juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepherine

sepherine Niet meer actief

Anne26 , kan goed door de hormonen zijn dat je je zo voelt tenminste he ik toch dees zwangerschapb3 keer gehad daardoor
    Knuffel komt vast goed !!

2. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Dank je wel.. Ik hoop echt dat t de hormonen zijn en dat t na dit 1e trimester beter zal gaan. Heb er net met m'n vriend over gehad hoe ike voel (had ik verborgen gehouden voor iedereen..) en ik moet zeggen dat dat ook wel fijn was...

En jee ben jij alweer 31 weken zwanger? Wat gaat dat snel zeg!!

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Anne, wat vervelend en ook ik ben hier gevoelig voor geweest in mijn zwangerschappen. Die rot hormonen ook! Ikgebruikte pmp op aanraden van mijn natuurarts. Helpt om hormonale schommelingen tegen te gaan door de magnesium die er in zit en de vetzuren. Mag tijdens zwangerschap. Dus misschien is het een optie.
    Beterschap! Hopelijk voel je je snel beter meid!

Sep, wat ga jij snel al!! Jeetje nog even! Red jij het met je rust etc? En fijn dat de kamertjes nu af zijn voor de kinderen. Weer wat af te strepen van je lijstje. Succes met alles!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef. lekker hoor 2weken op vakantie! ben jaloers. ik mag 2weken hard aan het werk :p Hoop dat je beetje kan genieten en tot rust komt.
    We hebben alleen in de weekenden hulp. iedereen moet gewoon werken en kunnen geen vrij krijgen.

anne, frankrijk? oee jij ookal op vakantie! ikke wil ook!! wij hebben idd een nieuwe woning! zó vreselijk blij ermee, er moet alleen onwijs veel gebeuren. maandag de sleutels.

seph: hebben vanmiddag 33 rollen gehaald dus voorlopig genoeg om C achter te plakken idd. wat een ramp was die zeg jeetje. Jij weer druk in de baby-dingen. schattig weer al die kleertjes he. ben je er beetje klaar voor? gaat niet lang meer duren! ik ben zelf echt ongelofelijk blij dat het hele baby gedoe voorbij is

ego: vanmiddag 33 rollen behang opgehaald. behanglijm, schoonmaak spullen. kwam die vent nog tegen die het huis aant leeghalen is. als ik het zo hoor dan gaat ie maandag niet redden. hij is vandaag begonnen met de tuin leeg trekken en gaat morgen om 6u smorgens er weer mee verder. hij heeft bij 1 kamer het behang er niet afgehaald zegt ie, dat wilt hij laten zitten want dat vind ie er nog goed uitzien.... hou mn hart dus vast voor maandag!!

straks ff de hond uitlaten en een ommetje maken richting het nieuwe huis :p ben heel benieuwd hoe ver hij is gekomen met de tuin :)

5. sepherine

jaja morgen alweer 32 weken !!
    zie het volledig zitten ja !
    die kleertjes en spullen maken het echter en dichterbij komen , ben zoooo benieuwd hoe ze deruit gaat zien en wat een baby het gaat zijn , met rusten lukt het aardig al doe ik soms wel iets te veel waardoor ik het mag bekopen .

roozjuh spannend he verhuizen en alles wat erbij hoort !
    is C nog lastig geweest ?

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    snap dat mensen verhuizen vreselijk vinden :p heb t nu soms al wel gehad maar het feit dat straks alles weer fris en fruitig in het nieuwe huis is, dat geeft mij net dat stukje energie om door te gaan. C is een echte b*tch :p die is niet snel tevreden dus die had tot aan bedtijd flinke driftbuien

en nu kids op bed... RUST!!! Wie ben ik? is weer terug dus ik plof op de bank, daarna Ik hou van Holland. chippies erbij, drinken. en ik kom niet meer van die bank af :p

7. sepherine

Haha die driftbuien zijn zoooo herkenbaar , meer met a dan d hoor maar goed .... fijn dat ze op bed liggen hier ook , nu filmpje zien met manlief ....

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Anne26; vervelend dat je je zo rot voelt.. Ik hoor er wel meer mensen over tijdens de zwangerschap

Roozjuh; hahaha genoeg rollen om C achter te plakken hihi.. Ik hoop voor je dat het meevalt maandag!
    En ik doe met je mee, chippie, drinken en ik hou van Holland aan..

Sep; jeetje alweer 32 weken! Wat is het toch snel gegaan!

Eef; heerlijk vakantie!! Geniet ervan!!!

Hier gaat het prima.. Djayson vermaakt zich prima met opa haha.. Fietscrosseb lukte niet, fiets was te groot dus helaas.. Wel heeft hij ook handschoenen te leen, en die gaan nog net niet mee naar bed! Binnenkort maar eigen kopen!
    Jaymee gaat het los stappen steeds beter onder de knie krijgen! Vandaag lukte het hem zelfs om weg te stappen bij mij (ik zat) naar de box toe! Hij kan het prima maar moet even durven.. Het stomme is, hij klimt op alles, over alles en onwijs ondernemen maar het stukje loslopen vind hij eng..

