juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vandaag 1e schooldag voor D.amian. hij was totaal niet nerveus of hyper. hij zat rustig op het muurtje op t schoolplein te wachten tot de deuren open gingen. rustig naar binnen, fruit en drinken op de plank en ging in de kring zitten. 'doei mam, doei papa, doei zussie' en dat was t :p we konden wel weer gaan vond ie. hij heeft t super gedaan! tussen de middag thuis broodje, vol met verhalen. had er zin in om weer terug te gaan naar school. dus al met al een hele geslaagde 1e dag!!

huis: officieel nu geaccepteerd. papieren vrijdag inleveren en dan is hij officieel van ons :D vandaag laminaat en behang uitgezocht (hadden alles globaal wel maar nu goed uitgerekend wat we nodig hebben) als we dus datum van verhuizen krijgen te horen, dan bestellen we alles in 1x en dan verhuizen maar!!

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: Super dat het goed ging! Morgen weer een hele dag?
    En wat fijn, eindelijk een nieuwe stek!

Hier alles prima... En ja ja het is een feit, jaymee heeft zijn 1e losse stapjes gezet.. Oke het stelde niet veel voor, maar toch! Hij oefend hard nu :D

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja en zoiets schattigs!!! hubby had t er best moeilijk mee dat de kleine man nu naar school gaat :D:D:D stond ie daar heel stilletjes met waterige oogjes op t schoolplein. zó CUTE!!! :D

om eerlijk te zijn had ik er zelf totaal geen moeite mee. wat ene rust, heerlijk!! :p ik kom aan dingen toe wat ik normaal savonds na 19u moet doen als ze slapen en ik dan geen zin meer heb. maar hebben natuurlijk nu ook veel te regelen voor het huis dus dat houdt ons ook wel bezig

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    ahhhh die mannen toch :p ik vond het ook lekker hoor, even een btje rust..

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeeej ook lekker aant stappen dus! vergeet je het niet te filmen ofzo ;) ik kijk nog regelmatig oude filmpjes terug, heel leuk om dat weer te zien af en toe

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!
    Sorry hoor, het echte even bere druk hier en ik ben te moe om ook maar iets te doen. Zelfs om berichtje in te toetsen op zp,,dan is het erg :D

Roozjuh, mijlpaal! En wat fijn dat zowel jij als d het er niet moeilijk mee hadden, hihi! Ik kan mij goed voorstellen dat die rust best wel even welkom is. Zeker nu er zoveel te regelen is! Doet de woningbouwvereniging nog iets aan het oplappen van het huis? En per wanneer zou het zijn?

Nanni,jeetje,,,,,heb je echt heel die tuin zelf gedaan??? Met jouw lijf! Knap! Nu zeker helemaal gevloerd? En knap hoor, losse stapjes!

Sep, wat een mooie buik heb je! En wat een schattig kaartje ook. Maak je die helemaal zelf? Begreep ik dat nou? Ik ben wel benieuwd naar je naam hoor! Hoe gaat het nu met je?

Leonie, hoe gaat het nu met jou? Heb je vandaag gewerkt?

MamavanR, ik heb geen idee wanneerik meer duidelijkheid krijg over mijn werk. Gerichten gaan van sept/oktober en dan eerder oktober. 1 sept moet er een voorstel binnen zijn bij de OR. Het OR lid van ons team ziet het bepaald niet rooskleurig in. Hoe is het met jou verder?

Ik moet even wat noodzakelijke dingen doen en dan snel mijn bed in. E huilt de hele tent bij elkaar vanavond. Ze heeft gegeten, gedronken en ze heeft slaap maar kan hem niet vatten. Ik heb al meerde malen geprobeerd te troosten maar ze huilt alleen maar harder bij mij dus toch maar haar bedje in. Uit onrust van het kabaal heb ik 6 rijstwafels met chocolade op :cool: Gezien ze biologisch waren doe ik maar net alsof ze gezond waren..

Fijne avond!

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    eef: nee heb niet alles zelf gedaan.. Meeste wel.. Alles moest er eerst uit, daarna er weer in.. En het viel nog mee met het gesloopt zijn, wel wat spierpijn haha..

Roozjuh: Ik wil het filmen, maar lukt nog niet.. Zijn ook nog maar mini stapjes hoor (2-3 ofzo) maar goed hij probeerd het ineens uit het niets.. Zal me dus niks verbazen dat hij straks ineens wegloopt hoor

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: 2sept moeten ze het opleveren en als woonmakelaar ziet dat het niet volgens de regels is opgeknapt schakelt de woningbouw een schoonmaak bedrijf in en knappen t hele huis op op kosten van de oude bewoner. dus we krijgen hoe dan ook een schoon huis. dat is per 2sept of later als het schoonmaakbedrijf er nog doorheen moet. 2sept weten we dat dus pas, ligt er helemaal aan hoe de huidige bewoner het achter gaat laten op die dag

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Van dat je er niet teveel last van hebt gehad nanni!

En even afwachten dus roozjuh wanneer jullie er ook echt in zouden kunnen, afhankelijk van de opknap nood van het huis. Wanneer kan je je huidige huis opzeggen?

