dat denk ik ook ja , haha gaat veel werk worden maar het zal het waard zijn he en het rezultaat zal shokkend zijn
Hi meiden weer ff snel, sorry Net een uur thuis met B. Alles goed gegaan. Wel een best grote plek geworden met 4 hechtingen. Narcose etc vond ik maar niets en ik ben heel blij dat het over is. Bij de operatie kamer hield ik mij goed. Ze vertelden dat de twee moeders voor mij hard gingen huilen en eerlijk gezegd wilde ik wel heel graag maar heb mij groot gehouden. Ik vertel morgen wel verder. B ligt nu op het grote bed en heb beloofd er bij te komen liggen. Fijne avond!
Fijn Eef! Wat zijn jullie allebei dapper geweest. Nu hopen dat hij snel weer opknapt. Beterschap *knuf*
Hoi! @Roozjuh: spannende tijden! Maar ook heel leuk! Fijn dat D het zo goed naar zijn zin heeft op school. Veel plezier op het feestje. @Nanni: Girllllllpower! Goed gedaan hoor! En lekker strak, houd ik van. Dat ruisje hoefde je niets mee dan? Gek dat ze dat zeggen en er dan niets mee doen. Wanneer moet je naar de kinderarts? @Seph: leuk kaartje! Echt heel schattig die voetjes. @Leonie: knoopjes ontstoken en dat hoort? Had je dat bij de KS ook? Ik kan mij dat niet herinneren. Lijkt mij vervelend! Verder saai dus @ hier: ik heb gewoonweg te weinig tijd voor alles. Druk, druk, druk. Weekend wel leuke dingen gepland. Zaterdag lunchen met vriendinnen, zaterdagavond komt een vriendinnetje langs en zondag Julianatoren. Las hier wisselende verhalen over Julianatoren. Het is inderdaad niet erg groot maar dat vond ik juist een voordeel. Vorige keer waren we er van 10.30 uur tot 15.30 uur en hebben nog niet eens alles gedaan. F was helemaal in haar element. Nu gaat M ook mee. Benieuwd of ze het vol gaat houden en of ze nog gaat slapen in de wagen. Maar eerst nog 2 dagen werken... Doei!
Annemama: Julianatoren vond ik idd niet erg groot. maar was er nog nooit geweest en hoorde zovel mega goeie verhalen erover. dus dan verwacht je ook echt en knal van een park(ook kwa formaat) maar idd voor 4jarige is het echt super!! en zelfs C.harlie voelde zich daar thuis en kon vanalles doen ookal is ze pas 1. Veel plezier! eef jullie hebben het beide super gedaan! idd voor je kleine jezelf ff groot houden maar daarna gewoon die kraan open hoor hoe is t nu met hem? huis: moest het laatste papiertje nog hebben van belastingdienst en als we die niet vóór vrijdag hebben ingeleverd bij woningbouw dan gaat t huis aan ons neus voorbij. maaaaaar HIJS BINNEN!!! dus D.amian zo naar school brengen, C.harlie uit bed trekken en op naar de woningbouw om alles nu officieel te regelen dat het huis van ons is woehoeeeeee
Alle papieren in orde! Nu is het wachten op telefoontje van de woonmakelaar om een datum af te spreken voor het tekenen en het opzeggen van onze eigen woning
Hi meiden Nou roozjuh, het spande er om maar gelukkig welop tijd binnen dus! Super! Champagne! Lekker dat dat nu geregeld is. Wat lekker dat de kinderen straks lekker een eigen kamer hebben hè? Slaapt C inmiddels hele nachten door? Of komt ze af en toe nog in de avond/nacht? Hier tegenwoordig drama avonden. Gillend het bed in. Vanavond weer. Gegeten, toetje, badje, flesje, boekje, speen ennnnn... gillen maar. Maar ze slaapt nu dus ik mag niet klagen annemama, wat een leuk wknd heb je voor de boeg. En druk ook! E slaapt moeilijk in de wagen maar een maand terug bij drievliet heeft ze toch heerlijk liggen slapen in de wagen. Dus ik hoop het voor je! Een stuk relaxter dan met een gillend kind het park door, hihi! Ze hoorden ons (vóór het slaapje) aan de andere kant van het park Ik ben vanmiddag even naar de zara gegaan en viel een beetje tegen. Jurkje met hartjes was er niet en heel veel was er niet in de goede maat. Welke maat heb jij gekocht? Ik heb nu maat '82' Voor 12-18 maanden. Ik durfdde niet groter wantik vond dat wel heel groot lijken maar het is wel weer de bedoeling dat ze er een wintertje mee kan doen. Moeilijk! Nanni, een ruisje joh? Hoeft idd niets te betekenen. Ik heb zelf ook een ruisje. En dat weet ik al heel lang maar artsen zeggen het idd niet altijd, nou,,bijna nooit eigenlijk. Het schijnt geen kwaad te kunnen. Maar je hebt hem liever niet. Zal dat bij kinderen nou niet nog kunnen verwdijnen? Ze zijn toch nog in de groei. Sep, hoe gaat het met jou en je verplichte rust? Houd je je er ook aan? En doet de rust je lichamelijk ook goed? Leonie, wat vervelend dat je nog last hebt van de hechtingen en knoopjes. Heeft de arts gezegd hoe lang dat nog zou kunnen duren? En mag ik je een ongevraagde 'klazien uut zalk' tip geven? Tea tree oil helpt heel goed bij het genezen van huid. Te koop bij de kruidenier, gezondheidswinkels etc. Hoop voor je datje er heel snel vanaf bent! @hier, B de held! Heeft gisteren een breekpunt gehad. Wij lagen in bed en toen kon hij niet slapen van alle indrukken. Ik ben toen de dag met hem gaan herhalen in details (helpt mij altijd om dingen te verwerken) En ineens begon hij heel stil maar intens te huilen, voor het eerst sinds dit hele verhaal en dehele dag in het zh ook niet. Ik kon hem troosten en we hebben samen foto's terug gekeken van de dag die hij met zijn eigen fototoestel geschoten had (een arm, een stuk bed, een halve zuster etc ) En ik heb stiekem mee gehuild. Het is een heel indruk wekkend avontuur geweest. Maar het werd dus 23.00, in de nacht nog 6x wakker en om 6.00 was hij weer op! *gaap!* Nu dus bere moe en ik moet nog werk doen. Morgen eerste twee klanten (onofficiele) Werk aan de winkel dus! Ik kom snel weer kletsen!
