Roodjuh. Z'n melding hoeft niet perse een beschuldiging van mishandeling te zijn. Probeer t daarom wel open te benaderen als ze komen. Want school de dokter de sport club de politie kunnen ook n zorg melding maken. Bij sommige soort meldingen moet de politie dat al zonder dat er sprake is van mishandeling. Denk aan huiselijk geweld meldingen, pubers die dreigen op t verkeerde pad te belanden etc Jeugdzorg is niet een instantie die zich alleen bezig houdt met mishandeling. Amk is dat trouwens weer wel. Overigens een anonieme melding is vaak van een "bekende" Politie zal zulke zaken eerst melden. Maar denk geef t toch even aan dat je er niet vanuit moet gaan dat ze denken dat je D zou slaan. Kan ook een andere reden hebben..
De melding was dat ik tegen hem schreeuwde. Maar jeetje, welke ouder doet dat niet zo nu en dan. Mn pa zei ookal dat ik t niet al te serieus moet nemen en t niks bijzonders is. Maar zo voelt t niet. die persoon heeft de tijd genomen om het nummer op te zoeken en gezegt hoe ik tegen D.amian schreeuw. Als die gene t niet zo heel dringend vond, kon hij ook gewoon eerst naar mij komen. Het moet idd een bekende zijn, want zijn naam werd in de brief vermeld. En niet iedereen in de buurt weet zijn naam. Maargoed, ik zie t dinsdag wel. Voelt iig als een mes is mn hart dat iemand mij een slechte moeder vind. Heb heel slecht geslapen ervan
Heel veel sterkte Roozjuh. Wij hebben gisteren maatschappelijk werk op bezoek gehad. Een maand geleden hadden man en ik ruzie. Man reed kwaad weg. Ik heb politie gebeld omdat ik bang was dat hij in zijn woede ongelukken ging maken. Politie kwam langs, zagen Fieke en meteen werd en een melding gedaan van Huiselijk geweld. En die eik*l van een agent dreigde meteen met bjz
Lione ik wil niet rot doen maar die eikels moeten dat doen. Is zo afgesproken bij bepaalt soort meldingen (conflicten) moeten ze die melding maken. Kunnen hun echt niks aan doen. Wordt opgelegd in de manier van afhandelen. We kennen helaas allemaal de voorbeelden van gezins drama's en daarom zijn er dus vaste manieren van afhandelen verplicht. Ook al is t zoiets kleins als in jou geval. 9 Vd 10 keer zijn het dus van dit soort kleine gevalletjes
ja tis gewoon schrikken vooral. je belt politie voor veiligheid van je man en wat krijg je, (eventuele)melding over je kind. snap t ene kant wel als er ruzie in huis is geweest tussen man en vrouw dat ze meteen voor veiligheid naar het kind kijken. maar komt gewoon heel hard aan als moeder(en vader) zijnde mn broer kwam vanmorgen damian ophalen voor dagje sprookjes speeltuin. ik zette m in de auto, zegt ie: 'mama ik ga je missen maar ik kom terug hoor' nou hop daar kwamen de tranen weer. mn zus vragen wat er was. dus ik verhaal over BJZ verteld en ze schrok, snapt er ook niks van en vind het onzin. pff begon toch al lichtelijk aan mezelf te twijfelen met zo'n melding maar ben blij dat mn familie het allemaal onzin vind en ze mij toch echt wel een goeie moeder vinden. wat heb ik belabberd geslapen overigens, hoop dat het snel voorbij is dit
Roozjuh: knuffel!!!! Wat komt het hard aan dat juist het belangrijkste wat je hebt in je leven in twijfel wordt getrokken! Pff snap dat je heel emo bent en er slecht van hebt geslapen. Dat zal ook na dinsdag nog wel even voortduren. Denk dat het wel heel goed is dat meldingen serieus worden genomen en onderzocht. Volgens mij zien deze mensen ook snel hoe het werkt bij jullie thuis. Indruk doet vaak meer dan woorden en deze mensen zijn professionals, die prikken er zo doorheen. Verstandig dat je de buurvrouw er buiten laat. Probeer het achter je te laten wie de melding heeft gemaakt, je komt er toch nooit achter P. Nogmaals knuffel! @Lionne: ook een heftig verhaal! Aan de ene kant wel fijn dat de veiligheid van F zo centraal staat. Hoe was de afspraak? Misschien helpt het je man? Voor jou ook heftig dat je zo'n ruzie hebt dat je de politie moet bellen. Ook voor F heel heftig dat te moeten meemaken. In dat oogpunt vind ik maatschappelijk werk echt niet gek. Ook een knuffel voor jou!
