Roozjuh: Wat fijn dat het gesprek goed ging en dat ze het zien als een onterechte melding! En die buurman grrrr... Duimen draaien voor morgen!! Lin: Gave schoentjes! Balen dat je je zo rot voelt zeg Hier zijn ze inmiddels alle 4 door eef: ik stuur het morgen op! Zo heb er weer 2 werkdagen opzitten.. Morgen naar het CB met Jaymee.. Ik ben benieuwd.. Hij krijgt dan gelijk zijn BMR prik, die mocht hij gewoon krijgen ondanks AB kuur..
Hoi! @Roozjuh: wat een opluchting! Goed dat je het nu achter de rug hebt. Nu nog proberen achter je te laten. Ik duim voor jullie! @Nanni: J gaat al bijna wisselen Of niet? Wat gaat hij hard! Fijn dat hij de prik mag met die mazelen die heersen. Ik ben vorige week met M geweest. Vind het wel een mijlpaal omdat ze vanaf nu alleen nog bij hele jaren gaan. @Lin: beterschap! @Eef: hoest bij jou? @hier: 2 werkdagen zitten er weer op. Morgen lekker vrij. Ga met mijn moeder en de meisjes met de trein naar Utrecht en weer terug. Wordt de eerste keer voor F met de trein. Ben benieuwd wat ze er van vind. Om toch een doel te hebben ga ik maar eens kijken of de Zara al nieuwe collectie heeft
Hi meiden, sorry even snel. Ben helemaal gesloopt. Gewerkt, uit eten (wat een straf ) en daarna nog naar bedrijfspandje dingen ophangen. @annemama, veel plezier in de stad/zara morgen! Ik zag al leuke dingetjes. Het grijze jurkje met witte hartjes vind ik echt superleuk! Ga ik van de week ng even halen. @roozjuh, wat een opluchting!! Pffff... moet echt een pak van je hart zijn! Ben heel blij voor je! @linn, nog steeds zo misselijk dus, balen zeg! Maar wel slank dus Als je binnen kort je maar weer wat lekkerder gaat voelen! Hoop het voor je. @nanni, ik zie het vanzelf welop mijn mat! @leonie, ik moet even zoeken maar ik heb een digi smoothie boek. Die kan ik naar je mail adres sturen! Weet je wie ik hier ook mis? MamavanR! Ik ga mijn bed in. Morgen weer werken! Fijne avond nog en ik kom snel weer kletsen!
Ha die drukke Eef! Klinkt leuk! Uit eten is altijd goed wat mij betreft. Eh hoe kwam ik ook al weer aan de kilo's? Grijs jurkje met witte hartjes klinkt zo leuk! Mag ik ook het smoothieboek van je? Zo ja dan FB ik je wel mij mailadres. M.I.A..: Ja mamavanR en Anne26. Susan ook niet meer gehoord. Wie nog meer?
MamavanR is 1-8 voor het laatst aktief geweest op ZP. Vakantie? Hoop niets ergs. Anne26 vanavond nog aktief dus die meldt zich vast wel weer... EN dan nu echt ZZZZZZZZ!
annemama: leuk met de trein!! D.amian vind dat echt helemaal geweldig. Van C weet ik het ook niet. We zouden vandaag met de trein naar schiphol gaan en een echt groot vliegtuig van dichtbij bekijken(via t werk van mn pa) maar mn vader is nog ziek thuis dus gaat helaas niet door. Veel plezier!! eef: zeker pak van mn hart. ik was bloed zenuwachtig en halvewege t gesprek zei ze al dat ze zich nergens zorgen om maakt en de melding nutteloos was. Uiteten, lekker!! iets te vieren of zomaar? Was mamavr niet op vakantie? Mis idd wel wat meiden, susan bijvoorbeeld idd maar die zit niet zoveel op zp dacht ik. heb haar wel op fb nog 5min!!!! aftellen is begonnen en begin m nu flink te knijpen
WOEHOEEEEEEEE!!!! inpakken en wegwezen!! helemaal happy! we staan op 1!!!!!!! ik zag het op de site staan en ben naar boven gesjeest en ben boven op hubby gesprongen die nog half lag te slapen haha. Vandaag of morgen krijgen we de brief met uitnodiging om te kijken naar het huis, datum prikken, kijken, en dan met woningbouw alles regelen en dan hoop ik heel snel verhuizen!!! mijn dag kan niet meer stuk!
Ook ik heb een 'juni dreumes', dus ik kom gezellig meekletsen! Ga niet alles terug lezen, want dat is me wat teveel werk
Helemaal top Roozjuh gefeliciteerd! Sjotefle, welkom! En vertel eens wat meer Eef, ik stuur je wel ff pb met mijn mailadres Annemama, leuk met kids en oma naar trein. Tja, Zara is natuurlijk echt niets aan he bah bah! Veel plezier! Hier alles goed, alleen op werk is zoals Eef al zei dat ze niet goed rekening met me houden. Aanwezig zijn wil zeggen dat ik ook volgens sommige meteen alles kan doen of in ieder geval in de gaten gehouden moet worden of dat ik wel genoeg werk En dat terwijl ik er niet eens hoef te zijn, mag ook gewoon thuis zijn. Pffff zeurders! Maar verder alles goed, thuis lekker relaxted aan de gang
Leonie: Vervelend is dat he.. Je bent er dus je kan ook alles weer doen denken ze dan gelijk.. Sjotefle: Welkom, en inderdaad vertel eens wat over jezelf Eef: Het is op de post gegaan! Jaymee is weer goedgekeurd op het CB. Hij is goed gegroeid, blijft een ukkie hihi.. Ze vroeg wel wat er precies dan niet zou werken bij hem in zijn afweer, tsja exact weet ik het ook niet waren zulke moeilijke namen.. Hij moest wel even brullen bij de prikken hihi