Roozjuh: jeeeeeeeeeee toch op tijd binnen! mooi zo!! annemama: we moeten eind sept. terug naar de kinderarts. ik maak me er niet druk om. Bij djayson legde de cardioloog het goed uit. een hart beweegt en alles wat beweegt maakt geluid, en dit klinkt dan als een ruis Julianatoren vond ik juist leuk voor die kleintjes! eef: hoe is het met d? Ik heb nu lekker weekend.. Zondag gaan we naar beekse bergen
nanni: beekse bergen leuk! wil ik ook weer is heen. veel te lang geleden. veel plezier!! en geniet van je vrije weekend eef: even lekker een emo mometje met B. is ook niet niks dat allemaal. is ie beetje bijgekomen ondertussen(en jij ook)? wat leuk dat hij zelf foto's heeft gemaakt ookal zieje meer de muur en vloer dan wat hij wilde vastleggen. maar dat maakt ze juist zo leuk. succes met je 2 eerste 'klanten'! De nachten gaan hier super. op wat gehoest van beide kids na. maar dan slapen ze gewoon weer door. laatste fles is als ze naar bed gaat om 19u. gister waren de kids zo moe dat we ze op de gok maar om 17.30 naar bed hebben gedaan en sliepen binnen no-time! madam werd netjes om 7.30 wakker en die wilde haar broer wakker maken. nu snel broodje en dan weer op naar school. hij heeft er zin in! hier hebben we wat leuks met het broodtrommeltje. elke dag zit er een kleine verrassing voor hem in. dat vind ie helemaal geweldig net vroeg ie weer wat vandaag de verrassing was haha. ja dat ziet ie pas als ie op school is met de pauze. heerlijke druiven en een lekkere liga(hij is een mega grote fruit monster)
Roozjuh: Zo die 2 hebben dus even bijgetankt hihi.. Fijn dat hij met zoveel plezier naar school gaat! Heb Jaymee zijn jas net opgehaald Ben er blij mee.. Hij is wel weer helemaal verrot geprikt door die rot muggen grrrrrrrrrrr Hij is 1 speldenkussen lijkt wel
:xHeb net even zijn muggenbulten in zijn gezicht geteld, gewoon een stuk of 30!!!! En dat is alleen zijn gezicht
Hi meiden! Nanni, 30 alleen al in zijn gezicht Wat een rot beesten zijn het toch! Zielig zeg! Ik hoorde van mijn marokkaanse collega dat er een plantje bestaat die ze daar allemaal hebben en wat erg goedkoop is en geen mug in huis. Eerst zien, dan geloven maarik kan eens vragen welk plantje dat nou precies was. Schijnt naar citroen te ruiken (het blad) maar hetis geen citroenplantje. En hoe is je jasje? Ik heb na jouw aankoop verhaal ook eens even gekeken maar valt tegen op mp. Ze vragen og de hoofdprijs voor een tweedehands jasje. Ben toch al niet zo dol op tweede hands dus ze mogen hem houden. Voor B wel een nieuw jack gekocht op mp van gaastra. Nog steeds prijzig maar nu te doen. Helaas houd ik namelijk van jasjes van gaastra voor hem. Helaas omdat deze 180,- kosten Maar ik heb m en voor veeeeeeel minder! Roozjuh, wat lekker dat die twee zo hebben geslapen! Heb jij lekker een avondje voor jezelf gepakt? En hoe ver ben je met inpakken? Weer aan het hoesten of nog steeds aan het hoesten? Gedoe hè, dat verkouden zijn! @hier, wat een mega drukke week zo.. Vandaag even snel twee klantjes en daarna B weer opgehaald. Hij was nog zo uit zijn doen dat ik hem niet naar het kdv wilde brengen. Dus op twee verplichtingen na heb ik vandaag niet kunnen werken. Nou ja, B gaat voor maar hoop dat ikhet van de week even in kan halen! E staat weer in de gil modus. Alle plezier, ongemak, ongeduld en frustratie wordt getoond door gillen. Van een bepaalde hoogte dat je oren er serieus zeer van gaan doen! Samen met haar theatrale uitspattingen voorzie ik een zeer getallenteerd actrice. Nu snel mijn bedin zodat ik nog een beetje kan bijtanken! Morgen geef ik iemand een cursus. Begint om 9.30 tot 14.30. Nu hopen dat ik goed slaap want die kan ik ook wel gebruiken! Fijne avond nog!