Het gesprek stelde niet veel voor. Ze zei dat we haar konden bereiken als we haar nodig hadden en toen ging ze weer.
o das idd niks bijzonders dan. scheelt weer, dan is er dus niks aan de hand. hoop dat t dinsdag ook gesprekje van niks is en alles over zal waaien
morgen efteling! toevallig iemand hier die ook gaat? we gaan lekker zonder de kids, C gaat naar mn schoonpa en D gaat naar mn schoonma. t/m maandag kindloos woehoeee wat een rust. Vandaag was D met zn oom en tante naar Sprookjesland en vond ie helemaal geweldig. geslaagde dag dus want mama had ook ff heerlijk een mama-dochter dagje jullie plannen voor t weekend?
Roozjuh, fijn dat je ook de steun van je familie hebt, die kennen je toch het beste idd. Wat annemama schrijft klopt ook wel, het is uiteindelijk wel goed dat ze de meldingen onderzoeken want liever 9 x voor niets van de 10 en 1x raak dan niet 1x gemist zeg maar. En je hebt niets te verbergen dus dan zullen ze vast snel weer weg zijn. Veel plezier morgen in de Efteling! Grappig dat jij het juist leuk vindt zonder kids, ik vind het juist magisch met kids erbij hihi. Lionne, heftig dat je gevoel had dat je politie moest bellen. Je man daarna wel gewoon rustig thuis gekomen? Gaat het wel echt goed tussen jullie, tijdje terug hadden jullie toch beetje strubbels. Sowieso wil ik je dikke knuffel geven, heb soms het gevoel dat jij het echt niet makkelijk hebt en heel veel zelf moet regelen. Als je alleen bent is dat prima maar dat ben je niet dus dikke knuffel! Misschien heb ik het verkeerd hoor, dat kan uiteraard ook Lin, wel handig dat jij ff protocol van politie toe kunt lichten Fijn dat ze geen mazelen heeft! Wat is het dan misschien geweest? Jij trouwens geen bloedverlies meer gehad? Eef, hoe is training?
Lin: Fijn dat het geen mazelen waren! Lionne: Ook heftig dat je voor je gevoel moest bellen.. En idd wat Lin zegt het is het protocol.. Net zoals ze een protocol in het ziekenhuis hebben voor kinderen op de EHBO Roozjuh: Gelukkig staat je familie achter je! En morgen lekker genieten in de efteling! Hier alles zijn gangetje.. Jaymee heeft er ondertussen twee hoektanden bij en de andere 2 volgen ook al.. Vandaag lekke naar de speeltuin geweest (die grote betaalde) en ze hebben genoten! Had de dochter van een vriendin mee, en die vond het ook erg leuk Morgen is er hier wielerronde, staan er ook luchtkussens enzo, dus komt wel goed Bekijk bijlage 343091
Hi meiden, wat een dag! En die van jullie was ook behoorlijk 'bezig' als ik dat allemaal zo lees. Roozjuh, ik heb vannacht nog aan je moeten denken toen ik even niet kon slapen. Hoe gaat het met je? Ik ben het er mee eens dat iedere melding serieus genomen moet worden etc etc wat annemama zei maar, net als met vele dingen, moeten soms de goede onder de kwade lijden. En ik ken helaas verschillende verhalen van 'de goede onder de kwade lijden' icm BJZ. Ik zou er ook spaansbenauwd van worden. Ondanks dat ze natuurlijk snel de situatie goed zullen inschatten en snel verdwenen zullen zijn. Toch (hopelijk) fijne dag morgen roozjuh! Lionne, ook slachtoffer van de protocollen! Wat balen zeg! Gelukkig viel het