9. sepherine

Nanni dat loslopen komt vanzelf snel genoeg , als ze klimmen en klauteren hebben ze het gevoel dat ze iets vast hebben en niet los zijn , dit hebben we bij men broertje ook gehad , het is mentaal omschakelen om los te zijn en niets vast te houden

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Hihi nanni, ja herkenbaar! Overal bovenop maar de knieën voelen knikken als ze gaat stappen :D
    Jammer dat het fietsje nogte groot was. Nog even en hij kan wel. Was hij teleurgesteld?

Fijne avond roozjuh! Ik ben tot nu toe bezig geweest met strijken en spullen pakken. Een beetje een verhuizing ;)

Sep, lekker he, de kleine meid straks vast.

Anne, nog fijne vakantie. Had ik nog niet gezegd ;)

Hier gelukkig hulp gehad van mijn moeder. Man man man,,wat een strijk!! Ze heeft wel ruim 3 uur staan strijken. Ik heb 80% gepakt en de auto zit vol (incl dakbox :))

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef; nee niet teleurgesteld want hij heeft het wel geprobeerd maar hij viel, dus hij was er klaar mee.. Hij zei letterlijk; opa koop maar een kleinere fiets, dit past niet..
    Lekker het meeste al gepakt! En strijken pfff heb er echt een hekel aan, maar heb een lieve moeder die bet graag doet hahaha..

Sep; ja het komt vanzelf wel, moet hem gewoon veel uitdagen eb stimuleren.. Het ziet er wel leuk uit als hij gestapt heeft en ik ga juichen dan gaat hij klappen, zo lief

12. sepherine

Zooo eef wat een hoop strijk , ik haaaat strijken vermijd dat dan ook zoveel mogelijk haha , kan niet wachten om de kleine meidbte zien , vast te pakken etv ....
    32 weken vandaag !!!!!

Anne nog fijne vakantie

Nanni , lief he als ze klappen , D stapt hier wel al een tijdje maar hij durft soms ook niet , vooral als A te entousiast doet als hij loopt , komt wel goed ,

13. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @roozjuh: gefeliciteerd! Wat goed zeg! Lijkt me heerlijk om in een nieuw fris huis aan de slag te gaan.

@eef: waar ga je naar toe? Altijd handig zo'n hulp:) ik ken t maar al te goed van de was.

@driftbuien: aaaaarghhh!! Ken t maar al te goed. Dan werpt ze zichzelf dramatisch op de grond en stoot daarbij natuurlijk ook nog een keihard haar hoofd en brult ze de hele buurt bij elkaar. Weet soms ff niet wat ik er mee aan moet. Zeg vaak tegen haar dat ze maar even moet afkoelen op de gang en dan zet ik haar daar neer. Ze lijkt t meer bij mij te hebben dan bij m'n vriend.. Is dat ook herkenbaar? Verder nog tips:D hoe hiermee om te gaan?

@lopen: Iza loopt nog steeds niet los, ze is wel erg gemotiveerd en laat vaak zelf allebei haar handjes los en blijft dan even zo alleen staan. Dan is ze erg trots op zichzelf:D. Maar ze is dus al 16 maanden, hoop dat ze nu snel gaat lopen.

14. sepherine

Anne hier net omgekeerd , kids hebben het meer bij manlief dan bij mij , ik zet ze in de hoek en negeer ze , als ht te erg word moge ze in de gang wat afkoelen D ook , die kent dat ook al , verder geen tios

16 maand is nog niet zo laat , manlief liep pas op 22 maand ;)

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Anne; ze is 16 maanden maar ook 6 weken te vroeg geboren natuurlijk!

16. sepherine

Juist , dat was ik even vergten

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ja dat is ook zo .. Moet gewoon geduld hebben :D! Ze wil zelf ook zo graag!

Ik zet Iza ook in de hoek (maar daar kruipt ze vervolgens gewoon weer uit. Dus als t echt te bont is laat ik haar even afkoelen in de gang en negeer haar ook. Ga eens op letten wat t verschil is in handelen tussen mij en m'n vriend.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha heerlijk die driftbuien. Maar is heel normaal op deze leeftijd. Uitproberen hoever ze kunnen gaan.

Net een prachtige lamp weten te score via mp. Hij is groter dan ik dacht en dat is helemaal perfect. Precies wat we zochten, en dat voor een klein prijsje. Ben helemaal happy!. Nu opweg naar verjaardag. Ons laatste 'rust' dagje voor de chaos los breekt komende 4weken

Lopen: D was ook 17maanden. Schijnt heel normaal te zijn rond die leeftijd dat ze gaan lopen. Cb keek hier de ogen uit toen C op stond en zo de kamer uit liep haha

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey meiden,

Drift buien hier net zo. In de hoek zetten heeft hier geen zin want daar snapt ie nog helemaal niets van.
    Tegen de tijd dat ik hem kan uitleggen waarom hij in de hoek moet gaan we daar eens mee beginnen, eerder niet.

Ik negeer hem en probeer hem af te leiden. Werkt gelukkig prima.
    Hij was net vreselijk aan het zeuren. Even met zijn fietsje de honden uit wezen laten en hij is nu heerlijk aan het spelen in de kamer. Moest gewoon even gereset worden :p

Los lopen hier ook nog niet hoor! Wel als een tierelier achter zijn loopauto maar niet zonder. Komt vanzelf :p

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Jeuj! Roozjuh heeft een nieuw huis!
    Hopelijk is het uiteindelijk toch mooi opgeleverd!
    Klus ze

Eef en Anne, fijne vakantie!

Deel Deze Pagina