haha wat een lekker pittige dame dus eef hopen dat het een fase is. voelt B zich al wat beter? hoesten doen we hier nog allemaal. bij mij nooit over geweest en kids zijn ook zeehondjes-in-opleiding.
Ik hoop het ook Vanmorgen had de dame iets wat in de buurt kwam van een driftbui. Gillen (oorverdovend en boos) huilen en zichzelf dramatisch achterover gooien en dat voor ongeveer een uur. Oorzaak: speen lag uit bed, na een hele fles had ze nog wel zin in een slok en ze wilde niet liggen op het aankleedkussen. Ik hoop echt echt echt dat het een fase is Met Bgaat het beter. Hij is er een beetje over uitgepraat en hij is weer blij. De plek heeft hij vanaf het begin, lijkt het, geen last gehad. Hij heeft het er nooit over en zot er niet aan. Hij kijkt af en toe alleen hoe het er voor staat, 'het wondje zit er nog mama', hihi. En nog steeds aan het hoesten dus... Wat duurt dat lang zeg! Je hebt het goed te pakken gehad! Hopelijk doethet mooie weer nog een beetje goed voor jullie.
Van de buitenkant kan ik een foto maken. Binnen vanaf 2sept, dan krijgen we de sleutels hoop ik. Zal er dit weekend ff langs lopen
2 september is al best snel, fijn! Hier even wat dingetjes gekocht voor E voor de winter Zulke leuke schoentjes gekocht! Even een linkje plaatsen. Ik had nog een stempelkaart ter waarde van 12,50 en ik heb mij aangemeld voor de nieuwsbrief á 10,- (tot 31 aug) en toen had ik ze voor weinig Bunnies Shoes Girls schoenen | kleertjes.com met dit er boven OVERHEMD MET LIBELLENPRINT - Hemden - Baby meisje (3 - 36 maanden) - Kinderen | ZARA Nederland KEPERBROEK - Broeken - Baby meisje (3 - 36 maanden) - Kinderen | ZARA Nederland en als laatste dit vestje BASIC CARDIGAN - Jassen en truien - Baby meisje (3 - 36 maanden) - Kinderen | ZARA Nederland Helemaal weg van Baal zo dat ze dit soort dingen niet in mijn maat hebben.. Dan liep ik ook met een libelle overhemd en met zilveren glitter schoenen! Hoewel als ik het zo zeg..
ja dat is nog ruim een week leuke kleertjes! vandaag laminaat en behang besteld. Even in 1 klap 1000,- armer maar tis voor een goed doel denk ik dan maar Laminaat brengen ze 2sept naar het nieuwe huis en behang kunnen we over 1.5week ophalen. word alleen beetje knetter van hubby... ik moet hier altijd alles regelen. ik heb een vlotte babbel en ben recht toe recht aan. hubby is echt een blabbelaar zoals ik het noem. die komt niet uit zn worden en kan moeilijk duidelijk maken wat hij wil. dus alles kwa regelen komt op mij aan en dus ook het regelen van laminaat en behang net. 'regel jij het maar' ik dus alles met die man van laminaat besproken en afgesproken, betaald en waren klaar. zegt hubby opeens 'ik had het een paar dagen later laten bezorgen' tja trek dan je waffel open als je iets wil? Idem met behang... ik vragen of het eventueel ook terug gebracht kan worden mocht op een of andere manier het huis niet door gaan (woningbouw flikt dat soort geintjes nog wel eens op t laatste moment) nee kon niet want dan hadden ze een halve pallet met behang besteld waar ze dan niks mee kunnen. dus dan zouden we met een berg behang zitten. tja moet toch besteld worden want zit 1.5week bezorgtijd voor. willen we volgende week kunnen behangen, moet ik het NU bestellen (overigens laatste dag van de aanbieding) dus wil naar de kassa lopen zegt hubby 'nou als ik wist dat je t niet terug gebracht kan worden had ik een week gewacht tot we de sleutels in handen hebben' wat een pannekoek ook. waarom zeg je dat dan niet vóórdat ik ga bestellen... en buiten dat... niet slim om het pas te bestellen als je er al in kan. dan heb je 2weken de tijd om te verhuizen en in die 2weken moet je gaan wachten op behang, das toch niet slim? om mega lang verhaal kort te maken, hubby laat mij alles regelen en zit zelf achteraf te zeiken dat hij het anders had gedaan. ben ff uit mn slof geschoten en nu mag hij t lekker zelf regelen als hij t toch beter weet