? Ik vind t nogal trikkie om dat nu al te kopen.

16. eef80

eef80 Niet meer actief

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Nou ja,,,,raar!!! Ik vind ze op die sites maar als ik op de link druk hierboven kan ik ze niet vinden! Nou,,als je wil kijk ik een andere keer nog wel.
    Ik moet weg!

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames,
    Merk dat ik hier vaak ben als er niemand anders is dus alleen maar aan het meelezen ben.
    Ook mis ik een beetje de aansluiting met de rest.
    Ben nog wel op zp te vinden maar zal niet zo actief meer mee schrijven als in het begin.

Di. sollicitatie en dan hopenlijk ook weer (veel) aan het werk. Dus dan ook minder tijd om te schrijven.

19. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

anna , nog niet ongesteld en eigenlijk wel een beetje een teleurstelling voor beiden ;)

winterjas , hier nog niet gekocht of aan gedacht D zit in maat 68 dus weet niet goed welke maat ik moet nemen soms heeft ie al een 74

20. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @eef: ja bij google afbeeldingen zie je ook deze sites maar ze staan er idd niet bij.. Ik ga morgen even in breda kijken, daar zijn 3 winkels die ze zouden hebben.. ben benieuwd..

Deel Deze Pagina