juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Zeker een andere keer! En misschien toch nog binnenkort want ik heb mijn jas laten liggen :cool: Even kijken of de jas naar mij komt of ik naar de jas.
    Ik ben nu aan het werk sinds mijn drie weken vakantie. Ik heb me ingeschreven bij de kvk en daarna direct 3 weken vakantie gehouden dus er is eigenlijk nog niets gebeurd. Deze week even als een haas het logo, folders, website etc in elkaar draaien. Ben alleen bang dat dat 'even' een behoorlijke klus gaat worden!

2. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    sep: spannend, hopelijk blijft de baby nog even zitten.

roozjuh: wow wat een transformatie, lekker genieten in je nieuwe huis. wanneer moest je je oude huis weer opleveren? zijn de kids inmiddels al gewend? en fijn trouwens dat je nu van die rot buurman af bent:D. ow is kylie zwanger? dat wist ik niet, wat leuk!

eef: lekkere vakantie gehad! hoe was t bij de kapper? moet je trouwens volle pond betalen voor de kids? ben benieuwd naar je site, laat je even weten wanneer t klaar is?

nanni: he bah ziekjes. ben benieuwd wat de ka volgende week zegt.
    had d zelf geen last van zijn hoofd? hier heeft r bijna altijd zijn benen blauw.

mil: inmiddels al bevallen of bijna?
    annemama: waar ben je??
    anne26: alles goed met de zwangerschap? en veilig teruggekeerd in nld?

hier: alles zijn gangetje.. ben afgelopen zondag met r naar piet piraat film geweest, hij vond het heel spannend en beetje eng totdat de film begon. en de echte piet piraat kwam ook nog langs.

weten jullie trouwens een leuke stad om te winkelen voor kids en mezelf? wij gaan altijd in arnhem(logisch als je er vlakbij woont;)) maar willen keertje ergens anders naar toe maar waar..

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mamavanR: 1okt zijn we van het huis(en de buurman) af :p hubby is er nu alles aant leeghalen en zal vandaag of morgen wel een telefoontje van de nieuwe bewoners krijgen die willen kijken. Kids zijn gelukkig gewend nu. Slapen gaat uitstekend weer behalve dat madam nu opeens weer 1x in de nacht om de fles vraagt.... hier waren we juist net eindelijk vanaf maarja, we zien wel waar dat heen gaat

Leuke stad vind ik persoonlijk Emmen. groot centrum en je kan er lekker rond wandelen. gedeelte is overdekt, dus fijn als het wat gaat regenen ofzo. en bovendien zit de dierentuin midden in de stad

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Sep: spannend allemaal!

mamavanr: leuk piet piraat film! wilde wij hier ook, maar draait niet echt in de buurt hier helaas

roozjuh: brrr ook al zo een stunt pilootje! gelukkig ware de tandjes nog heel!

eef: lukt het allemaal een btje met je bedrijfje?

zo hier flink geshopt! Beide kids hebben genoeg voor de winter (oke zal vast nog eens wat erbij kopen) en was voor 150 euro klaar, voor 2 kids incl schoenen :D
    Ook voor jaymee nog een extra winterjas erbij gekocht...
    i love primark :D (schoenen niet hoor)
    djayson is helemaal blij, hij heeft een echte fietscross fiets gehad van opa :D eerst durfde hij niet, maar nu hier thuis achter op het gras gaat hij er op los.. kwam er bijna niet meer vanaf.. wel weer gevallen, dus opnieuw een gaatje in zijn hoofd :p gelukkig net naast zijn oog, en niet erin.. (stuur bij oog) zijn fiets moest mee naar zijn slaapkamer, nou vooruit..
    jaymee loopt er lekker op los, ook buiten :D

even een vraagje, wat hebben jullie kids nu aan in bed?
    jaymee blijft niet liggen onder een dekentje, maar de laatste dagen was hij onrustig met slapen, ik dacht door de kou (dunne slaapzak met romper en pyjama jasje) afgelopen nacht in een romper korte mouw in winterslaapzak en meneer heb ik niet gehoord

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kleding in bed: apen pakkie. Een pyjama in 1deel en met de winter een apen pakkie met voetjes eraan vast. C.harlie trekt namelijk haar kleding uit en wonder boven wonder laat ze dit nog redelijk met rust.

Over kleding gesproken: Als ik naar de wc ga(helaas is dit altijd met publiek :p) dan trekt ze altijd haar broek uit. Alsof ze zelf ook op de wc wil gaan zitten. Doen jullie guppies dat ook?

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Wat heb ik nog een werk te vrzetten met het bedrijf, pfff! Wordt hard werkennvan de week!

Mamavanr, ik laat het zeker horen als het af is! Ik ga zelf graag op winkelen in den haag en rotterdm voor de inkopen maar het fijnst shop ik in antwerpen. Maar is wel allemaal ver weg voor jou!

