Roosjuh van harte! Weg met die gekke buurman ook!!! Nieuwe mama welkom! Hier gewerkt moe bleh! Ff geen fut
dankje sta nog steeds te stuiteren dat het huis van ons is. ben zo freaking blij!!! we zijn meteen aan de slag gegaan en hele woonkamer is al zo goed als klaar om te gaan kasten leeg en uitgezocht en in dozen gedaan. lekker kaal zo met 2 banken, tafel en 2 kasten. verder helemala blanco vrijdag gaan we kamer van ons aanpakken. kleding uitzoeken en alles inpakken op kleding na die we gebruiken komende 2weken. van t weekend of volgende week kinderkamer uitzoeken en als laatste de schuur wat een hele uitdaging gaat worden want die staat afgeladen tot aan t plafond
Hi meiden! @annemama, en en en?? Geslaagd vandaag? En was het gezellig? @nanni, ik zal het morgen wel binnen hebben. Ik laat het je weten! Fijn dat de APK weer goed was Hier ook een kleine pop. Hier zit ze nog in maat 74/80 @leonie,,,wat balen zeg.. Helaas heel herkenbaar. Dat maakt het extra lastig om je grenzen aan te geven. Indien noodzakelijk anders gewoon echt thuis blijven? Maar blijft niet leuk. Hoe gaat het nu met je? @roozjuh, echt heel leuk voor je! @sjotefle, welkom! Vertel wat over jezelf! @hier, gewerkt en nu weekend Morgen helaas weer een middag zh voor de allergietest bij mijzelf. Vorige keer een huid priktest en nu echt waar het de bloedbaan in gaat. (lidocaïne) Niet alleen vind ik het spannend maar ook erg jammer van mijn dag. 4 uur lang in de wachtkamer, bah! Maar dan heb ik dat ook maar weer gehad. Vrijdag de hele dag werken voor mezelf. Eigenlijk de laatste voorbereidingen zoals een internet site, folders etc. maken. (en even voor nanni testen ) Ben trwns al een klein beetje bezig met de winter collectie van de kinderen. Moet echt nog niet denken aan de wintermaarer zijn wel leuke dingetjes weer te krijgen zeg! Zal dadelijk even een linkje zetten van mijn aankoop bij de HEMA voor E. Dit jaar moet ik (na jaren) ook weer eens wat voor mijzelf zien te kopen Ik wacht altijd tot ik weerr in een maat 42 pas (=in sint juttemus)
Hier de link van het jurkje wat ik heb gekocht bij de hema. In het echt s hij overigens wel veel leuker. Mooiere kleuren HEMA newborn meisjesjurk Ik heb er ook een bijpassend (blauw) vestje bij, marlot (OMG... nu voel ik mij dom,,,maar hoe schrijf je dat? Marjooooo bedoel ik ) legging en een romper er bij.
Zal proberen om mezelf beknopt te beschrijven... Ben 23 jaar, en zoals je in mn onderschrift kunt lezen heb ik 2 heerlijke meiden! Afgelopen mei zijn we getrouwd, so we are one happy family Ben eerlijk gezegd niet zo heel erg goed in het beschrijven van mezelf, dus als je vragen hebt, vraag het gerust! Onze kleine meid is op 26 juni 2012 geboren, rent nu langs de muren en meubels, dus zal mij benieuwen wanneer ze haar eerste stapjes los zal zetten. Om jullie ook een beetje te leren 'kennen' zal ik proberen mezelf wat in te lezen
Roozjuh: hihi wat lekker lijkt me dat, het idee dat je straks gaat verhuizen En die schuur komt wel goed hihi Eef: Ow balen, 4 uur langs in de wachtkamer zitten niksen.. En ook spannend, want wat kan er gebeuren als je allergisch reageerd? Vrijdag druk dus.. Ik ben wel benieuwd naar je site! (en natuurlijk benieuwd of er wat uit te testen komt) Jaymee zit in maatje 80-86 ongeveer.. (86 bovenkant ivm brede schouders)
@nanni, tijdens mijn bevalling een injectie lidocaïne gekregen voor lokale verdoving van ruggeprik maar toen kreeg ik dus een reactie. Ineens drijfnat (maar dan ook het gehele bed drijfnat wat in stromen van mij af liep), bloeddruk extreem gedaald en ik viel weg. Dat duid op een anaphylactische shock. Eigenlijk niet meer bij stil gestaan en toen kreegik in feb keelpijn en nam een trachitol (schijnbaar het enige vrij verkrijgbare middel op de markt met,,je raad het al een lage dosis lidocaïne) Toen moest ik naar het zh ivm een steeds dikker wordende tong, mijn keel ging dicht zitten en ik kon niet meer slikken) Vorige keer priktest kwam 1 x positief getest uit en 2x negatief, dus onduidelijk. Geen idee wat ik morgen aan actie kan verwachten. Hopelijk helemaal niets! Want een allergie hier voor is nogal lastig (tandarts, operaties etc)
Nice to meet u zal mezelf kort voorstellen: W.endy. Ben 27. Getrouwd en 2 kids. Zoontje van 4 die godzijdank maandag naar school gaat. En mn juni-bitch mevrouwtje met een flink karakter die denkt dat ze al 2 is. Gilt hard nee als ze iets niet wil, klimt op alles. Loopt altijd andere kant op dan je wil. Enuhhh oja ben huismama fulltime, maar van beroep kapster. werk jij?
eef: Ow wat wel schrikken zo tijdens je bevalling brrrr... Hoop dat het toevallig was en dat er niks gebeurd.. Lodacoíne zit toch ook in dentinox?
Leuk 2 meiden! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik zal even kort vertellen wie ik ben.. Ik ben Kim, 28 jaar oud en moeder van 2 jongens.. De oudste is 4,5 en gaat dus naar school.. De jongste is nu 14 maanden.. Ik werk in de kinderopvang
meiden, welke maat kleding kopen jullie de winter spulletjes? Ik zat zelf te denken aan maat 86.. En een winterjasje vind ik qua maat helemaal lastig!
Winterkleding? Geen idee! Hou ik me nog echt niet mee bezig. Gok dat het 86-92 gaat worden. Ze zit nu in 86. Wil paar maillot's kopen voor onder haar jurkjes en winterjas heb ik volgens mij nog en anders komt dat nog wel
@sjotefle, kleine omschrijving van mij: Ik ben eef, 33 jaar oud. Twee kinderen, een jongen van 3,5 genaamd B en een meid van juni 2012 genaamd E Getrouwd, ik werk in de activiteiten (zorg) en ik start in sept mijn eigen bedrijfje in energetisch werk.
Ik ga denk ik voor een jasje maatje 86, vind meestal de winterjassen ruim vallen.. En kan dan altijd in januari in de uitverkoop nog een maatje 92 halen