gesprek mee en ben je er vanaf! Hier ooit ook eens een 'dingetje' gehad. B op de fiets en fiets en al valt om met B er in. Ik in vette paniek, schuldig voelen etc. langs huisartsenpost in zh voor de zekerheid want was op bolletje gevallen. Zegt die *ikel; 'ik maak er wel een melding van' WTF! Waarvan?? Overbezorgdheid?? Linn, fijn dat de uitslagen goed waren. En hoe is het nu met jou? Sep, hoe gaat het met jou? Anne, ik hoor je niet vaak meer! Hoe gaat het met je? Nanni, wat een leuke foto's weer! Lekkere dag was het vandaag he? Annemama, nog bedankt voor de tip om voetjes op te meten. Nog niet aan toe gekomen maar morgen even kijken. Hoe gaat het met jou? Ben je bezig met de smoothies? Ik vandaag even geen tijd voor gehad maar morgen een sla/ananas smoothie. Hier, cursusdag gehad. Erg leuk. Voor eigen bedrijf overigens. Wel eind rijden dus nu afgeknoedeld! 165 km x 2 ben ik niet gewend. Nu lekker even tv kijken en snorren! Fijne avond nog!
Nou meiden, wat een geklets... kan jullie niet bijhouden hoor! Heb je een leuke dag roozjuh? Wij net terug van speeltuin in natuurgebied. Erg leuk. E slaapt en B op de bank bijna,,hihi. E is weer bezig zeg,, weer een kiesje. Gillen, gillen en brullen..pff... Even weg hielp wel om uit het patroon te stappen. Want thuis was het gillen,,drinken,,gillen, wil niet meer drinken,,gillen, mag niet op de afstandbediening kauwen,,gillen,,want wil hem echt heel graag,,gillen want B staat haar net even in de weg,,gillen want ze wil toch met hem spelen,,gillen want ze wil nog een slokje,,gillen,,toch maar geen slokje.. Pfffff..... In de speeltuin ging het beter... Er stond namelijk een beetje wind zodat het geluid wat werd gedempt, hahahahaha! Blijf het jammer vinden dat E zo chagrijning onder is want het liefst zou ik haar lekker troosten maar daar is ze veel te knorrig en bozig voor. Mijn man werkt het hele wknd maar gelukkig overdag dus vanavond lekker filmpje kijken en wat lekkers eten vanavond. Gezellig!
Trwns, vinden jullie het een idee om gezonde eet tips uit te wisselen? Of ben ik de enige die dat interessant vindt? Ik ben namelijk vaak erg inspiratieloos en pak dan snel iets minder gezonds of ongezonds wat makkelijk is. Vandaag smoothie ananas, spinazie en een perzik (lag allemaal op de datum dus dat werd een shake ) als ontbijt. Lunch 2 boterhammen met tomatentapanade, 2 eetlepels geraspte oude kaas en verse tomaat. Vanavond boerenomelet met paprika, ui, prei, doperwt en verse kruiden. Tussendoor water met citroen en heet water met stokje kaneel/steranijs/verse munt. En vanmorgen een heeeeel grote kop koffie, tja je blijft mens hè En vanavond bij de tv cherrietomaatjes, popcorn en puntpaprika met feta
Eef ja drukke werkweek dus niet teveel tijd om te reageren. En weer heel erg misselijk. Gebruik wel medicijnen maar blijf misselijk. Helpt wel wat maar hoop dat ik me vlug weer lekker mag voelen Net ff 2 spijkerbroeken en n vest voor N kocht bij hennes online. Even kortingscodes gebruik dus voor 24,- verzonden en wel. Code 1304 en 0274 De rest... Sorry ik lees wel maar met z'n 4daagse werk week met nachten kom ik niet erg aan reageren toe