Nanni, dunne slapzak en pyjama en romper maar binnenkort idd een dike slaapzak en romper met lange mouw.Ik ga van de week naar primark. Ben er vrijdag voor de 2e keer in mijn leven geweest. Eerste keer vondik het verschrikkelijk! En nu zag ik best leuke dingetjes! Pyjama met badjas voor e voor 10,- en nog twee super leuke pyjama's voor 8,- per twee. Shirt voor b voor 4,- etc en vest voor mijzelf voor 16,-
    En een set kaarten van thomas de trein 8 stuks voor 25 cent. Hihi, maar zal waarschijnlijk allemaal geen biologisch katoen zijn :cool:

Roozjuh, nee hoor! Doet ze niet:p Ze kamt wel zelf haar haren, poetst zelf haar tandjesmaar verder geen uitkleden of id.

7. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hier is het begonnen elke 5 min een wee .
    Krijg zo infuus Ab en dan maar hopen dat het spoedig en goed mag verlopen ..

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Seph onwijs veel succes en dat je maar snel mag genieten van de kleine!!

Even mn frustratie hier kwijt. Gister een mega drukke en zware dag gehad. Vandaag had ik voor t eerst in 2maanden een uitslaapdag en wat gebeurd er... Staat mn sm om 9u voor onze neus!!! Wist dat ze kwamen maar kom dan niet zo belachelijk vroeg omg. Nu helpen ze wel heel veel, werken hard door want laminaat in onze slk ligt er al bijna in. Maar kreeg me toch ff een *** opmerking net. Dat ik wel meer had kunnen doen in huis afgelope week, mbt het uitpakken en op orde maken. Dus hubby zegt nog dat ik dus echt wel wat heb gedaan en ik ook nog 2kids hele week om me heen heb(D is hele week ziek thuis) ja dat vonden ze maar een slappe smoes en vroegah kon zij ook verhuizen en klussen met 3kids erbij blablabla

Grrrr!!! En dat te bedenken dat we een rustig dagje hadden ingeplanned omdat we helemaal op zijn...

9. sepherine

Hoop toch nog voor van acht he ;)
    Beginnen pijnlijker te worden ..

Zoooo spannend dit gaat alles wel goed zijn met ons ukkie ? PDF afwachten he

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    eef: ik had echt best veel kleding voor ze hihi... shirtjes voor 2 euro voro jaymee.. maar idd vast geen bilogisch katoen..

roozjuh: pfff waarom zo vroeg, zou ik ook niet blij van worden hoor!

sep: heel erg veel succes!! ik zal duimen dat alles goed gaat verlopen!

heb vandaag toch maar de beslissing genomen om de box weg te halen.. jaymee zat er nu nog maar weinig in, en niet omdat hij er niet in wilde meer, maar hij zat er gewoon niet meer in..
    hebben nu een autospeelkleed gekocht (nieuwe) en neergelegd :D

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nanni, weer een stuk afgesloten van de baby-tijd ;) hoe gaat het stappen nu?

Seph hoe is t?? Al aant genieten van jullie kleine of nog flink aam het puffen? Good Luck!

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; hij stapt nu heel veel maar nog niet vanuit zit zelf gaan staan maar dat komt wel

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Jeetje sep, wat spannend!! Heel veel succes en zet m op!!
    Morgen misschien de beeb in handen!!

14. eef80

eef80 Niet meer actief

nanni,lekker die box de deur uit! Wat een ruimte dan weer hè? Ik geniet er nog steeds van dat dat ding de deur uit is ;) Ik ga woensdag weer naar de primark. Vriendin van mij wilde graag kijken dus ik ga wel even mee :p

Roozjuh, vervelend zeg. Ik vraag mij af hoe het toch komt dat sschoon ouders zich vrij voelen om zo onbeschoft zichzelf te zijn. Die van mij ook. 75 jaar en besloten dat ze hun onuitstaanbare zelf mogen zijn. Ik mag hopen dat ik nog manier blijf houden tegen die tijd :p Hebben ze wel veel voor jullie kunnen doen? Dat zou dan weer meegenomen zijn. Binnenkort lekker een dagje rust plannen zonder kids. Zo te horen ben je er aan toe!

Sep, ik zag net pas dat je bericht al van vanmorgen was. Hoe gaat het nu? Is het al opgeschoten?

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuk! Hier dezelfde kast, zelfde schoenen en zelfde speelkleed haha

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hahaha budget shoppen, maar ow zo leuk :D
    Heeft D dezelfde schoenen als Djayson? Ze waren nu voor de helft van de prijs ;)

19. sepherine

Nog steeds weeën elke 5 min maar ze doen niks .
    Heb nu iets gekregen voor de pijn en te rusten en hopen dat het gaat vorderen dit is geen doen zo

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    sep: ow wat balen dat je pijn hebt, maar dat het niks doen.. ene kant "fijn" want elke dag is er eentje, maar aan de andere kant is de pijn natuurlijk niet fijn!
    Hoop dat de medicijnen tegen de pijn helpen en dt je even kan rusten! knuffel!

Deel Deze Pagina