Morgen is het zover. B wordt geopereerd. Hij is pas om 13.00 aan de beurt en hij mag de hele dag niet eten en alleen helder drinken. Hoe krijg je dat een drie jarige wijs?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wow een hele dag niet eten?? wat zal die een honger krijgen savonds. zeggen dat de dokter hem beter gaat maken en hij daarom eventjes niet mag eten. hier werkt dat zo'n uitleg altijd wel goed want 'dokter maakt je beter en weet het dus beter' :p

a.s vrijdag hoop ik de laatste papieren binnen te krijgen en dan vrijdag deze woning opzeggen met een opzegtermijn van 1maand. dus 23sept is onze laatste dag in dit huis. als ik vrijdag niet alle papieren in orde heb dan gaat het huis aan onze neus voorbij. het is nu dus wachten op de belastingdienst (IB-60 formulier voor mezelf ookal ben ik werkloos) Wel echt rot want hebben vrijdag pas de brief gehad dat de woning van ons is. vrijdag meteen t huis bekeken en veel papierwerk al zitten regelen ookal wisten we toen nog niet helemaal of we t wel zouden doen. en t weekend is belastingdienst dicht dus kon gister pas weer wat aanvragen wat max 5werkdagen gaat duren. terwijl we het vóór vrijdag eigenlijk allemaal moeten inleveren. dus dat is wel heel smerig gedaan maarja, had ik t maar eerder moeten aanvragen en uitzoeken of ik het formulier zelf ook nodig had. eigen schuld :( maar hopen dat belasting aan onze kant staat en we morgen of uiterlijk donderdag het papiertje krijgen!!

mega ego ben ik weer merk ik :p maarja tis hier ook zo stil dus dan praat ik maar wat :D

school gaat hier echt super!! als een vis in het water, hij voelt zich er helemaal thuis. morgen half dagje en dan smiddags een feest van de opa en oma van hubby. zijn 55jaar getrouwd en gaan met hele familie uiteten. gaat laat avondje worden ben ik bang

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    eef, veel succes voor B en jou morgen!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idd succes!! laat je ff weten hoe t is gegaan

13. sepherine

sepherine Niet meer actief

Roozjuh jeeeeej school hele stap , fijn van het huis jippie nu is het afwachten op de datum
    Nanni wat leuk die eerste pasjes
    Eef succes en sterkte morgen

Wie vroeg het hier over de kaartkes ?
    Heb ze niet volledig zelf gemaakt nee , heb de paarse vellen en de bloemen velle zo gekocht , voetjes eruit gehaald en dan ineen gepuzzeld , naam wie het wil wete pb me , roozjuh jij weet het denk ik toch ?
    Vandaag cb geweest
    A is nu 98 cm 14, 800kg
    D is nu 83cm 11, 920kg

Grote kids volgens hun

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    eef: heel veel succes vandaag!!!

sep: zeker grote kids heb :D Dan heb ik echt mini's

Roozjuh: wat fijn da het zo goed gaat op school!

Hier gaat het prima.. Heb via marktplaats een zo goed als nieuwe winterjas, sjaal, muts, handschoenen van lief gekocht voor jaymee, 15 euro in totaal ;)
    Ik was trouwens vorige week op het CB hoorde ze bij Jaymee een hartruisje.. Nog nooit 1 keer iemand erover gehoord.. Volgende keer maar even aan de kinderarta vragen.. (djayson had het ook, was onschuldig)

15. sepherine

Nanni nu al wintersetje gescoord , ik wacht nog met winter spullen , geen idee welke maten ik moet nemen

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zozo nanni, jij bent er optijd bij met de winter ;) hier nog niks, vind het nog net ff te vroeg.

net weer ff naar het andere huis geweest. omg wat een bende nog steeds... die smerige kamer(tja welke is niet smerig..) maar die met het bebloedde bed, daar mag niemand meer inkomen. komt vandaag een speciaal schoonmaakbedrijf die de kamer gaat aanpakken. mn pa was mee en die schrok haha. maar buiten de bende en smerige zooi vond ie het een super huisje met ruime kamers en woonkamer :)

17. sepherine

roozjuh , fijn dat ze het toch gaan schoonmaken jakkes lijkt me niets zo een bende !!
    je gaat echt een voor en na met woooow effect hebben

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sep, dat zijn inderdaad grote kids zeg!

Nanni, o leuk dat je al winterjasje etc hebt gescoord! Altijd fijn om weer binnen te hebben.
    Binnenkort zal ik ook eens rond gaan kijken naar een leuke jas etc.

Roozjuh, mag je nu gewoon huis in dan? Duimen dat je formulieren op tijd binnen hebt, anders woningbouw nu alvast informeren. Het is vrij logisch toch als formulieren te laat zouden zijn maar je kunt toch aantonen dat je ermee bezig bent? Wie weet hebben ze daar sowieso al wel begrip voor.
    Wel allemaal spannend hoor, leuk verhuizen!

Eef, denk aan je.
    Ik werk nu trouwens 3 dagen op AT basis. Maandag en woensdag zijn nu tijdelijk mijn vrije dagen.
    Herstel gaat op zich goed, alleen nu zijn de knoopjes van de oplosbare hechtingen aan het ontsteken (hoort zo) maar dat doet ff meer pijn.
    5 weken geleden alweer dat ik geopereerd ben, heel blij dat herstel nu goed gaat

19. sepherine

leonie hoop dat die knoopjes en hectingen ook snel volledig genezen zijn !

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kan niet zomaar het huis is maar heb ff de huidige bewoner gebelt en we konden wel ff langs komen om wat dagramen op te meten zodat we alvast kunnen kijken naar verduisterende rolgordijnen op zolder. dit gaat idd een 'WOW!' effect worden :p mn pa heeft nu deze bende gezien en is tijdens het verhuizen op vakantie dus die ziet het pas weer als we helemaal klaar zijn. die krijgt de shock van zn leven whaha

Deel Deze Pagina